Fitness Seller

Boto's log '09

bruute deadlift!

Nice MP

• Topic Starter Topic Starter

Een deadlift vind ik pas bruut als je 2x je BW lift :D, maar toch bedankt. Nog een paar weekjes geduld dus, dan hang ik die 160 er aan.

Ik kan juist het diepst als ik mijn voeten helemaal tegen elkaar aan houd. Maar met de uitvoering zet ik mijn benen wel iets uit elkaar, maar nog geen schouder breedte. Als ik breder ga staan, kan ik juist minder diep. ??? Ik zal eens kijken tot hoe breed ik kan, waarbij ik toch diep ga. Hopelijk gaat het dan beter.

Ik durf niet zo goed een logje te starten want jouw Deadlift en MP zijn hoger.. Goede training weer!

Hehe, gewoon posten man. ;) Ik kan ook best diep met benen bij elkaar maar dan ga ik met een redelijk gewicht al heel onstabiel staan en een verkeerde houding aannemen. :x

Bedankt. 3/4e BW binnenkort ^^

Laatst bewerkt door een moderator:
whoowBoto! OWned! Nette DL!

Erg nette training! Sterke deadlift ook, en nice press

Beestachtige progressie topper op de MP en DL oersterk ben je.......

Erg nette training! Sterke deadlift ook, en nice press

Beestachtige progressie topper op de MP en DL oersterk ben je.......

Dank beesten :D

Vandaag k*t dagje voeding, probeer schade te beperken vanavond. Had het heel druk met school en andere verplichtingen.
Ben wel goed stijf in de kuiten, heerlijk gevoel toch? :D

Morgen knallen op fullsquat, 3x95kg, want to hit 100! Wordt helemaal gek van die 3x3 = 9 herhalingen/oefening maar zal maar even op de tanden bijten. Misschien morgen eens buiten gaan cardio'en voor 20-30min, loopt leuker dan binnen en dan zie ik nog wat van die geile studentes wat mn test weer omhoog helpt. :meal:

Hoe is het met je slaap(probleem)?

Hoe is het met je slaap(probleem)?

Begint te keren, deze morgen om 8u45 er uit. :p Ga dit weekend ook thuisblijven (buiten paar pintjes gaan pakken dan 's avonds :) ) om in een ritme te komen.

Bedankt.

Training 20/03 :

Fullsquat
6x60 (opwarming)
3x80
3x90
3x100 PR (met riem, moest normaal 3x96 maarja... )
3x104 PR (extra setje, met riem. Ook hier dus 10-weken doel al gehaald :cool:)

Benchpress
3x80
3x80
3x80 (traag op en neer, borst aantikken zonder stoten etc.)

BOR
3x70
3x70
3x70

Assistance :

Weighted Sit ups
3x20xBW+5

EZ-Barbell Curls
8x40
8x40

Dumbbell Curls (staand)
8x16
8x18

One arm Machine Scott Curls (technogym, oude "PR" 2 maanden ervoor was 40 :o)
8x40
8x50 "PR"
6x60 "PR" (die laatste 2 aan elke hand beetje moeten helpen...)

Cardio :
10min opbouwend tot sprintsnelheid na 6min, dan weer langzaam afgebouwd, gewoon om het lopen weer wat gewoon te worden

Trouwens vergeten, woensdag ook 3 sets kickbacks gedaan voor triceps. :o Best leuk die PR's verder, vooral de squat dan. :D Die creatine kickt er ofwel al heel hard in na 5 dagen, ik krijg meer energie met dit mooi weertje of iemand gooit anabolen in mn eten. ???

Nette trainingen zins waneer aan de 3x3 ?
Ik zelf durf dat niet echt aan zo laag in reps maar
wel leuk voor kracht.

Gefelici! helemaal met de squat!

Zal eens "extreme" doelen stellen voor tegen 21 juni, eens kijken of ik het kan halen en zo voel ik me verplicht harder te knallen. :roflol:

1x180 / 3x165 DL
1x115 / 3x104 FSQ DONE
1x104 / 3x92 BP
1x60 / 3x55 MP DONE
5x85 ROW

Dit op 82kg -12% BF en zonder teveel gecheat met de gewichten. :o

Whut can I say... :D Niet zo extreem blijkbaar. Die 1x60 MP, 5x85 row en 3x92 BP zullen de volgende slachtoffers worden. :cool:

Nette trainingen zins waneer aan de 3x3 ?
Ik zelf durf dat niet echt aan zo laag in reps maar
wel leuk voor kracht.

Advanced bill starr ;) Zit nu in week 5. Na 9 weken waarschijnlijk weer herbeginnen met 5x5 of even terug split gaan doen.

Gefelici! helemaal met de squat!

Dankje. :D

Alsjedit te ligt vind, prober dan eensiets als stronglifts, hiermee bouw jeniet naar een hoger gewicht, maar begin je op 80 Kilo en maak je 5 sets van 80 kilo..

www.stronglifts.com

Ookvoor advanced..

Alsjedit te ligt vind, prober dan eensiets als stronglifts, hiermee bouw jeniet naar een hoger gewicht, maar begin je op 80 Kilo en maak je 5 sets van 80 kilo..

www.stronglifts.com

Ookvoor advanced..

Trekt te hard op Bill Star imo, mss leuk voor later. Denk dat ik eerst na bill star HST te doen à la seagal. Dus met 15-10-5 reps afbouwend, lijkt me serieus knallen. :o

O wat geil zeg....al die studentes...

:cool:

Terug
Naar boven