AndroidHealthClinic

Boto's log '09

****ed up bro, ik heb daar ook regelmatig last van.

Bigorexia?:D

@ Boto, goede training weer vind ik. Het is idd klote als je geen spotter in de buurt hebt. Maar goed heb je het in ieder geval op eigen kracht gedaan!

Keep on track for summer 2009

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt nog seagal en xtralarge, blijf zeker on track. :)

Ziek lange training vandaag, die armen hadden dringend nog eens een boost nodig.

Training 27/03 :

Fullsquat
6x60 (opwarming)
3x80
3x90
3x100
12x60 (auw rugje, voel het wel vh deadliften :D)

Benchpress
3x80
3x80
3x80 (hmm blijkbaar vergeten verhogen ivt vorige week, ging me al best makkelijk, volgens het schema lig ik echter voor)

BOR
3x74
3x74
3x74

Assistance :

EZ-Barbell Curls
8x36
8x46 PR

Dumbbell Curls (zittend)
8x16
8x18

Skullcrushers
12x30
12x34

Pushdown
- ijzeren staaf
8x50 (max stack)
8x35 (-> met pulldownmachine)
- rope
8x25
8x30 (buuuuurn...)

One arm Machine Scott Curls
8x40
8x50

Bench Dips
15xBW
15xBW (laatste lekker diep)

Incline Bench Press Close grip (smith)
10x45
8x55
6x60

Standing Calve Raises
15x45
15x60
12x70
10x80 (trok nergens op, kreeg weer serieuze pijn in voeten voor ik wat voelde in kuiten en smithrek en legpress waren bezet)

Lol wat een training, serieuze overdo op assistance (zeker nu ik het nalees. 32 sets in totaal, wtf was I thinking...) maar ik moest en zou die armen eens bruut trainen. Ik weet het, voor 1 keer is dit in de verste verte geen bill starr meer, maar het is vrijdag dus veel rust. Ga dit weekend ook niet teveel drinken etc., lekker rusten en eten. Had na de training een zieke pomp (creatine ftw...) en heb dan nog wat zitten oefenen op posen (**** die ecto's die me dan maar raar aankijken). Had gelukkig multivitaminedrankje en 100gr studentenhaver (rozijnen en allerlei noten) mee, anders had ik het niet gehaald tot thuis. :o

Begint nu echt al op wat te trekken, deze morgen 81kg op nuchtere maag.

een hele waslijst man :P hoe lang deed je erover??

kben nu ook ff aant update.

90-100min ongeveer. Train vrij hard door. :D

Normaal zit ik onder het uur, dus voor mij extreem lang.

Best raar trouwens, ben van die 5 sets squat extreem stijf aan de buitenzijde van mn quads.

stretche die hap.

mooie training!

btw:
"begint nu echt al ergens op te trekken"? xD
lijken bedoel je?:P

Nette training, lekker volume! Goed ook van de 100 op de squat, op naar nieuwe records.

Zijn die kuiten niet heel erg laag? Ik weet niet wat voor een apparaat het is, maar ik warm op met 150..?

*opschep modus* Heb een keer alle 20kg schijven van de sportschool op dat apparaat gehangen, kijken tot hoever ik kon. Heb 3 reps op 350kg gehaald. :D

stretche die hap.

mooie training!

btw:
"begint nu echt al ergens op te trekken"? xD
lijken bedoel je?:P

Idd lijken, zal wel dialect zijn. ;)

Benen beginnen steeds pijnlijker aan te voelen, lijk wel vol te staan met blauwe plekken of zo aan buitenkant van mn quads. Heerlijk... :D

Nette training, lekker volume! Goed ook van de 100 op de squat, op naar nieuwe records.

Zijn die kuiten niet heel erg laag? Ik weet niet wat voor een apparaat het is, maar ik warm op met 150..?

*opschep modus* Heb een keer alle 20kg schijven van de sportschool op dat apparaat gehangen, kijken tot hoever ik kon. Heb 3 reps op 350kg gehaald. :D

Had al eens 104 op de squats he. Maar toch bedankt. ;)

Kuiten deed ik vandaag gewoon los met barbell. Ik heb extreme platvoeten en denk dat ik daardoor serieuze pijn krijg na een paar reps. Heb al vanalles geprobeerd, niets helpt. Lichter gewicht en meer reps wil wel eens helpen. Desnoods maar gaan lopen op extreme hellingen, daar zullen ze ook wel van groeien. :o

Daar kun je soms echt niets over zeggen, welk gewicht je op een machine kunt doen.
De éne is de andere niet!
Wij hebben een staande kuiten machine staan, als ik daar 103kg in prik, kan ik hem niet eens uitstrekken!!! :eek:
(opschepmodus: ik doe setjes leg press met 410kg, en doe squats met 100kg, 23x)

Goede training hoor! :thumb:
Kan helemaal geen kwaad om eens een keer zo gek te doen met je armen.
Moet je niet elke keer doen natuurlijk, want dan herstel je niet goed genoeg meer denk ik...
Maar zo af en toe eens, als je d'r zin in hebt...
Why not?! ;)

De tieves wat een lange training. Knappe prestatie in anderhalf uur.
Beetje te veel van het goede natuurlijk, maargoed beter ijverig dan lui.
Fijn weekend.

hoe reageren jouw triceps op volume??
Ik deed eerst altijd setjes gelijk voor de tricep en bicep maar nu loopt me tricep achter :P
de bicep is natuurlijk veel kleiner.

dus hoe reageert jouw tricep op volume na de grote oefeninge?

kben al meer skullcrushers aant doen enzo ant einde voor de pomp

whoow dikke assistence! rESPECT!

Daar kun je soms echt niets over zeggen, welk gewicht je op een machine kunt doen.
De éne is de andere niet!
Wij hebben een staande kuiten machine staan, als ik daar 103kg in prik, kan ik hem niet eens uitstrekken!!! :eek:
(opschepmodus: ik doe setjes leg press met 410kg, en doe squats met 100kg, 23x)

Goede training hoor! :thumb:
Kan helemaal geen kwaad om eens een keer zo gek te doen met je armen.
Moet je niet elke keer doen natuurlijk, want dan herstel je niet goed genoeg meer denk ik...
Maar zo af en toe eens, als je d'r zin in hebt...
Why not?! ;)

Jup. Is inderdaad leuk voor een keer, zeker als je verder je armen enkel met de compounds meepakt kan het een goeie groeiprikkel geven naar mijn gevoel.

De tieves wat een lange training. Knappe prestatie in anderhalf uur.
Beetje te veel van het goede natuurlijk, maargoed beter ijverig dan lui.
Fijn weekend.

Bedankt kerel, jij ook. ;)

hoe reageren jouw triceps op volume??
Ik deed eerst altijd setjes gelijk voor de tricep en bicep maar nu loopt me tricep achter :P
de bicep is natuurlijk veel kleiner.

dus hoe reageert jouw tricep op volume na de grote oefeninge?

kben al meer skullcrushers aant doen enzo ant einde voor de pomp

Klopt. Mijn triceps lopen ook achter op biceps. Maar heb van nature ook een best goeie biceps qua vorm etc. dus dat speelt ook meer.

Voor oefeningen zoals dips, skullcrushers, one arm triceps extensions, etc. probeer ik het volume vrij hoog te houden omdat ik ze pas goed voel na x-aantal reps. Voor pushdowns, small grip BP, etc. ga ik over het algemeen iéts minder lange sets maken, maar puur omdat het gevoelsmatig beter aanvoelt.

Sowieso blijf ik het een vervelende spiergroep vinden om aan te pakken ondanks de vele verschillende oefeningen waarmee ik afwissel en de intensiteit en striktheid waarmee ik ze uitvoer.

Hahahaha, ziek lange training inderdaad. Als dat geen spierpijn gaat opleveren.:D

Kun je btw je avatar even posten:D? ****ing lekker wijf!

Hahahaha, ziek lange training inderdaad. Als dat geen spierpijn gaat opleveren.:D

Kun je btw je avatar even posten:D? ****ing lekker wijf!

Hmm ik heb er geen echte foto van, enkel een bewegende gif in mn bestanden.

Als ik hem probeer up te loaden krijg ik enkel de eerste afbeelding ervan.

Eens proberen via bijlage of zo...

edit : HOERA. Gewoon even op klikken en je ziet haar bewegen. ;)

2houuds.gif

a shitload aan oef boto , een deadlift werkt vaak nog dagen door , sterke lange training

so flink volume! nette curls

whoow dikke assistence! rESPECT!

Bedankt nog, had er over gelezen. ;)

a shitload aan oef boto , een deadlift werkt vaak nog dagen door , sterke lange training

Bedankt groteman :cool: Deadlift voel ik over het algemeen idd nog het langst door ja, de druk op je onderrug is bij squaten toch zwaarder dan ik dacht.

so flink volume! nette curls

Bedankt. Met links kan ik nog wel hoger maar mn rechts blijft wat achter. :D

Even een kleine update :

Zaterdag : amper echt voedsel gezien, te lang bij vrienden op kot/café gezeten en dergelijke en pas laat terug thuis
Zondag : ****ed up voeding weer, had vanalles te regelen en eten was het laatste wat bij me opkwam.
Maandag : niet kunnen trainen.

Straks gaan trainen, zal een combinatie gaan worden van de maandag en woensdag workout. Zal het deze week wrs moeten houden bij 2x flink doortrainen en volgende week ga ik voor pr's op alle oefeningen. 1x160 dl, 3x106 fsq, 3x90 bp (geen pr maar oke... is al even geleden), 3x64 mp en 3x86 BOR. ;)

Jammer, dan straks maar een knal sessie BoTo!

Terug
Naar boven