XXL Nutrition

Boto's log '09

• Topic Starter Topic Starter
Nette training, Biceps goed afgemat zo te zien. Keep pumpin' T.

Bedankt. Zal weer beetje gewoon worden zijn aan splitwerk, borst en biceps stonden op springen.

****ed up van die mocro's, ze moeten lekker in hun eigen land bankdrukken ipv hier de bankjes bezet houden!

Nette training verder. Beetje extra incline werk kan geen kwaad ;)

Hehe klopt, sterker nog, ik denk dat ik vaker een weekje enkel incline werk ga invoegen, zo om de 3-4 weken.

Ik zou aan ze voorstellen een pentylenetetrazole kuur te nemen. Wellicht dat het nog kan helpen.

Maar je moet ook niet zoveel biceps trainen hè, dat is als vliegen op de stront. Dan vraag je om zulke gesprekken.

Veel? Valt wel goed mee. Goed, vrijdag ook wat maar dat heb je nu eenmaal als je verandert van schema. :p

Hoe dan ook blijf ik mij verwonderen over het aantal mensen dat mij aanspreekt als ze zien dat ik met ipod op en een neutrale blik keihard zit te knallen op die compounds en het zweet van me afdruipt. Tijd om van gym te veranderen, ze beginnen mijn gezicht te herkennen. :o

:roflol: Fantastisch, kan het me zo inbeelden... Die mannen kom je toch overal tegen he.

Ja, ze waren in vorm hoor. Zwemshortje aan met bloemetjes, spannend tanktopje, blinkend oorbelletje en vooral geen druppeltje zweet.

Training van vandaag is mix dag 2 & 3, morgen mix 3 & 4.

Training 16/04 :

Bovenbenen
Fullsquats
10x60
7x80
5x100 (met riem)
4x100

Legpress (technogym brol)
12x220
10x260 (fullstack)
10x260

Standing leg curls
15x25
12x30
10x30

(geen lunges gezien wat nog zou komen..)

Kuiten
Standing Calve raises
20x60
15x70
12x80 (licht gewicht want krijg van mijn platvoeten altijd stekende pijn dus probeer ik te focussen op uitvoering)

Legpress Calve raises
25x80
20x90
15x90
15x80

Schouders
Military Press
10x50
8x54
6x54
6x54

Dumbbell Side raises
12x8
10x10
10x10

Dumbbell Bent-over Side raises
12x8
10x10
10x10

Seated Shoulder Press in smith
20x40
12x50
15x40 (stroef onding... wel goeie pomp in front delts)

Squaten op blote voeten gedaan, ging goed. Moet wel leren ipv op traps mn bar eerder op de rug te leggen...

Laatst bewerkt:
jesus wat een zware training.
Geniet van je welverdiende rust.

Goede training!:bow:

Squaten op blote voeten ook maar eens proberen;)

Om maar een keer aardig te doen, wil datbij deze blijven doen
Zeer nette training petje af.
Squat :thumb:
Legpress :thumb:
military press :thumb:

Lekkere training. Hamstrings (en quads, kont en kuiten uiteraard) flink ****ed up dus deadlifts wat minder dan gehoopt, moet wat gewoon worden aan volume na bill starr.

Training 17/04 :

Rug
Chin ups
50 reps totaal ^^ :
16xBW
10xBW
8xBW
6xBW
5xBW
5xBW (verdomme, nu ik een goeie 5kg meer weeg is chinnen best vermoeiend geworden)

Deadlift
10x100
8x120
7x124
4x134 (en dat na die 2x160 vorige week pff. volume totaal niet gewoon + benen ****ed up van gisteren)
7x120
10x100

BOR
8x60
8x60
8x60

Triceps
One arm triceps extensions
10x12
8x14
8x14

Skullcrushers (ez-bar)
10x30 (smalle grip)
10x30 (smalle grip)
10x36 (smalle grip)
10x30 (wijde grip)
10x30 (wijde grip)

One arm cable pushdowns
15x20
12x25
10x25

Cable two arms triceps extension (rope)
10x15
10x20
8x25 suuuuuuuupersets
8x20
5x15
5x10
5x5 buuuuuuurn

Hoezo pomp in de triceps? :o Damn triceps training ging wel lekker met op het einde die superssets, ging ik helemaal kapot van. Deadlifts waren minder maar gezien benentraining van gisteren kon ik ermee leven, rug voelde na de chins al niet 100% fit meer ook.

Woog deze morgen 82,3kg; geen idee waar die kilo's vandaan blijven komen, maar ik vind het wel aardig zo. :cool:

Dit was mijn gedacht over de training (had hem op bij mn laatste 10 reps op deadlift :D) :

http://www.youtube.com/watch?v=hzsb0tmVuGk&feature=related

Laatst bewerkt:
whooow respect voor de chinshoor!

Je loopt weer lekker te pompen Bro!!!

Jammer dat je Milpress nog steeds zo ****ing hoog is ;) Maar ooooit, oooit ga ik je ook daar voorbij!! ;)

Heb nog steeds brute spierpijn in de triceps, hoewel die training al van vrijdag geleden is. :rolleyes: Bankdrukken was dus nogal zwak, maar ah, ik denk sowieso al even aan een korte deload of op zijn minsts trainingen zonder failure om daarna weer een fb-schema te gaan doen. Maar eerst nog minstens 3 weken split. :)

Training 20/04 :

Borst
Benchpress
12x60
8x70
6x80
3x84 (klote triceps, zit helemaal geen fut in)
8x70

Dumbbell Flyes
10x14 (lekker strict)
8x16
8x16

Dips
8xBW
8xBW
8xBW (leve tricepsfailure :mad:)

Cable flyes (liggend op bankje)
12x15
10x20
8x20

Biceps
Dumbbell Curls
10x16
8x18
7x20 (nipt zonder cheaten :))
4x22 (Lol dikke fail, gecheat en maakte er hammer curls van)

One arm Scott Curls (machine)
12x40
8x50
8x55

EZ-barbell Curls (smalle grip)
12x26
8x36
7x36

Buikspieren (ahja, thuis vergeet ik ze toch zo vaak...)
Sit ups
20x
20x
20x

Hanging Leg raises
10x
10x

Leg raises (op de grond)
15x
15x
15x

Hanging Knee raises
15x
15x

Niet zo'n boeiende training dus. Voelde mij helemaal depleted door een k*t weekend (voeding beetje naar gegooid en rust.. :o) en heb mezelf nog wat complexen aangepraat om er weer met volle moed tegenaan te gaan zodat de volgende trainingen beter aanvoelen. :D Moet streng zijn voor mezelf wil ik dergelijke progressie blijven maken, anders trappel ik ter plaatse maar wat in het rond...

Laatst bewerkt:
Netjes getraind BoTo, :thumb:

netjes boto. FB for the win!

@ the bench vind ik dat je vrij zwaar opwarmt. Misschien wat minder reps met die 60 doen.
Dan zul je vast zwaarder kunnen pakken.

Klopt, al was het de opwarming eig niet meer. Had gewoon zin om wat te reppen. :o Dom ntr, want dan moet ik dat op zn minsts gewoon met 70-75 doen en niet liggen klungelen met dergelijke gewichten.
Merk wel duidelijk dat reps best lastig zijn geworden vanaf een bepaald gewicht bij de compounds, zal wel snel weer over zijn...

Training 21/04 :

Bovenbenen
Fullsquats
8x70
6x80
6x90 (zonder riem, attg)
6x95 (")
15x60 (")

Legpress (technogym machine)
15x200
10x260 (fullstack)
10x260

Standing leg curls
15x25
12x30
10x30

Kuiten
Standing Calve raises
20x60
15x70
15x70

Legpress Calve raises
25x80
20x90
15x90

Gewoon hele rustige training met beetje kuiten, vandaag echter weer gedaan, hadden ze imo nodig. Die training post ik zo.

Goede training BoTo, posten die hap :d.

Training 23/04 :

Rug
Chin ups
60 reps totaal :
12xBW
12xBW
10xBW
8xBW
8xBW
2 min pauze ipv 80sec.
10xBW

BOR
10x50
10x50
8x60
6x60
6x60

Lat Pully wijde grip
15x50
10x65
8x70
10x60 (vanaf deze set supersets)
8x45
8x35
8x25

Kuiten
Legpress Calve raises
15x80
15x90
15x110
10x130
15x80

Dumbbell One leg calve raises (op verhoog)
10xBW+10
15xBW+6
10xBW+10
25xBW

Standing Calve raises in smith
20x40
15x40
15x40

Geen deadlifts gedaan dus niets specifiek voor onderrug, maar een weekje missen kan geen kwaad na 3 maanden elke week en bovendien train ik buikspieren nu wel keihard en zorgt dat ook wel voor enige assistentie aan de onderrug.
BORs en Lat pullys in principe zwak naar mijn kunnen, maar ik daag jullie uit ook eens eerst 60 reps te doen op de chin ups en het dan eens te proberen. :D
Afgesloten bij de rug met superset op de lat pully wat een leuke afwisseling was en me voldaan gevoel gaf ik mn upperback.

Kuiten nogmaals aangepakt ook al was het maar 48uur geleden. Normaal gaat er een training tussen zitten maar ik wil ze momenteel minstens 2x/week laten afzien om er wat vaart en variatie in te krijgen. Belachelijk lage gewichten voor sommigen, maar voor mij best efficiënt en ik krijg er een monsterpomp van én minder pijn in mijn voet"zool". Kijk verder ook niet zo naar reps en aantal sets. Als het brandt heb ik over het algemeen de neiging er nog een paar bij te doen en dan stop ik. Als er nog mensen goeie kuitoefeningen kennen mogen deze gerust gepost worden (eens benieuwd of iemand mijn zever ook leest... :roflol:).

Netjes getraind. En ja, ik heb het gelezen dus:

Standing Calf Raises er nog bij? Verder zijn er niet heel veel oefeningen voor de Kuiten.

Die chin ups zijn bruut man, hoe pak je ze beet eigenlijk?

Ik ga kuiten ook weer intensiever pakken, liefst 2x per week. 1 dag heavy (max 10 reps) 1 dag veel reps (+20).
Gewoon uitproberen, als het een niet werkt werkt het ander wel ;)

chinups1.jpg

Zo ongeveer. Ruim voorbij de schouders (maar niet max'ed qua breedte, soms wel ter afwisseling) dus en met de handpalm weg van me. Het is ook een rechte ijzeren bar en geen die krom naar beneden gaat aan de uiteinden met rubberen "omhulsels" (betere grip imo).
Triceps waren wel kapot na die 60. :o

Kuiten is inderdaad wat klooien en proberen voordat je vindt wat goed voor je werkt. Imo hebben ze wel baat bij 2x/week trainen. Ga vanaf binnenkort weer grote lange bruggen op en af gaan lopen als cardio, daar kreeg ik vroeger stevige kuiten van. Nu ogen ze redelijk in proportie na twee zo'n trainingen, maar normaal zijn ze vooral vanuit de front best klein, zeker omdat de buitenste kop totaal niet uitkomt. Vanuit de zijkant zit er wel een zekere massa en lijnen op, maar als er één spiergroep imo uit verhouding "te" groot mag zijn is het de kuiten. :D Het oogt gewoon heel bruut en sterk, helaas hebben vooral dikkertjes en kleinere kerels stevige kuiten en blijf je als ecto wat achter. Maar des te beter wordt het resultaat uiteindelijk. :cool:

@ sniperx : Standing calve raises doe ik al, deze in de smith is gewoon een variant. Zittend is hij ook te doen, maar die barbell op je benen is erg vervelend. Binnenkort deze mss nog eens proberen...

Sterk die chins man, zo pak ik zo ook alleen ik heb ondersteuning nodig na een paar reps...

Terug
Naar boven