- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Me2.kwestie van gewenning, had ik zelf ook. Nu zit ik makkelijk op 6L dagelijks
https://jissn.biomedcentral.com/articles/10.1186/1550-2783-11-20 Misschien heb je hier wat aan als onderbouwing.
Heb je niet megaveel trek met zo'n dieeet? Ik zou het niet kunnen.
Me2.
Jawel. Maar het is of dit of lekker op 20%+ vet blijven.https://jissn.biomedcentral.com/articles/10.1186/1550-2783-11-20 Misschien heb je hier wat aan als onderbouwing.
Ik heb het niet over de calorieen, ik heb het over de producten. Melk, protein bar, weinig fruit/groenten. Als het voor jou werkt, prima, maar ik zou stuk gaan en melk en repen e.d. er als eerste uitgooien en enkel vast voedsel met een lagere kcal-dichtheid eten.Jawel. Maar het is of dit of lekker op 20%+ vet blijven.
Ik heb het niet over de calorieen, ik heb het over de producten. Melk, protein bar, weinig fruit/groenten. Als het voor jou werkt, prima, maar ik zou stuk gaan en melk en repen e.d. er als eerste uitgooien en enkel vast voedsel met een lagere kcal-dichtheid eten.

Je klinkt vastberaden! Volgens mij is de knop nu echt om... #determinationJawel. Maar het is of dit of lekker op 20%+ vet blijven.
Je klinkt vastberaden! Volgens mij is de knop nu echt om... #determination
Ik denk ook dat je dan iets te hard moet cutten in de 12 weken die we nog hebben. Sub 15% moet wel lukken denk ik, er vanuit gaande dat je nu op 25% zit (is ook maar een ruwe schatting van mij).Ik ben me er van bewust dat ik tot 1 september niet tot 10% VP kan zakken. Maar iedere procent die ik kan zakken is mooi meegenomen. Ik zou het niet goed vinden als ik ook op kracht en omvang (spieren) moet inleveren.
Ik denk ook dat je dan iets te hard moet cutten in de 12 weken die we nog hebben. Sub 15% moet wel lukken denk ik, er vanuit gaande dat je nu op 25% zit (is ook maar een ruwe schatting van mij).
Huidplooimeting of zo'n elektronische weegschaal?Ik sta niet op 25%. Vorig jaar toen ik begon met sporten hadden we een meting gedaan. De sportschool gaf toen aan 21%. Mijn buikomtrek was toen 105 cm. Nu schommel ik ergens rond de 93 cm.
Pis je dan niet de hele dag door?kwestie van gewenning, had ik zelf ook. Nu zit ik makkelijk op 6L dagelijks