- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet trouwens wel toegeven dat het elektrisch meetapparaat volgens mij 2-3% naast de huidplooi meting zat. Viel me niet tegen!

En dan nog 1ste worden :0Die van mij gaf een vetpercentage van 18 aan dag voor mijn wedstrijd![]()

Ik voel verdomme zeurende pijn in m’n knieën na het fietsenhopen dat ze gewoon moeten wennen en dat het niks anders is.
dalijk weer trainen![]()
Bij deze ben ik in.
Het lijkt mij erg interessant om jou te volgen. Je post spreken mij tot nu toe erg aan, we zitten namelijk rond hetzelfde aantal calorieën. Jij pakt de cut anders aan dan dat ik doe. Ik eet veelal volume voedsel, terwijl jij het omgekeerde doet. Daarnaast houd ik mijn eiwitten op de minimale benodigde hoeveelheid, zodat ik meet calorieën over heb voor de overige macro's. Ben benieuwd hoe dit je bevalt!
Knie pijn is herkenbaar. Kan aan de houding liggen of op de manier van trappen (meer vanuit de tenen -> meer belasting op de knieën). Kan ook even wennen zijn.

Nice.. Volg... Zou toch je proteïnes hoger doen, richting de 3 gr per kg lichaamsgewicht, dit voor spierbehoud in een cut....
Nice.. Volg... Zou toch je proteïnes hoger doen, richting de 3 gr per kg lichaamsgewicht, dit voor spierbehoud in een cut....

Cardio 07-06-2020
Samen met zoonlief achterop een rondje Eindhoven gefietst.
![]()
lang geleden dat ik spierpijn had van het trainen.ik voelde m’n traps wel vanochtendlang geleden dat ik spierpijn had van het trainen.