MuscleMeat

Boto's log '09

Beginners die even groot willen worden voor de zomer met een kuurtje en halve trainingen achtervolgen je niet alleen in je sportschool. Ze komen zelfs in je log achter je aan.

Shittig om te horen dat je in zo'n kl* gym zit. Altijd erg, zeker als de zomer eraan komt.
Dan stromen die kereltjes als vlooien op een hond binnen.

en :roflol: @ gym snob met zijn wijze raad

Wat een haat soms hierzo op het forum hé.... :o

succes in je nieuwe sportschool en lekker door blijven knallen - er zijn hier nou eenmaal mensen op dbb , die er niet veel van snappen

• Topic Starter Topic Starter
Even een update :

Weekje heel rustig aan gedaan bij wijze van deload voor de start van hst-schema maandag. Hoewel, woensdag benen getraind en ik loop er nog steeds mank op. Vrijdagmorgen ziek geworden en zal deels daardoor nog steeds spierpijn hebben in de benen. Voeding was laatste dagen dus ook k*t, voel me nog even verrot.

In principe dus morgen start met hst-schema (tenzij ik nog ziek ben), zal quasi hetzelfde zijn als dat dat seagal bv volgde, met hier en daar een paar kleine aanpassingen.

3x/week (ma, woe, vrij) :

squat
bench (incline op woensdag)
deadlift (bor op woensdag)
dips
chins
barbell curls
triceps ext.
calve raises

week 1 & 2 : 2 sets van 15 reps, 3 & 4 : 2 sets 10 reps, 5 & 6 : 2 sets 5 reps.

Tussendoor wat cardio en abs-werk insmijten.

Heb het schema qua gewichten etc. al volledig uitgewerkt en zou in principe zeker te doen moeten zijn, zit wel knal in de blok met dit schema dus zal moeten werken aan slaapritme.

Leuk schema,wat is je doel eigenlijk met zo een schema te bereiken?

Leuk schema,wat is je doel eigenlijk met zo een schema te bereiken?

massa, kracht, karakter, ... ;)

Vandaag eerste training gehad. Nieuwe gym is heerlijk. Eindelijk één van de kleine jongens! Met mijn 1m80 en 81kg voel ik me er terecht een dwerg.. Het gemiddelde leek er vandaag wel 1m90 met 110kg te zijn met hier en daar een ecto tussen. :roflol: Er zitten een mooi hoopje echte bb-ers met jaren ervaring en brute trainingen. Lekker brullen en liften dus.

Zat eerst te twijfelen of ik wel ging gaan. 3 dagen (en vandaag) flink verkouden geweest en zeer zwakke voeding gehad (Ik leek wel verliefd of stervende, kreeg geen hap door mn mond. :rolleyes:) en dat zie je uiteindelijk ook wel in de training, maar toch blij dat ik geweest ben.
Mijn trainingsmaatje maar een half uurtje gezien, de rest moest ik volledig op eigen krachten doen in een volledig nieuwe gym. :o:D

Training 11/05 :

Dag 1 ---- Herh. -- Sets -- kg

Fullsquat ---- 15 -- 2 -- 52,5/52,5
Bench ---- 15 -- 2 -- 50/50
Deadlift ---- 15 -- 2 -- 90/90
Mp press ---- 15 -- 2 -- 35/35
Dippen ---- 15 -- 2 -- bw/bw
Chinnen ---- 15 -- 2 -- bw/bw

Fullsquat en bench gingen heel easy, dus dat was mooi. Vanaf tweede set deadlifts begon ik het te voelen, de laatste 5 reps moest ik er alles uit persen en zag ik sterretjes.
MP ging nipt, laatste set was verdomd zwaar. Bij dippen heb ik de laatste set maar 10 herhalingen gemaakt, ik was op. Een goed kwartier misselijk gelopen in de kleedkamer en onder de douche onder het genot van een wheyshake'je...
Ondanks dat ik wat mank op de benen sta ben ik er van overtuigd dat dit een pak zwaarder is dan bill starr. :o

Kracht was sowieso al heel zwak laatste tijd en met de huidige gezondheidstoestand kwam er nog een klap bovenop. Hopen dus dat ik elke training progressie begin te zien in kracht, eten gaat al goede kant op, maar het moet beter.

lekker beest!

ik ben vandaag met het zelfde gestart.

Ben je weer met deze begonnen? :D Groot gelijk. ;)

Assistance op armen en kuiten had ik trouwens geen kracht meer voor, zal wel beteren als ik weer wat beter in mn element zit met het trainen, maar kon het vandaag echt niet opbrengen. :D

Had trouwens wel bekijks met mn 15x90kg deadlift :roflol: Ik blijf mij erover verwonderen hoe weinig mensen deze brutale oefening doen. Maar ik voel nu al dat deze hst een super middeltje gaat worden om mn krachtstats binnen 6-7 weken weer een boost omhoog te geven.

Foei hé, zoveel zware reps op die deadlift!

Succes in ieder geval!

En weer een hst fan erbij.
Ben benieuwd, misschien ga ik dat ook een keertje doen.
Als er 1 schaap over de dam is....
Succes

Bedankt beiden, ik hou jullie op de hoogte. ;)

Het zal alleszins hardcore raggen worden om het schema en mijn trainingsmaatje (2 jaartjes jonger en armpjes van 42cm en overal bulten om U tegen te zetten :( gelukkig ben ik sterker...) bij te benen en op wat respect af te dwingen tussen al die massamonsters. :roflol:

Eens snel backshots gemaakt. Niet erg gelet op afwerking qua posing dus sta wat krom hier en daar. ;)

Volledig depleted en 1kg lichter dan top (enkele dagen heel zwak gegeten en veel rust gehouden), tijd om stilaan weer wat scherper te komen staan en tevens nog een paar kilo's te pakken met hst.

2gt6iph.jpg

2ed3u5u.jpg

Ik weet het, triceps staat er op de onderste foto heel zwak op. Ben wat stijf in achterkant schouders dus sowieso is goed draaien voor een mooie volle rug wat moeilijk. :o

Haha, ja ik kon het niet laten om weer te starten met HST.

Vind het zo bruut!

Nette foto s man, je staat er aardig goed bij!

Succes nog!

Nette Piccas! hoor! Ben benieuwd wat het schema met je gaat doen, ben zelf ook over aant denk HST te gaa volge.. Doe nu 2e week nieuwe split (Na SL 5*5) Maar denk dat ik beter progressie zal maken met een vast schema met vaste verhogingen.. Hoeveel verhoog je per training?

Flinke rug vent!

Haha, ja ik kon het niet laten om weer te starten met HST.

Vind het zo bruut!

Nette foto s man, je staat er aardig goed bij!

Succes nog!

Bedankt, jij ook met hst. :D

Nette Piccas! hoor! Ben benieuwd wat het schema met je gaat doen, ben zelf ook over aant denk HST te gaa volge.. Doe nu 2e week nieuwe split (Na SL 5*5) Maar denk dat ik beter progressie zal maken met een vast schema met vaste verhogingen.. Hoeveel verhoog je per training?

Goh, ga nogal op gevoel af. Als ik het zwaar krijg of niet goed ben gewoon even niets, maar anders zo'n 5%. Bij deadlift dus zo'n 5kg, bij bench en mp eerder 2,5kg. ;)

HST gaat wel uit van een gestage verhoging van het gewicht maar anderszijds wordt je lichaam pas na een aantal trainingen de gewichten echt gewoon, dus in principe kan het ook perfect zo als je het zelf goed kan inschatten.

Bedankt. ;)

Goede comeback. Je lijkt wel wat vocht vast te houden? Goed ja, met wat joggen is het er zo weer af. Nu kun je weer volop vooruit gaan:).

Dat leek me dus ook.. vooral die eerste foto dan. Zal de komende tijd flink werken aan mijn voeding om er wat beter bij te komen staan, is leuker voor het trainen ook. ;)

leuke keet btw.

En log uiteraard.

Terug
Naar boven