MuscleMeat

Contest Log Brab0 goes contest ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe meestal gewoon die schep in me mond en spoel het weg met een beetje water. In hete thee oplossen heb ik nog nooit van gehoord, haha.
Basically elk onderzoek wordt t opgelost in thee of koffie. Heb heb er op jouw manier van inname ook geen last van tho, mijn vriendin wel.

Ik gooi het in een glas water maar het lost bijna niet op.
Misschien dat je daarom maagproblemen krijgt? Bij mij lost Creapure creatine perfect op in koud water. Ik doe altijd eerst de creatine in een kop en dan giet ik er koud water overheen. Even roeren en lost altijd perfect op.

Verder, wat al eerder genoemd is, misschien niet meer op een lege maag nemen, maar na een maaltijd.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Misschien dat je daarom maagproblemen krijgt? Bij mij lost Creapure creatine perfect op in koud water. Ik doe altijd eerst de creatine in een kop en dan giet ik er koud water overheen. Even roeren en lost altijd perfect op.

Verder, wat al eerder genoemd, is misschien niet meer op een lege maag nemen, maar na een maaltijd.

:dunno: Morgen maar eens met thee of koffie proberen.

Zonde van de smaak van dat lekkere bakkie koffie (of thee) man! Wat ik in jouw geval als eerste zou proberen is vlak na de maaltijd en dan goed mengen in een glas (koud) water.
Ooit in een grijs verleden creatine genomen. Proef je niets van terug in thee of koffie.
Maar creapure lost idd in lauw water ook op. Gewoon paar minuttjes laten staan.

Zonde van de smaak van dat lekkere bakkie koffie (of thee) man! Wat ik in jouw geval als eerste zou proberen is vlak na de maaltijd en dan goed mengen in een glas (koud) water.
Wat Marina hieonder zegt, proef je helemaal niets van.
Ooit in een grijs verleden creatine genomen. Proef je niets van terug in thee of koffie.
Maar creapure lost idd in lauw water ook op. Gewoon paar minuttjes laten staan.

Ik nam creatine in de post workout shake en het hielp :) Proefde er niets van

Ik had het ook een paar daagjes gemengd in een glas water op een lege maag in de ochtend, maar dat smaakte naar paracetamol.

Cardio 04-06-2020

EB6093C3-D077-495A-93EB-1ABC677123CF.jpeg

Op de weg terug een flinke regenbui gehad. Snel ff een warme douche pakken.

Training 05-06-2020

Squat ATG
20 x 20 KG
10 x 80 KG
7 x 90 KG
5 x 100 KG
3 x 110 KG

Dumbbell presses flat bench
20 x zonder gewicht
8 x 30 KG
8 x 30 KG
8 x 30 KG
8 x 30 KG

Military Press
15 x 20 KG
7 x 50 KG
6 x 50 KG
6 x 50 KG

Ik heb vandaag dumbbell presses gedaan i.p.v. bench press. Ik merk dat mijn schouder links iets of wat geïrriteerd is. Is ook niet zo heel gek als je kijkt hoe vaak en zwaar ze worden belast. Ook merk ik dit aan mijn ellebogen. Die vinden zoveel compounds per week ook niet fijn :rolleyes: Is allemaal niet zo heel spannend maar ik moet het wel in de gaten houden.
De squat gaat lekker gestaag omhoog in gewicht. Misschien dat ik nog een tussenstapje moet maken tussen 20 en 80 kilogram. Maar ik wilde niet al mijn energie verspillen aan de ‘lagere’ gewichten.

De misselijkheid is een stuk minder gelukkig. Ik heb mijn creatine vanochtend in koffie gedaan en dat ging prima!

Het eten en drinken gaat goed, niet 1 keer gecheat. Dat vind ik erg knap van mezelf (al zeg ik het zelf) maar als ik merk dat ik op 1 juli niet in buikomtrek ben afgenomen dan moeten de calorieën toch echt omlaag. Ik doe zeker 3 keer per week een uur cardio nu (wandelingen en fietsen met de kinderen niet meegeteld) dus ik zit toch echt in een deficit lijkt mij!
In de volgende post laat ik jullie zien wat ik eet op een dag zodat jullie daar ook een idee van hebben.

Laatst bewerkt:
Als ik de foto’s vergelijk lijkt er wel een verschil in te zitten. Of dat komt door de scheerbeurt ;)

Zo ziet mijn huidige schema er voor eten en drinken uit:

CB143428-0E5C-4E7F-9B36-8C539AE76183.jpeg

63F4B5D9-6DF8-4F38-BC23-ADC0F9C10537.jpeg

Die blik tonijn eet ik rond 15:30 op. Dat kan ik helaas niet opvoeren in de app dus vandaar dat ik’m bij m’n lunch heb gezet.

F4D5FA91-C89F-41CD-A916-AD9193F5187E.jpeg

Vlees is ook niet iedere dag hetzelfde. Er wordt gevarieerd ;).

504C8CD6-8226-4E96-8D28-CE4BBE7FF465.jpeg

Dit eet ik een uur/anderhalf voordat ik ga slapen.

Daarnaast:

- 5 gram creatine per dag
- 2/3 bakjes koffie (zwart)
- 3-4 liter water

Ziet er goed uit. Water zou eventueel wat hoger kunnen (ook omdat je sport en cardio doet), maar dat is mijn mening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven