KapiteinKoolvis
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je naast liften van zuipen houdt dan zit je in Estland wel goed. Veel jonge finnen pakken in het weekend 's ochtends de veerboot naar estland om zich daar kapot te zuipen omdat het zo cheap is om 's nachts ladderzat weer naar huis te varen

Als je naast liften van zuipen houdt dan zit je in Estland wel goed. Veel jonge finnen pakken in het weekend 's ochtends de veerboot naar estland om zich daar kapot te zuipen omdat het zo cheap is om 's nachts ladderzat weer naar huis te varen
Wat is eigenlijk het voordeel van beltless squatten/deadliften? Ik meen gelezen te hebben dat een riem juist voor meer core-activatie zorgt
Wat is eigenlijk het voordeel van beltless squatten/deadliften? Ik meen gelezen te hebben dat een riem juist voor meer core-activatie zorgt
Volgens mij was dat een emg test waaruit bleek dat de erectors hogere activiteit hadden met riem dan zonder riem. Betekent niet dat je gehele core sterker wordt dan wanneer je beltless werk doet.