AndroidHealthClinic

Boto's log '09

@rooney

jij haalt echt iets door elkaar gozer.

beginnerbb heeft gelijk ;)

kilojoules hoef je toch niet naar te kijke?

vet bevat indd meer energie (kc) dan kolies en eiwities

Ik zal de keuze voor je maken; appelmoes is voor kinderen die het hun eten niet lekker vinden dus dan hebben ze wat om het te vermengen
rofl

Laatst bewerkt:
Huh, maar als je een product hebt met de volgende inhoud per 100 gram:
22 gr eiwit
20 gr vet
58 gr Koolhydraten

Dan zou het dus uit 100 kcal bestaan volgens jou. Daar klopt toch niks van?
En dan zou 1 kcal vet ook uit meer kj bestaan?

Dat zeg ik toch niet :p?

kcal is niet hetzelfde als kJ (gewoon 2 verschillende eenheden), dus nogal logisch toch dat ze een ander getal gaan uitdrukken?

Ok, we houden erover op :p.

• Topic Starter Topic Starter
Vorige training was alweer van dinsdag dus vandaag (gisteren...) moest en zou ik gaan trainen en weer keihard gaan om de verloren trainingsdag goed te maken.

Training 10/04 :

Fullsquat
3x80kg
3x90
3x100
3x110 PR (met riem en laatste rep was twijfelachtig qua diepte, kan dat zelf niet altijd evengoed zien bij zware gewichten zonder spiegel, maar het viel nog mee. :) )

MP
8x50
3x60
3x60

Deadlift
6x130
6x140
4x150 (tot hier nog steeds zonder riem)
2x160 PR :D (2xBW eindelijk. Volume voor pr lag ook hoog en direct 2 reps dus was wel zeer tevreden, met riem btw)

Bench
10x60 (die 3x... begint me tegen te steken...)
3x80
1x90 + 2x90 failure (teveel spot, begreep er niets van maar had opeens door dat ik eerst had ge'MP'ed en dat normaal achteraf doe. :roflol: Dus al bij al gewoon op schema)

Dan nog een aantal curls en triceps oef. waarna ik tevreden met een flinke pomp en smile kon gaan genieten van een terrasje. Blij met de pr's uiteraard, die 160 van de deadlift was even een dood punt, maar gok dat ik volgende week de 2x165 ook wel haal. Hoe dan ook vanaf volgende week maandag ga ik me proberen houden aan het schema, deze week al (té)veel weg geweest en morgen weer tot in de vroege uurtjes wellicht. :rolleyes: Volgende week dan maar stricte voeding, training, rust en veel studeren om de schade in te halen...

Laatst bewerkt:
super-training boto - goed geknald op alle compounds

We hebben hetzelfde schema?

Heftige trainingen. Je zal wel goed stuk zijn geweest

En mooie PR. Die fullsquats zijn erg zwaar..

Huh, maar als je een product hebt met de volgende inhoud per 100 gram:
22 gr eiwit
20 gr vet
58 gr Koolhydraten

Dan zou het dus uit 100 kcal bestaan volgens jou. Daar klopt toch niks van?
En dan zou 1 kcal vet ook uit meer kj bestaan?

Is dit een grap?
Het zijn gewoon twee verschillende eenheden, net zoals gewicht kunt meten in kilo's of pounds, lengte in meters of voet... en energie kun je meten in Joules of Calorieen.

1 Cal (hoofdletter) = 1 kcal = 1000 cal = 4.184 kJ = 4184 J

Is dit een grap?
Het zijn gewoon twee verschillende eenheden, net zoals gewicht kunt meten in kilo's of pounds, lengte in meters of voet... en energie kun je meten in Joules of Calorieen.

Lees mijn post nog een keer door. Ik begrijp ook wel dat 1kcal anders is dan 1 kjoule.
Het ging er hier om dat je KH en eiwitten met 4 vermenigvuldigd om op het aantal kcal te komen. En vetten met 9.
Dus het gaat er helemaal niet om om kcal om te rekenen naar kjoule. Het gaat er om om grammen macronutriënten om te rekenen naar kcal.
Maar zoals ik eerder al zei: het doet er niet toe.

super-training boto - goed geknald op alle compounds

Bedankt. :)

We hebben hetzelfde schema?

Heftige trainingen. Je zal wel goed stuk zijn geweest

En mooie PR. Die fullsquats zijn erg zwaar..

Zal dan wel toevallig dezelfde training zijn, heb ongeveer hetzelfde van dinsdag gedaan buiten bors en de assistance, omdatk maar 2x ipv 3x kon trainen deze week. Volgende week 3x en erna weer 4x keihard gaan.

Was best stuk idd. Moest erna nog een stukje te voet berg op en dan de tram nemen. Kom ik in die tram en begin ik nu toch te zweten pff.. Tram was overvol en dan sta je daar met het zweet tintelent op je voorhoofd alsof je één of andere stinkerd bent. :D Had me nogthans een half uur er voor al gedouched.

FSQ zijn zeker zwaar, maar de deadlifts waren nog lastiger gisteren. Bij 4 (of was het nu 5x?) 150kg beetje moeten zitten brullen aan einde van reps om op te peppen, dan kreegk ntr weer van die blikken van superdudes en oude vrouwtjes... :o

Is dit een grap?

Lees mijn post nog een keer door. Ik begrijp ook wel dat 1kcal anders is dan 1 kjoule.
Het ging er hier om dat je KH en eiwitten met 4 vermenigvuldigd om op het aantal kcal te komen. En vetten met 9.
Dus het gaat er helemaal niet om om kcal om te rekenen naar kjoule. Het gaat er om om grammen macronutriënten om te rekenen naar kcal.
Maar zoals ik eerder al zei: het doet er niet toe.

Oke opgelost dan, ik begrijp het wel wat maar verder had ik na de tips van Loo al mn definitief schema klaarliggen, dus verder boeien die maten niet zo. ;)

Zal eens "extreme" doelen stellen voor tegen 21 juni, eens kijken of ik het kan halen en zo voel ik me verplicht harder te knallen. :roflol:

1x180 / 3x165 DL
1x115 / 3x104 FSQ
1x104 / 3x92 BP
1x60 / 3x55 MP
5x85 ROW

Dit op 82kg -12% BF en zonder teveel gecheat met de gewichten. :o

Whut can I say... :D Niet zo extreem blijkbaar. Die 1x60 MP, 5x85 row en 3x92 BP zullen de volgende slachtoffers worden. :cool:

Check, bijna check en check. :)
Die FSQ 1x115 zou eigenlijk al moeten lukken en die 3x165 deadlift binnenkort ook.
Dan blijft enkel de 1x104 bench en 1x180 deadlift over, maar die liggen wel heel hoog verlopig. :o

Aanpassingen aan voedingsschema gemaakt trouwens. Zet ik er even bij in bijlage. Hou dus brood er gewoon in net als spek/worstjes om het lekker te houden. Rijst zal wel veel meer gegeten worden dan de ananas of appelmoes. Verder noten toegevoegd bij maaltijd 4, suiker vervangen door honing, een wheyshake bij maaltijd 1 ipv zuivere melk en 2 sneedjes (donker) brood bij maaltijd 2 als kleine khoolydratenbron.

Kcal kwam volgens de berekening op de verpakkingen en opzoekingen uit op 4500 maar schat hem zo rond de 4000. Maakt verder ook niet zo heel veel uit, groeien zal ik wel. :)

Bijlagen

D-boll, ik zeg het je!!!11

Heb maar eens wat progressiepics geschoten, was even geleden. Veel is er aan ub nog niet veranderd, extra kilo's zitten voornamelijk in kont en quads denk ik.
Benen meten 59cm ongeveer, armen 38-39cm, taille 81cm.

Niet letten op mn domme kop met giant smile (toch maar de wallen onder de ogen gecencureerd, beetje nachtrust gaat me goed doen volgende week...). Heb verder al 5 jaar gyno in mn rechtertepel en het lijkt maar niet weg te willen. :(

2cysm01.jpg

2b3cee.jpg

svkx13.jpg

t8rs75.jpg

29on11i.jpg

Bij side pose vind ik benen extreem dun ogen, al heb ik er tijdens het posen niet echt op gelet en ze in feite wel redelijk in verhouding zijn met ub. Laatste foto is uit een verkeerde hoek genomen denk ik, komt niet optimaal over. Verder vind ik me puur ontspannen echt nog een k*t fysiek hebben, maar dat motiveert dan weer om harder te knallen en er 10kg bij te plakken. :rolleyes:

Ik vindt het er erg netjes uit zien BoTo, je bent pas 19 dus erg netjes! Blijf knallen maat! :thumb:

borst kan flink beter maar ben wel jaloers op die arme :P
maar daar wordt aan gewerkt bij mij :D

je bene lijke dun omdat je hamstrings niet uitkome misshcien moet je anders gaan staan of je hamstrings meer aanpakken of aanspannen

Is koud genomen trouwens, scheelt aardig wat bij me. :o

Ik vindt het er erg netjes uit zien BoTo, je bent pas 19 dus erg netjes! Blijf knallen maat! :thumb:

Ohja, mag nog wat bij he. Maar zit teminste weer on track. ;)

borst kan flink beter maar ben wel jaloers op die arme :P
maar daar wordt aan gewerkt bij mij :D

je bene lijke dun omdat je hamstrings niet uitkome misshcien moet je anders gaan staan of je hamstrings meer aanpakken of aanspannen

Hamstrings kan ik aardig zien in de spiegel, kreeg ze alleen samen met die pose er niet deftig op dus heb ik verder niet meer geprobeerd. :p

Borst kan beter, maar dat vind ik evengoed van mn armen, schouders, rug, traps, quads, hamstrings en kuiten. :D

Op 85kg post ik er wel nog eens wat en dan eventueel een licht cutje.

Er is altijd en overal ruimte voor verbetering. :D

19 jaar? Ziet er heel goed uit perfecte fysiek om verder op te bouwen. Met aanleg zit het ook goed. Al redelijk groot.
Wat mij echt opvalt is je rug en schouders.
Benen vind ik trouwens ook goed zit al behoorlijk was\t massa op!
Bf is ook lekker laag.

Met huidige trainingen en eten komt alles goed jij gaat een huge mofo worden!

19 jaar? Ziet er heel goed uit perfecte fysiek om verder op te bouwen. Met aanleg zit het ook goed. Al redelijk groot.
Wat mij echt opvalt is je rug en schouders.
Benen vind ik trouwens ook goed zit al behoorlijk was\t massa op!
Bf is ook lekker laag.

Met huidige trainingen en eten komt alles goed jij gaat een huge mofo worden!

Bedankt. ;)

Vind front schouders nog altijd wat zwak, maar sowieso is mn front niet veel bijzonders imo. Maar dat beeldhouwen komt later wel, eerst nog wat overal massa pakken. Heb liever die gyno weg op korte termijn, verkloot mn hele symmetrie van borst.

Net terug van een maatje waar ik mijn laatste pinten heb gedronken tot op zn minst vrijdag, dat moet lukken. :D Sowieso sluit ik me even op met eten en boeken om in het ritme van het schema en studeren te komen. :o

Terug
Naar boven