- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!Ah joh, loopt wel los dat gewicht. Zou hier nog niet te veel conclusies aan verbinden. Lekker bezig!
Goede workout wel!29 mei : Upper body
Goede training, niet al teveel verlies qua reps her en der misschien net 1ntje minder of meer.
Merk wel dat 3de set enorm zwaar begint te worden, maarja kan niet afvallen en popeye blijven spelen hej..
![]()
![]()
Thanks, en jawel zeker een aanwinst hier op zolderLekker bezig maestro! En wat ben ik strontjaloers op jouw rack 🤩
Ik krijg meer en meer bang!
30 mei : Legs
Gewicht 84.6kg.
Taille : 82cm
Vermits deze workout de voorbije weken al geen probleem was qua progressie kon deze vandaag natuurlijk ook niet onderdoen. Squats 4 sets van 85kg. Denk volgende workout op 90kg te gaan starten.
Heb hier trouwens filmpje van gemaakt,gewoon kwestie om beetje beeldmateriaal toe te voegen in de log en voor evt tips/info als er iets beter kan.
Kuiten vind ik een oefening die ik wel maximaal kan belasten, laatste rep is altijd een beetje gestruikel 😅
Nieuwe week dus ook weer 4x30 min cardio. Waarschijnlijk alles op hometrainer vanwege lopen teveel last bezorgd aan de lies. (Helaas)
Kan zijn dat ik deze week voor 5x cardio ga vanwege een etentje dat deze week staat ingepland.
Morgen voor 1rste keer trainen in een gym sinds (...jaar) geleden, samen met @PartyMarty helemaal zin in!
![]()
![]()
Voor mijn gevoel zak ik al stevig door, denk wel met bredere stance dieper te kunnen gaan ;-)Die squat op video 1, ziet er goed uit. Zou alleen nog iets dieper gaan, maar het ziet er explosief uit.
) gezellig met gezin op restaurant.Kun je niet hardcore gaan cutten tot 1,5 week voor je vak en dan beginnen met het opbouwen van je metabolisme?4 juni :
Gewicht 84.2kg (+100gr)
Waarom dat gewicht zo lastig doet.. misschien van het uiteten eergisteren,misschien ook niet.
In iedergeval nog 5 weken voor ik op vakantie vertrek zodus de tijd begint te dringen.
Maar we hebben er nog wel het vertrouwen in.
Vandaag ook weer drukke dag, heledag weg met vader en vanavond weer een trouwfeest van collega.
Zodus deze week proberen gewoon elke dag 30min cardio, so far so good.
Dag 6 :
![]()
Voor de rest geen kracht training vandaag (rustdag).
Morgen upper body en de laatste 30min cardio voor deze week.
)Weet niet juist hoe dat zit, is me momenteel nog niets van gezegd geweest dus denk dat het uiteindelijk wel zou kunnen gewoon voor de vakantie te stoppen. Eerlijk gezegd op 2300 kcal heb ik zelden veel honger,heb het goed onder controle.Kun je niet hardcore gaan cutten tot 1,5 week voor je vak en dan beginnen met het opbouwen van je metabolisme?
Als je op vak aankomt, DIRECT uit je cut, dan zit je in die hongerige starvation modus en je verbranding is klote.
Maar goed, als het niet anders kan...
.... Dan kan het niet anders (weet niet hoe ik spoilers moet doen)
Ja als bij mij dat gebeurd dan verhoog ik tijdelijk even de cal en neem ik een diet break. Even het lijf laten herstellen, weer wat makkelijker zwaarder trainen.Weet niet juist hoe dat zit, is me momenteel nog niets van gezegd geweest dus denk dat het uiteindelijk wel zou kunnen gewoon voor de vakantie te stoppen. Eerlijk gezegd op 2300 kcal heb ik zelden veel honger,heb het goed onder controle.
Maar waarom het gewicht op de weegschaal niet wil doorzakken thats the question 😅