XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

Looking good as always bubsie! Dat extra eten (en drinken ;)) legt je duidelijk geen windeieren! :thumb:

Heb die barebells repen nog nooit gehad, Maar ik word nu toch wel nieuwsgierig... Ik zie dat er een smaak "chocolate hazelnut" bestaat. Hier iemand ervaring mee?

Ja, die smaak is ook erg lekker! En ze zijn in de bonus bij de AH deze week: tweede halve prijs ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.424
Looking good as always bubsie! Dat extra eten (en drinken ;)) legt je duidelijk geen windeieren! :thumb:

Heb die barebells repen nog nooit gehad, Maar ik word nu toch wel nieuwsgierig... Ik zie dat er een smaak "chocolate hazelnut" bestaat. Hier iemand ervaring mee?

Thanks Lien! Eten en drinken moet na de komende twee weken toch weer wat meer bijgehouden worden hoor, anders ga ik me alsnog slecht voelen.
Maar eerst even de twee werkreizen doorstaan, die vallen nu toch twee weken op rij...

Die smaak ook nog niet geprobeerd. Bij ons in de AH hebben ze die niet en @XXL Nutrition heeft 'm ook niet zo te zien :(.

Thanks Lien! Eten en drinken moet na de komende twee weken toch weer wat meer bijgehouden worden hoor, anders ga ik me alsnog slecht voelen.
Maar eerst even de twee werkreizen doorstaan, die vallen nu toch twee weken op rij...

Die smaak ook nog niet geprobeerd. Bij ons in de AH hebben ze die niet en @XXL Nutrition heeft 'm ook niet zo te zien :(.
Hey bubsie. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je je op termijn slecht gaat voelen, maar ik denk iig dat je nu net goed bezig bent met voeding... Nu jij nog! :p
Leuk die werkreizen. Je hebt er eerder al wat meer info over gepost en ik moet zeggen, dat ziet er helemaal niet mis uit. :)

Qua assortiment bij AH, dat is blijkbaar erg variabel van locatie tot locatie. In degene die ik bezoek, hebben ze enkel die hazelnut versie en ook de white almond dacht ik. De eerste spreekt me echt aan, dus die wil ik ooit wel een keer gaan proberen.
Net even de @XXL Nutrition site bekeken: daar is sprake van de smaak "hazelnoot nougat". Met andere woorden, ik heb me wellicht vergist qua benaming. Ik bedoelde dus niet "chocolate hazelnut" maar die "hazelnut nougat". Dus als je wil, kan je gewoon daar bestellen :o

Ondank de extra kilo's vet/vocht/whatever komen mijn triceps/schouders ook best nog goed uit :).

WP_20190828_19_44_47_Pro.jpg

WP_20190828_19_45_12_Pro.jpg

Straks nog snel even naar de winkel, want ben mijn eiwitreep thuis vergeten :treuren:.
Gelukkig hebben ze ook Barebells in de AH :).
Morgen rustdag, beentjes hebben het verdiend!

Vind jouw triceps en schouder heel mooi uitkomen hoor, en lekker bruin ook! jaloers haha..
Smalle taille heb je trouwens. fraai!!

Ja, die smaak is ook erg lekker! En ze zijn in de bonus bij de AH deze week: tweede halve prijs ;)
oeioeiiii ik las jouw post en meteen een paar bij de boodschappend besteld!
nog nooit gehad dus ben erg benieuwd. zag wel dat de cookies al uitverkocht was haha.

• #2.427
Hey bubsie. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je je op termijn slecht gaat voelen, maar ik denk iig dat je nu net goed bezig bent met voeding... Nu jij nog! :p
Leuk die werkreizen. Je hebt er eerder al wat meer info over gepost en ik moet zeggen, dat ziet er helemaal niet mis uit. :)

Qua assortiment bij AH, dat is blijkbaar erg variabel van locatie tot locatie. In degene die ik bezoek, hebben ze enkel die hazelnut versie en ook de white almond dacht ik. De eerste spreekt me echt aan, dus die wil ik ooit wel een keer gaan proberen.
Net even de @XXL Nutrition site bekeken: daar is sprake van de smaak "hazelnoot nougat". Met andere woorden, ik heb me wellicht vergist qua benaming. Ik bedoelde dus niet "chocolate hazelnut" maar die "hazelnut nougat". Dus als je wil, kan je gewoon daar bestellen :o

Ja, vast wel. Maar toch is er altijd dat beetje twijfel.
Ik moet er gewoon aan wennen om meer te eten denk ik, raar dat dat mentaal zoveel moeite kan kosten.
Merkte vanochtend wel dat ik precies veel vocht kwijt was, dus uit nieuwsgierigheid toch maar op de weegschaal gestaan (altijd een risico) en jawel: -700gr t.o.v. gisteren :eek:.
1450kcal is dus ideaal om zware weekends te compenseren :roflol:.

Ik post volgende week nog wel foto's van in Lausanne! :)

De "Hazelnut nougat" vind ik niet zo lekker. Cookies and cream is op dit moment inderdaad mijn favo, en bevat ook de minste kcal denk ik.
Win/win :D.

Vind jouw triceps en schouder heel mooi uitkomen hoor, en lekker bruin ook! jaloers haha..
Smalle taille heb je trouwens. fraai!!

Dank je Lm!
Mijn tan heb ik volledige aan de combinatie mooi weer + cabrio te danken :p.
Een cabrio kopen is dus de boodschap, haha!

Altijd al een relatief smalle taille gehad, met erg brede heupen ter compensatie :rolleyes:.

Laatst bewerkt:
  • #2.428
Geen idee of het aan de looptrainingen ligt, maar net zoals vorige week vrijdag heb ik vandaag weer enorme trek.
Mijn buikje rammelt aan een stuk door, en ik vrees dat het weer voor de hele dag zal zijn. Bah!
Toch maar een poging doen om niet buiten mijn vooropgestelde schema te eten...

LeFood donderdag
  • 1427kcal
  • EKV 110/130/51
Voor de rest niets speciaals te melden, want rustdag.
Vanavond misschien nog wat gaan wandelen, zien we dan wel!
Toedels!

Aaah ja de dagen dat al het eten in huis opkan, als je je laat gaan....
Ik ga altijd maar meer water drinken:zuip:

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #2.430
Aaah ja de dagen dat al het eten in huis opkan, als je je laat gaan....
Ik ga altijd maar meer water drinken:zuip:

Echt hé! Gelukkig ben ik op het werk en heb ik, tot nu, de koffiekoeken kunnen weerstaan.
Ik had wel een banaan en chocolade klaar gelegd om extra mee te nemen, maar uiteindelijk toch niet gedaan...
Zo meteen maar aan mijn yoghurt met fruit en muesli beginnen voor ieders veiligheid :p.

giphy.gif

Ik verzuip mezelf zo al bijna met 4-5L water/dag, als ik nog meer drink kan ik mijn pc beter naar de toiletruimte laten verplaatsen :roflol:.

• #2.431
Even de trainingen van dit weekend nog loggen!
Vrijdag nog netjes aan mijn kcal kunnen houden ondanks de enorme trek.
's Avonds nog een 5-tal km gewandeld en daarna naar goede gewoonte een verse thee gaan drinken inclusief koekjes/chocolaatjes die (min of meer) binnen mijn kcal en macro's pasten :woot:.
LeFood Vrijdag
  • 1471kcal
  • EKV 109/136/48
Zaterdag veels te vroeg wakker (om 6u denk ik) en voelde me ook totaal futloos.
Ben toch naar de gym geweest en heb ook netjes mijn training afgewerkt, inclusief 50 minuten cardio.
Alleen deed ik er een stuk langer over dan normaal :o.

Training zaterdag 31 augustus 2019 - Control lower
Paused squat SS Ab rope pushdown
Warm-up
1x10x30
1x8x40
2sec. paused
3x4x50 // 3x12x47,5
3x4x47,5 // 3x12x47,5

Paused deadlift SS Cross body crunch
Warm-up
1x10x32 // 1x12 per kant
1x8x42 // 1x12 per kant
2sec. paused
4x4x52// 4x12 per kant

Glute machine
3x12x35

Seated leg curl
3x10x47,5

Back extension SS Side crunch on bench
3x12x12 // 3x12x8 per kant

Cardio (500kcal)
  • 20' Stepper prf 3, lvl 14
  • 20' Wave prf 6, lvl 15
  • 10' Crosstrainer prf 3, lvl 9
In de namiddag naar de Honda Family Day @ Bocadero beach club in Antwerpen.
Zeer leuk: veel bekenden gezien, praatjes gemaakt en gratis eten en hapjes :)
's Avonds nog onverwacht uit eten geweest met mijn vriend :heart:.
Verstandig geweest: 1 glaasje cava, enkel een hoofdgerecht (varkenswangetjes omnomnom) en cola zero erbij.

Zondag iets langer geslapen en ook wat frisser.
Goeie training neergezet, ik was een happy Bubs!

Training zondag 1 september 2019 - Control upper
SPOTO press
1x10xBB
1x8x25
1x8x30
4x4x37,5
2x6x35
Gaat lekker!

Paused BOR SS Side Raises
3x6x38 // 3x12x5

Paused BOR SS Front raises
3x6x38 // 3x12x5

Seated shoulder press SS Bench dips
3x12x10 // 3x10x10
Pfieuw, de laatste van beide kwamen wel van diep!

DB Rear delt flys SS DB Preacher curl
3x10x8 // 3x12x8 (verbazend vlot die preacher curl)

Lat pulldown wide grip SS Rope tricep overhead extension
1x12x35 // 1x12x10
2x12x35 // 2x12x12,5
Ook de lat pulldown ging erg vlotjes.

Abdominal crunch machine
1x15x30
3x15x35

Torso rotation
4x12x25 per kant

Cardio (560kcal?)
  • 31km fietsen (naar/van gym)
Nog twee auto-events gedaan, gekeuveld met vrienden, ijsje gegeten, wijntje gedronken,...
Kortom ook een heerlijke dag gehad!
De nacht was iets minder... Ik had wachtdienst tot deze ochtend en werd om 3u45 uit mijn bed gebeld :(.
Toen ik het probleem hoorde dacht ik "Ojee, dit krijg ik niet gefixt", maar een tweetal uur later was alles toch weer up and running.
Job well done :cool:.
Toen was het wel al 5u45 ik mijn wekker stond om 6u om te gaan hardlopen.
Twee opties dus:
  • Nog anderhalf uur in bed kruipen en het loopje skippen.
  • Niet miepen, omkleden en een (klein) rondje doen.
Optie 2 it was! Wel rustig gelopen (0,5-1km/h trager dan anders) want geen energie om sneller te gaan + ik moet nog een hele dag doorkomen natuurlijk. Bovendien is het deze week deload week, een extra excuus voor het lage tempo :p.
Het kleine rondje is wel op 10km uitgedraaid :o.

Looptraining maandag 2 september 2019
Cijfertjes: 1h03'; 10,3km; 9,8km/h; 600kcal
wp_ss_20190902_0001.jpg wp_ss_20190902_0002.jpg wp_ss_20190902_0003.jpg wp_ss_20190902_0004.jpg

Heel blij dat ik geweest ben, want ik weet dat ik bij weinig slaap minder wilskracht heb om mijn knorrende buik te negeren.
En als je dan een dag thuiswerk hebt...
Tot nu toe valt het nog best mee qua eten:
125gr magere kaas met wat appel en 20gr muesli, sneetje bananencake met chocoladepasta/pindakaas, 1 maïswafel met pindakaas, 1 wasa cracker met een half smeerkaasje en wat magere ham.
We zien wel wat de rest van de dag brengt :rolleyes:.

Klinkt als een meer dan prima weekend! Goed dat je ondanks de futloosheid toch lekker bent gaan trainen!:D

• Like
Genieten met grote "G". Heerlijke post! :o

Klinkt toch als een goed weekend!
Hou vol Bubs! Je kan het :flexgrin:

• #2.435
Klinkt als een meer dan prima weekend! Goed dat je ondanks de futloosheid toch lekker bent gaan trainen!:D

Ik ben een "beter iets dan niets" type en hou gewoon van mijn routine.
Tenzij het echt niet in de planning past of ik doodziek ben, sla ik zelden een training over :).

Genieten met grote "G". Heerlijke post! :o

Yes, as it should!
Ik vrees dat de komende twee weken een beetje continu zo zijn :o.
6 dagen in het buitenland met eten en drinken op kosten van het bedrijf... Komt niet goed :p.

Klinkt toch als een goed weekend!
Hou vol Bubs! Je kan het :flexgrin:

Weekend was zeker goed! En ik ben ook erg blij met de progressie in kracht nu ik weer meer eet.
Ik wilde graag 40kg benchen en 60kg tegen eind van het jaar.
Bench moet zeker te doen zijn en misschien moet ik dat bijstellen naar 45, squat wordt spannend denk ik.
Maar we gaan er vol voor!

Verder niet veel te melden. Mijn eten wordt door de werkreizen de komende weken niet getracked, want de dagen dat ik thuis ben wil ik ook genieten met mijn vriend.
Ik ben op dat vlak wel een doemdenker :o. Nu moeten we het extra gezellig hebben, want wat als het vliegtuig neerstort, of de TGV crasht, of ik word alleen in Parijs aangevallen, of...
Nouja, ieder excuus voor lekker eten en een drankje is goed zeker? :rolleyes:

Ook is het deload week, dus iets minder trainen en ook net zo zwaar.
Ben wel benieuwd naar de hotel gym. Plan is om daar toch zeker donderdag- en vrijdagochtend wat tijd in te besteden :).

• #2.436
Eerste dag Zwitserland zit er al op.
Lange dag gehad: wekker om 3u45 om de trein van 5u richting luchthaven te nemen.
Aankomst in Geneve rond 10u40 en 11u45 in Lausanne.
Bagage gedropt in het hotel, geluncht (pokebowl, zie "Post je maaltijden met pics") en dan richting labo.
Omstreeks 18u15 zijn we daar vertrokken i.p.v. ons te laten "claimen" tot 20u of zo zoals de vorige keer.
Aperitiefje gedronken aan het meer en daarna diner in het hotel (risotto met saffraan, gerookte ham, soort schuim en witloofsalade).
Kop groene thee om af te sluiten.
Om 21u15 op de kamer, gym is open tot 22u... Snel omgekleed en nog 30 minuten op de stepper gaan staan :p.
Dus toch mooi 310kcal extra verbruikt vandaag :cool:.

Nu slaapjes doen want ik wil om 5u45 opstaan zodat ik morgenochtend ook nog 1-1,5u naar de gym kan voor het ontbijt.
Toedels!

Lange dagen zo! Nog een beetje kunnen slapen in de trein of trek je z'n dag gewoon door?

• Like
  • #2.438
Lange dagen zo! Nog een beetje kunnen slapen in de trein of trek je z'n dag gewoon door?

Gewoon doorgetrokken... In de trein mijn roddelblaadje gelezen, op het vliegtuig wat gedommeld maar niet geslapen.
Rond 16u klein "klopje" gehad, maar na een kop zwarte thee lukte het wel weer.
Vreemd genoeg weer vol energie vanavond, door het eten waarschijnlijk?
Vandaar dat ik nog even wat cardio ben gaan doen, beter iets dan niets enzo.
Denk dat ik zondag wel een chill zetel namiddagje neem :p.

Gewoon doorgetrokken... In de trein mijn roddelblaadje gelezen, op het vliegtuig wat gedommeld maar niet geslapen.
Rond 16u klein "klopje" gehad, maar na een kop zwarte thee lukte het wel weer.
Vreemd genoeg weer vol energie vanavond, door het eten waarschijnlijk?
Vandaar dat ik nog even wat cardio ben gaan doen, beter iets dan niets enzo.
Denk dat ik zondag wel een chill zetel namiddagje neem :p.

Thee met vers gekookte gember wil bij mij nog wel eens werken. Neem een flesje met m'n brouwsel mee naar m'n werk als ik weer de zoveelste brakke nacht heb gehad.

Ik stem voor! Zondag relaxmiddag. Zou standaard op het programma moeten staan toch? :cool:

• Like
  • Like
Terug
Naar boven