XXL Nutrition

Boto's log '09

• Topic Starter Topic Starter
Training 23/03 :

Fullsquat
3x94
3x94
3x94 (laatste was even doorbijten, viel bijna naar voor door slechte concentratie)

Benchpress
3x70
3x80
3x86,5 (Laatste rep was niet tegen borst, zo'n 10cm erboven. Had niet direct een spotter rondlopen (was vandaag enige in de gym lol) dus speelde op veilig, wat maar best was, want moest er de laatste rep uitpersen)

BOR
3x60
3x70
3x74

Weighted dips
8xBW
8xBW+20kg
5xBW+30kg (Had beter 25 genomen om de 8 reps eruit te persen)

Weighted sit-ups
20xBW+5kg
20xBW+5kg
20xBW+5kg

Al bij al redelijke training, maar keek in de spiegel en voelde me een k*tecto. :(
:D

goed getraind! Bevalt 3 *?

Nice Dips

Niet echt. Veel te lage intensiteit naar mn zin. Doe liever een iets hoger volume of met dubbel zoveel sets en hetzelfde volume.

Bedankt. ;) Nadatk wwe zn dips gezien had wou ik die +30 ntr ook eens proberen.:D Die laatste rep was er serieus uitpersen en duurde zo'n 5 seconden voordat ik boven was. :o

Daarstraks wortelkanaalbehandeling gehad bij tandarts (was laatste afspraak voor die klotetand :mad:) dus misschien nog paar dagen k*tpijn met eten, maar kan evengoed meevallen. Ga hoe dan ook proberen goed te blijven eten, zometeen 50gr studentenhaver met 500gr kwark. :meal:

Niet echt. Veel te lage intensiteit naar mn zin. Doe liever een iets hoger volume of met dubbel zoveel sets en hetzelfde volume.

Bedankt. ;) Nadatk wwe zn dips gezien had wou ik die +30 ntr ook eens proberen.:D Die laatste rep was er serieus uitpersen en duurde zo'n 5 seconden voordat ik boven was. :o

Daarstraks wortelkanaalbehandeling gehad bij tandarts (was laatste afspraak voor die klotetand :mad:) dus misschien nog paar dagen k*tpijn met eten, maar kan evengoed meevallen. Ga hoe dan ook proberen goed te blijven eten, zometeen 50gr studentenhaver met 500gr kwark. :meal:

dat wordt shakes drinke :cool:

ik heb al weleens eerder 30 kg gedaan met dips zal eens kijke of dips voro morge op t programma staat :D

Gaat lekker boto! En k*t met die kies man. Rag er dan maar wat vloeibaars in hea :P

Ahhh heel goed bezig boTo!!

Wel jammer dat je creatine gaat gebruiken om mij in te halen...
Nog jammerder dat die creatine je niet gaat helpen!! ;)

dat wordt shakes drinke :cool:

ik heb al weleens eerder 30 kg gedaan met dips zal eens kijke of dips voro morge op t programma staat :D

Gaat lekker boto! En k*t met die kies man. Rag er dan maar wat vloeibaars in hea :P

Best raar, tandarts had me al "verplicht" minstens 2 pijnstillers te nemen maar heb dat maar gelaten want heb totaal geen pijn gehad. Heb dus stevig kunnen doorbikkelen.
Deze avond bv eerst bij een vriend op kot blijven eten (hehe handig toch, heerlijke balletjes in tomatensaus en purree) en bij thuiskomst nog gestoord veel afhaalchinees gegeten. :meal: Straks pas die 500gr kwark erin rammen want er kan even niets meer bij. :x

Ahhh heel goed bezig boTo!!

Wel jammer dat je creatine gaat gebruiken om mij in te halen...
Nog jammerder dat die creatine je niet gaat helpen!! ;)

Lees mn training maar eens, toch weer een lekkere PR. :D

****ed up bro, ik heb daar ook regelmatig last van.

Nice weighted dips!

Bedankt ;) Vandaag dan weer het gevoel dat ik wat groter was, tot ik opmerkte dat er allemaal kleine ecto's naast me liepen met van die gaydumbbells in alle kleuren van de regenboog. :o Kon een lachje toch niet onderdrukken toen ik voor die 2xBW deadlift ging en zij verbijsterd keken, al heb ik wel gefaild. :( Haalt je hele concentratie weg als je merkt dat mensen gaan staren...

---

Training 25/03 :

Deadlift
5x120
3x140
3x150
Fx160 (potverdomme kloteboel! kon niet locken, school nog 10 graden of zo :mad: Geen riem gebruikt, wel straps maar die dingen zaten meer in de weg dan dat ze goed deden)
3x140 (kapot)

Military Press
3x56,5 pr
3x56,5
3x60 PR!!!! (Laatste rep was kapot gaan maar we hebben hem binnen :cool:. Nu nog die front deltkop zien groeien en ik ben een gelukkig man)

Chin ups
12xBW
8xBW+10kg
6xBW+15kg (beetje zwakker dan vorige week, maar na de dl en mp was ik toch best moe :o)

Verder geen assistance gedaan, moest me haasten voor de les (wat uiteindelijk een bezoekje bij een vriend werd :rolleyes:). Voeding zat deze morgen niet zo goed, anders die 160 DL misschien wel genomen.

Laatst bewerkt:
Toch nog nette training en lekkere PR's. (met name die MP, sterk hoor!)
Volgende keer goed eten en je tikt de 160kg zo aan. ;)

Sterke press! Deadlift is ook niet verkeerd

Owww, nu is Ruup nog jaloerser op je deadlift!! :) Damn, ik moet nog mijn best gaan doen!! :P ;)

Verschil tussen chin-ups en pull-ups trouwens??

Owww, nu is Ruup nog jaloerser op je deadlift!! :) Damn, ik moet nog mijn best gaan doen!! :P ;)

Chins zijn korte bewegingen waarbij je je kin over de rack heen tilt, pullups is een volledige en lange beweging waarbij je armen naar beneden strekt en naar boventilt, maar gewoon met je hoofd tot en met de rack. ;)

Mooie training. Een sterke deadlift.

Vind je begin foto anders ook al zeer deftig uitzien, hoe groot ben je eigenlijk, kan zijn dat ik er over gelezen heb.

Succes verder :thumb:

Chins zijn korte bewegingen waarbij je je kin over de rack heen tilt, pullups is een volledige en lange beweging waarbij je armen naar beneden strekt en naar boventilt, maar gewoon met je hoofd tot en met de rack. ;)

Verschillende definities hoor. Voor sommige is het gewoon de stand van de handen die verschilt.
Chin hanpalmen naar je. Pull-up handpalmen weg van je.

Toch nog nette training en lekkere PR's. (met name die MP, sterk hoor!)
Volgende keer goed eten en je tikt de 160kg zo aan. ;)

Sterke press! Deadlift is ook niet verkeerd

Dankje. Die 160kg probeer ik binnen 2 weken nog eens, volgende week even kort "opladen" met reps op de 145.

Nee niet echt. Chins zie ik als met mn handpalmen weg van me en pull ups met handpalmen naar me toegedraaid. Bij beide ga ik met de kin tot boven de bar en de armen volledig gestrekt.

Mooie training. Een sterke deadlift.

Vind je begin foto anders ook al zeer deftig uitzien, hoe groot ben je eigenlijk, kan zijn dat ik er over gelezen heb.

Succes verder :thumb:

Bedankt. Is ntr niet echt een beginfoto, al was het verre van mn beste fysiek in maanden... Ben 1m80. :)

edit :

Verschillende definities hoor. Voor sommige is het gewoon de stand van de handen die verschilt.
Chin hanpalmen naar je. Pull-up handpalmen weg van je.

Bij mij dus omgekeerd. :D Zo dus :
NVKRCA_Nautilus_VKR_ChinUp.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_UfwqcQpFR...QfXQS3oKU/s400/NVKRCA_Nautilus_VKR_ChinUp.jpg

Terug
Naar boven