Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

Fijne vakantie gewenst!
enn... niet te druk maken over dat gewicht. Je gaat tenslotte niet rondlopen met een papiertje op je kop met daarop je aantal kilo's, toch? Wat je wel gaat doen is mooie kleding aantrekken en dat lekkere lijf van je showen op vakantie.

Have fun!

+1 Bubsie lekker jezelf zijn schatteke...denk niet aan ons...wij denken jou x

• Like
Waarderingen: Bubs
Fijne vakantie gewenst!
enn... niet te druk maken over dat gewicht. Je gaat tenslotte niet rondlopen met een papiertje op je kop met daarop je aantal kilo's, toch? Wat je wel gaat doen is mooie kleding aantrekken en dat lekkere lijf van je showen op vakantie.

Have fun!
Hier, waarheid. f**k gewicht van

• Like
Fijne vakantie gewenst!

Have fun!
Precies dit! Vakantie met restricties is geeen vakantie!:marvin:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.288
Leuk leuk! Waar ergens in FR? Want in principe woon jij natuurlijk vrij dicht bij de grens toch? Dublin is leuk! citytripje?

Is een Honda event in Clastres waar we heen gaan :)
Ik woon op 500m van de grens ofzo :p
Citytrip inderdaad, maar ligt nog niet vast...

Hey bubsie! Fijne vakantie gewenst. Gezellig twee weekjes samen wat meer tijd kunnen doorbrengen, doen waar je op dat moment zin in hebt etcetera. Veel plezier.

Dank je @lienlien !

Op het moment van zijn post 3u6min eigenlijk, haha!
Uiteindelijk pas weggeraakt om 16u55 :rolleyes:

Fijne vakantie gewenst!

Have fun!

Thanksssss!
Dat papiertje laat ik inderdaad achterwege, anders heb ik een vierkante witte vlek als ik wat kleur weet te pakken :p

Haha! Bedankt kardemom!

Hier, waarheid. f**k gewicht van

Ontbreekt hier niet een stuk van je zin? :dunno:
Precies dit! Vakantie met restricties is geeen vakantie!:marvin:

Bwah, ik vind het ook geen vrijgeleide om twee weken ongegeneerd te zuipen en vreten.
Dat beklaag ik me achteraf alleen maar :p
Het wordt een evenwicht tussen uitjes met bijhorende zondes qua voeding en dagen die getrackt worden :)
Trainingen gaan ook gewoon door natuurlijk!

• #2.289
Komende twee weken dus lekker vrij van werk!
Vakantie rustig ingezet, gisteren en vandaag gaan trainen en (nog) geen uitspattingen op gebied van eten en drank :p
Ik hou ook geen vocht meer vast (eindelijk), gisteren en vandaag nog gewogen om mijn gemiddelde toch over een ganse week te hebben.
Vanochtend 51,5kg, dus awesome en ja, drama voor niets de voorbije week :grinny:
De weegschaal laat ik de komende twee weken maar even links liggen ;)

Training zaterdag 27 juli 2019 - Control lower

Paused squat SS Standing calve raises (smith)
Warm-up
1x10x25
1x8x35
2sec paused
3x4x45 // 3x12x75
3x4x47,5 PR voor de paused squat :) // 3x12x75

Paused DL SS Ab rope pushdown
Warm-up
1x10x29,5 // 1x12x45
1x8x39,5 // 1x12x45
2sec paused
3x4x49,5 // 3x12x45
Nog even dit gewicht aanhouden voor form, misschien volgende week nieuw filmpje maken :)

Leg extension

3x10x45

Seated leg curl
3x10x47,5

Glute machine
3x12x32,5 per kant

Back extension SS Side crunch on bench
3x12x12 // 3x12x8 per kant

Weighted dead hang
1x1'8"x12,5

Cardio (470kcal)
  • 22' Stepper prf 1 lvl 14
  • 23' Wave prf 1 lvl 15
In de namiddag nog verse blueberry cheesecake gemaakt, een first timer voor mij!
Gelukkig is hij goed gelukt, en smaakt ook heerlijk drool:

Training zondag 28 juli 2019 - Control upper
SPOTO press
1x10xBB
1x10x25
1x8x30
6x4x35

Paused BB row
6x4x38

Seated shoulder press

1x12x8
2x10x10

DB Rear delt flys SS DB Preacher curl

3x12x6 // 3x10x8

Lat pulldown - wide grip
3x8x32

Abdominal crunch machine
1x15x25
1x15x30
2x15x35

Rotary torso

4x12x24 per kant

Cardio (600kcal)
  • 45' stepper "hill" lvl 5/10/14
LeFood Vrijdag
  • 1353 kcal
  • EKV 110/126/47
LeFood Zaterdag
  • 1531 kcal
  • EKV 77/141/70 (cheesecake is niet zo goed voor de macro's :o)
Rest van de dag wordt rustig: beetje niksen, beetje kleine dingen in huis doen en een grote pot pastasaus met veel verse groentjes en mager (runder) gehakt maken :)
Ik ben blij dat het gisteren geregend heeft en het nu wat koeler is, maar de komende twee weken had ik toch graag een zonnetje en 25 graden gezien.
Dus als iedereen even een schietgebedje voor me wil doen, thank you very much :D
Fijne zondag nog all! :wave2:

Laatst bewerkt:
Is een Honda event in Clastres waar we heen gaan :)
Ik woon op 500m van de grens ofzo :p
Citytrip inderdaad, maar ligt nog niet vast...

Dank je @lienlien !

Op het moment van zijn post 3u6min eigenlijk, haha!
Uiteindelijk pas weggeraakt om 16u55 :rolleyes:

Thanksssss!
Dat papiertje laat ik inderdaad achterwege, anders heb ik een vierkante witte vlek als ik wat kleur weet te pakken :p

Haha! Bedankt kardemom!

Ontbreekt hier niet een stuk van je zin? :dunno:

Bwah, ik vind het ook geen vrijgeleide om twee weken ongegeneerd te zuipen en vreten.
Het wordt een evenwicht tussen uitjes met bijhorende zondes qua voeding en dagen die getrackt worden :)
Ah das kort bij dus?? Altijd een hele overgang als je de grens over rijd hé? België heeft zo'n rottig sfeertje en Frankrijk is dan gelijk stukken leuker.

• Like
Zeker niet onverstandig hoor. Ik voel me over het algemeen namelijk klote halverwege mijn vakantie:roflol:

2 nette workouts toch weer! Cheesecake was meer dan verdiend. Een echte trouwens of zo'n soort 'skinny/healthy' geval?

• Like
  • #2.293
Zeker niet onverstandig hoor. Ik voel me over het algemeen namelijk klote halverwege mijn vakantie:roflol:

2 nette workouts toch weer! Cheesecake was meer dan verdiend. Een echte trouwens of zo'n soort 'skinny/healthy' geval?

Een echte :D
Heb het even in MFP gestopt, als je 1/8 ervan eet is het iets van 550kcal :o
Gelukkig eet ik maar een half stukje, dus 1/16 :p
Mijn vriend is er dol op en heeft al 1/4 op intussen, en net gaf ik ook nog 1/4 mee met mijn ouders.
Ik bak echt super graag, maar ik eet er zelf niet veel van. Normaal doe ik dan de helft mee naar het werk, maar nu moet ik andere "slachtoffers" zoeken om vol te proppen :roflol:

Ah das kort bij dus?? Altijd een hele overgang als je de grens over rijd hé? België heeft zo'n rottig sfeertje en Frankrijk is dan gelijk stukken leuker.
Ja, je merkt het wel direct.
De sfeer in Frankrijk is niet overal zoveel gezelliger hoor :p

Geloof dr niks van ...ECHT?? :P
Ja! Ik liet ze een tijdje geleden een maand achterwege, dan lukt twee weken easy peasy :p

Fijne vakantie Bubs, en:

we told you so :windup:

lekker genieten nu hoor :kiss:

• Like
  • #2.296
ik denk dat je dr morgenvroeg met 1 been op gaat staan :p
:grinny:

Fijne vakantie Bubs, en:

we told you so :windup:

lekker genieten nu hoor :kiss:

Dank je @HillR !
En... :grumble:
Will do!
In het weekend wel netjes gehouden.
Geen alcohol, geen etentjes, geen hapjes etc.
Enkel normaal eten en een klein stukje blueberry cheesecake :)

LeFood zondag
  • 1647kcal
  • EKV 96/151/69
Het is maandag, en ondanks dat ik niet moet werken betekent dat niet dat er niet gelopen moet worden!
Vanochtend dus direct een rondje gedaan :)

Looptraining maandag 29 juli 2019
Cijfertjes: 1h05'; 11,2km; 10,3km/h; 640kcal
upload_2019-7-29_13-54-53.png

Ontbijt geskipped en een stevige lunch gehad (naar mijn doen) in de plaats: 544kcal, EKV 37/47/22
Aangezien het naar alle waarschijnlijkheid de beste dag van de week wordt vandaag gaan we nu nog een rondje fietsen, en dan vanavond naar de Smulmarkt!
No need to say dat ik onder andere daarom 11km ben gaan lopen deze ochtend :grinny:

Toedeloe!

:grinny:

Dank je @HillR !
En... :grumble:
Will do!
In het weekend wel netjes gehouden.
Geen alcohol, geen etentjes, geen hapjes etc.
Enkel normaal eten en een klein stukje blueberry cheesecake :)

LeFood zondag
  • 1647kcal
  • EKV 96/151/69
Het is maandag, en ondanks dat ik niet moet werken betekent dat niet dat er niet gelopen moet worden!
Vanochtend dus direct een rondje gedaan :)

Looptraining maandag 29 juli 2019
Cijfertjes: 1h05'; 11,2km; 10,3km/h; 640kcal
upload_2019-7-29_13-54-53.png

Ontbijt geskipped en een stevige lunch gehad (naar mijn doen) in de plaats: 544kcal, EKV 37/47/22
Aangezien het naar alle waarschijnlijkheid de beste dag van de week wordt vandaag gaan we nu nog een rondje fietsen, en dan vanavond naar de Smulmarkt!
No need to say dat ik onder andere daarom 11km ben gaan lopen deze ochtend :grinny:

Toedeloe!
Smulmarkt? Klinkt interessant! :meal::meal:

• Like
Terug
Naar boven