MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

Zo kom ik in de ochtend vaak beneden :roflol:

"BIONGIORNOOO POESJES!!!!!!!!!"

Vandaar mijn overenthousiaste reactie :gek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.882
Zo kom ik in de ochtend vaak beneden :roflol:

"BIONGIORNOOO POESJES!!!!!!!!!"

Vandaar mijn overenthousiaste reactie :gek:

Leuk toch!
Poezen zijn waarschijnlijk super blij om je te horen, want hungry af 's morgens :P.
Die van ons toch... Gaat dan voor je voeten even rollen en zo de vloer vegen.
Na haar ontbijt 5 minuten buiten, nog een half uurtje met de bal het hele huis rondhollen en dan is ze KO voor een uur of 6 :roflol: .

Buongiorno DBB amici!
Gekke Bubs in tha house.
Gisteren nog een half uurtje gaan wandelen, voor de rest niets speciaals.

Vanochtend wilde ik voor het werk nog even snel naar het zonnecenter (geloof het of niet, maar ik heb een huidaandoening die betert door UV-stralen... In de zomer weinig tot geen last omdat ik veel buiten ben, maar nu merk ik dat het tijd wordt om weer af en toe het zonnecenter te bezoeken. Niet teveel ook natuurlijk ;)).
Het is niet ver, amper 1km. Maar een loper is sneller hé!
Dus ik ben tot daar gerend, en dan met een ommetje terug naar huis :p.
Omdat het niet ver was, een versnelling hoger geschakeld.

Heen: 1km à 11,6km/h.
Terug: 2km à 11,2 en 11,1km/h.

Vanavond LB training.

Ciao!
Mooie tempotraining.

Wat wordt dat als je verder gaat in dat Japanse boekie?

• Like
Waarderingen: Bubs
Leuk toch!
Poezen zijn waarschijnlijk super blij om je te horen, want hungry af 's morgens :P.
Die van ons toch... Gaat dan voor je voeten even rollen en zo de vloer vegen.
Na haar ontbijt 5 minuten buiten, nog een half uurtje met de bal het hele huis rondhollen en dan is ze KO voor een uur of 6 :roflol: .

Voor onze katten staat er altijd 24/7 eten, ze zijn vooral blij dat ze niet meer "opgesloten" zijn op de benedenverdieping en eindelijk weer naar boven mogen.

Ragnar, onze aandachtsh**r, die gaat als wij naar beneden komen gauw naar boven naar de kledingkamer, om daar vervolgens te gaan janken dat wij daar moeten komen om met hem te knuffelen.. Dan zitten wij op de bank met koffie "ragggieee kommm!!! we zijn hierrrr!!!!" te roepen, terwijl hij boven staat te krijsen "MAAR IK BEN HIERRRRRRRR".

Spits, onze bengaal, die moet de perimeter checken op wat wij mogelijk allemaal veranderd kunnen hebben tijdens de nacht, op ongedierte en al het andere wat er niet hoort, die loopt serieus het hele huis rond, in de hoekjes te kijken, het plafond af te speuren e.d.

Floki, is nog niet klaar om op te staan als wij beneden komen :roflol: die negeert ons veelal en slaapt verder

Ludde, rent naar de achterdeur, en krijst daar tot we weggaan, in de hoop dat ze buiten mag spelen, gebeurt nooit. Maar ze is volhardend :roflol:

Ciao Bella.

Bubsie pas op je stuitert :lol:

• Haha
Buongiorno DBB amici!
Gekke Bubs in tha house.
Gisteren nog een half uurtje gaan wandelen, voor de rest niets speciaals.

Vanochtend wilde ik voor het werk nog even snel naar het zonnecenter (geloof het of niet, maar ik heb een huidaandoening die betert door UV-stralen... In de zomer weinig tot geen last omdat ik veel buiten ben, maar nu merk ik dat het tijd wordt om weer af en toe het zonnecenter te bezoeken. Niet teveel ook natuurlijk ;)).
Het is niet ver, amper 1km. Maar een loper is sneller hé!
Dus ik ben tot daar gerend, en dan met een ommetje terug naar huis :p.
Omdat het niet ver was, een versnelling hoger geschakeld.

Heen: 1km à 11,6km/h.
Terug: 2km à 11,2 en 11,1km/h.

Vanavond LB training.

Ciao!

Wat een energie op de vroege morgen :roflol:

• Like
  • #2.893
Mooie tempotraining.

Wat wordt dat als je verder gaat in dat Japanse boekie?

Thanks Mentat! Het was kort, maar best pittig :).

Algemeen aziatisch wisselen elkaar af, maar de voorkeur gaat inderdaad naar de Japanse begroeting!
こんにちは (Kon'nichiwa)

Voor onze katten staat er altijd 24/7 eten, ze zijn vooral blij dat ze niet meer "opgesloten" zijn op de benedenverdieping en eindelijk weer naar boven mogen.

Ragnar, onze aandachtsh**r, die gaat als wij naar beneden komen gauw naar boven naar de kledingkamer, om daar vervolgens te gaan janken dat wij daar moeten komen om met hem te knuffelen.. Dan zitten wij op de bank met koffie "ragggieee kommm!!! we zijn hierrrr!!!!" te roepen, terwijl hij boven staat te krijsen "MAAR IK BEN HIERRRRRRRR".

Spits, onze bengaal, die moet de perimeter checken op wat wij mogelijk allemaal veranderd kunnen hebben tijdens de nacht, op ongedierte en al het andere wat er niet hoort, die loopt serieus het hele huis rond, in de hoekjes te kijken, het plafond af te speuren e.d.

Floki, is nog niet klaar om op te staan als wij beneden komen :roflol: die negeert ons veelal en slaapt verder

Ludde, rent naar de achterdeur, en krijst daar tot we weggaan, in de hoop dat ze buiten mag spelen, gebeurt nooit. Maar ze is volhardend :roflol:

Hier staat ook altijd een kommetje water en bakje droge voeding, maar toch gooit ze zich voor mijn voeten 's morgens voor haar natte voeding :p.
Zalig al die verschillende karakters! Altijd ambiance in huis denk ik :D.

Die ene kat is wel een geile donder. Beetje kussens pakken elke keer :p.
Happy humpcat, grappig gezicht wel:roflol:
Je zou het soms wel denken, is de enige zonder voorplantingsmechanisme die zich zo buitensporig promiscue gedraagt :roflol:

:roflol:

1574196420515.png

En of!

Wat een energie op de vroege morgen :roflol:

De ene ochtend bij de andere hoor :p.
Maar ik heb de laatste jaren ondervonden dat ik inderdaad meer een ochtendmens ben...
Voordeel is ook dat je nog niet helemaal beseft hoe lastig het allemaal is als je nog maar net uit bed bent :roflol:.
Wat niet wil zeggen dat ik niet keihard ga trainen 's avonds natuurlijk!
Hier komt deze van vanavond.

Training dinsdag 19 november 2019 - Quads/calves
Squat SS Calve raises on stairs
1x10x35
1x8x45
4x5x50 // 4x12x8
Hier ging het dus fout: ik dacht al waaaauw dit gaat goed! Wat een verschil met vorige week, blij blij blij.
Zag ik na set 4 dat ik dus 50kg had geladen i.p.v. 55 :roflol:.
Daarna wel nog netjes mijn sets op 55 gedaan ;).
5x3x55 / 1x12x8
Geen 5x5 dus :p Maar mijn form was wel beter dan vorige week, dat is ook al iets!

Bulgarian split squat
4x10x12

Leg press SS Calve raises in LP
1x12x120 // 1x12x100
1x12x130 // 1x12x100
1x12x140 // 1x12x100
1x10x150 // 1x12x100

Leg extension
4x8x50

Abductor machine
4x10x65

2DB Walking lunges
4x20p.x10(per hand)

Cardio ~200kcal
  • 20' Stepper
Trillende beentjes achteraf, de trap was een uitdaging.
Benieuwd of ik morgen uit bed raak.
Plan is om morgen weer om 7u30 in de gym te staan voor borst/schouder training.

Slaaplekker all!

• #2.894
Training woensdag 20 november 2019 - Chest/shoulders
Bench press
1x10x25
1x8x32,5
4x4x40
Geen 5 reps gehaald helaas, we gaan door tot het lukt!
2x6x35

OHP SS Ab rope pushdown
2x8x24,5 // 2x12x47,5
1x6x24,5 // 1x12x47,5
1x8x22 // 1x12x47,5

Side laterals
3x12x6

Incline DB Press
2x10x12
1x7x12

Rear laterals
4x10x8

Dips
2x8
2x6

Vertical chest press machine
3x10x37,5

Cardio: ~320kcal
  • 30' Wave, training op HR: opbouwen tot +/-145bpm, dan zorgen dat het in die range blijft.
Doei!

Laatst bewerkt:
Lekkere training!

• Like
De ene ochtend bij de andere hoor :p.
Maar ik heb de laatste jaren ondervonden dat ik inderdaad meer een ochtendmens ben...
Voordeel is ook dat je nog niet helemaal beseft hoe lastig het allemaal is als je nog maar net uit bed bent :roflol:.

Zo herkenbaar en zo waar!

Trillende beentjes achteraf, de trap was een uitdaging.
Benieuwd of ik morgen uit bed raak.
Plan is om morgen weer om 7u30 in de gym te staan voor borst/schouder training.
Dat lezen we graag Bubs!

Training woensdag 20 november 2019 - Chest/shoulders
Bench press
1x10x25
1x8x32,5
4x4x40
Geen 5 reps gehaald helaas, we gaan door tot het lukt!
2x6x35

OHP SS Ab rope pushdown
2x8x24,5 // 2x12x47,5
1x6x24,5 // 1x12x47,5
1x8x22 // 1x12x47,5

Side laterals
3x12x6

Incline DB Press
2x10x12
1x7x12

Rear laterals
4x10x8

Dips
2x8
2x6

Vertical chest press machine
3x10x37,5

Cardio: ~320kcal
  • 30' Wave, training op HR: opbouwen tot +/-145bpm, dan zorgen dat het in die range blijft.
Doei!
:woot: Goed bezig!!!

• Like
  • #2.897

Thanks chica!

Zo herkenbaar en zo waar!
Dat lezen we graag Bubs!
:woot: Goed bezig!!!

Ben uit bed geraakt btw, nu van mijn stoel en het toilet afkomen is iets minder.
Morgen vast nog meer plezier :roflol: .
En dank je Marv, is lief!

Intussen nog aan het twijfel wat betreft cardio morgen: lopen, spinnen, of een beetje van allebei (6km lopen 's morgens, uurtje spinnen 's avonds).
Al zou dat laatste misschien een beetje overkill zijn :thinking:.

Thanks chica!

Ben uit bed geraakt btw, nu van mijn stoel en het toilet afkomen is iets minder.
Morgen vast nog meer plezier :roflol: .
En dank je Marv, is lief!

Intussen nog aan het twijfel wat betreft cardio morgen: lopen, spinnen, of een beetje van allebei (6km lopen 's morgens, uurtje spinnen 's avonds).
Al zou dat laatste misschien een beetje overkill zijn :thinking:.
Als het je nu zou lukken van die 6k een hersteltraining te maken, dus lopen op een tempo dat je nog een gesprek kan hebben, dan kan je 's avonds knallen.

Gewoon ff 40 minuutjes op 9 km/u, zou je dat kunnen?

• #2.899
Als het je nu zou lukken van die 6k een hersteltraining te maken, dus lopen op een tempo dat je nog een gesprek kan hebben, dan kan je 's avonds knallen.

Gewoon ff 40 minuutjes op 9 km/u, zou je dat kunnen?

Ik hou mijn tempo niet constant in het oog (horloge houdt het niet bij, telefoon wel), maar kan wel een poging wagen :).
Even de benen losgooien is sowieso fijn, en dan is het inderdaad beter om niet bekaf te zijn.
Als ik beide doe is het natuurlijk +++ eten morgen :grinny: .

:marvin:

• Haha
Terug
Naar boven