BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Nette training, Biceps goed afgemat zo te zien. Keep pumpin' T.
Bedankt. Zal weer beetje gewoon worden zijn aan splitwerk, borst en biceps stonden op springen.
****ed up van die mocro's, ze moeten lekker in hun eigen land bankdrukken ipv hier de bankjes bezet houden!
Nette training verder. Beetje extra incline werk kan geen kwaad![]()
Hehe klopt, sterker nog, ik denk dat ik vaker een weekje enkel incline werk ga invoegen, zo om de 3-4 weken.
Ik zou aan ze voorstellen een pentylenetetrazole kuur te nemen. Wellicht dat het nog kan helpen.
Maar je moet ook niet zoveel biceps trainen hè, dat is als vliegen op de stront. Dan vraag je om zulke gesprekken.
Veel? Valt wel goed mee. Goed, vrijdag ook wat maar dat heb je nu eenmaal als je verandert van schema.

Hoe dan ook blijf ik mij verwonderen over het aantal mensen dat mij aanspreekt als ze zien dat ik met ipod op en een neutrale blik keihard zit te knallen op die compounds en het zweet van me afdruipt. Tijd om van gym te veranderen, ze beginnen mijn gezicht te herkennen.

Fantastisch, kan het me zo inbeelden... Die mannen kom je toch overal tegen he.
Ja, ze waren in vorm hoor. Zwemshortje aan met bloemetjes, spannend tanktopje, blinkend oorbelletje en vooral geen druppeltje zweet.

Fantastisch, kan het me zo inbeelden... Die mannen kom je toch overal tegen he.

) :
Bankdrukken was dus nogal zwak, maar ah, ik denk sowieso al even aan een korte deload of op zijn minsts trainingen zonder failure om daarna weer een fb-schema te gaan doen. Maar eerst nog minstens 3 weken split.
)