Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die halve marathon gaat wel goedkomen. Is maar 5+km verder. Onder de 2 uur moet wel haalbaar zijn.helemaal tijdens een evenement want dan kan je gewoon doorlopen.
.Goede armen!
Als je zo soepel die 15k loopt wordt dat minstens een sub 2 uur hm!
Dat is een mooi doel, niet één die ik haalde bij de eerste keer, op ongeveer een halve minuut, vind ik nog steeds jammer.
.
.
.
.
Thanks Pieter!
) tot eind maart.Goed voornemenAls ik me niet teveel volvreet de komende twee weken, dan zal die mini-cut in januari niet nodig zijn.

Goed voornemen
Geniet van de lunch straks. En laat ze op werk niet teveel op je nek zitten!
.
.
.
.
.
.
) en we gaan waarschijnlijk samen rennen
.
)
.
.True tory

In for full auswitchHet is op de lange baan natuurlijk wel interessanter om drie extra weken 1600kcals te eten dan full Auswitch-dieet te gaan om die "kerstkilo's" eraf te krijgen.
We zien wel.

Er is niks mis mee wanneer op deze wijze je gat in de fik staat..Amai mijn gat, letterlijk!
Mijn glutes stonden al in vuur en vlam na deze.

Aawh crap! En hoe voelt je rug vandaag?Al de hele week heb ik een zeurende pijn in het midden van mijn rug ongeveer.
De hip thrust gisteren voelde ik ook best aan mijn rug bij de eerste rep, om omhoog te komen en evenwicht te zoeken.
Dus nu nog meer last.
.
.
.Er is niks mis mee wanneer op deze wijze je gat in de fik staat..![]()
Aawh crap! En hoe voelt je rug vandaag?
Succes met de Santa-run straks!![]()
.
.

.
.
.
.
gekregen (lang leve een aardappel bedrijf dat sponsort
), en nog wat op de kerstmarkt vertoefd (waar er nog twee lokale biertjes en een choco-rum bijhoorden
).
.Wat ambitieus rond de feestdagen, voel me bijna schuldig. Al heb ik ook nog een eindejaarsloop in de planning.Christmas run 22 december 2019
Cijfertjes: 49'; 8,1km; 10,0km/h; 470kcal; AVG HR 160bpm
![]()
![]()
![]()
Een kleine 7km samen met mijn vriend gelopen, dus voor mij een chille Christmas run.
Mentaal wel een uitdaging om constant ingehaald te worden, wetende dat je beter kan.
Ik was wel aangenaam verrast van zijn tempo in het begin, maar hij had het wel zwaar zei hij achteraf.
Vandaar dat er plots een serieuze daling in de snelheid zit...
Nadat hij al 5 keer of zo had gezegd dat ik niet bij hem hoefde te blijven, besloten om de laatste kilomter full loco alles te geven.
Lekker nog een 50-tal mensen ingehaald, die helemaal verward keken dat ik plots zo hard ging.
Ik was zelf ook verbaasd toen ik zag dat ik die laatste kilomter 12,6km/h haalde.
Na afloop nog een Aquarius en een mini-pakjegekregen (lang leve een aardappel bedrijf dat sponsort
), en nog wat op de kerstmarkt vertoefd (waar er nog twee lokale biertjes en een choco-rum bijhoorden
).
Vandaag een dagje rust, en morgenvroeg een rustig rondje doen denk ik.
Met de feestdagen wordt het iets moeilijker om in de gym te raken, vooral omdat ik - met uitzondering van woensdag - de hele week moet werken.
Plan is om donderdag, zaterdag en zondag te kunnen trainen, en 2 of 3 keer te lopen.
Toedeloe!
Wat ambitieus rond de feestdagen, voel me bijna schuldig. Al heb ik ook nog een eindejaarsloop in de planning.
Geniet ervan en van elkaar!
.
.

.
!
.Krijgt je schatje een andere kleur!? :OOOODank je @mitsymo !
De eerste kunnen ze me alvast niet meer afpakken, want ondanks de nare weersvoorspelling ben ik deze ochtend toch een uurtje vroeger uit bed geklauterd.
Gelukkig maar, want ze hadden weer pure leugens verkocht in het weerbericht gisteravond.
Geen regen, geen wind, wel lekker gelopen.
Niets speciaals, nog eens een gewoon 10km loopje.
Looptraining dinsdag 24 december 2019
Cijfertjes: 57'; 10,1km; 10,6km/h; ~575kcal; AVG HR 172bpm
![]()
![]()
![]()
Dat ging goed!
Voor de lol ook eens gekeken naar mijn afstanden en bijhorend tempo van een jaar geleden (solo loopjes).
De trainingen waren minder frequent, en de afstanden meestal wat korter.
Gemiddelde snelheid lag toen net onder of boven de 10km/h.
Ook op dat vlak best wel wat vooruitgang gemaakt dus.
Waar ook vooruitgang in zit, dat is de S2000!
Donderdag gaat de eerste laag verf erop.
![]()
![]()
![]()
![]()
.Ik schrok al!! Ik vind oranje ook echt de perfecte kleur voor die auto namelijkNeuh, dat oranje is te mooi!
Wel een total body make-over.

.
.
.
.
.
.
@Gym2
.
)

!Topwerk, tot het einde onder de 10 km/u blijven!Training donderdag 26 december 2019 - UB Freestyle@Gym2
Side raise SS Front raise
1x12x4 // 1x12x4
1x12x5 // 1x12x5
2x10x6 // 2x10x6
Flat bench DB Press
1x12x8
1x12x10
2x10x12
Assisted pull-ups
1x12x18
2x10x18
1x6x16
BB BOR
2x10x30
2x8x35
Straight arm pushdown
1x12x10
1x12x15
2x10x17,5
DB Shoulder press
2x12x8
2x10x10
DB Tricep overhead extension
2x12x14
2x10x16
DB Bicep curl
1x12x6
1x12x7
2x10x8
Abdominal crunch machine
1x15x30
3x12x35
Hanging leg raises
4x12xBW
Cardio
Had maar een "meh" gevoel, hoewel het niet echt een slechte training was.
- 4x200 trappen op het werk
Waarschijnlijk omdat ik het niet gewoon ben om doordeweeks 's avonds in gym 2 te trainen...
Vanochtend lekker rondje gelopen.
Goeie hersteltraining! Wel iets langer dan gepland.
Looptraining vrijdag 27 december - Hersteltraining
Cijfertjes: 1h11'; 11,15km; 9,4km/h; 660kcal; AVG HR 154bpm (ow yeah)
![]()
![]()
![]()
Nog paar uurtjes werken, en dan een weekje vakantie!
ga je dr tussenuit of thuiswerken aan je automobiel?Nog paar uurtjes werken, en dan een weekje vakantie!

Topwerk, tot het einde onder de 10 km/u blijven!
Fijne vakantie!
.ga je dr tussenuit of thuiswerken aan je automobiel?![]()
.
.Je kan die lekkere dingen ook weggooien haha, anders wordt het zo'n kwelling hahaThanks @Mentat! Hartslag monitoren en elke +/-2km snelheid checken helpt om er echt een hersteltraining van te kunnen maken.
Doet ook wel eens deugd, tbh... Gewoon relax rennen zonder buiten adem te zijn.
Gewoon weekje thuis chillen. Proberen om me niet vol te vreten en voldoende te sporten.
Misschien ook eens brainstormen over hoe ik de volgende echte cut wil aanpakken enz.
Werken aan de automobiel zal niet lukken, aangezien die momenteel in de spuitcabine staat.