Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
Die wandeling zal inderdaad wel goedmaken wat je daar extra at.
Zo een dag dat je onverzadigd bent is hatelijk.
En een liter water extra drinken op 10 minuten is ook zo een alternatief.
Helaas het uur erna zal je dit wel een keer of 3 beklagen...

En vandaag een heel zonnige fijne dag gewenst!
Met veel lekkers uiteraard, BBQ pics volgen vast??

Je valt me zeker niet lastig door een vraag over wijn te stellen.
Maar begin gewoon niet over bodybuilding ofzo, daar snap ik niets van...

Geen bbq pics, ik heb mijn telefoon gewoon twee dagen in de koffer van de S2000 laten liggen en heb 'm geen seconde gemist :D.
Bodybuilding? Nooit van gehoord... :dunno: Dus ik zal je daar allezins geen vragen over stellen :p.

Yes, nog lekker genieten de komende dagen ook! Zonzonzon :banana:.

Is dat lekker, ongekookte spaghetti? :p
J/k, geniet van een zalig zonnig weekend, van de BBQ, van het samenzijn met vrienden en van de HEM natuurlijk! Wordt allicht een fantastische tweedaagse! :)

Ja hoor, lekker krokant :p.
Het was inderdaad een fantastische twee-daagse.
Vermoeiend, maar super leuk!

Na de training zaterdag (zie verder voor details) ons rustig verder klaar gemaakt en vertrokken.
We rijden altijd zonder tolwegen naar ginder, het duurt iets langer maar dan heb je superleuke weggetjes en kleine dorpjes onderweg.
Daar dan ook ergens gestopt en de picknick bovengehaald.
Eens aangekomen eerst uitgepakt, tentje opgezet enzo en een rondje tussen de wagens gedaan.
's Avonds de BBQ aan, lekker (en veel :o) gegeten en tot in de vroege uurtjes gedanst (op zaterdagavond is er altijd een hardcore feestje), gedronken, gepraat en heel veel gelachen.
Van slapen daarentegen kwam niet veel in huis. Rond 5u lag ik in het tentje en om 8u was ik er alweer uit (om 7u ook al opgestaan voor een plasje).
Denk dat ik amper een uurtje slaap heb gepakt. Wel heel blij dat ik tussen de alcohol door ook veel water dronk, want ik had helemaal geen kater :rocker:.

Nog wat nagepraat met de bende, ontbeten, auto's gewassen, verfrist,...
Rond de middag weer richting België vertrokken, maar nog niet huiswaarts gereden.
Gisteren was een namelijk ook nog een all-car event in Sint-Lievens-Houtem waarvan we weten dat de kwaliteit altijd super hoog ligt, dus we zijn eerst nog doorgereden naar daar.
Uiteindelijk moe maar erg voldaan thuis gekomen om 18u.
Rond 21u was ik KO en ben ik maar gaan slapen, no need to say dat ik niet vroeger ben opgestaan om te gaan lopen vanochtend:p.
Lekker doorgeslapen tot 7u30 :zzz:.
Vandaag nog een dagje bekomen (lang leve thuiswerk) en morgen weer vol aan de bak met trainen en tracken!

Bij deze nog de korte training van zaterdag.
Veel in superset gestoken, zo kon ik toch nog 8 oefeningen afwerken in 1u15 ongeveer!
Training zaterdag 24 augustus 2019 - Control fullbody
Paused squat
Warm-up
1x10x30
1x8x40
2sec Paused
3x4x50 (PR) SS Alternate frond/side raises 4x12x4
3x4x47,5 SS Tricep rope overhead extension 1x12x15/1x12x20/1x12x22,5

SPOTO press

Warm-up
1x10x25
1x8x30
SPOTO
3x4x37,5 (PR) SS DB Walking lunges 3x16passenx8kg per hand
3x4x35 SS Rope pullthrough 3x12x30

Seated leg curl SS Lat pulldown wide grip
1x10x47,5 SS 1x12x35
2x10x45 SS 2x12x35

Geen gym cardio, wel in totaal +25k stappen gezet die dag :).

• #2.402
Ondanks dat ik gisteren echt een k*tdag had (thanks voor alle lieve karmaberichtjes trouwens @lienlien @IRONic Pumper, @HillR , @pat82 , @natty87 en wie ik mogelijks vergeet...) wel rechtstreeks na het werk naar de gym gegaan.
Niet met erg veel enthousiasme, dat had ik eigenlijk nergens voor, maar ik had er best wel nood aan.
Training ging goed ondanks mijn emotionele gesteldheid en de hitte :).
Alleen kon ik de aanwezigheid van andere gym hangers niet echt verdragen :o.
Meestal ben ik wel in voor een (kort) praatje, maar ik wilde gisteren gewoon met rust gelaten worden en mijn ding doen.
Die ene dude die altijd super enthousiast en goedgeluimd is heb ik dan uiteindelijk maar van een duidelijke "laat me met rust" voorzien. Hij bedoelde het wel goed en wilde me wat opbeuren denk ik, maar ik had écht geen zin in al dat geratel en de gekkigheid.
Aangezien mijn subtiele hints (als in zelden antwoorden en gewoon verder trainen) niet leken aan te komen ben ik dan maar overgeschakeld op mijn niet-zo-tactische zelve :rolleyes:.

Training dinsdag 27 augustus 2019 - Heavy lower
Squat SS Calve raises in smith
1x10x30
1x8x40 // 1x12x72,5
4x5x52,5 (VPR) // 4x12x72,5
Diepte voelde goed en ondank dat het omhoog komen soms wat stroever ging wel alle setjes kunnen volmaken.

Deadlift SS Ab rope pushdown SS Cross body crunch
1x10x37
1x8x47
5x5x57 // 4x15x47,5 per kant // 4x15 per kant

Leg press SS Calve raises LP (slow)
1x12x80 // 1x12x100
3x12x150 // 4x12x100
DROPSET
15x150/120/90/60

Leg extension SS Abdominal crunch machine
3x10x45 // 3x12x20

Cardio (300kcal)
  • 15' Stepper prf 3, lvl 14
  • 13' Wave prf 4, lvl 15 Na 9 minuten viel dat kloteding plots uit, stroomkabel was eruit omdat die te strak gespannen staat. Na nog eens 4 minuten was het weer van dat :fire::fire:! Ben toen maar naar huis gegaan, had hier geen geduld voor :grumble:.
LeFood dinsdag
  • 1448kcal
  • EKV 104/148/45
Deze week nog doorbikkelen (week 8 van dit schema intussen) en volgende week een deload week inlassen daar ik toch drie dagen in het buitenland zit + op zaterdag ook niet kan trainen (rondrit met een hoop S2000's :driving:).
Ik ga wel eea doen in de gym in het hotel, maar op een lager pitje :).
Hotel (https://www.aquatis-hotel.ch/) ligt vast en ook het restaurant waar we donderdag gaan eten (https://www.thelacustre.com/) is gereserveerd.
Woensdagavond dineren we in het hotel zelf.

Vanavond UB-training!

Laatst bewerkt:
Na een k*tdag kan ik het meestal niet meer opbrengen om nog veel te gaan trainen. Maar jij doet het gewoon. Dat getuigt van veel doorzettingsvermogen!
Vandaag op naar een betere dag Bubsie! :o
Houd het hoofd koel...

Hoop dat je de frustratie/vervelendheid/k*theid eruit hebt kunnen trainen. Goed dat je toch geweest bent!

• #2.405
Na een k*tdag kan ik het meestal niet meer opbrengen om nog veel te gaan trainen. Maar jij doet het gewoon. Dat getuigt van veel doorzettingsvermogen!
Vandaag op naar een betere dag Bubsie! :o
Houd het hoofd koel...

Trainen is ook een vorm van therapie. Ik moet denk ik nóg een groter hoopje ellende zijn om niet te gaan :rolleyes:.
Letterlijk koel houden lukt wel met de airco hier.
Figuurlijk laten we maar in het midden ;)

Hoop dat je de frustratie/vervelendheid/k*theid eruit hebt kunnen trainen. Goed dat je toch geweest bent!

Viel mee, het zorgde in ieder geval voor de nodige afleiding en dat is ook al iets :).

Ondanks dat ik gisteren echt een k*tdag had (thanks voor alle lieve karmaberichtjes trouwens @lienlien @IRONic Pumper, @HillR , @pat82 , @natty87 en wie ik mogelijks vergeet...) wel rechtstreeks na het werk naar de gym gegaan.
Niet met erg veel enthousiasme, dat had ik eigenlijk nergens voor, maar ik had er best wel nood aan.
Training ging goed ondanks mijn emotionele gesteldheid en de hitte :).
Alleen kon ik de aanwezigheid van andere gym hangers niet echt verdragen :o.
Meestal ben ik wel in voor een (kort) praatje, maar ik wilde gisteren gewoon met rust gelaten worden en mijn ding doen.
Die ene dude die altijd super enthousiast en goedgeluimd is heb ik dan uiteindelijk maar van een duidelijke "laat me met rust" voorzien. Hij bedoelde het wel goed en wilde me wat opbeuren denk ik, maar ik had écht geen zin in al dat geratel en de gekkigheid.
Aangezien mijn subtiele hints (als in zelden antwoorden en gewoon verder trainen) niet leken aan te komen ben ik dan maar overgeschakeld op mijn niet-zo-tactische zelve :rolleyes:.

Training dinsdag 27 augustus 2019 - Heavy lower
Squat SS Calve raises in smith
1x10x30
1x8x40 // 1x12x72,5
4x5x52,5 (VPR) // 4x12x72,5
Diepte voelde goed en ondank dat het omhoog komen soms wat stroever ging wel alle setjes kunnen volmaken.

Deadlift SS Ab rope pushdown SS Cross body crunch
1x10x37
1x8x47
5x5x57 // 4x15x47,5 per kant // 4x15 per kant

Leg press SS Calve raises LP (slow)
1x12x80 // 1x12x100
3x12x150 // 4x12x100
DROPSET
15x150/120/90/60

Leg extension SS Abdominal crunch machine
3x10x45 // 3x12x20

Cardio (300kcal)
  • 15' Stepper prf 3, lvl 14
  • 13' Wave prf 4, lvl 15 Na 9 minuten viel dat kloteding plots uit, stroomkabel was eruit omdat die te strak gespannen staat. Na nog eens 4 minuten was het weer van dat :fire::fire:! Ben toen maar naar huis gegaan, had hier geen geduld voor :grumble:.
LeFood dinsdag
  • 1448kcal
  • EKV 104/148/45
Deze week nog doorbikkelen (week 8 van dit schema intussen) en volgende week een deload week inlassen daar ik toch drie dagen in het buitenland zit + op zaterdag ook niet kan trainen (rondrit met een hoop S2000's :driving:).
Ik ga wel eea doen in de gym in het hotel, maar op een lager pitje :).
Hotel (https://www.aquatis-hotel.ch/) ligt vast en ook het restaurant waar we donderdag gaan eten (https://www.thelacustre.com/) is gereserveerd.
Woensdagavond dineren we in het hotel zelf.

Vanavond UB-training!

Soms is een stapje terug doen juist een stap vooruit..

Je knipt te weinig van de boom en je houd een dichtgegroeide struik..
Je knipt teveel van de boom en je houd niks over...
Balance is key.

• #2.407
Soms is een stapje terug doen juist een stap vooruit..

Je knipt te weinig van de boom en je houd een dichtgegroeide struik..
Je knipt teveel van de boom en je houd niks over...
Balance is key.

Ga je mij nu stalken i.p.v. @Steks ?
FYI: I don't need that sh*t atm.

Hé het heeft mij ook geholpen.

Van de regen in de drup. :D

ik stuurde gewoon een normale post, zo te zien wil jij mijn volgende slachtoffer worden.
LOL

Ik vind Steks ook wel lekker.
#nohomo

Een beetje gay is ok.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #2.416
Gisteravond weer een goeie training neer gezet.
Het eetfestijn van de laatste weekends doet me op gebied van kracht echt goed, de extra kilo's (deze ochtend nog eens gewogen en sta al op 54Kg :o) neem ik er nu wel even bij.
Zolang mijn broeken en dergelijke nog passen probeer ik er op een positieve manier naar te kijken.
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat ik me plots toch weer een nijlpaard voel en een tijdje ga cutten.
Maar ik probeer vol te houden tot aan de geplande minicut van november...

Training woensdag 28 augustus 2019 - Heavy upper
Alternate side/front raises (warm-up)
4x12x4

Bench press
1x10x25
1x8x30
5x4x37,5
Hup, ook dit stapje in het progressieschema tot een goed einde gebracht! :wl:

DB Row SS Pull-ups
1x10x12 // 1x4
3x6x14 // 3x4
Na de deload week/werkreis ga ik deze weer eens vervangen door een seated row.

OHP SS Deadh hang SS Ab rope pushdown
1x12x14,5 // 1x30" // 1x15x47,5
1x10x19,5 // 1x30" // 1x15x47,5
2x6x24,5 // 1x30" + 1x45" // 2x15x47,5

Tricep rope pushdown SS EZ Bicep curl

2x12x27,5 // 2x10x21,5 PR
1x10x30 // 1x10x21,5
Heel blij met de Bicep curl PR :D!

Straight arm pushdown SS Reverse tricep pushdown
2x12x30 // 2x12x25
1x10x32,5 // 1x10x27,5

Cardio (210kcal)
  • 20' Wave prf 3, lvl 15
Beetje laat in de gym dus het bij 20' cardio gehouden.
Ik sla nu liever geen KT oefeningen over, dus als er geskipped moet worden zal de cardio eraan moeten geloven...

LeFood woensdag
  • 1461kcal
  • EKV 129/133/44
Vanochtend lekker om 5u45 de wekker gezet, want vastbesloten om een rondje te gaan lopen.
Eerst nog snel wat huishoudelijke dingen gedaan, en dan om 6u30 vertrokken.
Lastig rondje. Het was naar mijn zin al veel te warm (18 graden), amper zuurstof in de lucht en véél te hoge luchtvochtigheid.
Mijn ademhaling kreeg ik echt niet goed. Al bij al toch beter gelopen dan ik dacht :D.

Looptraining donderdag 29 augustus 2019
Cijfertjes: 57'; 10km; 10,6km/h; 570kcal
wp_ss_20190829_0001.jpg wp_ss_20190829_0002.jpg wp_ss_20190829_0003.jpg wp_ss_20190829_0004.jpg

Ondank de extra kilo's vet/vocht/whatever komen mijn triceps/schouders ook best nog goed uit :).

WP_20190828_19_44_47_Pro.jpg

WP_20190828_19_45_12_Pro.jpg

Straks nog snel even naar de winkel, want ben mijn eiwitreep thuis vergeten :treuren:.
Gelukkig hebben ze ook Barebells in de AH :).
Morgen rustdag, beentjes hebben het verdiend!

Gisteravond weer een goeie training neer gezet.
Het eetfestijn van de laatste weekends doet me op gebied van kracht echt goed, de extra kilo's (deze ochtend nog eens gewogen en sta al op 54Kg :o) neem ik er nu wel even bij.
Zolang mijn broeken en dergelijke nog passen probeer ik er op een positieve manier naar te kijken.
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat ik me plots toch weer een nijlpaard voel en een tijdje ga cutten.
Maar ik probeer vol te houden tot aan de geplande minicut van november...

Training woensdag 28 augustus 2019 - Heavy upper
Alternate side/front raises (warm-up)
4x12x4

Bench press
1x10x25
1x8x30
5x4x37,5
Hup, ook dit stapje in het progressieschema tot een goed einde gebracht! :wl:

DB Row SS Pull-ups
1x10x12 // 1x4
3x6x14 // 3x4
Na de deload week/werkreis ga ik deze weer eens vervangen door een seated row.

OHP SS Deadh hang SS Ab rope pushdown
1x12x14,5 // 1x30" // 1x15x47,5
1x10x19,5 // 1x30" // 1x15x47,5
2x6x24,5 // 1x30" + 1x45" // 2x15x47,5

Tricep rope pushdown SS EZ Bicep curl

2x12x27,5 // 2x10x21,5 PR
1x10x30 // 1x10x21,5
Heel blij met de Bicep curl PR :D!

Straight arm pushdown SS Reverse tricep pushdown
2x12x30 // 2x12x25
1x10x32,5 // 1x10x27,5

Cardio (210kcal)
  • 20' Wave prf 3, lvl 15
Beetje laat in de gym dus het bij 20' cardio gehouden.
Ik sla nu liever geen KT oefeningen over, dus als er geskipped moet worden zal de cardio eraan moeten geloven...

LeFood woensdag
  • 1461kcal
  • EKV 129/133/44
Vanochtend lekker om 5u45 de wekker gezet, want vastbesloten om een rondje te gaan lopen.
Eerst nog snel wat huishoudelijke dingen gedaan, en dan om 6u30 vertrokken.
Lastig rondje. Het was naar mijn zin al veel te warm (18 graden), amper zuurstof in de lucht en véél te hoge luchtvochtigheid.
Mijn ademhaling kreeg ik echt niet goed. Al bij al toch beter gelopen dan ik dacht :D.

Looptraining donderdag 29 augustus 2019
Cijfertjes: 57'; 10km; 10,6km/h; 570kcal
wp_ss_20190829_0001.jpg wp_ss_20190829_0002.jpg wp_ss_20190829_0003.jpg wp_ss_20190829_0004.jpg

Ondank de extra kilo's vet/vocht/whatever komen mijn triceps/schouders ook best nog goed uit :).

WP_20190828_19_44_47_Pro.jpg

WP_20190828_19_45_12_Pro.jpg

Straks nog snel even naar de winkel, want ben mijn eiwitreep thuis vergeten :treuren:.
Gelukkig hebben ze ook Barebells in de AH :).
Morgen rustdag, beentjes hebben het verdiend!

Armen zien er idd goed uit hoor: mooie lijnen! En gefeli met je Pr :) Ik ga zo ook weer wat Barebells inslaan; cookies en cream zijn zooo lekker

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #2.418
Armen zien er idd goed uit hoor: mooie lijnen! En gefeli met je Pr :) Ik ga zo ook weer wat Barebells inslaan; cookies en cream zijn zooo lekker

Ook cookies and cream hier :D.
Nougat ook al geprobeerd, maar die vind ik minder.
White chocolate almond vind ik ook wel te pruimen, maar die hebben ze niet in de AH hier...

En bedankt voor het complimentje! :)

Looking good as always bubsie! Dat extra eten (en drinken ;)) legt je duidelijk geen windeieren! :thumb:

Heb die barebells repen nog nooit gehad, Maar ik word nu toch wel nieuwsgierig... Ik zie dat er een smaak "chocolate hazelnut" bestaat. Hier iemand ervaring mee?

Looking good as always bubsie! Dat extra eten (en drinken ;)) legt je duidelijk geen windeieren! :thumb:

Heb die barebells repen nog nooit gehad, Maar ik word nu toch wel nieuwsgierig... Ik zie dat er een smaak "chocolate hazelnut" bestaat. Hier iemand ervaring mee?

Ja die vind ik samen met white chocolate almond de lekkerste

Terug
Naar boven