Fitness Seller

Bosshogg's Powerlifting Log

Bezoekers in dit topic

Laatste zware training voor nk junioren

#squat
190
205

#paused bench
125x1x2

#deadlift
260
 
NK junioren raw

Ingewogen op 92.5kg

Doel was om wat wedstrijd pr's te zetten en weer vertrouwen te krijgen in squat en bench voor het wk sinds mijn laatste squat pr vorig jaar juni was en bench nooit echt vooruit ging.

Squat
220
227,5
232,5
Eerste twee beurten gingen hard, bij de laatste kwam ik wat voorover waardoor het wat moeilijk ging. Komende tijd focussen op vooruit kijken ipv naar beneden. Kon nu wel een stuk beter focussen en nam goed de tijd alvorens te zakken.

Bench
125
132,5
137,5
Opener voelde goed, tweede wat minder en derde beurt voelde wel weer goed. Bij het uitpakken wist ik al dat ik die laatste zou hebben, zat zeker nog wat in.

Deadlift
280
300
315.5 no lift
Opener kwam iets naar voren waardoor het moeizaam ging. 300 in tweede beurt ging een stuk harder, wat een goed gevoel gaf want dit zit dicht in de buurt van mijn wedstrijd pr. Besloten om in de 3de beurt all out te gaan voor 1e plaats. 315.5 kwam nog best hard los en ik trok hem tot mijn knieën. Helaas kwam ik wat boller uit mijn rug en kon mijn heupen er niet doorheen duwen.

totaal 670kg wat goed is voor 5kg wedstrijd pr

422 wilks wat een pr is van 0,5. Mijn wilks was het 3de hoogste van die dag, net achter Joey met 424,6 en Bob met 432,1

232,5 squat https://www.instagram.com/p/BETzQApB7Z1/?taken-by=vitophm

315,5 deadlift zet ik er morgen op
 
Dit was je beste wedstrijd tot nu toe, gefeliciteerd. Op meer dan op totaal / wilks. Je hebt geconcentreerd gebenched en ook technisch mooi gelift vandaag op squat en bench. Goed gedaan man.
 
Puike prestatie man!
 
Goed getild. Je squat zag er lekker zwaar uit
 
Goed getild. Je squat zag er lekker zwaar uit

Bij die laatste squat kwam ik wat meer naar voren dan bij de andere beurten. Dit ga ik er de komende weken proberen uit te krijgen. Kreeg ook nog wat tips van Wim na het squatten.

Dit was je beste wedstrijd tot nu toe, gefeliciteerd. Op meer dan op totaal / wilks. Je hebt geconcentreerd gebenched en ook technisch mooi gelift vandaag op squat en bench. Goed gedaan man.

Geeft een hoop vertrouwen voor het WK .Op naar een hard totaal daar

Puike prestatie man!

Bedankt


#squat
165x5x5

#paused bench
100x5x5

#paused squat
140x3x5

#chin up
bw+15x5x5

Erectors nog flink gaan van zondag, dus het ging een beetje moeizaam
 
Wie is die man eigenlijk rechts in het rood?

Zie hem erg vaak voorbij komen bij vanalles en nog wat namelijk.

Wanneer is het WK dan Vitooooooowww?
 
Wie is die man eigenlijk rechts in het rood?

Zie hem erg vaak voorbij komen bij vanalles en nog wat namelijk.

Wanneer is het WK dan Vitooooooowww?

Eigenlijk geen idee hoe hij heet. Volgens mij iemand van Spartacus zelf, helpt inderdaad vaak bij wedstrijden.

WK is 19 tm 26 juni en ik moet 23 juni liften.
 
NK junioren raw

Ingewogen op 92.5kg

Doel was om wat wedstrijd pr's te zetten en weer vertrouwen te krijgen in squat en bench voor het wk sinds mijn laatste squat pr vorig jaar juni was en bench nooit echt vooruit ging.

Squat
220
227,5
232,5
Eerste twee beurten gingen hard, bij de laatste kwam ik wat voorover waardoor het wat moeilijk ging. Komende tijd focussen op vooruit kijken ipv naar beneden. Kon nu wel een stuk beter focussen en nam goed de tijd alvorens te zakken.

Bench
125
132,5
137,5
Opener voelde goed, tweede wat minder en derde beurt voelde wel weer goed. Bij het uitpakken wist ik al dat ik die laatste zou hebben, zat zeker nog wat in.

Deadlift
280
300
315.5 no lift
Opener kwam iets naar voren waardoor het moeizaam ging. 300 in tweede beurt ging een stuk harder, wat een goed gevoel gaf want dit zit dicht in de buurt van mijn wedstrijd pr. Besloten om in de 3de beurt all out te gaan voor 1e plaats. 315.5 kwam nog best hard los en ik trok hem tot mijn knieën. Helaas kwam ik wat boller uit mijn rug en kon mijn heupen er niet doorheen duwen.

totaal 670kg wat goed is voor 5kg wedstrijd pr

422 wilks wat een pr is van 0,5. Mijn wilks was het 3de hoogste van die dag, net achter Joey met 424,6 en Bob met 432,1

232,5 squat https://www.instagram.com/p/BETzQApB7Z1/?taken-by=vitophm

315,5 deadlift zet ik er morgen op

Gefeliciteerd je deadlift draagt je totaal man. Ongelovelijk sterk ivgm de rest! Kan zelf max 30/40kg meer dl dan squat
 
Gefeliciteerd je deadlift draagt je totaal man. Ongelovelijk sterk ivgm de rest! Kan zelf max 30/40kg meer dl dan squat

Hmm kon ik maar 40kg onder mijn deadlift squatten. Internationaal word ik er ook aan alle kanten uit gesquat en gebencht.

Maar aan de andere kant is het positief dat daar nog veel op te winnen valt.
 
Hmm kon ik maar 40kg onder mijn deadlift squatten. Internationaal word ik er ook aan alle kanten uit gesquat en gebencht.

Maar aan de andere kant is het positief dat daar nog veel op te winnen valt.

Ligt ook leverages natuurlijk wie weet heb je hele lange armen en korte beentjes :p
 
Ligt ook leverages natuurlijk wie weet heb je hele lange armen en korte beentjes :p

Kijk jij nooit eens in de ochtend in de spiegel, en denkt godverdomme wat wordt ik moe van mezelf?
 
Kijk jij nooit eens in de ochtend in de spiegel, en denkt godverdomme wat wordt ik moe van mezelf?
Als jij in de spiegel kijkt denk je dan godverdomme niet waarom kan ik niet OT reageren? OT lijkt niet de leverages te hebben waar ik over sprak.
 
Laatst bewerkt:
Als jij in de spiegel kijkt denk je dan godverdomme niet waarom kan ik niet OT reageren? OT lijkt niet de leverages te hebben waar ik over sprak.

Normale lengte armen en korter dan gemiddelde bovenbenen
 
Back
Naar boven