AndroidHealthClinic

Brian's Training log (Cut)

Bezoekers in dit topic

17 mei: pully wully

Nog steeds bloated van feestje vant weekend.
Maar wel terug fit 💪🏽
Ook deze training meer reps op meeste oefeningen.
Die hammer curl is wel flink sterk met 19kg. Of niet? Ik doe die nooit, dus heb er niet helemaal zicht op. Maar lijkt me VRIJ intens, met goede ROM
 
Die hammer curl is wel flink sterk met 19kg. Of niet? Ik doe die nooit, dus heb er niet helemaal zicht op. Maar lijkt me VRIJ intens, met goede ROM
Jah dit is wel totaal gewicht. Dus dat maakt 9.5kg per dumbbell =)
 
Omg MORGEN!

Back and bi's op het menu. Helemaal vergeten. Zal het filmen :p

Dat wordt een slapeloze nacht vol anticipatie... 😵😵😁💪
was een outdoor workout voor mij, dus heb het niet kunnen doen. Maar ga het zeker proberen met die 19kg knoeperds.
 
was een outdoor workout voor mij, dus heb het niet kunnen doen. Maar ga het zeker proberen met die 19kg knoeperds.
flauw!!
zit hier al hele dag te wachten op dat filmpje :rolleyes:
 
Vandaag enkel cardio op het menu.
30 min gefietst gemiddeld aan 27km/h.
Dit was ondertussen ook meteen de 3de dag cardio in de week en ben van plan morgen ook nog 1 te doen. Zodus komen we op 4x30min pw vanaf nu. Beetje snelheid brengen in het cutten mits ik denk mijn doel niet te bereiken binnen dit en 8 weken.
 
19 mei : Push.

Vandaag en de rest van de week verlof genomen. Na 15 shiften +1 keer dubbele shift mag dat wel eens denk ik dan. Was zeer moe de laatste dagen en dat is vandaag nog niet 100% beter maar zeker geen belemmering voor de trainingen.

Merk op de push dagen stilaan een stagnatie tot zelfs vermindering. Zijn dan ook over de helft van de cut periode bezig en zeer veel cardio aan het toevoegen dus dit is meer een mentaal gevechtje. Misschien maar gewoon even die focus naar de weegschaal trekken ipv gewicht en of reps.

Screenshot_20220519-125957_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220519-130006_Virtuagym.jpg

4x30 min cardio ondertussen deze week.
Morgen lower body op het programma.
 
19 mei : Push.

Vandaag en de rest van de week verlof genomen. Na 15 shiften +1 keer dubbele shift mag dat wel eens denk ik dan. Was zeer moe de laatste dagen en dat is vandaag nog niet 100% beter maar zeker geen belemmering voor de trainingen.

Merk op de push dagen stilaan een stagnatie tot zelfs vermindering. Zijn dan ook over de helft van de cut periode bezig en zeer veel cardio aan het toevoegen dus dit is meer een mentaal gevechtje. Misschien maar gewoon even die focus naar de weegschaal trekken ipv gewicht en of reps.


4x30 min cardio ondertussen deze week.
Morgen lower body op het programma.
Goed gewerkt.
 
Vandaag en de rest van de week verlof genomen. Na 15 shiften +1 keer dubbele shift mag dat wel eens denk ik dan. Was zeer moe de laatste dagen en dat is vandaag nog niet 100% beter maar zeker geen belemmering voor de trainingen.
Slim dat je voor jezelf hebt gekozen kerel! Ergens is het mooi geweest met eindeloos werken :)
 
Slim dat je voor jezelf hebt gekozen kerel! Ergens is het mooi geweest met eindeloos werken :)
Ja dat kennen ze er niet.. nog maar sinds deze voormiddag dat ze me konden bevestigen dat ik thuis "mocht" blijven.
 
20 mei: Lower body.

Wat gisteren stagneerde bij de push kwam er vandaag bij op de benen.
Squats 3 reps meer.
Leg extension goei 5 reps meer.
Tevreden en verdomd warm op zolder.
Ook nog 30min cardio erbij, dit maakt 5x30 voor deze week en meer zal het ook niet worden.
Morgen een trouw van vrienden dus heledag/nacht op stap. Zondag proberen die upper body te completen.
Fijn weekend alvast!

Screenshot_20220520-094123_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220520-094131_Virtuagym.jpg
 
Goodmorning ondertussen week 11.
Nog steeds 2300 kcal maar ondertussen wel naar de 4x cardio pw. Dit voor totaal tijd van 2u.
Ging goed eerste week. Heb wel wat last gehad van de darmen. Eigenlijk amper naar toilet kunnen gaan op 5-7 dagen tijd.. dus even bezien wat het gewicht gaat doen deze week. Vanmorgend was het in iedergeval een harde zakking.
Denk nog een goede 6 weken te gaan cutten, daarna ben ik 3 weken naar buitenland dus dan houd het wel op.

Weekgemiddelde week 1: 90.5kg (2500 kcal) + 30 min cardio pw
Weekgemiddelde week 2: 89.6kg
Weekgemiddelde week 3: 89.3kg
Weekgemiddelde week 4: 89 kg
Weekgemiddelde week 5: 88.3kg
Weekgemiddelde week 6: 87.5kg
Weekgemiddelde week 7: 87.1kg
Weekgemiddelde week 8: 87kg
Weekgemiddelde week 9: 86.2kg (2300kcal) + 1uur cardio pw
Weekgemiddelde week 10: 85.4kg
Weekgemiddelde week 11: 84.9kg +2u cardio pw.

20220522_104914.jpg
20220522_104920.jpg
 
Gaat goed! Definitie van abs begint te komen! 👌
 
Back
Naar boven