BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Jo Bro,
Heb dat artikeltje ff een beetje doorgelezen maar je hoort ze niet lullen over deadlifts om bepaalde spiergroepen aan te pakken terwijl ze wel heel nadrukkelijk bepaalde oefeningen aanwijzen om bepaalde spiergroepen te trainen!... Waarom heb jij er wel voor gekozen??
Voldoet HST beetje aan je verwachtingen?
Heb ervoor gekozen omdat ik het een super oefening blijf vinden en ik in het najaar sowieso me wat meer ga toespitsen op het powerliften, lekker beulen in de winter.
( Langzaam maar zeker naar de 90kg kruipen en dan rond de lente van 2010 eens cutten om te zien wat er rond 9-10% van over blijft, bedoeling is ongeveer 85.
)Moeilijk te zeggen of het aan de verwachtingen zal voldoen. Sowieso wel een aangename afwisseling maar niet erg correct om nu te controleren met andere trainingsschema's omdat ik het tegenwoordig iets drukker heb dan de vorige maanden, en dat blijft nog een kleine maand zo.

Sterke chins!
Moet je bij kuiten ook je benen helemaal wijd doen omdat die rails anders in de weg zit bij die 45graden leg press? Of kan jij je hakken wel goed laten zakken zonder dat ie tegen de rails komt?
Hmm heb ik geen last van, is bij ons volledig open in het midden. Kan mn hakken dus volledig laten zakken.
Daarbij hebben we hier 3 of 4 (zou eens goed moeten tellen
) leg presses dus genoeg variatie mogelijk. 
Goede training (ben ik nog nooit in je log geweest?) en zeker die chins/dips met extra kg zijn 2 hele goede.
DL goed op reps gepakt.
26 graden...pffff kun je mij opvegen.![]()
Bedankt.
Je kon me ook wel opvegen hoor.
Erg gek.. Rond de middag was het niet eens zo warm, maar rond 3uur kwam de zon er door. Aangezien de gym zo'n soort van platen heeft (zoals dikwijls in grote oude zalen) ipv een echt dak warmt het er nogal snel op. 
Zal je log één dezer ook eens bekijken, atletiek heeft me altijd wel geboeid. Jammer genoeg nooit erg goed in geweest en flinke platvoeten (schuin lopen op piste = erg belastend). Heb het wel nog eens een maand of twee geprobeerd maar was niets voor mij.

Voetzool komt aan de buitenkant zo'n 15mm voorbij mn enkel, kan je nagaan hoe scheef mn linkervoet staat.
)
Gelukkig was er niet veel volk. De opkuis bespaar ik jullie.

Beetje verstrooid laatste tijd.