Fitness Seller

Boto's log '09

• Topic Starter Topic Starter
welcome back bro.

nice deads!

partial squats = p*ssy squats.

Bedankt. Zijn geen part. squats hoor maar parallel. Dus par. = parallel. :D Woensdag 2x15x80 fullsquats gemaakt maar wil afwisseling houden in de beweging om vooruit te gaan.

Helaas hebben ze er daar wel een handje van weg om allemaal quartersquats te maken of zelf niet, zelf de buffere kerels. Zo'n kerel die al 50 jaar traint beweerde zelf knieblessures opgelopen te hebben van fulls. :rolleyes:

Ahja, heb maar eens geglimlacht en ben doorgelopen... Kreeg wel een mooi compliment van de gymeigenaar. Heb een superrug, goeie symmetrie (hoewel.. :() en train keihard volgens hem. :o

Instructrice in Jacky's gym ?
Dat zag er mij gewoon zo'n hardcore gym uit waar alleen brede gasten gingen :p.

Haha tja je hebt natuurlijk ook figure athletes of gewoon vrouwelijke bb-ers die ook veel kennis hebben, dus zij kunnen toch ook perfect begeleiden? ;)

En die zitten dus daar :D?

Haha valt wel mee hoor... nogmaar 2 chickjes (en dat zijn ze ook beiden) gezien die trainden... Maar dikke care, ze leiden enkel af met hun geile glimlachjes en strakke broekjes. :( Anders ging ik wel naar fyzics fitness om tussen de superdudes te gaan lopen.

Maar daar gaat dit log niet over, ik stel voor dat je me daarvoor maar bezoekersberichten stuurt ofzo mede-gentenaar. :D

Er is bij ons 1 super lekkere milf van 42 die meedoet aan van die groepslessen. Ze is ook nogal aandachtsgeil en trekt graag haar mondje open. Vorige keer kwam ze met me praten waarbij ze zeker 10 minuten haar veter bleef strikken zodat ik inkijk had. Het viel gelukkig niet op. :rolleyes:

Maar ik ben blij dat er niet teveel van dat lekkers rondloopt anders kwam er niks meer van trainen. Knap dat jij wel zo'n training kan neerzetten in die omgeving. ;)

Dat was een lange week?:D

In ieder geval welcome back;)

Hoe is het met je voeding?

Er is bij ons 1 super lekkere milf van 42 die meedoet aan van die groepslessen. Ze is ook nogal aandachtsgeil en trekt graag haar mondje open. Vorige keer kwam ze met me praten waarbij ze zeker 10 minuten haar veter bleef strikken zodat ik inkijk had. Het viel gelukkig niet op. :rolleyes:

Maar ik ben blij dat er niet teveel van dat lekkers rondloopt anders kwam er niks meer van trainen. Knap dat jij wel zo'n training kan neerzetten in die omgeving. ;)

Haha, prachtig. Maar idd, teveel is ook niet goed.

Dat was een lange week?:D

In ieder geval welcome back;)

Hoe is het met je voeding?

Helemaal geen lange week hoor. ;) Kan mijn tijd sowieso wel beter gebruiken laatste tijd.

Voeding is wel goed. Volg mn schema volgens ruime richtlijnen maar durf op gevoel te eten. Daarstraks even extra'tje om 10u30 : hamburgers @ 1000kcal. :o

Training 25/05 :

Parallel squat
10x90
10x90

Bench
10x70
10x70

Deadlift
8x140 (per ongeluk 20kg teveel opgestoken) (geen belt gebruikt) (is wel volume pr op 140 maar vind het maar pover)
10x125 (helemaal kapot ntr na eerste set)

Dips
10xBW+10kg
10xBW+10kg

Chins
10xBW+10kg
10xBW+10kg

Military Press
10x50 (beetje overmoedig maar vond het wel best sterk, zeker na alle andere oefeningen)
10x45

Dumbbell curls
10x14
10x14 (lekker pompuuuh)

Triceps Rope ext.
10x
10x

45° Leg press calve raises
25x110
25x110
25x110
25x110

Seated machine calve raises
15x35
15x35
15x40
15x40

Standing machine calve raises
10x40
10x30
10x20
10x10 (weinig pauze, maar tis echt een zware machine, gaat tot 120 ofzo)

Trainingstijd : 80min
Was 26° in de gym dus was best afzien, zal een hete zomer worden daar.
Squat en deadlift gingen wat moeizaam doordat ik vrijdag vrij hard geknald heb, van bench ben ik redelijk tevreden, daar kunnen nog wat kilo's bij de komende weken. Dips en chins gingen redelijk en de mp was alles geven.
Kuiten weer een goeie opdonder gegeven (kon bijna niet meer staan :rolleyes:) en die krijgen rust tot vrijdag waar ze weer (licht) worden aangepakt.

ps : opwarmingssets van compounds staan er uiteraard niet bij, denk niet dat iemand daar een boodschap aan heeft. ;)

Laatst bewerkt:
Hoe werkt zo'n cyclus eigenlijk?

Goeiedag, 80 Minuten @ 26 Graden, dat is karakter.. Dikke training hoor! Wel erg lang!

Ik heb net even je laatste pagina's van je logje gelezen. Ziet er goed uit! Ik ga deze volgen. Vooral complimenten voor je deadlift!

Goeiedag, 80 Minuten @ 26 Graden, dat is karakter.. Dikke training hoor! Wel erg lang!

Idd iets te lang voor mijn doen. Wou kuiten kost wat kost nog eens goed aanpakken. Meten nu net geen 40cm, toch een goeie 2cm bij op 2 maanden als ik me niet vergis.

Jep, daar heb ik ook wel last van. Begin altijd te hoog, maar dan verminder ik gewoon wat minder door de week.

Goede training ook! Die deads zijn wel erg sterk.

Precies. Woensdag beetje deload sfeer met bors ipv deadlifts enzo, komt wel goed.

Deads vind ik matig blijven, maar ik wil dan ook op zn minst 170 halen binnen enkele weken dus ben streng voor mezelf. :o

Ik heb net even je laatste pagina's van je logje gelezen. Ziet er goed uit! Ik ga deze volgen. Vooral complimenten voor je deadlift!

Bedankt man. :)

Wat waren de opwarm sets bij de compounds? Dat zou ik graag weten, alstublieft.

waarom zoveel reppies bij de deads?

Wat waren de opwarm sets bij de compounds? Dat zou ik graag weten, alstublieft.

Dit doe je gewoon om mij te kloten he! :mad:

Ruwweg bij mp en bench eerst enkel met stang 10+ herhalingen en dan 5x40 ofzo en vervolgens eerste werkset. Bij squat en deadlift gelijk 5 reps met 60kg en van daaruit opbouwend per nieuwe load.

:D

waarom zoveel reppies bij de deads?

veel?

Is HST ;). Zit momenteel in de 10-reps periode.

ik ben gewoon nooit een voorstander van veel reps op de deadlift geweest - je techniek moet nl altijd 100% zijn , en ik weet dat de ene rep niet de andere is - en vooral als je zwaarder gaat kan je niet veroorloven om dit uit het oog te verliezen

wel netjes trouwens hoor

Jo Bro,

Heb dat artikeltje ff een beetje doorgelezen maar je hoort ze niet lullen over deadlifts om bepaalde spiergroepen aan te pakken terwijl ze wel heel nadrukkelijk bepaalde oefeningen aanwijzen om bepaalde spiergroepen te trainen!... Waarom heb jij er wel voor gekozen??

Voldoet HST beetje aan je verwachtingen?

Sterke chins!

Moet je bij kuiten ook je benen helemaal wijd doen omdat die rails anders in de weg zit bij die 45graden leg press? Of kan jij je hakken wel goed laten zakken zonder dat ie tegen de rails komt?

Goede training (ben ik nog nooit in je log geweest?) en zeker die chins/dips met extra kg zijn 2 hele goede.
DL goed op reps gepakt.:)
26 graden...pffff kun je mij opvegen.;)

Terug
Naar boven