Fitness Seller

Boto's log '09

Bedankt. ;)

Vind front schouders nog altijd wat zwak, maar sowieso is mn front niet veel bijzonders imo. Maar dat beeldhouwen komt later wel, eerst nog wat overal massa pakken. Heb liever die gyno weg op korte termijn, verkloot mn hele symmetrie van borst.

Net terug van een maatje waar ik mijn laatste pinten heb gedronken tot op zn minst vrijdag, dat moet lukken. :D Sowieso sluit ik me even op met eten en boeken om in het ritme van het schema en studeren te komen. :o

haha ik heb er ook 3 op en een peuk. :P morge zie ik er weer ripped uit ws als ik wakker wordt

Prima fysieki Boto. Ik neem al mijn negatieve commentaar terug. Je bent bruter dan ik had verwacht. Respect.

Ziet er goed uit

Nette biceps en rug!

• Topic Starter Topic Starter
Prima fysieki Boto. Ik neem al mijn negatieve commentaar terug. Je bent bruter dan ik had verwacht. Respect.

Ziet er goed uit

Nette biceps en rug!

Bedankt. :) Biceps & rug zijn verhoudingsgewijs ook mijn sterkste spiergroepen, dus dat kan wel eens kloppen.

Vandaag begonnen aan voedingsschema & ga normaal ook al beginnen met split voor enkele weken. Bill Starr zit er wat mij betreft op na 8 weken. Het was leuk, maar die korte reps zijn maar goed voor even imo, nu weer elke spiergroep goed apart laten afzien en even puur voor massa gaan. Het zal knokken zijn want vanaf half mei is het constant studeren en schakel ik voor het gemak wellicht weer over naar 3 fb-dagen ipv 4 split-dagen.

Hoop dat ik vandaag de eerste dag qua voeding al volledig af krijg, want ging vanavond misschien al naar vrienden na de training en mss slaap ik op verplaatsing, dus dan zou mn hele schema al naar de kloten zijn. :D Maar goed, dat wordt eten meenemen in de rugzak.
Denk nu rond de 4300kcal te zitten (kwam uit op 4700 maar dat was teveel, flinke correctie af gedaan.) met zo'n 265 eiwitten, kleine 400 khooly en 160 vetten. :cool: Denk dat ik gemiddeld voorheen amper aan de helft vh aantal eiwitten en khoolydraten kwam. :roflol:

Ziet er goed uit jonge!
Linkerbicep is alleen wel een stuk kleiner :roflol:

Ik had eerst je roflol niet door, maar mn frank/euro is gevallen. :roflol:

Zal wel aan het licht liggen want normaal zie ik geen verschil (itt triceps) en ze meten beiden hooguit een halve centimeter afwijkend van elkaar.

Zeer knappe foto's kerel. Mooie fysiek.

Rug is wijd, alles mooie in verhouding. Gewoon jaloers op man ;)

Benbenieuwd hoe het met je voeding vergaat Boto! Keep us up 2 date!

Heel erg netjes gozer! Je praat altijd zo bescheiden over jezelf, maar dit is echt netjes hoor.

Keep it up...

Bedankt allen, leuk om wat bevestiging te krijgen. :)

Benbenieuwd hoe het met je voeding vergaat Boto! Keep us up 2 date!

Speciaal voor jou dan :roflol: :

Gisteren alles er netjes ingekapt tot 22u. Had wat moeite met de 100gr pasta, mayo en 200gr tonijn om 13u, meer dan je zou vermoeden. :o Erna ging ik naar vrienden op kot en daar hebben we wat films gekeken enzo, geen katabool gedoe dus. Had de hele nacht enorme krampen in mijn maag en later de darmen. Standaard neveneffectje als je opeens 2x zoveel eiwitten en kcal gaat vreten uiteraard. :D Rond 3u was er blijkbaar iemand om frieten en bicky's geweest dus kwam ik nog even aan de benodigde kcal. Op zo'n momenten eet je beter iets dan niets wat een bijna hele nacht zonder eten is ook maar niets.
Uiteindelijk vandaag rond 11u eruit en dus 2 maaltijden gemist, maar zit de schade nu in te halen, geen nood. Deze week mag ik nog 2 maal uit en na de vakantie gaat de riem er op en zijn er geen uitzonderingen meer.
Zal blij zijn als er volgende week weer regelmaat in de gang van zaken zit als ik naar de les moet gaan.

Gisteren was de gym toe met tweede pasen, dus dat wordt straks, morgen, donderdag & vrijdag trainen. :cool:

Oh oh wat heb ik nu weer meegemaakt... :roflol:

Training 14/04 :

Borst
Incline Benchpress (lees onderaan maar waarom ik niet gewone bench deed)
12x50
8x60
8x60
8x60

Dumbbell Flyes
10x12
8x14
8x16

Incline Dumbbell Press (max gewicht van dumbbells is 24kg :roflol:)
12x24
15x24
12x24 (easy cake, deze mocht ik gewoon niet gedaan hebben)

Dips
12xBW
15xBW
15xBW

Biceps
Close grip pull ups (warm-up)
15xBW

Dumbbell Curls
10x14
8x16
8x16

Two arms Cable Curls
12x20
8x25
8x30

EZ-barbell Curls
12x30
10x36
8x36

Mijn digestie speelde mij een beetje parten, zal beetje wennen zijn aan het eten. :o Verder training rustig en licht gehouden.

Heb géén flat benchpress gedaan omdat er voor een half uur twee marokkanen (tja...) de bank bezet hielden en ik niet veel zin had om af te gaan wisselen met die twee kneuzen. Dat zou allemaal nog niet zo erg zijn moest één van die twee (ik had elders al eens gepost dat hij me vorige week trots kwam vertellen dat hij 6x100 bencht) mijn dag weer maakte met zn bench.
Ze staken er namelijk uiteindelijk de magische 100 op. En dan... Zijn maatje had de bar al vast bij de eerste rep waarbij hij tot 30cm van zijn borst kwam. :roflol: Heerlijk om te zien, want na 5 quarter reps was ook onze spotter zodanig kapot dat ik een handje moest komen helpen. :roflol:
Een half uurtje later komt die ene met zn brutale "bench" naar me toe waaruit volgende conversatie vloeide :

"Yo, wat gebruik jij man? Dikke biceps heb je. Hé *** (hoe die andere kerel ook heette), kijk hem!" *wijzend naar mijn arm*

"Uh, wat bedoel je dan? Ik neem enkel shakes, en jij?"

"Ik doe al 3 weken een kuurtje en ben al 10kg verzwaard maar ik ga bijna stoppen want ik wil ook niet te groot worden. Ik ben ook extreem sterk geworden"

"Netjes *:rolleyes:*, wat neem je dan?" vroeg ik dan maar op een sarcastische toon.

"Geen idee, ik heb het van een vriend maar ik ga ook beginnen met shakes enzo en dan tegen de zomer gaat het goed zijn."

:roflol:

Wat een figuren lopen er toch rond.

Laatst bewerkt:
Nette training, Biceps goed afgemat zo te zien. Keep pumpin' T.

haaha geweldig

****ed up van die mocro's, ze moeten lekker in hun eigen land bankdrukken ipv hier de bankjes bezet houden!

Nette training verder. Beetje extra incline werk kan geen kwaad ;)

Ik zou aan ze voorstellen een pentylenetetrazole kuur te nemen. Wellicht dat het nog kan helpen.

Maar je moet ook niet zoveel biceps trainen hè, dat is als vliegen op de stront. Dan vraag je om zulke gesprekken.

:roflol: Fantastisch, kan het me zo inbeelden... Die mannen kom je toch overal tegen he.

Terug
Naar boven