The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
f**gots , ik pak ze veel breder en weeg 113 kg!
Maar 6 sets is wel bruut!
Geintje. Bedankt trouwens. 
Sterk die chins man, zo pak ik zo ook alleen ik heb ondersteuning nodig na een paar reps...

Denk dat ik volgende week al verander van gym...Netjes getraind weer BoTo. Wanneer zit die 100kg bench er in? (1RM desnoods).
) en hst 6 weken zal duren en de krachtpiek net in het midden van de examens zal vallen gok ik dat sterke pr's sowieso wel even zullen uitblijven.Goede workouts.
Goed gewoon naar een hardcore gym gaan.
Ik ben vandaag ook in eentje geweest gewoon oude zooi en teringhard trainen. Alleen maar beesten die aan het rossen waren. Dat motiveert ook beter dan een stelletje f**gots om je heen. Anyway ik kan mijn gym pas in februari 2010 opzeggen dus dat is wel zonde aan de andere kant als het motiveert en beter is why not.
s6 goed bezig hier Boto.

) en zelf mijn schoolwerk zal tegen dan enkel nog bestaan uit pure examenleerstof (gedaan met een hele hoop verslagen, groepswerken, ...).Als je zo`n training neerzet ben je niet waardig om in een hardcore gym te trainen.

lol de anti-man is er weer.....Goede keuze kerel, bij een meer hardcore gym zul je flinke motivatie krijgen en stukken beter zullen trainen! Laat de andere maar lullen! 0% steroids 100% attitude!