Fitness Seller

Brinta eters summer cut, op naar de 8%!

• Topic Starter Topic Starter
Op die manier. Maar dat is anders voor iedereen denk ik. De een reageert daar weer beter op, en de ander daar weer op. Ik denk dat het voor mij wel het beste werkt dat ik even zo'n avond inlas.

Een avond kan ik mij goed in vinden.
Morgen weer knallen:D:D

Yes vandaag weer knallen! Heb dr weer zin in :D
Vanochtend weer gewogen: 89,5kg. Komt weer flink wat vocht bij na zo'n junk'weekend'. En waarschijnlijk een klein beetje vet.
Als ik deze week onder de 87,5 kom, gaat ie lekker! :D
Vorige week was de laagste weging namelijk 87,5.

Straks de rug en biceps, daarna cardio.

Vanmiddag getraint. Ging wel lekker. Heb even wat supersetjes gedaan. Voelde wel goed. Onder de training was ik flink aan het zweten en m'n hartslag lag hoog. Na de training 45 minuten hardgelopen.
Dit werkt veel beter voor mij ben ik wel achter. Ik deed dit op dezelfde hartslag als met de xtrainer, alleen ik was echt zeikes nat na de training, wat ik met de xtrainer niet had.

Dus dat wordt hardlopen als cardio voor mij :D

Nat worden is lekker:D.

Vanmiddag de schouders + buik weer aangepakt.
Daarna 15 minuten hardgelopen, en 30 minuten geroeid!
Zwaar voor de schouders zeg! Heerlijk branden dat ze deden

Vandaag m'n rustdag gehad.. Alhoewel.... Heb eventjes HIIT gedaan, gesprint.
En jeezus... ik had het gevoel dat ik Doooodging na die tijd. Wat is dat ontzettend zwaar zeg. Ik weet in ieder geval dat ik het wel goed gedaan heb, want ik kon echt niet meer. :D
Zondag de volgende, hoop ik.

Hoe gaat het met cutten en is het daardoor zwaarder?

aight, goed bezigg brinta boy.
ik moet binnenkort ook k*tcardio gaan doen, terwijl ik al 1-2 jaar geen cardio/conditie heb gedaan :roflol:

Hoe gaat het met cutten en is het daardoor zwaarder?

Gaat wel goed dacht ik. Ik krijg al opmerkingen om me heen dat men ziet dat ik al wat afgevallen ben. Zelf zie ik het bij de buik ook een klein beetje. Dus dat moet wel een goed teken zijn :D

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

aight, goed bezigg brinta boy.
ik moet binnenkort ook k*tcardio gaan doen, terwijl ik al 1-2 jaar geen cardio/conditie heb gedaan :roflol:

Haha! Ik zag er ook echt tegenop. Maar voor die LIT cardio heb je geen conditie nodig, alleen geduld :P

Heb volgens mij net een spier verrekt met HIIT trouwens. Vet klote is dat, moeite met lopen nu. Hopelijk is het morgen weer over.

Hoeveel kcals verbrand je met cardio?
Neem aan dat je dat bij de xtrainer wel kunt zien?

Ja op de crosstrainer staat vaak rond de 650, maar dat klopt voor geen meter volgens mij.

Ja op de crosstrainer staat vaak rond de 650, maar dat klopt voor geen meter volgens mij.

Voor 45 min is dat wel veel. Niet onmogelijk.:o

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Gaat wel goed dacht ik. Ik krijg al opmerkingen om me heen dat men ziet dat ik al wat afgevallen ben. Zelf zie ik het bij de buik ook een klein beetje. Dus dat moet wel een goed teken zijn

Complimenten van buitenaf is altijd goed:D

Zeker is dat fijn :D.

Heb vanmiddag de borst weer aangepakt samen met de triceps. Training ging wel ok. Daarna heb ik 45 minuten op hardgelopen. Ik had nog van die k*t schoenen, gewoon zaalschoenen. Heb net even hardloopschoenen gekocht. En je merkt echt ontzettend veel verschil. Ben zo blij dat ik die nu heb.

Morgen de zwaarste training van de week. Lage glycogeen voorraad, waarbij ik de benen moet aanpakken.

Je zal morgenavond goed slapen ;)

Hehe dat denk ik ook :D
Morgenavond junkavond! Echt zin in.

Alles klinkt op dit moment heel erg lekker.
Maar ik ga sowieso voor een pizza of patat als avondeten. En savonds nog wat chocolate chip coockies en een zak drop ofzo. En kijken wat er nog meer op m'n pad komt :D

Vandaag kon ik niet trainen, deze verplaats ik naar zondag waarschijnlijk. Heb net even een cheatmeal gehad. Een patatje :). Ik voelde me zo moe, was echt kapot (ook van werk) en m'n ouders gingen even patat halen dus heb ik maar meegegeten.

Dit wijzigt even de plannen voor morgen. Morgen avond eet ik gewoon rijs met kip en groente, daarna begint m'n junkavond. Dus geen pizza morgen :(

Maar je kan wel weer lekker poepen met die AH dropjes:D

Sterkte morgen en probeer je in te houden:o.
Ik heb nu sinds een maand de regels grof overtreden, Ik baal als een stekker:o:mad: en mijn maag doet pijn:mad: morgen gaan we weer knallen.:D

Terug
Naar boven