- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ook
.
.Verandering van spijs doet eten!Nu tijd om kookboek 2 te testen die ik vorige week kocht (Mini Japanse bijbel).
- 20' Stepper (@Mentat intervalletje gedaan, leuke afwisseling!)
Op het menu: zalm teriyaki met geblancheerde groentjes en witte rijst.
Flinke training weer, erg sterke DB extension ook, die lekker zalm heb je weer meer dan verdient![]()
)!Verandering van spijs doet eten!
Geldt ook voor trainen, af en toe een andere impuls op de cardio, heerlijk! Fijn dat t je beviel.
Nog een mooie ragù van t weekend?
. Denk dat ik nu meer eens ga intervallen, ik vond het echt aangenaam!
!
.
!
.
.Thanks again!
Was een lekker zalmpje, recept goedgekeurd (zowel door mij als mijn wederhelft)!
Yes, inderdaad.
Ik doe nu al een paar maand stepper/wave of een combinatie met variatie van twee profielen.
Na een tijdje heb je het wel gehad. Denk dat ik nu meer eens ga intervallen, ik vond het echt aangenaam!
Ewel, toevallig vanavond haha!
"Pasta al ragú alla bolognese".
@CatWoman : lekker eten voor weinig kcals!
De cobourgh moet eigenlijk parmaham zijn, maar ik heb nog een restje daarvan...
Uiteraard serveren met pasta en vers geraspte parmigiano of pecorino.
![]()
![]()
Nu net een banaantje binnen, dus tijd om richting gym te trekken voor de laatste training van de week.
, dat bestaat dus eigenlijk niet, het is een zeer grove schending van de regels. Het is de verkeerde pasta bij deze saus. Een brede lintpasta gaat beter.
. Staat zo in het boekje, en wordt inderdaad met brede lintpasta geserveerd
. De spaghetti staat gewoon bij mijn favorieten in MFP, qua macro's is dat allemaal ongeveer hetzelfde... Courgette slierten doe ik erbij omdat ik anders met 50gr pasta niet echt een vol gevoel heb
.Dat zal ik vanavond kunnen zeggen
. Maar dat is inderdaad het belangrijkste
!Het is ook geen spaghetti bolognaise, het is ragu bolognese (als in uit Bologna). Staat zo in het boekje, en wordt inderdaad met brede lintpasta geserveerd
. De spaghetti staat gewoon bij mijn favorieten in MFP, qua macro's is dat allemaal ongeveer hetzelfde... Courgette slierten doe ik erbij omdat ik anders met 50gr pasta niet echt een vol gevoel heb
.
.Klein klontje moet genoeg zijn als het om de kcal gaat. Zeker als je melk gebruikt om de maillardsmaak te maken heb je maar weinig nodig. Sowieso is bolognese het best met het allermagerste gehakt dat je kunt vinden en ik heb liever parmaham dan pancetta. Dus het kan heel Caloriearm gemaakt worden!Volgens het recept moet er inderdaad 125gr roomboter in voor 6porties. Maar dat levert voor mij veel teveel kcals op... Vandaar het alternatief. Bedankt voor de tips @Sparks79 ! Voor de volgende keer neem ik ze zeker mee, nu wil ik eerst eens het basisrecept volgen.
Klein klontje moet genoeg zijn als het om de kcal gaat. Zeker als je melk gebruikt om de maillardsmaak te maken heb je maar weinig nodig. Sowieso is bolognese het best met het allermagerste gehakt dat je kunt vinden en ik heb liever parmaham dan pancetta. Dus het kan heel Caloriearm gemaakt worden!
.
.
)
.

.
.
!Nee anders had ze wel een nieuw topic geopendGeen tijd om alles bij te lezen maar ben je nu zwanger of niet?![]()

Geen tijd om alles bij te lezen maar ben je nu zwanger of niet?![]()
NEE! Gelukkig niet
.Volgens mij kun je ook prima trainen als je zwanger bent en in hetzelfde topic loggen
.
.
).
.