MuscleMeat

Boto's log '09

Dat leek me dus ook.. vooral die eerste foto dan. Zal de komende tijd flink werken aan mijn voeding om er wat beter bij te komen staan, is leuker voor het trainen ook. ;)

Inderdaad, ik heb er zelf ook wat last van. Ik moet ook nog kilootje of 5 af zonder massa te verliezen, liefst zelfs nog wat aanzetten. De spieren mogen er dan nog zitten, met wat vocht en vet er over is het direct heel wat minder:).

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, ik heb er zelf ook wat last van. Ik moet ook nog kilootje of 5 af zonder massa te verliezen, liefst zelfs nog wat aanzetten. De spieren mogen er dan nog zitten, met wat vocht en vet er over is het direct heel wat minder:).

Klopt, heb er al beter bijgestaan naar mijn gevoel bij 77kg ofzo en toen stond ik ook nog niet zo droog. Sta nu wel best droog maar vroeger spatten de aders uit mijn schouders als ik ub trainde.

@ klaasjanno : Wat bedoel je met "leuke keet"? :)

leuke keet = leuke woning (hollanders :( )

In je gallerij staat er ook een backshot, waar je bij mijn inziens bruter opstaat. Watskeburt, ook geveld geweest door een blessure? (excuses als ik erover kijk)

leuke keet = leuke woning (hollanders :( )

In je gallerij staat er ook een backshot, waar je bij mijn inziens bruter opstaat. Watskeburt, ook geveld geweest door een blessure? (excuses als ik erover kijk)

juni 2008 tot januari 2009 heb ik amper getrained en ben nu al een paar dagen half ziek. Vandaag eindelijk weer een dag met kcalinname van boven de 3000 (meteen goeie 4k van gemaakt). :o Volledig depleted dus en 0,0 pomp.

Zoals ik al zei sta ik er wel heel slecht voor momenteel en wil ik deze foto binnen een maand of twee gaan updaten met brute progressie. De progressie van begin februari tot nu is al vrij goed imo, maar moet zeker blijven doorgaan aan dit elan om ergens te geraken dit jaar.

Belichting was op die oude foto ook ideaal, ik probeer hem binnen enkele maanden weer zo te maken.

Maar goed, genoeg excuses, deze foto's worden binnen een beetje alweer gequote met flinke progressie. :D:)

Training 13/05 :

Af en toe nog een flinke hoestbui tussen de sets door maar trainingsmentaliteit begint weer op dreef te komen.

Dag 2 ----------- Herh. ------- Sets -------kg

Fullsquat ------- 15 -------2 ------- 55/55
Bench --------- 15 ------- 2 ------- 55/55
BOR ---------15 ------- 2 ------- 40/40
Mp press ------- 15 ------- 2 ------- 37,5/37,5
Dippen ------- 15 ------- 2 ------- bw/bw
Chinnen ------- 15 ------- 2 ------- bw/bw
Dumbbell Curls ------- 15 ------- 2 ------- 12/12
Triceps Ext. ------- 15 ------- 2 ------- 10/12
Bb. Calve Raises ------- 15 ------- 2 ------- 30/30

Beetje raar die fullsquats die ik even zwaar deed als bench maar dat kwam omdat ik fsq te laag ben gestart en bench te snel verhoog... Vrijdag 60kg fullsquats dan maar... Tegen einde week 2 met 70kg hopelijk.

Normaal Incline Bench maar was bezet door drie kerels dus gewoon flat bench gedaan. :rolleyes: Mag natuurlijk evengoed gezien je normaal 3x/week dezelfde oefening doet.

Lage dumbbell curls maar potverdomme na al die compounds + zoveel reps is het wel dodelijk... Had zieke pomp in mn armen, rug en schouders. 2x15 Dippen én chinnen na die eerste oefeningen is sterven...

Reppen op BOR is trouwens godelijk voor achterkant schouders, 10x beter dan pakweg bent-over side raises.

Heb mij een klein beetje verdiept in het vasthouden van vocht.

Gezien ik momenteel creatine neem, veel zuivel eet en tot gisteren te weinig water dronk is het natuurlijk niet verwonderlijk dat ik de laatste tijd echt slecht sta. Vroeger sprongen de anders er quasi uit...

Vanaf het einde van dit schema stop ik met creatine en ga ik zuivelinname ook wat verminderen om er wat beter bij te staan. :)

Net gewicht op de bench!! Dat gaat mij niet lukken denk ik.

db curls vind ik ook wel goed. Ik doe ze met 8 kg :O ook omdat ik ze totaal niet belangrijk vind, maar goed vind het ook zwaar.

vanwaar het lage gewicht op je calf raises ?
Heb geen zin om heel je log door te lezen :o maar net begonnen met full squats of ?

zijn seated calve raises op zo'n toestel.

Nee niet net mee begonnen, 15-reps liggen me gewoon zwaar precies, maar kan nog wel wat bij, geen zorgen. ;)

zijn seated calve raises op zo'n toestel.

Nee niet net mee begonnen, 15-reps liggen me gewoon zwaar precies, maar kan nog wel wat bij, geen zorgen. ;)

15 reps doe ik je waarschijnlijk ook niet na...maar waarom dan overal 15 reps? dat volg ik niet helemaal.

hst ;)

scheelt me toch zo'n pagina of 5 lezen , thnx:D

Ziek ruggetje BoTo!!! Nice!!

Na een weekban (zal hem maar niet bespreken :rolleyes:) ben ik hier even terug, al hou ik het gewoon bij de logsecties, die bs van andere topics hoef ik zo niet meer...

Week 2 zit erop, goed getraind vandaag.

15x80 15x90 parallel squat (af en toe per ongeluk een full tussen, par. zijn best diep ook)
15x60 13x65 bench (geoefend op techniek en laatste dag vd week dus best tevreden)
15x110 13x120 deadlift (die 120 met riem, opgegeven want houding begon k*t te gaan, riem zorgde voor problemen na rep 10)
15xBW 15xBW+7kg dips
15xBW 12xBW chins (op)
15x40 7x50 MP (ging eerst MP overslaan daarom pas zo laat uitgevoerd. was kapot na die 40's dus ging voor minder reps op 50)
15x 15x Leg press calve raises
15x12 15x12 dumbbell curls
15x 15x 15x 15x 1 arm triceps cable ext.

Een 135 squat en 170 deadlift zit erin binnen 5 weken.

Schema voor na de examens (vanaf begin juli) :

ma quads + hams + schouders (front+rear)
di triceps + kuiten
woe /
do borst + biceps
vrij rug + schouders (back)
za triceps + kuiten
zo /

Exact schema komt later nog. Zal veel met dumbbells werken voor borst en meer hand per hand oefeningen voor triceps om betere symmetrie te krijgen in deze spiergroepen.

Laatst bewerkt:
Stoute jongen!
goede training.

nette dl en squats

Vind je het niet iets te veel om te sq en dl en?

Stoute jongen!
goede training.

Haha. Bedankt. Hoe gaat het met jouw hst? :D En waarom heb je wéér een nieuwe foto? :D

nette dl en squats

Vind je het niet iets te veel om te sq en dl en?

Je bedoelt de combinatie en dan 3x/week?

Niet echt eigenlijk. Ik voel het wel naarmate de training vordert dat ik al serieus pandorie heb moeten geven en op het einde van deze training moest ik van toestel naar toestel strompelen en steunen op alles wat los en vast stond om overeind te blijven. Maar 2 dagen later sta ik weer fit voor een nieuwe training. :) Creatine helpt het herstel wel nu denk ik.

Moet wel zeggen dat hst een zieke pomp geeft in je hele lichaam. Die hoge reps op je curls en extensions als afwerking geven zelf je schouders nog een extra duwtje. Stond in de kleedkamer onder de tl-lampen en leek met gemak 90kg te kunnen wegen. Armen zullen wel boven de 41-42cm gezeten hebben warm. :)

Hoe gaat het met jouw 2e hst cycle seagal? Heb je dit weekend die pl-wedstrijd niet?

Bij die deadlifts werd ik trouwens serieus aangestaard door zo'n milfje van 30-35 die begeleiding gaf aan zo'n ecto van mijn leeftijd. Ik ga ook eens "informatie" gaan vragen aan haar denk ik. :o Komen daar niet veel vrouwen maar wat er komt is dik in orde! Dat heb je met hardcore...

Gaat goed. Foto is puur als avatar :p.

welcome back bro.

nice deads!

partial squats = p*ssy squats.

Instructrice in Jacky's gym ?
Dat zag er mij gewoon zo'n hardcore gym uit waar alleen brede gasten gingen :p.

Terug
Naar boven