Fitness Seller

Boto's log '09

• Topic Starter Topic Starter
Ben je daar weer met mn zwakke squat?

Het zijn fulls hoor maatje ;). Parallel zal ik wel easy 120+ max'en. Das 1,5xBW, lang zo slecht nog niet voor een ecto als mezelf vind ik.

Hoogwaardige voeding komt zeker binnen, maar die vreet iedereen dus post ik gewoon de lekkere ongezonde dingen af en toe. ;)

Ben je daar weer met mn zwakke squat?

Het zijn fulls hoor maatje ;). Parallel zal ik wel easy 120+ max'en. ;)

Hoogwaardige voeding komt zeker binnen, maar die vreet iedereen dus post ik gewoon de lekkere ongezonde dingen af en toe. ;)

Ik had het over de verhouding squat:dl:bench. Maar idd over het hoofd gezien dat het fulls waren, maar goed punt blijft hetzelfde natuurlijk. Maar had ik dat al eerder opgemerkt? Dan mijn excuses, wil je niet de grond in trappen hoor;)

Haha ongezonde dingen zijn ook gewoon lekkerder:D

Hehe je had het idd al eens gezegd, maar dat geeft niet. Benieuwd wat anderen hier van vinden.

Denk dat ik nu zit op 1,95xBW deadlift, 1,5-1,6x parallel squat en 1,175xBW bench (1 cm boven borst) dus zo gek vind ik die verhoudingen niet?

100 kg full squaten met zijn status loopt niet erg achter.
KG zegt niet altijd wat en by the way full squats mits correcte uitvoering kunnen heel erg zwaar zijn.
Goede workout....

Mijne is zo:
DL: 1,4xBW
SQ: 1,2XBW (wel dieper dan parallel)
BP: 0.93x BW

:o:o

goeie training boto - brute gewichten ook - ik vind je squats helemaal niet redelijk zwak , ik denk dat B nog nooit een full-squat gedaan heeft met 100 kg -

nette dl en mp

Weer lekker bezig BoTo!!

Wat zie ik? Blijf je hangen op je Military Press?? :) Mooi! Misschien dat ik je daarmee dan ook kan inhalen ;)

Had gister de 5x 100kg Gebenched :) whoohoo!!

goeie training boto - brute gewichten ook - ik vind je squats helemaal niet redelijk zwak , ik denk dat B nog nooit een full-squat gedaan heeft met 100 kg -

Nee inderdaaad.
Ik had het ook over de verhouding, maar had er even overheen gelezen dat het full was. Maar nu laat ik het maar rusten, het doet er ook niet toe eigenlijk.

Eindelijk in elite geraakt :)? Ik ben er vandaag een beurtenkaart gaan kopen!
Hoe diep squat je dan?
Voor mij is full squat gewoon below parallel.

Full squat = ATTG

Ha, ik dacht dat het op de full range of motion sloeg (die stop je onder parallel).
Met een wide stance kan je dus nooit een full squat doen :p?

100 kg full squaten met zijn status loopt niet erg achter.
KG zegt niet altijd wat en by the way full squats mits correcte uitvoering kunnen heel erg zwaar zijn.
Goede workout....

Bedankt. Inderdaad erg zwaar vanaf een bepaald lastig gewicht, omdat het veel moeilijker wordt om uit die "dode zone" te geraken.

Weer lekker bezig BoTo!!

Wat zie ik? Blijf je hangen op je Military Press?? :) Mooi! Misschien dat ik je daarmee dan ook kan inhalen ;)

Had gister de 5x 100kg Gebenched :) whoohoo!!

Hehe bedankt. Nette bench beukwood :eek: Dat duurt nog even voor mij.

Eindelijk in elite geraakt :)? Ik ben er vandaag een beurtenkaart gaan kopen!
Hoe diep squat je dan?
Voor mij is full squat gewoon below parallel.

Nee nog niet de elite. :p Jacky's gym, goeie gym hoor man. Maar elite plan ik ook nog eens te gaan en volgende week met een vriend en vriendin naar een andere in centrum gent ook. :o

Fullsquat is voor mij gewoon tot je diepste punt met een stricte houding idd. In het squatrek zit ik dan net ietsje (2-3cm) boven de standaard veiligheidshouders.

Ha, ik dacht dat het op de full range of motion sloeg (die stop je onder parallel).
Met een wide stance kan je dus nooit een full squat doen :p?

Ik sta wide stance maar krijg hem toch best diep hoor. benen goeie 20° onder parallel zou'k zeggen. Letterlijke ATTG met hamstrings volledig tegen kuiten lukt mij zelf amper zonder gewicht zonder de rug te gaan krommen dus ga je vanzelf je natuurlijke fullsquats creëren waarbij je net tot die diepte gaat dat je stabiel kan blijven squaten.

Ik heb mijn beurtenkaart nu gekocht in de Elite, vrijdag ga ik er voor de eerste keer naartoe.
Weet jij toevallig of je er barefoot mag trainen :p?

Ik heb mijn beurtenkaart nu gekocht in de Elite, vrijdag ga ik er voor de eerste keer naartoe.
Weet jij toevallig of je er barefoot mag trainen :p?

Geen idee, voor squats en deadlifts doe ik mn schoenen ook overal uit (soms). Gewoon doen en als ze zagen toon je een foto van arnold die blootvoets deadlift. :D

Trainingsschema vanaf 20/04 voor onbeperkte tijd (tot ik weer een specifiek trainingsschema neem) :

Dag 1 :

Borst
Benchpress
Dumbbell Flyes
Incline Benchpress of Incline Dumbbell Press
Dips

Biceps

Close grip Pull-ups (opwarming)
Dumbbells Curls
EZ-barbell Curls
One arm scott Curls of One arm Cable Curls

Dag 2 :

Quads & Hamstrings (+Kuiten licht)
Fullsquats
Leg press
Lunges
Leg extensions
Standing Calve raises

Dag 3 :

Schouders
Military Press
Dumbbell Side Raises
Bent over Dumbbell Side Raises
Seated Shoulder Press in Smith

Triceps
One arm triceps Extensions
Pushdowns (rope of bar)
Skullcrushers
Bench Dips of Small grip Benchpress

Dag 4 :

Rug
Chin ups (warm-up)
Deadlift
BOR of T-bar rows
Chin ups

Kuiten
Standing Calve Raises
Leg press Calve Raises
Standing one leg Calve Raises met dumbbells

Alle off-dagen (3/week) = buikspieren

Dat ziet er mooi uit man.
Hoe ga je de sets en reps indelen?

netjes , heb je kleine kuiten boto vanwege 2 * trainen

Toch maar van FB af? Hoe is het bevallen? Heeft het je opgeleverd wat je er vanhad verwacht?

Dat ziet er mooi uit man.
Hoe ga je de sets en reps indelen?

Bij assistance voornamelijk naar gevoel. Ik luister liever naar mijn lichaam dan altijd concrete sets en reps te nemen. Bij de zware compounds wellicht gewoon iets in de zin van 3 echte werksets met 8,6 en 4 herhalingen.

netjes , heb je kleine kuiten boto vanwege 2 * trainen

Ik heb standaard kleine kuiten. 39cm ongeveer en langs voor gezien lijken ze nog een stuk kleiner.

Toch maar van FB af? Hoe is het bevallen? Heeft het je opgeleverd wat je er vanhad verwacht?

8-9 weken vind ik wel welletjes eerlijk gezegd. Heeft me opgeleverd wat ik ervan verwacht had, want rust & voeding konden ook gewoon beter. Ben gemiddeld 10-20% sterker op elke compound en qua massa zit ik weer op het beste niveau van vorig jaar. Nu de volgende weken daar over gaan met goeie voeding en voldoende rust.

Paar zware nachten gehad en nu blijf ik tot minstens zondag thuis savonds. Gisteren was het zelf 7u30 maar gelukkig bestond het gezelschap voornamelijk uit vrouwen dus heb ik me niet lam gedronken. :o

Straks maar eens werken aan dat voedingsschema...

Terug
Naar boven