AndroidHealthClinic

Contest Log Brab0 goes contest ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Cardio 05-06-2020

Met de 250 gram zalmfilet zat ik vanavond +/- 200 kcals over m’n grens. Dus even wezen fietsen.

47306AC8-61D6-4C6B-9F70-B88707960191.jpeg

Ik voel verdomme zeurende pijn in m’n knieën na het fietsen :( hopen dat ze gewoon moeten wennen en dat het niks anders is.

dalijk weer trainen :wl:

Bij deze ben ik in.

Het lijkt mij erg interessant om jou te volgen. Je post spreken mij tot nu toe erg aan, we zitten namelijk rond hetzelfde aantal calorieën. Jij pakt de cut anders aan dan dat ik doe. Ik eet veelal volume voedsel, terwijl jij het omgekeerde doet. Daarnaast houd ik mijn eiwitten op de minimale benodigde hoeveelheid, zodat ik meet calorieën over heb voor de overige macro's. Ben benieuwd hoe dit je bevalt!

Ik voel verdomme zeurende pijn in m’n knieën na het fietsen :( hopen dat ze gewoon moeten wennen en dat het niks anders is.

dalijk weer trainen :wl:

Knie pijn is herkenbaar. Kan aan de houding liggen of op de manier van trappen (meer vanuit de tenen -> meer belasting op de knieën). Kan ook even wennen zijn.

Nice.. Volg... Zou toch je proteïnes hoger doen, richting de 3 gr per kg lichaamsgewicht, dit voor spierbehoud in een cut....

Bij deze ben ik in.

Het lijkt mij erg interessant om jou te volgen. Je post spreken mij tot nu toe erg aan, we zitten namelijk rond hetzelfde aantal calorieën. Jij pakt de cut anders aan dan dat ik doe. Ik eet veelal volume voedsel, terwijl jij het omgekeerde doet. Daarnaast houd ik mijn eiwitten op de minimale benodigde hoeveelheid, zodat ik meet calorieën over heb voor de overige macro's. Ben benieuwd hoe dit je bevalt!

Knie pijn is herkenbaar. Kan aan de houding liggen of op de manier van trappen (meer vanuit de tenen -> meer belasting op de knieën). Kan ook even wennen zijn.

Leuk dat je meeleest, welkom ;)
Gast, je bent 1.93 M. Hoe houd je het toch vol met nagenoeg dezelfde calorieën als ik? Knap hoor!
Wat betreft mijn eetpatroon: ik heb gewoon een willekeurige dag laten zien in dit logje. Natuurlijk zijn er voor mij ook dagen dat ik meer groente en fruit eet als andere. Dit heeft ook te maken met het feit dat ik ook nog papa, echtgenoot, etc. etc. ben.
Ik kan niet lekker op mijn gemak eens ff gaan preppen of koken zoals het mij altijd uitkomt. Andere zaken in mijn leven verdienen ook aandacht. Wat wel leuk is, is dat mijn kinderen dankzij mijn leefstijl het heel normaal vinden om bijna iedere dag fruit en groente te eten.
Het is en blijft hobby, ik leef niet voor bodybuilding maar het neemt wel een bijzonder plekje bezet in m’n leven en hart :)

ps: ik ben slecht in cutten dus dit is daarom voor mij een enorme uitdaging!

Training 06-06-2020

Bent over row
10 x 20 KG
15 x 20 KG
8 x 75 KG
8 x 75 KG
8 x 75 KG
8 x 75 KG

One-arm dumbbell row
8 x 30 KG
8 x 30 KG
8 x 30 KG
8 x 30 KG

Barbell Curl
15 x 20 KG
10 x 20 KG
8 x 40 KG
8 x 40 KG
6 x 50 KG
6 x 50 KG

Skull crushers
10 x 20 KG
10 x 20 KG
8 x 40 KG
8 x 40 KG
6 x 45 KG
6 x 45 KG

Wat een dag weer in de outdoor gym. Geen lat pull down kunnen doen omdat de hele wu-tang clan het nodig vond om het apparaat bezet te houden en ondertussen lekker te ouwehoeren met elkaar:scold:
Dus genoodzaakt om dumbbell rows te doen met veel te lichte gewichten. De zware jongens hebben ze binnen gelaten :bang:

Ach, we roeien met de riemen die we hebben. Komt wel weer. Verder wel een lekkere zware en goede training gehad.

Cardio 07-06-2020

Samen met zoonlief achterop een rondje Eindhoven gefietst ;).

EEDA7FB1-D667-4EC0-B6A5-78247FB7028F.jpeg

lekkere rows mate!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven