Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Begin namelijk vanaf morgen weer met beetje studeren voor herexamens en ga weer in mijn slaap-eet-ritme moeten zitten.
)

) dus geen training vandaag.Weer thuis van 8u nog wat. ging eerst niet zo laat worden maar was weer veel te leuk. Net opgestaan en kan de trap echt niet fatsoenlijk af, ongekende spierpijn. Ook wakker geworden met lichte kater en beetje dikke kaak (maar die kerel heeft het geweten, die mong**l sloeg me zonder reden) dus geen training vandaag.
hahahaha what the ****.
8 uur thuis + kater + nog een vechtpartij ook.
Klinkt als een gezellige nacht, i'm proud of you son!
), ik probeer hem volgende week nog eens maar anders doe ik hem weg ofzo.
gaat lekker hier.. goed te zien dat besides k*tten op andere topics, je ook fatsoendelijk traint

Het bollen van de bovenrug is opzich minder een probleem dan je onderrug. Iets met natuurlijke vorm van je wervelkolom ofzo....
verder nice training.

Binnen twee weken probeerk 175 denk ik. Volgende week eerst 4x2/3x155 ofzo.Maar spierpijn in de benen heb ik bijna altijd een hele week door hoor Loo.De eerste dag na je training voel je weinig maar daarna... En dan maar zien dat je de trap afgeraakt haha.
)

Schijnt dat ik ook mn hams constant moet aanspannen en erop focussen, zal dat ook maar eens gaan toepassen.