- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Met een UB/LB/reserve en UBofLBofFBdoordeweek bouw je wat flexibiliteit in.Nee, dan is full body geen heel goed idee. Of je moet iemand kennen die een verdomd goede verdeling kan maken qua volume en intensiteit per oefening..
Dan blijft UB/LB over of PPL of bijvoorbeeld PPL of vrijdag t/m zondag en FB op dinsdag of woensdag..
Push: Borst, (voorkant)schouders, triceps
Pull: Rug, achterkant schouders, traps, biceps, onderarmen
Legs: Quads, glutes, hamstrings, kuiten (zelf zou ik buik hier bij doen)
Mocht je al je trainingen doen, dan kan je op de reserve dag ook iets doen wat nog wat meer aandacht vraagt.
Het zou mijn voorkeur hebben wat flexibiliteit in te bouwen en zorgen dat je alles per anderhalve week twee keer doet.
Dan is het ook minder erg als je een keer niet kunt of wilt, je hebt het al druk zat.
Dit alles gezegd hebbende, heb ik geen ervaring met PPL, minimaal met UB/LB, hoogstens (te) veel over gelezen. Wel heb ik veel ervaring met niet trainen of een schema volplannen dat als er iets tussen komt de hele trainingsweek in duigen loopt. Voor mij geeft het hebben van een reservedag heel veel rust, het is niet meteen "All is lost", als er in de loop van de week iets tegen zit, ook als ik er geen gebruik van maak en toch een training oversla.
KT (3-4x) en hardlopen (2x?) en 2x spinning lijkt alweer erg veel.
Don't set yourself up for failure!
(in training and life)
Laatst bewerkt:

.
.
.
! Ok ok, ik heb misschien meer aandacht voor de filmpjes dan voor de geschreven tekst 

.
.