XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

lopen op een tempo dat je nog een gesprek kan hebben
Ik hou mijn tempo niet constant in het oog (horloge houdt het niet bij, telefoon wel), maar kan wel een poging wagen :).
Even de benen losgooien is sowieso fijn, en dan is het inderdaad beter om niet bekaf te zijn.
Als ik beide doe is het natuurlijk +++ eten morgen :grinny: .
Vertel jezelf een verhaaltje en je bent er.

Investeren en budget voor het buffet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.905
Vertel jezelf een verhaaltje en je bent er.

Investeren en budget voor het buffet.

Nou, het is me (min of meer) gelukt! :D

1574325020862.png

Ook wat @Mentat zegt: Investeren en budget voor het buffet.
En omdat ik een beetje gek ben, offcourse.

Inderdaad, waarom zou dat overkill zijn?

Dat bedoelde je toch?

:roflol:
Als je, zoals je gisteren aangaf, een van beide rusti gaan doet dan kan het inderdaad best denk ik :).

Nee, waarom je 2x cardio zou doen natuurlijk ;)

Had hij wel door vermoed ik, zijn reactie was eerder vol sarcasme :p.

• #2.907
Nog even een overzichtje van het loopje.
In het begin goed rond de 9km/h gebleven, maar hoe langer ik loop hoe meer ik de neiging heb om sneller te gaan.
HR in het oog gehouden, uiteindelijk gemiddeld 161bpm i.p.v. 170-175. Dus duidelijk toch rustiger aan gedaan :).
Pauze is omdat ik na 7,5km ben gestopt bij de bakker, brood was op dus nuttige aan aangename gekoppeld :p.
Laatste anderhalve km gerend met een brood op mijn arm :roflol: .

Looptraining donderdag 21 november 2019
Cijfertjes: 57'; 9km; 9,5km/h; 530kcal

wp_ss_20191121_0002.jpg wp_ss_20191121_0001.jpg wp_ss_20191121_0003.jpg wp_ss_20191121_0004.jpg

Deze namiddag naar de S gaan kijken, vanavond nog uurtje spinnen en vanaf morgen weer naar kantoor om te werken :sad:.
Nu ik goed geïnstalleerd ben was ik er best aan gewoon geworden om thuis te zitten :rolleyes:.
Gelukkig heb ik wel nog officiële thuiswerk-dagen en wat verlof, dus ik moet geen enkele volledige week meer naar kantoor dit jaar :D.

Nog even een overzichtje van het loopje.
In het begin goed rond de 9km/h gebleven, maar hoe langer ik loop hoe meer ik de neiging heb om sneller te gaan.
HR in het oog gehouden, uiteindelijk gemiddeld 161bpm i.p.v. 170-175. Dus duidelijk toch rustiger aan gedaan :).
Pauze is omdat ik na 7,5km ben gestopt bij de bakker, brood was op dus nuttige aan aangename gekoppeld :p.
Laatste anderhalve km gerend met een brood op mijn arm :roflol: .

Looptraining donderdag 21 november 2019
Cijfertjes: 57'; 9km; 9,5km/h; 530kcal

wp_ss_20191121_0002.jpg wp_ss_20191121_0001.jpg wp_ss_20191121_0003.jpg wp_ss_20191121_0004.jpg

Deze namiddag naar de S gaan kijken, vanavond nog uurtje spinnen en vanaf morgen weer naar kantoor om te werken :sad:.
Nu ik goed geïnstalleerd ben was ik er best aan gewoon geworden om thuis te zitten :rolleyes:.
Gelukkig heb ik wel nog officiële thuiswerk-dagen en wat verlof, dus ik moet geen enkele volledige week meer naar kantoor dit jaar :D.

ik ben al blij als ik 5k stappen haal op een doordeweekse dag...................

• #2.909
ik ben al blij als ik 5k stappen haal op een doordeweekse dag...................

Ik ook hoor zonder mijn (loop)trainingen.
Dat heb je nu eenmaal met een bureaujob, helaas...
Al probeer ik om af en toe over de middag even naar buiten te gaan voor een frisse neus of een praktisch bezoekje aan de lokale AH :).
Zoniet heb ik om 18u vaak amper 4000-4500 stappen gezet, schandalig eigenlijk.

• #2.910
Eindelijk ook eens een wat betere potato cam foto van mijn rug kunnen maken.
Ik ben er altijd blij mee als ik in de spiegel kijk, maar op foto ziet het er altijd zo zielig uit :grumble:.

WP_20191120_21_43_41_Pro.jpg

WP_20191120_21_47_07_Pro.jpg

Langzaam lopen is bijna net zo moeilijk als snel lopen, het midden is dan weer verleidelijk makkelijk, goede poging!
Ik ben er altijd blij mee als ik in de spiegel kijk, maar op foto ziet het er altijd zo zielig uit :grumble:.

Goeie rug is goed, lekkere industrial achtergrond.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #2.914
Langzaam lopen is bijna net zo moeilijk als snel lopen, het midden is dan weer verleidelijk makkelijk, goede poging!

Goeie rug is goed, lekkere industrial achtergrond.

Thx :).
Er is nog wat werk in huis, ja :p.
Maar het is warm, droog en alle voorzieningen zijn er. Dus we hebben geen haast.

:) :heart:

Bubs, je mag gerust meedoen als forum Chick 2019 hoor :thumb::flexbiceps:

Das lief, @Pieter68 !
Als ik nu nog eens de tijd had om foto's te kiezen en een collage te maken :rolleyes: .

Gisteravond wel degelijk nog wezen spinnen, extra 400kcal verbruikt.
Intake op 1600kcal gehouden.
Gemiddeld aantal kcal van de laatste 10 dagen is ongeveer 1650.
Mijn gewicht deze ochtend was identiek aan vorige week vrijdag.
Maakt me wel triest, is 1600kcal dan écht mijn onderhoud inclusief alle cardio die ik doe? :(
Dat betekent dat als ik mezelf doordeweeks niet wil uithongeren, ik ook helemaal niet buiten de lijntjes mag kleuren in het weekend zonder aan te komen...
Bah.

Vanavond rug training
Had eerst gedacht cardio te skippen omwille van de dubbele portie gisteren, maar gezien we zaterdag buitenshuis eten ga ik dat - gezien bovenstaande - toch maar niet doen.

Ziet er goed uit Bubs. Het is idd lastig om wat je in de spiegel ziet, vast te leggen op een foto. Dat kan heel frustrerend zijn.

• Like
  • #2.916
Ziet er goed uit Bubs. Het is idd lastig om wat je in de spiegel ziet, vast te leggen op een foto. Dat kan heel frustrerend zijn.

Dank je sweat! Blij om je hier weer eens terug te zien :).
Is inderdaad frustrerend, maar dat zijn zoveel dingen gerelateerd aan deze sport...

Beetje een off day vandaag, dan denk ik erover na om met alles te kappen :rolleyes: .
Heb op dit moment al werk-gerelateerde stress genoeg zonder me druk te moeten maken om kcal, gewicht, een rijstkorrel meer of minder,...
Maar goed, ik ken mezelf en ga uitendelijk toch gewoon door.

Beetje een off day vandaag, dan denk ik erover na om met alles te kappen :rolleyes: .
Heb op dit moment al werk-gerelateerde stress genoeg zonder me druk te moeten maken om kcal, gewicht, een rijstkorrel meer of minder,...
Je hebt er veel meer aan om jezelf te houden aan je ritme. Als je daar nog uit valt is het veel lastiger om jezelf weer te herpakken.
Gewoon lekker doorgaan en niet teveel nadenken. Just do it!

• Like
  • #2.918
Je hebt er veel meer aan om jezelf te houden aan je ritme. Als je daar nog uit valt is het veel lastiger om jezelf weer te herpakken.
Gewoon lekker doorgaan en niet teveel nadenken. Just do it!

I know, ik blijf ook gewoon doortrainen hoor. "Kappen met alles" slaat meer op alles tot in de kleinste puntjes te tracken qua eten enzo.
Ik heb het trainen ook nodig om mij te kunnen afreageren en even aan andere dingen te denken.
Bankhangen doesn't cut it anymore.

idd in je ritme blijven en ga op de automatische piloot wat je eten betreft, je hebt inmiddels zoveel ervaring opgedaan, ik denk dat je daar veel rustiger van wordt...probeer het maar een weekje uit...zul je zien :)

Dank je sweat! Blij om je hier weer eens terug te zien :).
Is inderdaad frustrerend, maar dat zijn zoveel dingen gerelateerd aan deze sport...

Hey die Bubs, denk je een beetje om jezelf? Wees niet te streng voor jezelf, je mag echt meer dan tevreden zijn met je body, je ziet er hartstikke goed uit :thumbs: . Gun jezelf af en toe ook gerust ff de ruimte om niet elke rijstkorrel te tellen en vertrouw op je ervaring en vooral op jezelf. Ik weet hoe moeilijk dat is maar ook ik heb deze week ff geen calorieën bij gehouden en dat is soms echt wel ff fijn hoor. Volgende week gewoon weer oppakken en door gaan. Net zoals je bij sommige manieren van trainen heavy en light periodes hebt mag dat denk ik met alles om het sporten heen ook wel eens. Ff een weekje alles light (mentaal gezien bedoel ik dan ;)) nemen en ff niet te druk maken om alles, als je vertrouwd op je ervaring en het niet te gek doen gebeurd je niks in zo'n week hoor.

Terug
Naar boven