- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
yes mamm..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yes mamm..

Juist is juist.
Draag je dan van die schoenen met linten die rond je kuiten gaan om het rollade effect te versterken?
![]()
Hier, waarheid. f**k gewicht vanFijne vakantie gewenst!
enn... niet te druk maken over dat gewicht. Je gaat tenslotte niet rondlopen met een papiertje op je kop met daarop je aantal kilo's, toch? Wat je wel gaat doen is mooie kleding aantrekken en dat lekkere lijf van je showen op vakantie.
Have fun!
Precies dit! Vakantie met restricties is geeen vakantie!Fijne vakantie gewenst!
enn... niet te druk maken over dat gewicht. Je gaat tenslotte niet rondlopen met een papiertje op je kop met daarop je aantal kilo's, toch? Wat je wel gaat doen is mooie kleding aantrekken en dat lekkere lijf van je showen op vakantie.
Have fun!

Leuk leuk! Waar ergens in FR? Want in principe woon jij natuurlijk vrij dicht bij de grens toch? Dublin is leuk! citytripje?

Hey bubsie! Fijne vakantie gewenst. Gezellig twee weekjes samen wat meer tijd kunnen doorbrengen, doen waar je op dat moment zin in hebt etcetera. Veel plezier.

Fijne vakantie gewenst!
Have fun!

Precies dit! Vakantie met restricties is geeen vakantie!![]()

// 3x12x75

)

Ah das kort bij dus?? Altijd een hele overgang als je de grens over rijd hé? België heeft zo'n rottig sfeertje en Frankrijk is dan gelijk stukken leuker.Is een Honda event in Clastres waar we heen gaan
Ik woon op 500m van de grens ofzo
Citytrip inderdaad, maar ligt nog niet vast...
Dank je @lienlien !
Op het moment van zijn post 3u6min eigenlijk, haha!
Uiteindelijk pas weggeraakt om 16u55
Thanksssss!
Dat papiertje laat ik inderdaad achterwege, anders heb ik een vierkante witte vlek als ik wat kleur weet te pakken
Haha! Bedankt kardemom!
Ontbreekt hier niet een stuk van je zin?
Bwah, ik vind het ook geen vrijgeleide om twee weken ongegeneerd te zuipen en vreten.
Dat beklaag ik me achteraf alleen maar
Het wordt een evenwicht tussen uitjes met bijhorende zondes qua voeding en dagen die getrackt worden
Trainingen gaan ook gewoon door natuurlijk!
Zeker niet onverstandig hoor. Ik voel me over het algemeen namelijk klote halverwege mijn vakantieBwah, ik vind het ook geen vrijgeleide om twee weken ongegeneerd te zuipen en vreten.
Dat beklaag ik me achteraf alleen maar
Het wordt een evenwicht tussen uitjes met bijhorende zondes qua voeding en dagen die getrackt worden
Trainingen gaan ook gewoon door natuurlijk!

De weegschaal laat ik de komende twee weken maar even links liggen![]()

Zeker niet onverstandig hoor. Ik voel me over het algemeen namelijk klote halverwege mijn vakantie
2 nette workouts toch weer! Cheesecake was meer dan verdiend. Een echte trouwens of zo'n soort 'skinny/healthy' geval?

Ja, je merkt het wel direct.Ah das kort bij dus?? Altijd een hele overgang als je de grens over rijd hé? België heeft zo'n rottig sfeertje en Frankrijk is dan gelijk stukken leuker.

Ja! Ik liet ze een tijdje geleden een maand achterwege, dan lukt twee weken easy peasy

ik denk dat je dr morgenvroeg met 1 been op gaat staanJa! Ik liet ze een tijdje geleden een maand achterwege, dan lukt twee weken easy peasy![]()

ik denk dat je dr morgenvroeg met 1 been op gaat staan![]()

Fijne vakantie Bubs, en:
we told you so
lekker genieten nu hoor![]()

Smulmarkt? Klinkt interessant!
Dank je @HillR !
En...
Will do!
In het weekend wel netjes gehouden.
Geen alcohol, geen etentjes, geen hapjes etc.
Enkel normaal eten en een klein stukje blueberry cheesecake
LeFood zondag
Het is maandag, en ondanks dat ik niet moet werken betekent dat niet dat er niet gelopen moet worden!
- 1647kcal
- EKV 96/151/69
Vanochtend dus direct een rondje gedaan
Looptraining maandag 29 juli 2019
Cijfertjes: 1h05'; 11,2km; 10,3km/h; 640kcal
![]()
Ontbijt geskipped en een stevige lunch gehad (naar mijn doen) in de plaats: 544kcal, EKV 37/47/22
Aangezien het naar alle waarschijnlijkheid de beste dag van de week wordt vandaag gaan we nu nog een rondje fietsen, en dan vanavond naar de Smulmarkt!
No need to say dat ik onder andere daarom 11km ben gaan lopen deze ochtend
Toedeloe!

lekker smullen saampjes dan