MuscleMeat

Brian's Training log (Cut)

Bezoekers in dit topic

Mooi man!
 
Gaat de goede kant op! Goed bezig. nu volhouden :D
 
Goed geen training dit weekend.. beetje te diep in het glas gekeken gisteren en vandaag voel ik me alles behalve fit genoeg om te trainen..
Wel heb ik de fotos weer genomen zoals ik wekelijks doe. Zijkant is al enorm verminderd als je terug kijkt naar 1rste foto.

Waist is ook van 92 naar 88 nu.
Vanaf morgen weer volle focus!
20220515_164114.jpg
20220515_164123.jpg
 
Goed geen training dit weekend.. beetje te diep in het glas gekeken gisteren en vandaag voel ik me alles behalve fit genoeg om te trainen..
Wel heb ik de fotos weer genomen zoals ik wekelijks doe. Zijkant is al enorm verminderd als je terug kijkt naar 1rste foto.

Waist is ook van 92 naar 88 nu.
Vanaf morgen weer volle focus!
Ziet er goed uit man!
 
Ben benieuwd wanneer die abs gaan komen kijken.. zit nu aan 85kg op de weegschaal.
Gokje rond de 80kg?
Denk 77-80, wel lekker dik trainen die abs dan zien ze er beter uit!
 
Goed geen training dit weekend.. beetje te diep in het glas gekeken gisteren en vandaag voel ik me alles behalve fit genoeg om te trainen..
Wel heb ik de fotos weer genomen zoals ik wekelijks doe. Zijkant is al enorm verminderd als je terug kijkt naar 1rste foto.

Waist is ook van 92 naar 88 nu.
Vanaf morgen weer volle focus!
Hoeveel cm op je taille al kwijt sinds begin?
 
Net even uitgerekend, nog 8 weken voor ik vertrek op verlof, dus denk dat ik ook gewoon die 8 weken ga benutten nog om af te vallen endan zullen we wel een heel eind staan denk/hoop ik.
 
16 mei: legs.

Doordat ik gisteren helemaal naar de kl*ten was.. voelde ik me vandaag uiteraard nog niet 100%, dikwijls naar wc mogen rennen..
Gaf me ook vanmorgen + 1.5kg op de weegschaal..
MAAR toch maar even die benen aangepakt en zelfs nog 30 min gelopen achteraf.
Momenteel 4.5km op 30 min.
Ivm de kracht training heb ik zeker niet te klagen, overal meer reps vandaag 💪🏽.
Screenshot_20220516-150300_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220516-150339_Virtuagym.jpg
 
16 mei: legs.

Doordat ik gisteren helemaal naar de kl*ten was.. voelde ik me vandaag uiteraard nog niet 100%, dikwijls naar wc mogen rennen..
Gaf me ook vanmorgen + 1.5kg op de weegschaal..
MAAR toch maar even die benen aangepakt en zelfs nog 30 min gelopen achteraf.
Momenteel 4.5km op 30 min.
Ivm de kracht training heb ik zeker niet te klagen, overal meer reps vandaag 💪🏽.
Heb je er van geleerd?
 
Heb je er van geleerd?
Ach joh. Die jongen is al maanden super consistent aan het cutten. Één keertje een sociale aangelegenheid met je maten die een beetje uit de hand loopt moet ook kunnen.

De kcal teveel is ie perfect aan het tackelen met wat extra cardio sessies.
 
Ach joh. Die jongen is al maanden super consistent aan het cutten. Één keertje een sociale aangelegenheid met je maten die een beetje uit de hand loopt moet ook kunnen.

De kcal teveel is ie perfect aan het tackelen met wat extra cardio sessies.
Man als ik niet minstens 1 keer zou kunnen zuipen gaat het wel heel ver, ben gvd geen ifbb pro. :roflol: Maar ja, volgens jou heb ik elite genen:eyebrow:
 
Man als ik niet minstens 1 keer zou kunnen zuipen gaat het wel heel ver, ben gvd geen ifbb pro. :roflol: Maar ja, volgens jou heb ik elite genen:eyebrow:
Naja was een gezellig feestje en van het 1 kwam het ander.. oke ik ben nu idd voor dag 2 bloated en leuk is anders op de weegschaal, maar tis niet dat ook ik een wedstrijd heb zien te halen =)
 
17 mei: pully wully

Nog steeds bloated van feestje vant weekend.
Maar wel terug fit 💪🏽
Ook deze training meer reps op meeste oefeningen.
Screenshot_20220517-172715_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220517-172726_Virtuagym.jpg
 
Back
Naar boven