Fitness Seller

Boto's log '09

f**gots , ik pak ze veel breder en weeg 113 kg!
Maar 6 sets is wel bruut!

Overall goede training keep up the good work...

Barbell double-leg raises misschien v.d. kuiten?

• Topic Starter Topic Starter
f**gots , ik pak ze veel breder en weeg 113 kg!
Maar 6 sets is wel bruut!

Ga jij maar eerst 2xBW deadliften fatty!

:D Geintje. Bedankt trouwens.

Maar uh, qua kracht scheelt het niet zoveel of ik ze heel breed of heel smal neem, ik varieer er veel in en kan op beiden 15+ dus mag niet klagen.

Barbell double-leg raises misschien v.d. kuiten?

Dat zijn gewone calve raises toch? Je gaat toch niet met één been staan balanceren met een barbell met 60+kg op je rug? :o

Sterk die chins man, zo pak ik zo ook alleen ik heb ondersteuning nodig na een paar reps...

In welke zin? Kracht te kort of ga je bengelen? Het tweede geval is uiteraard een gevolg van het eerste natuurlijk.

Goed chinnen is gewoon een kwestie van vaak oefenen. Als ik nu een maand stop moet ik ook gewoon weer beginnen met 3x8 BW maximum, erna ben ik kapot. :o

Training 24/04 :

Schouders
Military Press
12x40
8x50
8x50
6x50

Dumbbell Side raises
10x8
8x10
8x10

Dumbbell Bent-over Side raises
12x8
10x10
10x10

Smith Shoulder Press
15x40
10x50
10x40

Triceps
One arm triceps extensions
10x12
8x14
8x14

Skullcrushers (ez-bar)
10x30 (smalle grip)
10x34 (smalle grip)
10x30 (wijde grip)

Cable two arms triceps extension (rope)
10x20
10x25
8x25
8x20
12x15

Begon serieus agressief te worden van de nieuwe lading ecto's. Ik hoorde ze door mn ipod heen bij elke herhaling brullen met 14kg dumbbells curls en 6kg side raises, mij constant raad vragen over oefeningen, in de weg lopen, ... Ik had potverdomme veel zin gewoon één knal op zn kop te slaan. :roflol: Denk dat ik volgende week al verander van gym...

dik aan het trainen! Lekker schouder WO!

Training 27/04 :

Borst
Benchpress
12x60
8x70
6x80

Dumbbell Flyes
10x14
8x14
8x16

Incline Benchpress
10x50
10x50
8x60

Cable flyes (liggend op bankje)
12x15
10x20
8x20

Biceps
Dumbbell Curls
10x16
8x16
8x16

One arm Scott Curls (machine)
12x40
8x50
8x55

EZ-barbell Curls (smalle grip)
12x26
8x31
8x31

Buikspieren
Sit ups
20x
20x

Hanging Leg raises
15x
15x

Leg raises (op de grond)
15x
15x

Random oefeningen afwisselend
4x15 of 30 seconden

Nog steeds beetje deloadsfeertje, wel netjes zo, is nu ook wat drukker voor school en maak wellicht volgende week al de overgang naar die andere gym dus geeft het niet zo. Merk sowieso dat ik met deze volgorde heel weinig kracht heb op maandag na vrijdag schouders + triceps.
BW blijft stabiel, sta iets droger, denk zo'n 11-12%.

Netjes getraind weer BoTo. Wanneer zit die 100kg bench er in? (1RM desnoods).

Goede workouts.
Goed gewoon naar een hardcore gym gaan.
Ik ben vandaag ook in eentje geweest gewoon oude zooi en teringhard trainen. Alleen maar beesten die aan het rossen waren. Dat motiveert ook beter dan een stelletje f**gots om je heen. Anyway ik kan mijn gym pas in februari 2010 opzeggen dus dat is wel zonde aan de andere kant als het motiveert en beter is why not.

s6 goed bezig hier Boto.

Netjes getraind weer BoTo. Wanneer zit die 100kg bench er in? (1RM desnoods).

Die laat nog even op zich wachten tot de volgende krachtpiek. Gezien ik de komende 2 maanden heel druk zal zijn met school (heb ook wel wat in te halen, heb zo mijn eigen studiemethode maar ben gelukkig een goed student op cruciale momenten... :rolleyes:) en hst 6 weken zal duren en de krachtpiek net in het midden van de examens zal vallen gok ik dat sterke pr's sowieso wel even zullen uitblijven.
Maar dat wil niet zeggen dat er niet gewoon geknald kan worden, enkel zullen de resultaten door tijdgebrek (qua voeding bv) en vermoeidheid een weekje of 4 wat tegenvallen gok ik.

Goede workouts.
Goed gewoon naar een hardcore gym gaan.
Ik ben vandaag ook in eentje geweest gewoon oude zooi en teringhard trainen. Alleen maar beesten die aan het rossen waren. Dat motiveert ook beter dan een stelletje f**gots om je heen. Anyway ik kan mijn gym pas in februari 2010 opzeggen dus dat is wel zonde aan de andere kant als het motiveert en beter is why not.

s6 goed bezig hier Boto.

Precies. Mijn huidige gym (lees : healthcenter) geeft me 0,0 motivatie. Anderzijds heb ik dat jaar wel lekker volgehouden en kan ik nu een extra boost krijgen van zo'n hardcore gym, dus dat komt wel goed.

lekkere pomp training en een goed bf man!

Vandaag enkel rug gedaan. Motivatie was 0 maar tijdens de training werd er nog een stukje bovenop gedaan. Met op de achtergrond wat slagers en foute r&b ging de training van start...

Training 29/04 :

Rug
Chin ups
12xBW
10xBW

BORs
8x60
8x60
6x60

Deadlift
15x104
7x124 (zie beneden *)
5x124 (finished, geen zin/kracht/energie/geïrriteerd/...)

Chin ups
10xBW
10xBW
8xBW

Pulldowns
8x60
8x70
8x70

* :
pff hier had ik iets van "**** it, ik heb even geen zin." en toen kwam halverwege mijn set de eigenaar (snobtypetje met geblondeerd haar en een arrogantie om U tegen te zeggen) me ook nog even zeggen dat ik de gewichten niet zo mocht laten vallen (waren eerder touch & go's en helemaal niet zo wild en dat het gewicht duidelijk te zwaar was. Ik was al wat geïrriteerd door de k*tmuziek, zijn foute instructies aan de andere gymleden en zijn gezaag of ik wel een handdoek bij had voor de hygiëne dus antwoordde ik gewoon dat ik morgen voor de laatste keer kwam trainen en ik hem erna verder niet meer zal storen. :rolleyes:

Mentaal één van de zwakste trainingen van 2009, en dan komt er nog die beroerde deadlift bij door een samenloop van omstandigheden en deload-modus op mentaal en fysiek vlak.
Voeding was er ook niet echt naar de laatste dagen en zat met mijn kop bij alles buiten het trainen zelf.

Maar geen nood, vanaf volgende week een nieuwe gym, een nieuw (hst)schema, mijn oude trainingsmaatje terug, weer een maand bij mn ma (daar eet ik altijd beter :scratch:) en zelf mijn schoolwerk zal tegen dan enkel nog bestaan uit pure examenleerstof (gedaan met een hele hoop verslagen, groepswerken, ...).
Morgen nog 1x benen gaan trainen en dan nemen we 3 dagen rust.

Als je zo`n training neerzet ben je niet waardig om in een hardcore gym te trainen.
LOL @ bij je moeder wonen:D

Als je zo`n training neerzet ben je niet waardig om in een hardcore gym te trainen.

De gym waar ik nu train bevat 5 regelmatig cardio'ende oma's, 5 superdudes en 10 dertigers-veertigers die hopeloos zitten te prutsen op wat machines. Eens kijken hoeveel motivatie dat jij daaruit haalt na een jaartje als er dan zo'n kneus komt vertellen dat je de bar te ruw behandelt. :rolleyes:

ja en ik ben "al" 19 en studeer, zielig he.

Rot eens op wil je, ga je coach lastig vallen of zet nog een prikje, zal je je wel beter voelen.

Ik ga vanaf maandag ook bij een andere sportschool trainen.
Een van de meest hardcore scholen van Amsterdam.

A.s maandag heb ik een afspraak ik ben benieuwd of het echt helpt?
s6 in ieder geval even rust en vervolgens weer trainen want als je dit laat zien in de hardcore gym mag je niet eens lid worden:D

Goede keuze kerel, bij een meer hardcore gym zul je flinke motivatie krijgen en stukken beter zullen trainen!

Laat de andere maar lullen!

0% steroids 100% attitude!

Thuis wonen is verdoet man. Studeren is geen excuus.

Wel weer nette training verder.
Succes bij je harcore gym.

lol de anti-man is er weer.....

juist.

Anti tegen op de manier hoe het vaak gaat. Vooral 1 befaamd logje in de kuursectie. Wat een facking joke is dat. GH, de dikste kuren die niet op 1 hand te tellen zijn en dan nog een belachelijk fysiek hebben en oefeningen nog niet eens goed uit kunnen voeren.

Nee, dan fail je in mijn ogen.

Ook vind ik het een gebrek aan attitude als je op een onverantwoorde manier kuurt of na 2 maanden de spuit erin zet.

Ow ja,
star-rating boeit geen ****, maar 2 sterren vind ik toch maar erg weinig.
5 star rating toegevoegd dus.

Terug
Naar boven