- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe bedankt kerels. Kon ze ntr niet zomaar laten optieven anders had ik geen spotters.
Vandaag even k*tdagje qua voeding. Net terug van stad en aantal pintjes achterover geslaan ook, zometeen maar eten en hopen dat de training meevalt.

)
Morgenvroeg triceps+kuiten+cardio.
) maar toch redelijk goed getraind.
)
aardige kapot aan onderrug en achterkant schouders)
voelde goed aan dat volume)
)
-> gym open tot 13u) dus alles moest erg snel gaan. Na de skullcrushers deed ik er al af en toe direct een kuitoefening tussen etc. De training leek wel 1 grote superset.
)
mooie pr op de DL weer Boto,
zijn het nog steeds fullsquats die je maakt Boto? Zo ja ---> erg sterk man!

Mag toch eens de 4xBW+35kg bereiken stilaan.. 
Nee zijn vrij diepe parallels nu. Was er erg zwak op geworden (even sterk als fulls eigenlijk)
Wat voor nationale feestdag is dat dan joh?
De "laten-we-alle-gyms-om-13-uur-'s middags-sluiten" dag?
)
Dat heb ik nu ook omdat ik alleen maar full doen.
Kleven daar nadelen aan?
Bedankt voor je reactie loo, altijd interessant.![]()
Ik zal het even bekijken. Ik ging sowieso wat doen aan mn vitamine-inname, ligt veel te laag. Ik moet ook maar een de sticky's daarover grondig doornemen.
Daarnaast ging ik eens kijken om voor het eerst een prework-out energy supplement te kopen, op sommige dagen niet ongewenst. Ook maar eens de reviewsectie doornemen. Als iemand specifiek een aanrader heeft.. Laat maar weten.![]()
Je hoort eindelijk bij de echte bikkels!
1x100 kg BENCH
Gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Ik ga als een mother****er op no-xplode van BSN, maar ik hoor van iedereen hier dat crack echt brutaal is.
Ik zou het zeker aanschaffen ik ben niet snel enthousiast over supplementen maar ik vond die no-xplode al bruut; crack schijnt nog beter te zijn.
ja dit is echt helemaal super, deze prestatie staat gelijk aan je ontmaagding en je eerste xtc-pilletje. Top gast.
Nou omhoog gooien die reppies op 100.
gister voor eerst crack geprobeerd na maandje sp. effect valt reuze mee, ja het IS sterker als SP.... en je maakt een training razendsnel af, maar om nou echt dat alpha male gevoel te krijgen.. nah..
dat krijg ik van no-xplode weer wel.
ik ga hierna crack proberen dan kan ik het verschil benoemen.