- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, nee... Ik wil die kcal dan compenseren door extra cardio of minder vaste voeding. Zelfkennis
Vanochtend niet gelopen, we vertrekken zo dadelijk voor een daguitstap.
Gisteren wel netjes voeding bijgehouden.
LeFood woensdag
Vandaag geen tracking
- 1601kcal
- EKV 102/185/44
Wel nog een shape update!
![]()
![]()
![]()
Dooooooeeeeei!
Mooie rugMja, nee... Ik wil die kcal dan compenseren door extra cardio of minder vaste voeding. Zelfkennis
LeFood woensdag
Vandaag geen tracking
- 1601kcal
- EKV 102/185/44
![]()
![]()
![]()
Dooooooeeeeei!

Mooi! Met zo'n shape kun je best een dag niet tracken hoor haha.

Is jessica jones je echte naam? Schoot me ff door hoofd bij 2e fotoMja, nee... Ik wil die kcal dan compenseren door extra cardio of minder vaste voeding. Zelfkennis
LeFood woensdag
Vandaag geen tracking
- 1601kcal
- EKV 102/185/44
![]()
![]()
![]()
Dooooooeeeeei!

Lekker genieten! Have funGisteren in de namiddag ook nog gaan wandelen, weer op bijna 20k stappen uitgekomen.
Voor het eerst in de vakantie dan ook maar eens een aperitief met hapje genomen thuis, en een licht diner (salade met scampi) erna.
Komende dagen ga ik ook niet tracken, aangezien het voornamelijk uit eten zal worden.
Vanaf dinsdag hou ik het dan wel weer wat strikter bij.
Tot binnen een paar daagjes DBB vriendjes en vriendinnetjes!![]()

wooooooaaaaaaaammmmm!!!! gaserop!!

Waar op!!

Op die lollie!
EROP!!
die raceknuppel........toch??

die b**kes...
een S2000 is toch wel een beetje een droomauto van me
je hebt groene ogen Bubsie ...net als Mina
mijn dochter ookIs jessica jones je echte naam? Schoot me ff door hoofd bij 2e foto![]()

Have fun bubs! Gewoon lekker genieten van de komende dagen.

die b**kes...een S2000 is toch wel een beetje een droomauto van me
![]()
S2000 is nu iets duurder dan toen ik de mijne kocht, maar nog steeds heel betaalbaar hoor.

Wil ik ook zeker wel gaan doen. Enige nadeel is dat ik van januari tot juli in het buitenland studeer wat ook veel kost, en ik heb zo onderhand ook wel een nieuwe telefoon nodigNee dus
Zeker gedaan!
Het was super awesome uber mega leuk! Uiteindelijk toch niet zelf op de ring gereden, I chickened out
Event zelf was leuk, veel kwaliteitsvolle wagens. En het hele Nurburgring gebeuren is natuurlijk onbeschrijflijk voor car people.
Al die snelle, dikke wagens die voorbij scheuren. Na de Euromeet was dit de leukste auto-dag van het jaar
S2000 is nu iets duurder dan toen ik de mijne kocht, maar nog steeds heel betaalbaar hoor.
Als je er eentje wil, zeker ooit kopen! Rijdt heerlijk, handelt enorm goed in de bochten/bergen,...
Zoals reeds gezegd: heel fijn uitje gehad
Zaterdag rustig vertrokken, lekker gegeten bij een lokale Italiaan en nog wat gewandeld.
Zondag naar de ring, ook daar in totaal 22k stappen gezet!
Gisteren dan naar Connectera geweest in Maasmechelen. Heel mooi park, alleen jammer dat ze het nu aan het verprutsen zijn door een enorme Wellness en groot vakantiepark te bouwen te midden van het park
Het neemt het magische van de panorama uitzichten toch wel wat weg... Afgeklokt op 38k stappen
Mijn ouders zijn dan gisteren aangekomen, samen met hen nog uit eten geweest en rond half 1 's nachts waren we thuis.
Deze ochtend lekker uitgeslapen tot 10u45 en in de namiddag naar de gym geweest
Training dinsdag 6 augustus 2019 - Heavy lower
Squat SS Calve raises in smith
1x10x30
1x8x40
5x5x50 // 5x12x70
Zeer goeie diepte! Op naar 52,5kg
Deadlift SS Ab rope pushdown
1x10x37
1x8x47
5x5x57 // 5x12x45
Leg press SS Calve raises LP
1x12x50 // 1x12x110
1x12x100 // 1x12x110
3x12x160 // 3x12x110
Seated leg curl
3x10x47,5
Torso rotation
4x12x45 per kant
Cardio (515kcal)
That's it! Doeeeiiii!
- 20' Stepper prf 4, lvl 14
- 30' Wave prf 4, lvl 14
Dus kosten heb ik helaas al genoeg...Wil ik ook zeker wel gaan doen. Enige nadeel is dat ik van januari tot juli in het buitenland studeer wat ook veel kost, en ik heb zo onderhand ook wel een nieuwe telefoon nodigDus kosten heb ik helaas al genoeg...

.
.
.
// 5x12 per kant