Oh oh wat heb ik nu weer meegemaakt...
Training 14/04 :
Borst
Incline Benchpress (lees onderaan maar waarom ik niet gewone bench deed)
12x50
8x60
8x60
8x60
Dumbbell Flyes
10x12
8x14
8x16
Incline Dumbbell Press (max gewicht van dumbbells is 24kg

)
12x24
15x24
12x24 (easy cake, deze mocht ik gewoon niet gedaan hebben)
Dips
12xBW
15xBW
15xBW
Biceps
Close grip pull ups (warm-up)
15xBW
Dumbbell Curls
10x14
8x16
8x16
Two arms Cable Curls
12x20
8x25
8x30
EZ-barbell Curls
12x30
10x36
8x36
Mijn digestie speelde mij een beetje parten, zal beetje wennen zijn aan het eten.

Verder training rustig en licht gehouden.
Heb géén flat benchpress gedaan omdat er voor een half uur twee marokkanen (tja...) de bank bezet hielden en ik niet veel zin had om af te gaan wisselen met die twee kneuzen. Dat zou allemaal nog niet zo erg zijn moest één van die twee (ik had elders al eens gepost dat hij me vorige week trots kwam vertellen dat hij 6x100 bencht) mijn dag weer maakte met zn bench.
Ze staken er namelijk uiteindelijk de magische 100 op. En dan... Zijn maatje had de bar al vast bij de eerste rep waarbij hij tot 30cm van zijn borst kwam.

Heerlijk om te zien, want na 5 quarter reps was ook onze spotter zodanig kapot dat ik een handje moest komen helpen.

Een half uurtje later komt die ene met zn brutale "bench" naar me toe waaruit volgende conversatie vloeide :
"Yo, wat gebruik jij man? Dikke biceps heb je. Hé *** (hoe die andere kerel ook heette), kijk hem!" *wijzend naar mijn arm*
"Uh, wat bedoel je dan? Ik neem enkel shakes, en jij?"
"Ik doe al 3 weken een kuurtje en ben al 10kg verzwaard maar ik ga bijna stoppen want ik wil ook niet te groot worden. Ik ben ook extreem sterk geworden"
"Netjes *

*, wat neem je dan?" vroeg ik dan maar op een sarcastische toon.
"Geen idee, ik heb het van een vriend maar ik ga ook beginnen met shakes enzo en dan tegen de zomer gaat het goed zijn."
Wat een figuren lopen er toch rond.