AndroidHealthClinic

Boto's log '09

• Topic Starter Topic Starter
Jammer, dan straks maar een knal sessie BoTo!

I'll try ;)

Plezier maken wel (zoals met een halve salon vast te komen zitten in een smal gangetje en minutenlang mogen duwen, heffen en trekken -> brutale zaterdagtraining) maar dat druk gedoe voor school etc. liever niet. Wil gewoon goed en hard kunnen trainen.

Trouwens net terug van supermarkt en kwam een ideaal junk-koopje tegen. 2 pizza's van 350gr voor 2,19€ samen!! :eek: :roflol:

Wat zijn verder nog de minder gekende koopjes (dus geen tonijn, kwark, ...) in supermarkten voor junkdagen (alle dagen dus bij mij...)? :eek:

Wat dacht je van die potjes babyvoeding.... = Nooit meer koken!!! :D

:D

Wel k*t.. net terug van tramhalte, geen tram meer vanaf 20u 's avonds tot 2 april. Met fiets al te laat om nog genoeg tijd te hebben. Morgen dan maar uitgebreid trainen, weet alleen nog niet goed wanneer... :x

Brutaal snel getraind vandaag ondanks k*tvoeding van laatste dagen. Eerste keer dat die voeding echt negatief effect op resultaten had. Dus geen pr's of dergelijke, zeker omdat het een compilatie was van de normale training op maandag en woensdag.

Training 01/04 :

Fullsquat
3x94
3x94
3x94

Bench
3x70
3x80
3x85

BOR
3x60
3x70
3x75

Military Press
3x60
3x60
1x60 + 2x pushpress (k*t, maar kom, blijft omhoog gaan die MP)

Deadlift
10x100
6x120
4x140 Moest even focussen op techniek want het begon slordig te worden...

Chin ups
8xBW
8xBW
8xBW

Dips maar gelaten, 6 zware compounds oftewel 18 sets compounds vond ik wel zwaar genoeg. Zeker gezien de trainingstijd van 40min. Vrijdag terug gewoon routine, wat we waarschijnlijk nog minstens 2 weken gaan proberen aanhouden.

Netjes BoTo :thumb:.

Hoe is het met je voeding nu kerel?

Rocken op de compounds is relax of niet

al met al redelijke training ondanks de slechte voeding.
Volgende week er weer tegen aan incl. monster voeding.......

Goed weekend Boto.

Hoe is het met je voeding nu kerel?

same old... Zoals Xtralarge zegt, vanaf dit weekend weer keihard vreten. Wordt nu wel op de feiten gedrukt met mijn neus dat de progressie anders maar heel pover wordt de komende maanden.

Rocken op de compounds is relax of niet

Uiteraard :cool:

al met al redelijke training ondanks de slechte voeding.
Volgende week er weer tegen aan incl. monster voeding.......

Goed weekend Boto.

Bedankt, jij ook. :) Je loopt wel altijd een training achter zo te zien? :D

Zometeen de training van vandaag eens posten.

Training 03/04 :

Fullsquat
3x80
3x90
3x95 (had er echt geen zin in, moest mezelf in het begin over de grond slepen :rolleyes:)

Benchpress
3x84
3x84
3x84 (denk dat er nu wel 1x95 inzit op een goeie dag, als ik maar mn boterhammetjes opeet :o)

BOR
3x76
3x76
3x76

Dips
12xBW
12xBW

Weighted Sit-ups
20xBW+5
20xBW+5
20xBW+5

Was echt zo'n "eerste-echt-warme-dag-van-het-jaar-dus-ik-zal-geen-energie-en-inzet-hebben"-training vandaag. Niet per sé slecht, maar voor mezelf weet ik dat het zwak is, al is het maar een slechte mentale ingesteldheid.

Weeg momenteel 80,8kg nuchter, wil daar binnen 2 weken 82,5kg van maken, gewoon om mezelf even een korte termijndoelstelling te geven tijdens de paasvakantie en me beter te kunnen focussen op het uiteindelijke doel van al dat eten, slapen en trainen. :)

toch netjes de full squats

Nee.

Moest 3x100 doen maar had gewoon geen fut/zin/energie/motivatie/... . :(

dude ik had t zelfde maar dan na de squats gelukkig :P
weinig gegete enzo pre workout.

best bout eiglijk dat t zo warm is :S vind traine in een koele ruimte toch wel lkkrder

bruute training.. wat eet je momenteel>

nice bench, ga zo door!

Eindelijk nog eens een update...

Net terug van een training met mijn oude trainingsmaatje in zijn nieuwe gym. Ik ga er binnen een maandje ook naar toe. Hardcore, dumbbells tot 60kg, posters aan de muur van bb-ers, belts, dipbelts, kettingen,... = allemaal oerdegelijk oud materiaal en weinig volk en dat slechts voor 300€/jaar. :eek:

Heb met diezelfde maat maar gelijk afgesproken dat ik binnen een maand 83,5kg moet wegen anders mag ik de gym niet binnen van hem (hij weegt 89 bij 1m88 maar ik ben op meeste oefeningen dan weer sterker :p), dus dat wordt flink doorbulken. Vanavond of morgenvroeg werk ik aan een vast voedingsschema. :o

Training 07/04 :

Fullsquat
6x60kg
3x80
3x90
2x100 + 1x100 failure (geen belt gebruikt en echt diep gegaan, had lichte spot nodig bij rep 2 en veel bij 3)

Bench
3x70
3x80
2x90 + 1x90 failure (vrij veel spot nodig bij laatste rep, mijn polsen draaiden door die dunne stang, ben gewoon van met brede stang te trainen en kon de stang amper in evenwicht houden)

BOR
3x70
3x70
3x70

MP
3x50
3x55
3x60 (laatste was alles geven, had weer problemen met die dunne stang, gript beetje moeilijker)

Deadlift
10x100
8x120
6x130
5x140 (kapot :) lekker hele gym bij elkaar geroepen bij laatste 2 reps :roflol: Na de squats vind ik het wel nog een deftige lift op 5x140)

Op houding gelet bij deadlift en die was verbazend sterk. Mijn rug bleef gedurende de gehele uitvoering netjes recht. :cool: Achteraf nog wat geklaag gekregen door die trainingsmaat omdat ik niet hard genoeg trainde en anders nooit de 90kg ripped aantik, en gelijk heeft ie. Maar wat wil je, na mijn is de sterkste kerel in mijn huidige gym iemand die 80kg bankt en 110 deadlift. :o

Laatst bewerkt:
Gaat wel lekker hier zo te zien.
Vooral je DL en Bench zijn erg sterk. Je squat daarentegen vind ik dan weer redelijk zwak, vind je die ook het minst leuk om te trainen?

En hoe zit het met voeding, je zegt wel bulken dit bulken dat, maar zie je allene maar ongezonde shit posten. Beetje junken is niet erg, maar er moet toch ook nog ergens hoogwaardig voedsel worden binnen gegooid?

Terug
Naar boven