MuscleMeat

Boto's log '09

• Topic Starter Topic Starter
Training 16/03 :

Fullsquat
8x60 (riem eens geprobeerd als opwarmset, wat gaat het lekker met dat ding :eek:)
3x89
3x89
3x89

Benchpress
3x70
3x75
3x84 (nog steeds met volledige rom)

BOR
3x60
3x70
3x80 PR (Ohja, moest normaal maar 71 maar het ging zo lekker... :D)

Barbell Shrugs (extra oef.)
20x80
15x100
10x120 (straps gestest, nog zo'n lekker hulpmiddel :o)

Weighted dips
8xBW+20kg
8xBW+20kg
6xBW+20kg (had mn broekriem aan mn liftriem gehangen en zo gewichten aan gehangen)

Weighted sit-ups
20xBW+5kg
20xBW+5kg
20xBW+5kg

Heerlijke training. Na de 3 hoofdoefeningen barstte ik nog van de energie maar dat was er na de dips toch een beetje uit. Net voor de training ook mn theorie rijexamen gaan doen, 42/50 en een nummer van een chick ("hey, ook geslaagd?" ... ;)). :D

Ha, ben daar ook eens langs geweest voor een beurtenkaart. Dat was nogal duur :p.

Elite Gym zag er ook wel nice uit, ben daar boven eens geweest en daar lagen allemaal platformen. 't Was wel precies niet de bedoeling dat je daar trainde.

Goede training topper!

Thumbs....lekker zwaar hoor

Ha, ben daar ook eens langs geweest voor een beurtenkaart. Dat was nogal duur :p.

Elite Gym zag er ook wel nice uit, ben daar boven eens geweest en daar lagen allemaal platformen. 't Was wel precies niet de bedoeling dat je daar trainde.

Duur? Oh als student betaal ik 200€/jaar na aftrek korting mutulaliteit (anders 220 ofzo), geen geld. Maar beurtenkaart kan idd veel duurder uitvallen. Ik zou binnenkort trouwens eens jacky's gym gaan uittesten.
Oja, "baron fitness" ook binnenkort, maar dat is meer voor een halve date. ;)

Waar train jij nu?

Goede training topper!

Thumbs....lekker zwaar hoor

Bedankt. Denk dat squat mss nog wat zwaarder zou kunnen. Binnen 5 weken 1x110 fullsq zou toch al mooi zijn.

Voeding van vandaag eens posten, kan pakken beter :

11u : opgestaan (:rolleyes:) : 1 banaan, 2 boterhammen kaas
12u : omelet van 4 eieren, 50gr spek, 25gr kaas en 25gr aardappelen
14u30 : 600ml yoghurt + brownie
18u : quiche, 400gr
20u : milkshake (1 banaan, 250ml melk en 125ml roomijs)
22u : quiche, 250gr
0:00 : koffiekoek + wheyshake + (5gr creatine)

****ing veel te weinig en helemaal fout (teveel khoolydraten 'savonds, brownie, 2 bananen, wtf...). Vroeger opstaan dus morgen en direct het erin beginnen rammen! Denk datk begin met 4 pannekoeken met 3 sneden gesmolten kaas tussen en een half litertje melk. ^^

Misschien wel verkeerd en wat weinig eten, maar yummie, ziet dat er lekker uit :p

Oja, jij zit in de cut zeker? :D

bedankt.

Net een dutje gedaan van 2uur, verdomme deed dat deugd. Heb serieuze spierpijn in mn traps van de shrugs gisteren, zal morgen leuk worden met de deadlifts en MPs. :D

Haha dutjes kunnen soms wonderen doen :D. Succes met de training van morgen, lekker knallen! ;)

nette training gister! Vandaag voeding beter gelukt? Gister echt BULKMeal!

Voeding was niet slecht maar kon beter. Gaan vanavond nog 2 kleinere maaltijden en wheyshake in, weer te laat opgestaan. :rolleyes:

Blijf wel junk gewoon eten (15 paaseitjes, een koek, ... die rommel zelf niet vermeld van gisteren, maar dat noem ik ook geen eten...), al moet er meer gezonde voeding bij. Vet% doet toch nooit een hol bij mij (schommelt het hele jaar door hooguit 2%). Vanaf eind april gaat er wel serieus de riem op, no more junk at all en eens kijken hoe goed we er kunnen gaan bijstaan. :)

Aaaight! Bulken ftw! Doe je nog zwaar werk buiten trainen?

Voeding kan inderdaad beter ja:)

Ik mis brinta/havermout ? En yoghurt ipv magere kwark?:P

TS;
Gaf toch al aan dat hij wist dat zijn voeding slecht was.
Advies lijkt mij overbodig imo.

T, heb jij last van je kuiten met fullsquat? Misschien weet je het nog van toen je er net mee begon?

Ik doe nu sinds 2 weken atg, hiervoor ging ik meestal tot parallel. Maar mijn kuiten, aan de buitenkant/ zijkant, gaan pijn doen al tijdens de setjes. En niet als spierpijn, maar of iemand er klappen op heeft gegeven. Ik moet ook echt 3 a 4 dagen rusten voordat het weg is.

Ik wil weten of het iets tijdelijks is, soort gewenning, of dat ik wellicht iets verkeerd doe.

Leuke log BoTo, ga je volgen komende tijd! Succes en ga is normaal eten aub :rolleyes:

T, heb jij last van je kuiten met fullsquat? Misschien weet je het nog van toen je er net mee begon?

Ik doe nu sinds 2 weken atg, hiervoor ging ik meestal tot parallel. Maar mijn kuiten, aan de buitenkant/ zijkant, gaan pijn doen al tijdens de setjes. En niet als spierpijn, maar of iemand er klappen op heeft gegeven. Ik moet ook echt 3 a 4 dagen rusten voordat het weg is.

Ik wil weten of het iets tijdelijks is, soort gewenning, of dat ik wellicht iets verkeerd doe.

Is tijdelijk lijkt me!! Ik weet nog goed toen ik 3 jaar geleden bij mijn huidige werk begon (zitten overal trapjes van 3 treetjes in ons restaurant) Nou bakken pijn in mijn kuiten aan de buiten en zijkant evenals voorkant scheenbeen!! Na tijdje trekt het vanzelf weg!!

Lekker bezig trouwens BoTo!! Is ff kijken of ik je voor kan blijven met Billstar ;) Stat's zijn echt aardig gelijk ;) Alleen mijn BOR moet ik de komende weken ff omhoog krikken!! Al moet ik zeggen dat je een waterpas op mijn rug kan zetten als ik die oefening doe en ik horizontaal blijf all the way en datie niet perfecter uitgevoerd kan worden volgens mij ;)

Aaaight! Bulken ftw! Doe je nog zwaar werk buiten trainen?

Nee. Tenzij je af en toe wat studeren wilt klasseren als zwaar werk. :D

Voeding kan inderdaad beter ja:)

Ik mis brinta/havermout ? En yoghurt ipv magere kwark?:P

Yup, kwark was op. Zit ook bij mn pa en daar is het echt zoeken naar iets eetbaar als ik zelf geen boodschappen heb kunnen doen. :o Is een kwestie van gewoonte om 1 keer goed te beginnen met de voeding zodat ik in het ritme zit, maarja... Ik denk dat ik sowieso eens beter een voedingsschema opstel om in grote lijnen te volgen.

Hmm nee helemaal geen last van. Is je benenstand wel wijd genoeg? Ik zet ze iets ruimer dan schouderbreedte denk ik, anders geraak ik er niet. :D
Heb je zelf nog geen logje waar ik je kan volgen? Want je had een bruut schema opgesteld. Anders hoor ik het wel eens op msn. ;)

Leuke log BoTo, ga je volgen komende tijd! Succes en ga is normaal eten aub :rolleyes:

Ok :( (Meer van dit soort posts aub, anders blijf ik b**chen :cool:)

Lekker bezig trouwens BoTo!! Is ff kijken of ik je voor kan blijven met Billstar ;) Stat's zijn echt aardig gelijk ;) Alleen mijn BOR moet ik de komende weken ff omhoog krikken!! Al moet ik zeggen dat je een waterpas op mijn rug kan zetten als ik die oefening doe en ik horizontaal blijf all the way en datie niet perfecter uitgevoerd kan worden volgens mij ;)

Bedankt. Mijn oefeningen doe ik zelf ook zo strict mogelijk, cheaten mag enkel bij de armoefeningen en chin ups bijv, de rest moet superstrict. Besef nu wel dat ik harder ga knallen nu je me voor wilt blijven kerel. ;):D

Training 18/03 :

Deadlift
5x100
3x134
3x134
3x140

Military Press
3x54 (moest 49 zijn normaal :s ging veel te simpel dus direct meer)
3x54
3x54

Chin ups
8xBW
8xBW+10kg
6xBW+20kg

Assistance :

Smith Calve Raises
20x40
15x45
15x50

Leg press Calve Raises
15x90
15x90
20x70

Seated Smith Schoulder Press (met deze oefening lijk ik echt flink extra kracht te winnen en voorste kop mag wat extra liefde krijgen)
10x40 (bar is 5-10kg, niet echt een idee van)
8x45
6x52

Tja veel assistance erbij maar ik stond veel te actief om het daarbij te laten en bovendien moest ik nog een uur vullen voordat ik naar de les kon. MP ging ****ing hard, ik wou echt die 1x60 eens doen maar heb mezelf wijselijk ingehouden. :D

Lekker Boto, sterke DL!

Hmm nee helemaal geen last van. Is je benenstand wel wijd genoeg? Ik zet ze iets ruimer dan schouderbreedte denk ik, anders geraak ik er niet. :D
Heb je zelf nog geen logje waar ik je kan volgen? Want je had een bruut schema opgesteld. Anders hoor ik het wel eens op msn. ;)

Ik kan juist het diepst als ik mijn voeten helemaal tegen elkaar aan houd. Maar met de uitvoering zet ik mijn benen wel iets uit elkaar, maar nog geen schouder breedte. Als ik breder ga staan, kan ik juist minder diep. ??? Ik zal eens kijken tot hoe breed ik kan, waarbij ik toch diep ga. Hopelijk gaat het dan beter.

Ik durf niet zo goed een logje te starten want jouw Deadlift en MP zijn hoger.. Goede training weer!

Terug
Naar boven