Brianvm
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.262
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benen is iets wat je na een tijdje vanzelf leuk gaat vinden. Had op begin ook een gruwelijk hekel aan vrijwel alle been oefeningen, maar nu is het toch wel een leuke sessie.23 mei : Legs.
Het blijft nog steeds niet mijn favoriete ding, maar nog wel steeds 1 met progressie.
Squats vorige week 3x75x9 en 1x80x8
Leg extensions 3 reps meer.
Bulgarian 3 reps meer.
Nieuwe start van de week, dus ook gelijk eerste cardio sessie erbij vandaag 30min hometrainer.
![]()
Hoop die leuke tijden te gaan vinden, die bulgarian maakt het helemaal af 😆Benen is iets wat je na een tijdje vanzelf leuk gaat vinden. Had op begin ook een gruwelijk hekel aan vrijwel alle been oefeningen, maar nu is het toch wel een leuke sessie.
Same here! 💪 Lekker bezig zoBenen is iets wat je na een tijdje vanzelf leuk gaat vinden. Had op begin ook een gruwelijk hekel aan vrijwel alle been oefeningen, maar nu is het toch wel een leuke sessie.
Zeker een lekkere progressie! Squats gaan ook lekker omhoogSquats vorige week 3x75x9 en 1x80x8
Leg extensions 3 reps meer.
Bulgarian 3 reps meer.
jah klopt, vind ook wel leuke oefening om te doen.Zeker een lekkere progressie! Squats gaan ook lekker omhoog
9 wide pull ups is toch netjes? met hoeveel bodyweight?24 mei : Pull
Goede training vandaag niets op aan te merken.
Momenteel de pull nog met progressie.
Ik blijf de pull ups nog steeds een lastige oefening vinden, kan nu al wel enkele reps achter elkaar maar na een dik jaar dacht ik toch al vlotjes meer te doen?
Straks nog 30 min cardio en morgen ga ik ook enkel cardio doen.
![]()
85 kg momenteel, ja misschien ben ik weer te kritisch voor mezelf 😅9 wide pull ups is toch netjes? met hoeveel bodyweight?
Daarom, meeste mensen mogen al in hun handjes wrijven met 1 goede pull-up. Of een matige zelfs.85 kg momenteel, ja misschien ben ik weer te kritisch voor mezelf 😅
gaat redelijk goed ja, zou me verbazen met het geen wat we nu ook doen moest het niet werken =)