- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo kom ik in de ochtend vaak beneden
"BIONGIORNOOO POESJES!!!!!!!!!"
Vandaar mijn overenthousiaste reactie![]()
.
.Mooie tempotraining.Buongiorno DBB amici!
Gekke Bubs in tha house.
Gisteren nog een half uurtje gaan wandelen, voor de rest niets speciaals.
Vanochtend wilde ik voor het werk nog even snel naar het zonnecenter (geloof het of niet, maar ik heb een huidaandoening die betert door UV-stralen... In de zomer weinig tot geen last omdat ik veel buiten ben, maar nu merk ik dat het tijd wordt om weer af en toe het zonnecenter te bezoeken. Niet teveel ook natuurlijk).
Het is niet ver, amper 1km. Maar een loper is sneller hé!
Dus ik ben tot daar gerend, en dan met een ommetje terug naar huis.
Omdat het niet ver was, een versnelling hoger geschakeld.
Heen: 1km à 11,6km/h.
Terug: 2km à 11,2 en 11,1km/h.
Vanavond LB training.
Ciao!
Leuk toch!
Poezen zijn waarschijnlijk super blij om je te horen, want hungry af 's morgens.
Die van ons toch... Gaat dan voor je voeten even rollen en zo de vloer vegen.
Na haar ontbijt 5 minuten buiten, nog een half uurtje met de bal het hele huis rondhollen en dan is ze KO voor een uur of 6.
die negeert ons veelal en slaapt verder
Die ene kat is wel een geile donder. Beetje kussens pakken elke keer.

Buongiorno DBB amici!
Gekke Bubs in tha house.
Gisteren nog een half uurtje gaan wandelen, voor de rest niets speciaals.
Vanochtend wilde ik voor het werk nog even snel naar het zonnecenter (geloof het of niet, maar ik heb een huidaandoening die betert door UV-stralen... In de zomer weinig tot geen last omdat ik veel buiten ben, maar nu merk ik dat het tijd wordt om weer af en toe het zonnecenter te bezoeken. Niet teveel ook natuurlijk).
Het is niet ver, amper 1km. Maar een loper is sneller hé!
Dus ik ben tot daar gerend, en dan met een ommetje terug naar huis.
Omdat het niet ver was, een versnelling hoger geschakeld.
Heen: 1km à 11,6km/h.
Terug: 2km à 11,2 en 11,1km/h.
Vanavond LB training.
Ciao!

Mooie tempotraining.
Wat wordt dat als je verder gaat in dat Japanse boekie?
.Voor onze katten staat er altijd 24/7 eten, ze zijn vooral blij dat ze niet meer "opgesloten" zijn op de benedenverdieping en eindelijk weer naar boven mogen.
Ragnar, onze aandachtsh**r, die gaat als wij naar beneden komen gauw naar boven naar de kledingkamer, om daar vervolgens te gaan janken dat wij daar moeten komen om met hem te knuffelen.. Dan zitten wij op de bank met koffie "ragggieee kommm!!! we zijn hierrrr!!!!" te roepen, terwijl hij boven staat te krijsen "MAAR IK BEN HIERRRRRRRR".
Spits, onze bengaal, die moet de perimeter checken op wat wij mogelijk allemaal veranderd kunnen hebben tijdens de nacht, op ongedierte en al het andere wat er niet hoort, die loopt serieus het hele huis rond, in de hoekjes te kijken, het plafond af te speuren e.d.
Floki, is nog niet klaar om op te staan als wij beneden komendie negeert ons veelal en slaapt verder
Ludde, rent naar de achterdeur, en krijst daar tot we weggaan, in de hoop dat ze buiten mag spelen, gebeurt nooit. Maar ze is volhardend
.
.Die ene kat is wel een geile donder. Beetje kussens pakken elke keer.
Je zou het soms wel denken, is de enige zonder voorplantingsmechanisme die zich zo buitensporig promiscue gedraagt![]()
.
.
.
.
Maar mijn form was wel beter dan vorige week, dat is ook al iets!De ene ochtend bij de andere hoor.
Maar ik heb de laatste jaren ondervonden dat ik inderdaad meer een ochtendmens ben...
Voordeel is ook dat je nog niet helemaal beseft hoe lastig het allemaal is als je nog maar net uit bed bent.
Dat lezen we graag Bubs!Trillende beentjes achteraf, de trap was een uitdaging.
Benieuwd of ik morgen uit bed raak.
Plan is om morgen weer om 7u30 in de gym te staan voor borst/schouder training.
Training woensdag 20 november 2019 - Chest/shoulders
Bench press
1x10x25
1x8x32,5
4x4x40
Geen 5 reps gehaald helaas, we gaan door tot het lukt!
2x6x35
OHP SS Ab rope pushdown
2x8x24,5 // 2x12x47,5
1x6x24,5 // 1x12x47,5
1x8x22 // 1x12x47,5
Side laterals
3x12x6
Incline DB Press
2x10x12
1x7x12
Rear laterals
4x10x8
Dips
2x8
2x6
Vertical chest press machine
3x10x37,5
Cardio: ~320kcal
Doei!
- 30' Wave, training op HR: opbouwen tot +/-145bpm, dan zorgen dat het in die range blijft.
Goed bezig!!!Zo herkenbaar en zo waar!
Dat lezen we graag Bubs!
Goed bezig!!!
.
.Als het je nu zou lukken van die 6k een hersteltraining te maken, dus lopen op een tempo dat je nog een gesprek kan hebben, dan kan je 's avonds knallen.Thanks chica!
Ben uit bed geraakt btw, nu van mijn stoel en het toilet afkomen is iets minder.
Morgen vast nog meer plezier.
En dank je Marv, is lief!
Intussen nog aan het twijfel wat betreft cardio morgen: lopen, spinnen, of een beetje van allebei (6km lopen 's morgens, uurtje spinnen 's avonds).
Al zou dat laatste misschien een beetje overkill zijn.
Als het je nu zou lukken van die 6k een hersteltraining te maken, dus lopen op een tempo dat je nog een gesprek kan hebben, dan kan je 's avonds knallen.
Gewoon ff 40 minuutjes op 9 km/u, zou je dat kunnen?
.
.