XXL Nutrition

Boto's log '09

nette bench en curls!

• Topic Starter Topic Starter
Hehe bedankt kerels. Kon ze ntr niet zomaar laten optieven anders had ik geen spotters. :(

Vandaag even k*tdagje qua voeding. Net terug van stad en aantal pintjes achterover geslaan ook, zometeen maar eten en hopen dat de training meevalt.

had vandaag dus voor die post 1 wheyshake, 100gr muesli, 50gr rozijnen, 300ml melk en 3 eieren met wat brood op. Dan 4 pinten gedronken in het stad in de namiddag en bij thuiskomst voor vertrek naar gym bakje macaroni @ 700kcal en pot appelmoes @ 450kcal (+-). Dik triest dus.
Zal dus nog niet eens 2000kcal zijn. Toch aardige training neergezet al zeg ik het zelf.

Kijk dat is het gewoon 100 drukken! top man:thumbs:

Bedankt beiden. :)

Training 17/07 :

Chin ups/Pull ups
12xBW
8xBW+10kg
6xBW+16kg
4xBW+20kg

Deadlift
10x90
8x120
5x140
2x160 evenaring PR
1x165 PR
4x130
6x100

BOR
10x60
10x60
10x60 (strikte uitvoering)

Pulldowns (waren geen pulldowns deze keer maar 'naar je toe trekken', geen idee hoe ze heten)
10x55
10x60

Shrugs
10x110
12x110 (falende grip vandaag :()

Chin ups/Pull ups (rep outs)
11xBW
9xBW

Standing Db Bent-Over Side Raises
12x10
12x12
15x10

Trainingstijd 50min + 4x 5km gefietst vandaag.

PR op zo'n vreselijke k*tdag, heerlijk. Buiten vorige week was het ook al maandje geleden dat ik nog had gedeadlift ofzo dus ben er wel tevreden mee.
Rest van de training was ook nog goed gezien voeding en rust. :rolleyes: Morgenvroeg triceps+kuiten+cardio.

Doelstellingen korte termijn (tegen half augustus pakweg) :

180 deadlift
110 bench
130 squat
1x70 MP

Moet zeker lukken als ik komende 10 dagen met gentse feesten wat rustig blijf.

Gisteren toch maar niet gegaan. Te lang uitgezeten en zou om 11u al in de gym gestaan moeten hebben en gezien ik een verdoete rug had gewoon gepast voor een keer.
Vandaag weer lazy monday qua voeding (beetje after-weekend-bs-effect :rolleyes:) maar toch redelijk goed getraind.

Training 20/07 :

Squats
12x60
8x90
2x110
2x120 (weer wat hoger teminste :rolleyes:)

Leg Press 45°
12x180
12x200
8x240

Lying Leg Curls
10x25
10x25
8x25 (vanaf hier superset)
5x20
5x15

Leg Extensions
10x35
10x35
10x45

Squats (ja, nog eens)
4x100
3x100
3x100 (goed gelet op diepte en uitvoering bij deze sets, aardig gesloopt)

Military Press
12x40
6x50
5x50 -> 1 set Pushpress (oefenen, ik kan er geen klote van, moet techniek eens goed bekijken denk ik)
3x60 (nipt)
1x60 + Fx60 (tweede rep fail :( aardige kapot aan onderrug en achterkant schouders)
6x50
5x50
5x50
5x50 (:yarly: voelde goed aan dat volume)

Seated Db Side Raises
8x10
8x10
8x10

Seated Db Front Raises
8x10
8x10
8x10

Seated Db Press
8x24
5x26 (vorige week vergist, laatste set was 8x24 ipv 8x26 :))

Ging wel aardig. 75min getraind.

Ziet er goed uit man, heb je log eens wat aan het doorlezen geweest en de gewichten gaan goed omhoog zo te zien. Bij Military Press gebruik je daar een riem, ik krijg altijd last van men onderrug zal ook wel een stuk aan men techniek liggen.

Zal idd deels aan je techniek liggen.

Normaal gebruik ik geen riem maar vandaag (gezien het aantal sets en zware rugtraining vrijdag) toch bij de 4 laatste sets een riem gebruikt ter ondersteuning, al merk ik daar bij goeie strikte uitvoering amper wat van.

Netjes Boto wel zwaar die 2e keer squatten:eek:

Zozo kerel. Lekker volume man!
Je gaat goed.

Had 35min om te trainen (nationale feestdag :rolleyes: -> gym open tot 13u) dus alles moest erg snel gaan. Na de skullcrushers deed ik er al af en toe direct een kuitoefening tussen etc. De training leek wel 1 grote superset.

Training 21/06 :

Dips
12xBW
10xBW+10kg
6xBW+20kg (kapot, zal wel deels aan training liggen van 15u er voor ook)
10xBW

Skullcrushers
8x26kg
8x36kg
8x36kg

Cable Bent-Over Triceps Ext.
8x nr5
8x nr6
8x nr6

One Arm Pushdowns
12x nr5
12x nr6
12x nr7
12x nr8

Seated Machine Calve Raises
20x35
20x35
15x45

Standing Calve Raises (Machine)
15x iets
15x

Calve Raises in 45° Legpress
35x80
30x80
30x120
25x120 (doet verdomme pijn :o)

En nu straks eens wat slaap inhalen in de tuin. :)

Laatst bewerkt:
mooie pr op de DL weer Boto,

zijn het nog steeds fullsquats die je maakt Boto? Zo ja ---> erg sterk man!

mooie pr op de DL weer Boto,

zijn het nog steeds fullsquats die je maakt Boto? Zo ja ---> erg sterk man!

Nee zijn vrij diepe parallels nu. Was er erg zwak op geworden (even sterk als fulls eigenlijk) en wil nu terug wat par. trainen en op de grote drie powerlift gericht trainen meer. In het najaar specifieke pl-schema's gaan volgen denk ik. :)

Had als doelstelling voor midden augustus 130 squat maar denk dat ik dat verschuif naar 140 tegen eind augustus, mits goed blijven trainen niet onmogelijk.

Heb sinds deze middag wel wat last (korte pijntjes af en toe bij strekken of buigen terwijl ik iets vast heb) van mijn elleboog, beetje overkill op MP's gisteren denk ik en dan vandaag triceps erbij..?

Bedankt. ;) Mag toch eens de 4xBW+35kg bereiken stilaan.. :p

Wat voor nationale feestdag is dat dan joh?
De "laten-we-alle-gyms-om-13-uur-'s middags-sluiten" dag?

Wat voor nationale feestdag is dat dan joh?
De "laten-we-alle-gyms-om-13-uur-'s middags-sluiten" dag?

hehe nee, op die dag zie je onze koningin zoiets doen :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(nav de bedreigingen op haar een aanslag te plegen met een kruisboog dus :roflol:)

Maar ik zag liever :

Iemand al naar het Oktoberfest geweest trouwens? Ik ging misschien meegaan met vrienden die daar een weekendje gingen blijven ofzo. :roflol:

Dat heb ik nu ook omdat ik alleen maar full doen.
Kleven daar nadelen aan?

Hoh ik moet zeggen dat ik qua gebruik van spieren niet echt veel verschil voel. Heb zelf de indruk dat ik meer vanuit mijn hams en glutes druk bij diepe pars dan fulls. Tenslotte komt de echte kracht bij een par. squat vooral uit je hamstrings en glutes en veel minder uit je quads, spiergroepen die bij mij 'achterlopen' tegenover de quads.
Maar wil ze toch blijven afwisselen omdat ik het wel een leuke afwisseling (en prikkelt de spieren ook meer wellicht) vind en wil ook wat meer PL-gericht op de 3 trainen.

Elleboog vandaag al beter maar goed dat het rustdag is. Had moeten weten dat 8 werksetjes MP + 12u erna zware dips etc. nogal zwaar gingen wegen om de ellebogen.
Hoop dat het morgen volledig weg is dan kan ik setjes (stuk of 6) bench maken van 2-3x90.

Bedankt voor je reactie loo, altijd interessant. :)

Ik zal het even bekijken. Ik ging sowieso wat doen aan mn vitamine-inname, ligt veel te laag. Ik moet ook maar een de sticky's daarover grondig doornemen.
Daarnaast ging ik eens kijken om voor het eerst een prework-out energy supplement te kopen, op sommige dagen niet ongewenst. Ook maar eens de reviewsectie doornemen. Als iemand specifiek een aanrader heeft.. Laat maar weten. ;)

Ik ga als een mother****er op no-xplode van BSN, maar ik hoor van iedereen hier dat crack echt brutaal is.
Ik zou het zeker aanschaffen ik ben niet snel enthousiast over supplementen maar ik vond die no-xplode al bruut; crack schijnt nog beter te zijn.

Je hoort eindelijk bij de echte bikkels!

1x100 kg BENCH

Gefeliciteerd met deze mijlpaal.

ja dit is echt helemaal super, deze prestatie staat gelijk aan je ontmaagding en je eerste xtc-pilletje. Top gast.
Nou omhoog gooien die reppies op 100.

Ik ga als een mother****er op no-xplode van BSN, maar ik hoor van iedereen hier dat crack echt brutaal is.
Ik zou het zeker aanschaffen ik ben niet snel enthousiast over supplementen maar ik vond die no-xplode al bruut; crack schijnt nog beter te zijn.

ja dit is echt helemaal super, deze prestatie staat gelijk aan je ontmaagding en je eerste xtc-pilletje. Top gast.
Nou omhoog gooien die reppies op 100.

gister voor eerst crack geprobeerd na maandje sp. effect valt reuze mee, ja het IS sterker als SP.... en je maakt een training razendsnel af, maar om nou echt dat alpha male gevoel te krijgen.. nah..

gister voor eerst crack geprobeerd na maandje sp. effect valt reuze mee, ja het IS sterker als SP.... en je maakt een training razendsnel af, maar om nou echt dat alpha male gevoel te krijgen.. nah..

dat krijg ik van no-xplode weer wel.

ik ga hierna crack proberen dan kan ik het verschil benoemen.

dat krijg ik van no-xplode weer wel.

ik ga hierna crack proberen dan kan ik het verschil benoemen.

nouja weet je wat het is Loo

toe ik begon met SP was ik echt hyper, het duracel konijn effect. ik was ****ing ADHD to the third degree ofzo
nu met de tweede pot heb ik dat veel minder...... vond het ook niet altijd even fijn, dat nerveuze gevoel. Crack zal dan ook veel minder effect op je hebben wat betreft tintelingen etc omdat je al No xplode kent.. maar het is wel harde ja... je kunt er net nog harder door gaan... gemiddelde rusttijd tussen setjes was denk ik 30-45 sec ofzo bij mij :p

Ik heb super charge besteld bij xxl twee dagen geleden ofzo. Ik zie wel wat het doet, nooit eerder wat gebruikt.

Schik het wel enkel voor de zwakkere en zwaardere trainingsdagen te gebruiken. Training van gisteren was ook met amper wat rust, als ik dan zoiets ervoor neem op zo'n training gaat het me meer kwaad dan goed doen denk ik. :o

Terug
Naar boven