AndroidHealthClinic

Contest Log Brab0 goes contest ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
674ABA67-B2CC-4E2E-A0B9-9C17117B631B.jpeg

Ik probeer iedere dag tussen de 160 en 200 gram eiwitten te zitten.

Hollandse aardbeien aminakoydum

:yes: Jawel. Maar het is of dit of lekker op 20%+ vet blijven.
Ik heb het niet over de calorieen, ik heb het over de producten. Melk, protein bar, weinig fruit/groenten. Als het voor jou werkt, prima, maar ik zou stuk gaan en melk en repen e.d. er als eerste uitgooien en enkel vast voedsel met een lagere kcal-dichtheid eten.

Ik heb het niet over de calorieen, ik heb het over de producten. Melk, protein bar, weinig fruit/groenten. Als het voor jou werkt, prima, maar ik zou stuk gaan en melk en repen e.d. er als eerste uitgooien en enkel vast voedsel met een lagere kcal-dichtheid eten.

Zit zeker wat in! Ik eet dit ook niet standaard iedere dag, ik varieer vaak. Het is om de mensen die deze log volgen een idee te geven wat er gemiddeld genomen word gegeten door mij :)

Goed bezig.

Ik ben me er van bewust dat ik tot 1 september niet tot 10% VP kan zakken. Maar iedere procent die ik kan zakken is mooi meegenomen. Ik zou het niet goed vinden als ik ook op kracht en omvang (spieren) moet inleveren.
Ik denk ook dat je dan iets te hard moet cutten in de 12 weken die we nog hebben. Sub 15% moet wel lukken denk ik, er vanuit gaande dat je nu op 25% zit (is ook maar een ruwe schatting van mij).

Ik denk ook dat je dan iets te hard moet cutten in de 12 weken die we nog hebben. Sub 15% moet wel lukken denk ik, er vanuit gaande dat je nu op 25% zit (is ook maar een ruwe schatting van mij).

Ik sta niet op 25%. Vorig jaar toen ik begon met sporten hadden we een meting gedaan. De sportschool gaf toen aan 21%. Mijn buikomtrek was toen 105 cm. Nu schommel ik ergens rond de 93 cm.

Ik sta niet op 25%. Vorig jaar toen ik begon met sporten hadden we een meting gedaan. De sportschool gaf toen aan 21%. Mijn buikomtrek was toen 105 cm. Nu schommel ik ergens rond de 93 cm.
Huidplooimeting of zo'n elektronische weegschaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven