Nou..precies dit zeg!!
Wat een liefde van een rasechte cardiNoër

.
Verstandig!!
Lekker zeg.. 7.5 uur slaap!!
Soms kan ik wel eens verstandig doen, heel soms...
Ja, zaaaaaaalig! Deze nacht weer een grote 7u geslapen, wieoewieoe!
De mensen die ook het "Wat heeft je dag vandaag verpest"-topic volgen, die zullen al weten dat ik gisteren geen gym meer van de binnenkant heb gezien

.
Klant die niet verder kon, 2u overgewerkt en dus maar rechtstreeks naar huis gereden.
Maar... Nieuwe dag, nieuwe kansen! Dus vandaag poging nummer 3 om in de gym te raken deze week

.
Gisteravond wekker gezet om 5u45 voor deze ochtend zodat ik een rondje kon rennen. Dat kan me dan toch al niet meer ontnomen worden

!
Niets speciaals, ik ben nog steeds niet 100% fit dus het is een gewoon 10km loopje op rustig tempo geworden.
Looptraining 9 januari 2020 - Default training
Cijfertjes: 59'; 10km; 10,2km/h; 575kcal; AVG HR 167bpm
Deze ochtend ook weer eens de weegschaal getrotseerd.
Stiekem had ik me vorige week vrijdag ook al gewogen, maar toen was het al bijna middag en dus 6u later dan mijn "normale" weegmoment.
Een afwijkend resultaat vermoed ik dus.
Anyhow, ik heb de feestdagen goed overleefd. Dat wist ik eigenlijk al, gezien mijn kleren allemaal nog hetzelfde zitten.
Ochtendgewicht 19/12/19: 53,3Kg
Ochtendgewicht 09/01/20: 53,2Kg
-0,1Kg
Hah! Genoten van de feestdagen en niet veranderd in een nijlpaard

!
Dusssss
@Skatermarvin geen Auswitch-dieet mini-cut toestanden voor Bubsie, maar lekker weer de 1600 kcal oppikken!
Ja, terug oppikken... De laatste dagen beetje te weinig gegeten (gisteren zelfs maar 1100 kcal

).
Vandaag maar een beetje beter mijn best doen!
Doei doei!