AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.181
Je had dan de regen nodig om verstandig te doen, maar goed zo!

"There is a fine line between hard and stupid!" las ik vanmorgen ergens op het internet (site van Atomic Athlete) en die gedachte borrelde bij me op gezien de prachtige volharding waarmee je tijdens de feestdagen en in het nieuwe jaar bezig bent en dat je erover denkt dat te kunnen doorzetten met ziekte.

Laat Mina je lekker het goede voorbeeld geven vandaag! (Ik ga er vanuit dat Mina je kat is en dat een uurtje met Mina spelen geen Vlaamsche zegswijze is die ik niet ken)
Zo, ik ga ervan blozen :o. Mina is inderdaad onze kat (en voetverwarmer). WP_20200102_23_31_19_Pro.jpgWP_20200103_11_55_15_Pro.jpg

Als ik nu heel lief ben voor Mina.....en ik roep haar bij me....wat antwoord ze dan?

Mi-jouw?

• #3.186
Ik als autist asperger vindt dat juist welclekker, weet precies wanneer de KM klaar is en welke tijd ik op welke KM loop, hierdoor is ook voortgang beter te vergelijken.

Exact dit!

Beste respons die ik ooit heb gehad op iemand vertellen dat ze bijna iets doms gedaan heeft.

Het sloeg eerder op de volharding enz :p.
Maar ik ben blij dat ik toch de beste was in iets :cool:.

Als ik nu heel lief ben voor Mina.....en ik roep haar bij me....wat antwoord ze dan?

Mi-jouw?

Eerder Mi-hongerdusfeedmewoman!

Niet veel beterschap deze ochtend: nog steeds keelpijn, nog steeds hoofdpijn en nog steeds koorts.
Dus... Banaan gegeten, dafalgan genomen en naar de gym getrokken :D!

Training zaterdag 4 januari 2019 - LB2
Leg press
1x12x40
1x12x70
1x12x100
2x12x120
2x10x140
2x10x150

BB Hip thrust
1x8x57
1x8x67
1x8x77
5x5x87
1x8x77
1x8x67

Seated leg curl
1x12x40
3x10x47,5

Cable glute kickback SS Cable hip adduction
1x12x30 // 1x12x20
2x10x35 // 2x12x22,5
1x10x37,5 // 1x10x25

Seated torso rotation
3x12x27,5

Kneeling torso rotation
3x12x47,5

Ball leg curl SS Ball crunches
3x20 // 3x20

Back extension
Skipped, bankje was constant bezet...

Geen cardio, want te lang in bed gelegen en dus geen tijd meer...
Wel nog de daily driver gepoetst deze namiddag en paar uurtjes in de keuken gestaan (courgettesoep met dragen gemaakt, en voor het eerst Rendang in elkaar aan het flansen) :).
Nu rusten!

• #3.187
Vanochtend al een stuk minder keelpijn, geen hoofdpijn en nog maar lichte koorts :woot: .
Dus er kon een rondje gerend worden.
Rustig aan, uiteraard, want helemaal fit ben ik toch nog niet.
Nouja... Rustig op z'n Bubs dan :o.

Looptraining zondag 5 januari 2020 - Rustige training die uitgedraaid is op een duurtraining met afstandsrecord
Cijfertjes: 1h38'; 17,1km (PR); 10,5km/h; ~1000kcal; Avg HR 171bpm

wp_ss_20200105_0001.jpg wp_ss_20200105_0002.jpg wp_ss_20200105_0003.jpg wp_ss_20200105_0004.jpg

Bij thuiskomst beetje stretchen, beetje uitblazen, rugzak nemen en de fiets op naar de gym.
Ik was een brok energie (raar maar waar) en heb er nog een UB training uitgeperst ook...

Training zondag 5 januari 2020 - UB2
Incline DB Press
1x12x8
1x12x10
3x10x12

OHP
1x10x12
1x8x22
1x6x22 Afgeleid, focus weg, bar ging niet meer omhoog...
1x8x22

Face pulls
1x12x25
3x12x32,5

Vertical row machine
1x12x25
1x12x30
2x10x32,5

Deltoid press circular
1x12x15
2x12x22,5
1x8x25

Dips
4x10xBW

Back extension SS Side crunch on bench
4x12x12 // 4x12x8 per kant

Lower back machine
1x12x17,5
3x10x25

Lat pulldown behind neck
1x12x20
2x12x30
1x8x35

Doei!

Wow 17.1km, die halve die loop je zo! Goed zeg!

• #3.190
Rustig aan, zegt ze, maar dan in plaats daarvan extra ver lopen. :lol:

Goed gelopen, die hm gaat je wel lukken.

Ach, geen focus op de ohp, je bent tenminste niet tegen een smith aangelopen.

• #3.192
Rustig aan, zegt ze, maar dan in plaats daarvan extra ver lopen. :lol:

Goed gelopen, die hm gaat je wel lukken.

Ach, geen focus op de ohp, je bent tenminste niet tegen een smith aangelopen.

Thanks Mentat!
Ik moet het vandaag wel een beetje bekopen, de verkoudheid is er niet op verbeterd :o.
Maar het was het waard :D!
Vandaag rust nemen, en vroeg mijn bed induiken :).

Nee, niet tegen een smith aangelopen.
Wel bijna achterover gevallen, haha :roflol:.

Netjes hoor 17km op rustig tempo.
Met medelopers en publiek loop je de overige 5 ook wel.

• Like
Waarderingen: Bubs
dik 17Km lopen met een gemiddelde van boven de 10Km/h.... respect,doe het je niet na. En dan vervolgens ook nog ff naar de gym gaan, je bent goed bezig Bubs :thumbs:

• #3.195
Netjes hoor 17km op rustig tempo.
Met medelopers en publiek loop je de overige 5 ook wel.

Voor mij is 10,5km/h al redelijk goed doorlopen eigenlijk :o.
Je moet rekening houden dat ik maar korte beentjes heb :roflol:.

Ik weet niet of ik ooit een halve marathon wedstrijd ga doen... Het is een doel dat ik voornamelijk voor mezelf heb gesteld, en op eigen tempo wil halen :).
Wel liefst binnen de 2 uur :p.

dik 17Km lopen met een gemiddelde van boven de 10Km/h.... respect,doe het je niet na. En dan vervolgens ook nog ff naar de gym gaan, je bent goed bezig Bubs :thumbs:

Thanks Vissertje!
Tijdens het lopen dacht ik "de gym laat ik maar voor wat het is", maar eenmaal thuis had ik er écht nog zin in!
Hoewel het misschien niet zo verstandig was, want mijn verkoudheid is er allebehalve beter op geworden :(.

Deze nacht was ook een ramp. Rond 22u30 in bed gekropen, nog tot middernacht liggen hoesten en om 4u weer hopeloos wakker.
Nu twijfel ik dus over de plannen vanavond...
Aan de ene kant heb ik wel zin in mijn LB training, aan de andere kant voelen mijn benen echt als gekookte spaghetti-stokjes en is het misschien overall beter om een dag extra rust te nemen...
#EeuwigeTwijfelaar

Was hier nog niet IN :o
Goed bezig Bubs met je kracht en looptraining. :thumb:
Als je je echt niet goed voelt wordt die training toch niet super en kan je je lichaam beter even laten herstellen ......

• #3.197
Was hier nog niet IN :o
Goed bezig Bubs met je kracht en looptraining. :thumb:
Als je je echt niet goed voelt wordt die training toch niet super en kan je je lichaam beter even laten herstellen ......

Welkom in mijn logje, neet!
En bedankt voor de complimentjes :).

Ik heb naar mijn lijf geluisterd, en ben gisteren lekker thuis gebleven!
Mijn vriend moest onverwacht niet werken, dus dat was een extra motivatie om rust te nemen.
Deze nacht stukken beter geslapen (toch een 7,5 uur denk ik) én ik voel me ook écht beter.
Nog wat last van slijmen en snotteren, en wat minder fut. Maar algemeen is het wel cava.

Vanavond moet het dus wel lukken om naar de gym te trekken :).
Alleen nog beslissen of ik UB of LB ga doen.
Liefst wil ik morgenochtend ook een herstel-loopje doen, dus UB lijkt me dan het best...

• Like
Ik heb naar mijn lijf geluisterd, en ben gisteren lekker thuis gebleven!
Mijn vriend moest onverwacht niet werken, dus dat was een extra motivatie om rust te nemen.
Deze nacht stukken beter geslapen (toch een 7,5 uur denk ik) én ik voel me ook écht beter.
Verstandig!!:D

Lekker zeg.. 7.5 uur slaap!!

• Like
  • #3.200

Wat een liefde van een rasechte cardiNoër :heart:.

Verstandig!!:D

Lekker zeg.. 7.5 uur slaap!!

Soms kan ik wel eens verstandig doen, heel soms...
Ja, zaaaaaaalig! Deze nacht weer een grote 7u geslapen, wieoewieoe!

De mensen die ook het "Wat heeft je dag vandaag verpest"-topic volgen, die zullen al weten dat ik gisteren geen gym meer van de binnenkant heb gezien :(.
Klant die niet verder kon, 2u overgewerkt en dus maar rechtstreeks naar huis gereden.
Maar... Nieuwe dag, nieuwe kansen! Dus vandaag poging nummer 3 om in de gym te raken deze week :roflol:.

Gisteravond wekker gezet om 5u45 voor deze ochtend zodat ik een rondje kon rennen. Dat kan me dan toch al niet meer ontnomen worden :p!
Niets speciaals, ik ben nog steeds niet 100% fit dus het is een gewoon 10km loopje op rustig tempo geworden.

Looptraining 9 januari 2020 - Default training
Cijfertjes: 59'; 10km; 10,2km/h; 575kcal; AVG HR 167bpm

wp_ss_20200109_0003.jpg wp_ss_20200109_0004.jpg wp_ss_20200109_0001.jpg wp_ss_20200109_0002.jpg

Deze ochtend ook weer eens de weegschaal getrotseerd.
Stiekem had ik me vorige week vrijdag ook al gewogen, maar toen was het al bijna middag en dus 6u later dan mijn "normale" weegmoment.
Een afwijkend resultaat vermoed ik dus.
Anyhow, ik heb de feestdagen goed overleefd. Dat wist ik eigenlijk al, gezien mijn kleren allemaal nog hetzelfde zitten.
Ochtendgewicht 19/12/19: 53,3Kg
Ochtendgewicht 09/01/20: 53,2Kg -0,1Kg
Hah! Genoten van de feestdagen en niet veranderd in een nijlpaard :woot:!
Dusssss @Skatermarvin geen Auswitch-dieet mini-cut toestanden voor Bubsie, maar lekker weer de 1600 kcal oppikken!
Ja, terug oppikken... De laatste dagen beetje te weinig gegeten (gisteren zelfs maar 1100 kcal :o).
Vandaag maar een beetje beter mijn best doen!
Doei doei!

Terug
Naar boven