AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.041
Weer een dagje thuiswerk op woensdag, dus wekker om 6u45,en om 7u30 al in de gym voor deload training numero duo.

Training woensdag 4 december 2019 - Borst/schouders DELOAD
Bench press

1x15x22,5
1x12x27,5
4x10x32,5

OHP SS Ab rope pushdown
4x10x17 // 4x15x47,5

Side laterals
4x10x4

Incline DB Press
4x10x8

Rear laterals
4x10x6

Dips SS Incline crunch
4x10 // 4x15

Vertical chest press
4x10x30

Abdominal crunch machine
4x12x15

Cardio ~210kcal
  • 20' Wave, LISS
Morgenochtend staat weer een herstel loopje op het programma.
Spinning twijfel ik nog, denk dat ik ga aanvoelen hoe vermoeid ik ben doorheen de dag + of mijn verkoudheid niet erger wordt :).
Doei!

• #3.043
Wat houdt "wave" in?

Veel plezier met het loopje, je kunt het (tempo laag houden)!

Schaatsbeweging :).

1575463131462.png

Ik vind 'm goed voor de booty:peachy:!

prima voorbereiding voor de wintersport ...ligt er al sneeuw in Essen.....heb je je kettingen al uit het vet?

Daar kan Koopmans niet tegenop, ik neem mn woorden terug :sad:

• Like
Waarderingen: Bubs
Slechts de helft is al op, mijn vriend heeft zijn deel nog niet opgegeten.
Dus als je snel genoeg bent... :p
Toch niet de helft van wat op het bordje lag?

Pannenkoeken eet je normaliter minimaal per 5, maar het liefst per 10!

• #3.051
  • #3.053
We heten niet allemaal Marvin :roflol:

Exactly :D!

De interne klok was er deze ochtend alweer om 5u35, dus opgestaan voor een rondje lopen (of moet ik zeggen glijden, want het was spekglad op bepaalde plaatsen).
Het was best frisjes, maar liever dat dan uitgeregend worden :).
Deze keer vooral focus op hartslag gehouden.
Liefst wilde ik niet boven de 160bpm gaan, en ik ben effectief bijna constant tussen 150-155 gebleven.
Enkel het stuk waar ik een kilometer ofzo moet klimmen ging ik even tot 165, tempo werd dan ook verlaagd om terug in de goeie range te komen :).

Looptraining donderdag 5 december 2019 - Hersteltraining
Cijfertjes: 1h04'; 10km; 9,4km/h; ~600kcal

wp_ss_20191205_0005.jpg wp_ss_20191205_0004.jpg wp_ss_20191205_0001.jpg wp_ss_20191205_0002.jpg

Ik ben er nog niet uit of ik ga spinnen vanavond.
Nog eventjes de tijd om erover na te denken.

Lekker bezig! :clap:

Hoe gaat het verder?

• Love
  • #3.055
Lekker bezig! :clap:

Hoe gaat het verder?

Thank you babe!
Verder voel ik dat het alweer donderdag is, en nood krijg aan weekend.
Sinds een paar uur hoofdpijn, mijn humeur is niet bepaald top door de lange file vanochtend enzoverder.
Conclusie: beter chillen op de bank vanavond ipv mezelf een tweede keer af te jakkeren vandaag.
Het is tenslotte deload week!

Oja, dinsdagavond kreeg ik plots een meeting request van de big chief "toekomstplannen en misverstanden", gepland voor volgende week woensdag.
Daar krijg ik het van hé, van die vage uitnodigingen waarvan ik geen flauw idee heb waarover het gaat die dan pas een week later doorgaan.
Maar goed, ik probeer er geen f**k om te geven ;).
Morgen van thuis uit werken, dus lekker een uur langer in bed liggen en dan een zalig weekend tegemoet!

Mehh, blijf goed aan jezelf denken en wind je niet teveel op over dat gesprek. Je weet immers niet waar het over gaat, dus ook niets om je op voorhand zorgen over te maken, want je kunt je nog 10.000 dingen bedenken, het gesprek kan over 1803471024710247 miljoen andere dingen gaan en zelf ben je geneigd om vooral negatief te denken. Komt vast goed.

Ze weten ook wel wat ze aan je hebben en wellicht is het slechts goed bedoeld om goed een en ander af te stemmen! Kan alleen maar in je voordeel zijn :kiss:

Ik hoop dat je vanavond geweldig slaapt :heart: Goed dat je die cardio skipt, ga je echt niets aan hebben!

Oja, dinsdagavond kreeg ik plots een meeting request van de big chief "toekomstplannen en misverstanden", gepland voor volgende week woensdag.
Daar krijg ik het van hé, van die vage uitnodigingen waarvan ik geen flauw idee heb waarover het gaat die dan pas een week later doorgaan.

Dan vraag je dat toch gewoon even?

Hoewel ik wel begrepen heb dat hiërarchie in België nog altijd hoog in de vaandel staat en de baas vaak dictatoriale eigenschappen heeft.

• Like
  • #3.058
Mehh, blijf goed aan jezelf denken en wind je niet teveel op over dat gesprek. Je weet immers niet waar het over gaat, dus ook niets om je op voorhand zorgen over te maken, want je kunt je nog 10.000 dingen bedenken, het gesprek kan over 1803471024710247 miljoen andere dingen gaan en zelf ben je geneigd om vooral negatief te denken. Komt vast goed.

Ze weten ook wel wat ze aan je hebben en wellicht is het slechts goed bedoeld om goed een en ander af te stemmen! Kan alleen maar in je voordeel zijn :kiss:

Ik hoop dat je vanavond geweldig slaapt :heart: Goed dat je die cardio skipt, ga je echt niets aan hebben!

Ik heb min of meer een idee.
Een paar maand geleden ben ik bij het hoofd van een andere afdeling binnen gestapt om aan te geven dat ik het wel zou zien zitten om de overstap te maken.
Op dit moment is daar geen vacature, maar mijn "spontane sollicitatie" werd met veel enthousiasme ontvangen, een lofzang over mijn werk/flexibiliteit/omgang met klanten etc.
Er wordt daar nu gekeken om een vacature los te peuteren in het budget 2020.
Uiteraard heeft het hoofd van die afdeling dat terloops laten vallen aan mijn huidige director (ondanks dat ik volledige discretie had gevraagd) en ben ik daar een tijd geleden al eens over aangesproken geweest.
Ik vermoed dat mijn huidige stresslevel en de gevraagde overstap hét onderwerp zullen zijn.
Alleen heb ik het er zelf met niemand over (behalve met mijn mini-chef/team lead die het dan weer weet van mij director; ik hou het liever stil tot ik zeker ben wanneer ik kan veranderen van functie) dus waarom hij daar nu plots nog eens over wil spreken :dunno:.

I.v.m. cardio heb je helemaal gelijk.
Het enige dat het me zal opbrengen is dat ik morgen weer als een kaartenhuisje ineen zak waarschijnlijk :rolleyes:.

Dan vraag je dat toch gewoon even?

Hoewel ik wel begrepen heb dat hiërarchie in België nog altijd hoog in de vaandel staat en de baas vaak dictatoriale eigenschappen heeft.

Reden dat het pas volgende week woensdag is, is dat we pas dan beide op kantoor zijn.
Vandaag ben ik er, maar hij niet.
Morgen werken we beiden van thuis, maandag ben ik in verlof en dinsdag werk ik ook thuis.
Ik dacht er wel even over om hem te bellen, maar dan komt dat zo zielig en onzeker over.
Dus dat idee heb ik aan de kant geschoven.

Laatst bewerkt:
Dus dat idee heb ik aan de kant geschoven.
Jij bent perfectionistisch en hebt een soort van "doom" beeld in je hoofd nu :o (even cru gezegd)

Je wil binnen hetzelfde bedrijf overstappen begrijp ik?
Die andere afdeling is vol lof dus die horen ook wel hoe jij bent en ze willen je dus hebben.

Het kan natuurlijk ook best zijn dat je huidige director het nu weet maar jou juist wil behouden... Dat hij gewoon een gesprek aan wil gaan van waarom jij die stap wil nemen en bij zijn afdeling wil gaan. Misschien is het wel een gesprek waarbij hij aangeeft wat hij kan doen om jou bij zijn afdeling te houden. ;)
Ze zijn immers ook op die andere plek enthousiast over je. Dus het lijkt me stug dat er negatieve verhalen rondgaan en hij je aan de kant wil zetten als ik het zo hoor en lees.

Maar ik snap je onzekerheid. Ben zelf ook zo een "doom" denker. :o
Maar probeer het los te laten. Ik snap dat het lastig is maar als je logisch nadenkt zou het niet logisch zijn dat hij je aan de kant schuift toch?
Maar gevoel.... is echt een lastig dingetje... sterkte :kiss:

• #3.060
Jij bent perfectionistisch en hebt een soort van "doom" beeld in je hoofd nu :o (even cru gezegd)

Je wil binnen hetzelfde bedrijf overstappen begrijp ik?
Die andere afdeling is vol lof dus die horen ook wel hoe jij bent en ze willen je dus hebben.

Het kan natuurlijk ook best zijn dat je huidige director het nu weet maar jou juist wil behouden... Dat hij gewoon een gesprek aan wil gaan van waarom jij die stap wil nemen en bij zijn afdeling wil gaan. Misschien is het wel een gesprek waarbij hij aangeeft wat hij kan doen om jou bij zijn afdeling te houden. ;)
Ze zijn immers ook op die andere plek enthousiast over je. Dus het lijkt me stug dat er negatieve verhalen rondgaan en hij je aan de kant wil zetten als ik het zo hoor en lees.

Maar ik snap je onzekerheid. Ben zelf ook zo een "doom" denker. :o
Maar probeer het los te laten. Ik snap dat het lastig is maar als je logisch nadenkt zou het niet logisch zijn dat hij je aan de kant schuift toch?
Maar gevoel.... is echt een lastig dingetje... sterkte :kiss:

Das heel lief Marina! Ik ben inderdaad een doomdenker, op alle vlakken :o.

Gisteren ben ik hem nog tegen het lijf gelopen kwartiertje voor ik naar huis zou vertrekken, dus toch ineens maar het gesprek gehouden.
Basically kwam het erop neer dat mijn team lead dacht dat ik ervan uitga dat ik binnen een paar maanden de overstap kan maken naar het andere team, en dat zo heeft doorgegeven aan mijn director.
Blijkbaar zijn de budgetten voor 2020 vastgelegd en is er geen extra vacature gepland voor die afdeling, wat ik sowieso verwachtte.
Zij dachten dus dat ik daar super teleurgesteld over zou zijn, mijn " plannen" in het water zouden vallen en ik gewoon het bedrijf zou verlaten.
Wie is er dan de doomdenker :roflol:?

Ik doe mijn huidige job nog steeds graag, alleen heb ik meer voeling met dat ene pakket en wil daardoor in de toekomst overstappen.
Of dat nu binnen een paar maand, of een jaar is maakt me niet echt uit.
Als ze me willen overtuigen om niet over te stappen, dan moeten ze dat in januari maar duidelijk maken met €€€ :p.

Voor de rest:
  • Gisteravond lekker rust genomen met brainless tv en daarna heerlijk geslapen.
  • Het is vrijdag! :woot:
  • Thuiswerk, ook :woot:
  • Vanavond deload rug/triceps en dan lekker weekendmodus!
:wave2:

Terug
Naar boven