Fitness Seller

Boto's log '09

• Topic Starter Topic Starter
Na beetje k*t weekend qua voeding (kon zaterdag niet trainen en had even "**** it"-gevoel voor een dagje) en slechte nachtrust (te lui zijn om te gaan slapen :rolleyes:) zoals gewoonlijk op maandag een zware "wake up call-training" zodat ik de rest van de week weer in gefocust ben. :D

Training 13/07 :

Squats
10x60
8x90
6x100
4x110 (toch 2 reps meer dan vorige week.. kleine vooruitgang is ook vooruitgang zeker :rolleyes: laatste rep zat ik 2 seconden onderin vast, maar geraakte nog boven :o)
4x100

Leg Press 45°
12x180
12x180
12x200
12x220 ("PR" maar mag wel nog wat bij eer we serieus over een pr kunnen spreken)

Lying Leg Curls
10x25
10x25
8x25 (vanaf hier superset)
5x20
5x15
5x10

Leg Extensions
12x30
10x35
10x35
8x45

Military Press
12x40
8x50 (dit ging niet normaal makkelijk, konden zeker nog 5 reps bij naar mijn gevoel, maar dan..)
3x60 + F (ging gelijk voor de 60 omdat het zo vlot ging maar kon niet eens pr evenaren. er ging een lul achter me staan kijken alsof hij wat ging spotten op één of andere manier en ik was mijn concentratie kwijt, ****!)
3x60

Seated Db Side Raises
8x10
8x12
8x10

Seated Db Front Raises
8x10
8x12
8x10

Seated Db Press
8x20
8x24
8x26 (expres niet te zwaar gegaan en was ook al aardig moe)

Ook wat Pushpresses geprobeerd met 40kg om de techniek aan te leren en merk toch dat het heel wat anders is qua stabiliteit en balans houden, sloeg nogal snel teveel achterover met stang.
Squat wil ik volgende week toch 2x120 doen maar zal dan dit weekend toch goed moeten eten en rusten en de gentse feesten (incl. 10 days off) beginnen net. :mad:

Maandag blijft een bizarre dag. Het is net weekend geweest en je lichaam is alweer half depleted door het tekort aan doordeweekse pomp van de koolhydratenbom die je braaf binnenspeelt. In de gym kom je de gebruikelijke bende superdudes tegen die steevast borst en biceps hebben ingepland en ook douchen en sportkledij schijnt nooit aan de orde te zijn voor deze zelfverklaarde übermensch... bizar.

Laatst bewerkt:
Net logje Boto ik kom wat vaker lezen, al post ik niet veel maar ben er wel hoor. FF een abo nemen is makkelijker.;)

Ik vind je training zwaar zeker de hoeveelheid oefeningen netjes man!
Hoe lang doe je er nou over?

llolled @ the superdudes.......ze zijn ook overal het zijn net mieren:)

Net logje Boto ik kom wat vaker lezen, al post ik niet veel maar ben er wel hoor. FF een abo nemen is makkelijker.;)

Hehe bedankt. ;) Als je opmerkingen hebt laat je het maar weten beest.

Ik vind je training zwaar zeker de hoeveelheid oefeningen netjes man!
Hoe lang doe je er nou over?

llolled @ the superdudes.......ze zijn ook overal het zijn net mieren:)

Uhm vandaag bv kleine 70min.. Ben over het algemeen vrij tam maar eens ik op de fiets zit richting gym tot thuiskomst terug ben ik over het algemeen nogal opgefokt. Lekker met muziekje op in het zonnetje is altijd weer 2x15min cardio. :o

nette training!

leuk die superdudes -.-

Lekker doorgetraind de laatste tijd Boto.

Flink volume op de maandag.

Voeding ziet er ook goed uit.
Schaf wat supps aan; vit C in hoge dosering, multivitamine/mineralen, visoliecapsules.
Ze hebben positieve effecten m.b.t bodybuilding maar vooral ook met oogpunt op de algehele gezondheid is het mijn inziens een must ze te nemen.
Investering in jezelf ;).

Keep it up.

Bedankt voor je reactie loo, altijd interessant. :)

Ik zal het even bekijken. Ik ging sowieso wat doen aan mn vitamine-inname, ligt veel te laag. Ik moet ook maar een de sticky's daarover grondig doornemen.
Daarnaast ging ik eens kijken om voor het eerst een prework-out energy supplement te kopen, op sommige dagen niet ongewenst. Ook maar eens de reviewsectie doornemen. Als iemand specifiek een aanrader heeft.. Laat maar weten. ;)

Neonak zei:
Volgens mij kan Vit. C en nog wat supps je honger gevoel ook wel stimuleren, Vit B12 dacht ik.. Misschien daarom ook wel de moeite ;)

Dat zou wel handig zijn. Had gisteren en vandaag serieus last om alles weer binnen te krijgen.
Sowieso denk ik dat een gezonde dosis vitaminen en mineralen mij de benodigde hulp kan geven om te groeien.

Qua pre-workout supplement kom ik verlopig al op supercharge en RPM. Als ik de reviews mag geloven knal je hier op als een gek. Crack zou ook goed zijn, ik dacht dat xtralarge deze al had getest? Als je dit leest : geef je bevindingen eens. :D
Mijn ervaring reikt niet verder dan een energy drink dus ik ben benieuwd.

Ging morgen wellicht naar de stad en moest sowieso nieuwe whey en een goeie belt (één die overal even dik is.. hebben ze er wellicht niet hoewel het een grote winkel is..) halen.

Laatst bewerkt:
Gaat goed hier kerel. Lekker volume. Benen-Schouders.. moordend man.

Van b12 injects schijn je idd honger te krijgen. Je kan ook proberen steeds kleine maaltijden te nemen een stuk of 10-12 per dag, als dat makkelijk gaat ga je naar 8-10 per dag maar wel meer, daarna gewoon 7 maaltijden. Desnoods neem je lekkere dingen wat je teveel aan vet binnenkrijgt gaat er later wel weer af, alles om je lijf te laten wennen aan het vele eten. Na verloop van tijd ga je vanzelf honger krijgen om de 2 uur en ben je de hele dag bezig voedsel te verzamelen.

Gaat goed hier kerel. Lekker volume. Benen-Schouders.. moordend man.

Bedankt Monster. :D

Van b12 injects schijn je idd honger te krijgen. Je kan ook proberen steeds kleine maaltijden te nemen een stuk of 10-12 per dag, als dat makkelijk gaat ga je naar 8-10 per dag maar wel meer, daarna gewoon 7 maaltijden. Desnoods neem je lekkere dingen wat je teveel aan vet binnenkrijgt gaat er later wel weer af, alles om je lijf te laten wennen aan het vele eten. Na verloop van tijd ga je vanzelf honger krijgen om de 2 uur en ben je de hele dag bezig voedsel te verzamelen.

Ik heb nu al geen leven met 7 maaltijden per dag man. :D
Maar ik stamp ook liever gewoon meer in 1 keer erin dan om het uur 1 kleine maaltijd.

Maar het klopt wel dat je lichaam er om den duur zelf achter vraagt. Wat me ook wel een hele dag door helpt is 15-20min gaan joggen buiten. Daar krijg ik een ongekende honger van. Maar om nu elke dag ook nog eens te gaan joggen (+klaarmaken + douchen achteraf, ben je weer even bezig)...

Training 14/06 :

Dips
18xBW
8xBW+14kg
8xBW+20kg
5xBW+30kg (nog geen pr denk ik, doen we volgende week wel)

Skullcrushers
8x26kg
8x36kg
8x36kg (incline gedaan -> voelt 10x beter, zag het iemand doen en ook maar eens gedaan)

Cable Bent-Over Triceps Ext.
8x nr6
8x nr6
8x nr6

One Arm Pushdowns (andere machine dan vorige keer)
12x nr4
12x nr3
12x nr3

Seated Machine Calve Raises
20x30
15x35
15x35
12x40
15x30

Standing Calve Raises (Machine)
15x iets
12x
12x
8x
8x

Calve Raises in 45° Legpress
20x120
20x120
15x120
15x150
15x150

Cardio
20 min alles gegeven op crosstrainer (tijd was om daarna) :
stand 16 vd 20, 210-220 watt, gemiddelde hartslag 175-180 :rolleyes:

+ 2x 15min standaard fietsen heen en terug van de gym

Tja valt weinig over te zeggen. Krijg steeds meer energie en kracht en alles gaat goed.

okee kerel:)
ik ga die skullcrushers ook wel eens proberen incline, voelt het echt beter aan?

Ik vind van wel. Bij de platte uitvoering had ik nooit echt veel geval in mijn triceps maar bij de incline voel ik hem echt goed branden.

Training 16/07 :

Bench
10x40
8x60
6x80
2x90
1x100 PR
Fx100

Enigste in de gym waren twee 60+'ers en zij gingen even wat helpen met spotten en tips geven over mn bench. :roflol: Volgens de eerste, ex belgisch kampioen worstelen in 1960 en 100m sprint winnaar van de infanterie tijdens WO2 (Potverdomme wat een verhaal vertelde hij daarover), zat er veel meer in als ik op mijn techniek ging werken. Nou, je meent het... Helaas waren de tips op zich niet denderend te noemen van deze old school veteraan. Ik moest de bar op mijn borst laten stuiteren zodat ik meer kon nemen en nog wat lultips.
Was natuurlijk hele concentratie kwijt erna en triceps was sowieso aardig ****ed up (zie dips etc. dinsdag) dus een tweede maal 100 kon ik wel vergeten.

Incline Db Press
8x26
8x28
6x28 (Beetje pijntjes in elleboog van oude blessure, direct afgekapt met db's)

Standing Cable Flyes
10x nr6
8x nr7
10x nr7

Incline Bench
12x50
10x60
8x70
5x80 volume PR (geen spotter, ging erg makkelijk ook)

Standing Db Curls
8x14
8x16
6x18

Cable Curls (2 cables)
8x nr6
8x nr6

Scott Curls
8x nr5
8x nr5

Deze middag eerst om nieuwe whey gegaan en gezocht naar RPM/supercharge/... maar dat hadden ze blijkbaar niet. De verkoper had er vlotte praatjes er probeerde mij nog snel één of ander huismerk aan te smeren ("Wij verkopen wel deze zeer goede, per licentie erkende!, variant en heeft net als RPM creatine en caffeïne dus het werkt net hetzelfde!!1" :orly: :rolleyes:), irritante lui... Koop wel via internet, makkelijk en goedkoper.

Laatst bewerkt:
Enigste in de gym waren twee 60+'ers en zij gingen even wat helpen met spotten en tips geven over mn bench. :roflol:

Het is enige... :sad:

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Ohja, maar wel mooie PR hoor.. Hihi :hedbang:

Je hoort eindelijk bij de echte bikkels!

1x100 kg BENCH

Gefeliciteerd met deze mijlpaal.

nette bench. de volgende keer laat je die gozers lekker optieven.

NICE BENCH

Hehe bedankt kerels. Kon ze ntr niet zomaar laten optieven anders had ik geen spotters. :(

Vandaag even k*tdagje qua voeding. Net terug van stad en aantal pintjes achterover geslaan ook, zometeen maar eten en hopen dat de training meevalt.

Kijk dat is het gewoon 100 drukken! top man:thumbs:

Terug
Naar boven