Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, maar toch bedankt. Nog een paar weekjes geduld dus, dan hang ik die 160 er aan.Ik kan juist het diepst als ik mijn voeten helemaal tegen elkaar aan houd. Maar met de uitvoering zet ik mijn benen wel iets uit elkaar, maar nog geen schouder breedte. Als ik breder ga staan, kan ik juist minder diep.Ik zal eens kijken tot hoe breed ik kan, waarbij ik toch diep ga. Hopelijk gaat het dan beter.
Ik durf niet zo goed een logje te starten want jouw Deadlift en MP zijn hoger.. Goede training weer!
Ik kan ook best diep met benen bij elkaar maar dan ga ik met een redelijk gewicht al heel onstabiel staan en een verkeerde houding aannemen. 
Erg nette training! Sterke deadlift ook, en nice press
Beestachtige progressie topper op de MP en DL oersterk ben je.......

Waar loop je dan? Die wil ik ook zien geile studentes. Misschien morgen eens buiten gaan cardio'en voor 20-30min, loopt leuker dan binnen en dan zie ik nog wat van die geile studentes.![]()

Waar loop je dan? Die wil ik ook zien geile studentes
18 jaar heerlijk![]()

Ga dit weekend ook thuisblijven (buiten paar pintjes gaan pakken dan 's avonds
) om in een ritme te komen.
)
)
Best leuk die PR's verder, vooral de squat dan.
Die creatine kickt er ofwel al heel hard in na 5 dagen, ik krijg meer energie met dit mooi weertje of iemand gooit anabolen in mn eten. 
Zal eens "extreme" doelen stellen voor tegen 21 juni, eens kijken of ik het kan halen en zo voel ik me verplicht harder te knallen.
1x180 / 3x165 DL
1x115 / 3x104 FSQ DONE
1x104 / 3x92 BP
1x60 / 3x55 MP DONE
5x85 ROW
Dit op 82kg -12% BF en zonder teveel gecheat met de gewichten.![]()
Niet zo extreem blijkbaar. Die 1x60 MP, 5x85 row en 3x92 BP zullen de volgende slachtoffers worden. 
Nette trainingen zins waneer aan de 3x3 ?
Ik zelf durf dat niet echt aan zo laag in reps maar
wel leuk voor kracht.
Zit nu in week 5. Na 9 weken waarschijnlijk weer herbeginnen met 5x5 of even terug split gaan doen.
O wat geil zeg....al die studentes...In Gent studentenstad uiteraard. Voornamelijk rondjes langs het water en quasi in het centrum waar heel wat studentes ook joggen (die stretchbroekjes doen het hem...) en fietsen met dit weer.![]()
Alsjedit te ligt vind, prober dan eensiets als stronglifts, hiermee bouw jeniet naar een hoger gewicht, maar begin je op 80 Kilo en maak je 5 sets van 80 kilo..
www.stronglifts.com
Ookvoor advanced..