AndroidHealthClinic

Bosshogg's Powerlifting Log

Bezoekers in dit topic

Was erg vet om te zien, hele zaal schreeuwde bij die 305kg! Daarnaast was je ook de enige met goede intromuziek
 
Was een mooie strijd met de 305kg deadlift.
 
Was een mooie strijd met de 305kg deadlift.


Deadlift gaat altijd een stuk beter als er wat druk achter zit. Had echt keihard mijn muziek aan gezet en mijzelf goed opgefokt om die 305 te trekken.

jammer van de buig maar goeie bonks en hef

Ooit ga ik het maken en haal ik 9 goede beurten. Ooit


heb zitten schreeuwen voor je deadlift man, jammer van je squat maar mooie meet verder.

Bedankt. Hoor op het moment zelf niet heel veel maar het is wel heel vet om het terug te zien.

Nette deadlift bro! Jammer van die squats.

Bedankt. Volgende wedstrijd beter. Ben helaas wel mijn junioren squat record kwijt.

Lekkere deadlift en succes met je doelen in 2016.



´BOL JE RUG, BOL JE RUG´:grinny:.

Bedankt. Bolle rug is een stuk minder geworden de laatste tijd. De lockout duurt gewoon lang maar lukt wel.

Was erg vet om te zien, hele zaal schreeuwde bij die 305kg! Daarnaast was je ook de enige met goede intromuziek

Altijd mooi als de hele zaal mee lift. Bij de 74 en 83 was de ontknoping ook heel vet.

Ik was een van de weinige die muziek aan had gevraagd. Het nummer was trouwens uit deze video


Obey the brave - raise your voice
 
gast op 1:00 heeft wel wat weg van jou

obey the brave idd goeie muziek om op te liften
 
Thx dat nummer gaat mijn gym list in. -83kg was inderdaad super spannend tot op de laatste lift, leuk om te zien waar ik volgend jaar (hopelijk) tussen sta
 
gast op 1:00 heeft wel wat weg van jou

obey the brave idd goeie muziek om op te liften

Was ik maar zo sterk

En moge vele gains jou toekomen nu wij elkaar eindelijk hebben gesproken

Ah is Bosshogg dan onze Brett Gibs

Ik heb de baard, 300+ deadlift en ik heb Josh Hancott gesproken en een boks gegeven

Ga ik het dan maken
 
En moge vele gains jou toekomen nu wij elkaar eindelijk hebben gesproken

die ene keer dat ik 5 uur in de trein naar zeeland zat om bij phm te liften telt inderdaad niet
 
Bedankt. Hoor op het moment zelf niet heel veel maar het is wel heel vet om het terug te zien.


kan kloppen ik zat thuis :roflol:

maar snap wat je bedoelt heb het zelfde.
 
Ik heb de baard, 300+ deadlift en ik heb Josh Hancott gesproken en een boks gegeven


Zolang je nog niet "FUCK OFF!!!" naar Josh Hancott hebt geroepen ben je nog niet alpha genoeg voor deze vergelijking met Brett Gibs.
 
Nu nog de 300+ squat en 200+ bench
 
Zolang je nog niet "FUCK OFF!!!" naar Josh Hancott hebt geroepen ben je nog niet alpha genoeg voor deze vergelijking met Brett Gibs.
Random vrouw die op het EK in de stilte "FOR ENGLAND " riep naar Owen Hubbard was ook legendarisch

had je wel bij moeten zijn momentje
 
Deadlift was mooi om te zien! Heb genoten.
 
Hee, ik zag jou op de livestream. Jij was toch die sterke jongen? Met die baard?
 
Balen van je squat, maar wel mooi een pr op de bench en een record op de deadlift! Super om mee te maken hoe de hele zaal meejuicht.
Gefeliciteerd :thumbs:
 
haha echt grappig je bent een soort mini tymen goeie deadlift ook
 
Vond jouw deadlift samen met die squat van dogan toch wel de meeste epic momenten uit de -93 klasse!
Ik was als eerst klaar met deadliften uit onze groep, dus kon mooi in de zaal je lift zien :D
 
Deadlift was mooi om te zien! Heb genoten.

Hee, ik zag jou op de livestream. Jij was toch die sterke jongen? Met die baard?

Buffe deadlift.

Balen van je squat, maar wel mooi een pr op de bench en een record op de deadlift! Super om mee te maken hoe de hele zaal meejuicht.
Gefeliciteerd :thumbs:

Bedankt allemaal

haha echt grappig je bent een soort mini tymen goeie deadlift ook

Grappig ventje

Vond jouw deadlift samen met die squat van dogan toch wel de meeste epic momenten uit de -93 klasse!
Ik was als eerst klaar met deadliften uit onze groep, dus kon mooi in de zaal je lift zien :D

Bedankt. Heb zelf voor de rest weinig meegekregen van de 93. Was of aan het liften of aan het opwarmen
 
Back
Naar boven