Merci bien!Ja die vind ik samen met white chocolate almond de lekkerste
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merci bien!Ja die vind ik samen met white chocolate almond de lekkerste
Looking good as always bubsie! Dat extra eten (en drinken) legt je duidelijk geen windeieren!
Heb die barebells repen nog nooit gehad, Maar ik word nu toch wel nieuwsgierig... Ik zie dat er een smaak "chocolate hazelnut" bestaat. Hier iemand ervaring mee?

Dat had ik nog niet opgemerkt. Komt perfect uit dus. Thanks voor de tip(s).Ja, die smaak is ook erg lekker! En ze zijn in de bonus bij de AH deze week: tweede halve prijs![]()

Looking good as always bubsie! Dat extra eten (en drinken) legt je duidelijk geen windeieren!
Heb die barebells repen nog nooit gehad, Maar ik word nu toch wel nieuwsgierig... Ik zie dat er een smaak "chocolate hazelnut" bestaat. Hier iemand ervaring mee?
.Hey bubsie. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je je op termijn slecht gaat voelen, maar ik denk iig dat je nu net goed bezig bent met voeding... Nu jij nog!Thanks Lien! Eten en drinken moet na de komende twee weken toch weer wat meer bijgehouden worden hoor, anders ga ik me alsnog slecht voelen.
Maar eerst even de twee werkreizen doorstaan, die vallen nu toch twee weken op rij...
Die smaak ook nog niet geprobeerd. Bij ons in de AH hebben ze die niet en @XXL Nutrition heeft 'm ook niet zo te zien.

Ondank de extra kilo's vet/vocht/whatever komen mijn triceps/schouders ook best nog goed uit.
![]()
![]()
Straks nog snel even naar de winkel, want ben mijn eiwitreep thuis vergeten.
Gelukkig hebben ze ook Barebells in de AH.
Morgen rustdag, beentjes hebben het verdiend!
oeioeiiii ik las jouw post en meteen een paar bij de boodschappend besteld!Ja, die smaak is ook erg lekker! En ze zijn in de bonus bij de AH deze week: tweede halve prijs![]()
Hey bubsie. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je je op termijn slecht gaat voelen, maar ik denk iig dat je nu net goed bezig bent met voeding... Nu jij nog!
Leuk die werkreizen. Je hebt er eerder al wat meer info over gepost en ik moet zeggen, dat ziet er helemaal niet mis uit.
Qua assortiment bij AH, dat is blijkbaar erg variabel van locatie tot locatie. In degene die ik bezoek, hebben ze enkel die hazelnut versie en ook de white almond dacht ik. De eerste spreekt me echt aan, dus die wil ik ooit wel een keer gaan proberen.
Net even de @XXL Nutrition site bekeken: daar is sprake van de smaak "hazelnoot nougat". Met andere woorden, ik heb me wellicht vergist qua benaming. Ik bedoelde dus niet "chocolate hazelnut" maar die "hazelnut nougat". Dus als je wil, kan je gewoon daar bestellen![]()
.
.
.Vind jouw triceps en schouder heel mooi uitkomen hoor, en lekker bruin ook! jaloers haha..
Smalle taille heb je trouwens. fraai!!
.
.Aaah ja de dagen dat al het eten in huis opkan, als je je laat gaan....
Ik ga altijd maar meer water drinken![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.Klinkt als een meer dan prima weekend! Goed dat je ondanks de futloosheid toch lekker bent gaan trainen!![]()
.
.
.Klinkt toch als een goed weekend!
Hou vol Bubs! Je kan het![]()
. Nu moeten we het extra gezellig hebben, want wat als het vliegtuig neerstort, of de TGV crasht, of ik word alleen in Parijs aangevallen, of...
.
.
.Lange dagen zo! Nog een beetje kunnen slapen in de trein of trek je z'n dag gewoon door?
.Gewoon doorgetrokken... In de trein mijn roddelblaadje gelezen, op het vliegtuig wat gedommeld maar niet geslapen.
Rond 16u klein "klopje" gehad, maar na een kop zwarte thee lukte het wel weer.
Vreemd genoeg weer vol energie vanavond, door het eten waarschijnlijk?
Vandaar dat ik nog even wat cardio ben gaan doen, beter iets dan niets enzo.
Denk dat ik zondag wel een chill zetel namiddagje neem.

Rond 16u klein "klopje" gehad, maar na een kop zwarte thee lukte het wel weer.