Fitness Seller

Brian's Training log (Cut)

Ah joh, loopt wel los dat gewicht. Zou hier nog niet te veel conclusies aan verbinden. Lekker bezig!

• Topic Starter Topic Starter
Ah joh, loopt wel los dat gewicht. Zou hier nog niet te veel conclusies aan verbinden. Lekker bezig!
Thanks!
Neen zorgen maak ik me niet, we denken oprecht wel dat dit gewoon een bloated weekje heeft geweest, gewicht sprong gisteren naar kort tegen de 83kg aan dus denk dat volgende gemiddelde wel duidelijkheid gaat geven!

29 mei : Upper body

Goede training, niet al teveel verlies qua reps her en der misschien net 1ntje minder of meer.
Merk wel dat 3de set enorm zwaar begint te worden, maarja kan niet afvallen en popeye blijven spelen hej..
Screenshot_20220529-160252_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220529-160308_Virtuagym.jpg

29 mei : Upper body

Goede training, niet al teveel verlies qua reps her en der misschien net 1ntje minder of meer.
Merk wel dat 3de set enorm zwaar begint te worden, maarja kan niet afvallen en popeye blijven spelen hej..
Screenshot_20220529-160252_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220529-160308_Virtuagym.jpg
Goede workout wel!

30 mei : Legs

Gewicht 84.6kg.
Taille : 82cm

Vermits deze workout de voorbije weken al geen probleem was qua progressie kon deze vandaag natuurlijk ook niet onderdoen. Squats 4 sets van 85kg. Denk volgende workout op 90kg te gaan starten.
Heb hier trouwens filmpje van gemaakt,gewoon kwestie om beetje beeldmateriaal toe te voegen in de log en voor evt tips/info als er iets beter kan.
Kuiten vind ik een oefening die ik wel maximaal kan belasten, laatste rep is altijd een beetje gestruikel 😅

Nieuwe week dus ook weer 4x30 min cardio. Waarschijnlijk alles op hometrainer vanwege lopen teveel last bezorgd aan de lies. (Helaas)
Kan zijn dat ik deze week voor 5x cardio ga vanwege een etentje dat deze week staat ingepland.

Morgen voor 1rste keer trainen in een gym sinds (...jaar) geleden, samen met @PartyMarty helemaal zin in!

Screenshot_20220530-103027_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220530-103037_Virtuagym.jpg

31 mei : Push

Gewicht: 84kg
Taille: 82cm

1rste keer weer de gym bezocht, deze keer in turnhout met @PartyMarty was gewoon gezellig en goed bij geleerd ook! Gaan we zeker meer doen!
Heb vandaag wel niets getracked.
Hoeft ook niet 😅
Zometeen nog 30 min cardio erbovenop!
Morgen ook enkel cardio normaal gezien.

1 juni :

Gewicht: 83.9
Taille: 82

Geen kracht training vandaag,wel 30 min loopband.
Deze keer pas last van de lies op minuut 24 ongeveer.
Kon wel de 30 min uitlopen.

Screenshot_20220601-112412_Connect.jpg
Screenshot_20220601-120006_Connect.jpg

30 mei : Legs

Gewicht 84.6kg.
Taille : 82cm

Vermits deze workout de voorbije weken al geen probleem was qua progressie kon deze vandaag natuurlijk ook niet onderdoen. Squats 4 sets van 85kg. Denk volgende workout op 90kg te gaan starten.
Heb hier trouwens filmpje van gemaakt,gewoon kwestie om beetje beeldmateriaal toe te voegen in de log en voor evt tips/info als er iets beter kan.
Kuiten vind ik een oefening die ik wel maximaal kan belasten, laatste rep is altijd een beetje gestruikel 😅

Nieuwe week dus ook weer 4x30 min cardio. Waarschijnlijk alles op hometrainer vanwege lopen teveel last bezorgd aan de lies. (Helaas)
Kan zijn dat ik deze week voor 5x cardio ga vanwege een etentje dat deze week staat ingepland.

Morgen voor 1rste keer trainen in een gym sinds (...jaar) geleden, samen met @PartyMarty helemaal zin in!

Screenshot_20220530-103027_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220530-103037_Virtuagym.jpg

Die squat op video 1, ziet er goed uit. Zou alleen nog iets dieper gaan, maar het ziet er explosief uit.

2 juni : pull

Ondertussen zijn we alweer aangebroken in de helft vant jaar,Time flies..

Gewicht: 84.1kg
Taille: 82cm

Training ging goed,
-Lat pulldown elke set 1 repje meer.
-horizontal row +5kg
-Face pull ga ik even moeten verlagen en de juiste form gaan zoeken.
-Shrugs 1rste x met straps, helpt idd wel om geen vermoeide polsen te krijgen 👌🏼
-Ook bij biceps oefeningen enkele reps meer.
Met andere woorden zeker niet te klagen over de training. Nu eerst even zoon van school halen, daarna 30 min hometrainer, klaarmaken en huwelijksdag gaan vieren ( zoals ze in NL zeggen :p ) gezellig met gezin op restaurant.

Screenshot_20220602-145839_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220602-145851_Virtuagym.jpg

Squats zien er netjes uit chef. Mooi rekkie inderdaad.

3 juni : Lower Body

Gewicht: 84.1kg (geen grammetje bij na het uiteten 🥳)

Vrij energieloos voor de training, maar een lichte maaltijd en energiedrankje toch maar ingevlogen.

- elke set 1 rep meer bij squats
- Bulgarians ook elke set 1 repje meer

Alle andere oefeningen boekte ik geen progressie maar ook geen vermindering.
Nu nog 30 min hometrainer, dat maakt het deze week op 5x cardio. 1x extra vanwege diner gisteren en trouwfeest morgen. Druk druk druk..

Screenshot_20220603-160818_Virtuagym.jpg
Screenshot_20220603-160827_Virtuagym.jpg

4 juni :

Gewicht 84.2kg (+100gr)

Waarom dat gewicht zo lastig doet.. misschien van het uiteten eergisteren,misschien ook niet.
In iedergeval nog 5 weken voor ik op vakantie vertrek zodus de tijd begint te dringen.
Maar we hebben er nog wel het vertrouwen in.
Vandaag ook weer drukke dag, heledag weg met vader en vanavond weer een trouwfeest van collega.
Zodus deze week proberen gewoon elke dag 30min cardio, so far so good.
Dag 6 :
Screenshot_20220604-084819_Connect.jpg

Voor de rest geen kracht training vandaag (rustdag).
Morgen upper body en de laatste 30min cardio voor deze week.

4 juni :

Gewicht 84.2kg (+100gr)

Waarom dat gewicht zo lastig doet.. misschien van het uiteten eergisteren,misschien ook niet.
In iedergeval nog 5 weken voor ik op vakantie vertrek zodus de tijd begint te dringen.
Maar we hebben er nog wel het vertrouwen in.
Vandaag ook weer drukke dag, heledag weg met vader en vanavond weer een trouwfeest van collega.
Zodus deze week proberen gewoon elke dag 30min cardio, so far so good.
Dag 6 :
Screenshot_20220604-084819_Connect.jpg

Voor de rest geen kracht training vandaag (rustdag).
Morgen upper body en de laatste 30min cardio voor deze week.
Kun je niet hardcore gaan cutten tot 1,5 week voor je vak en dan beginnen met het opbouwen van je metabolisme?

Als je op vak aankomt, DIRECT uit je cut, dan zit je in die hongerige starvation modus en je verbranding is klote.

Maar goed, als het niet anders kan...

.... Dan kan het niet anders (weet niet hoe ik spoilers moet doen :p)

Kun je niet hardcore gaan cutten tot 1,5 week voor je vak en dan beginnen met het opbouwen van je metabolisme?

Als je op vak aankomt, DIRECT uit je cut, dan zit je in die hongerige starvation modus en je verbranding is klote.

Maar goed, als het niet anders kan...

.... Dan kan het niet anders (weet niet hoe ik spoilers moet doen :p)
Weet niet juist hoe dat zit, is me momenteel nog niets van gezegd geweest dus denk dat het uiteindelijk wel zou kunnen gewoon voor de vakantie te stoppen. Eerlijk gezegd op 2300 kcal heb ik zelden veel honger,heb het goed onder controle.
Maar waarom het gewicht op de weegschaal niet wil doorzakken thats the question 😅

Weet niet juist hoe dat zit, is me momenteel nog niets van gezegd geweest dus denk dat het uiteindelijk wel zou kunnen gewoon voor de vakantie te stoppen. Eerlijk gezegd op 2300 kcal heb ik zelden veel honger,heb het goed onder controle.
Maar waarom het gewicht op de weegschaal niet wil doorzakken thats the question 😅
Ja als bij mij dat gebeurd dan verhoog ik tijdelijk even de cal en neem ik een diet break. Even het lijf laten herstellen, weer wat makkelijker zwaarder trainen.

Erna weer de cal omlaag naar die 2300.

Terug
Naar boven