AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

:kiss:

• Heart
Waarderingen: Bubs
Sterkte Bubs, en probeer maar zoveel mogelijk tijd met haar door te brengen :heart:

• Heart
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.623
Bubs im ben niet de beste volger. Maar hou je taai in deze rot periode! Keep strong. Blijf lekker liften lucht soms wel op en geniet van de momenten samen nog!!!
Dank je @Furryx94 ! Liften lucht inderdaad op, lekker trainen en gas geven :).
Sterkte! Hopelijk kun je ondanks alles toch nog genieten van de tijd die je nog hebt met haar.

Iedereen maak dit soort dingen helaas een aantal keer in zijn/haar leven mee En het is zwaar en doet pijn. Je komt er doorheen maar niet helemaal onveranderd helaas.

En als het even hoog zit is sporten natuurlijk een lekkere uitlaatklep.
Thanks, en genieten proberen we zeker te doen. Ook van de kleine dingen, zoals eens friet halen en samen opeten of gewoon een koffie gaan drinken.
Klopt, alleen had ik gehoopt dat dit toch nog wel een jaar of 20 op zich zou laten wachten. Nooit is het bij mij opgekomen dat ik voor mijn 40-45ste al een van mijn ouders zou moeten afgeven :(.
Mijn mama is een sterke vrouw, ik hoop dat ik dat van haar mee heb...

Sterkte Bubs, en probeer maar zoveel mogelijk tijd met haar door te brengen :heart:
:heart: Dank je wel iedereen!

Dagje vrij, dus uitslapen (het was 7u30, heerlijk!) en daarna naar de gym voor training drie van de week.
Ging lekker! Front squat wat gewicht erbij, en met ruimte voor ietsje meer :cool: .

Training vrijdag 2 oktober 2020 - FB Week 2 Dag 2
Warm-up
  • 12' Crosstrainer (schijtweer dus met de auto naar de gym geweest)
  • Glute bridge + 3 abduction 3x15xS band
  • Push-ups 3x15xBW
Front squat
1x12x17
1x10x22
1x8x27
5x6x34,5

Reverse lunges in smith
5x8x+25Kg
Pittig!

Pull-ups
1x5xBW
1x4xBW
3x3xBW

Unilateral seated row
1x12x15
3x8x20

Small grip lat pulldown (ipv reverse grip)
1x12x30
1x12x35
1x8x40
Laatste was zwaaaaar! Voelt wel beter aan mijn elleboog dan reverse, dus ik hou 'm er zo in!

Straight arm pushdown (lat pulldown bezet :o)
3x10x35

Calve raises in smith
3x12x+10Kg

Abductor machine - Pyramid
Oops vergeten :o.

Cardio: 4km wandelen met de papa

1601656311096.png
*

En nu omkleden, voetjes onder tafel en genieten van lekker eten :D!
Fijn weekend iedereen!

*Foto's in grijze pakje volgen morgen

:hb::hb::hb:

Fijne verjaardag @Bubs, ff lekker genieten!
:bierbang:

• Like
Gelukkige verjaardag!

• Like
Gefeliciteerd!! :hb:

• Like
c01752e709d379efa16accd30e07b45c.jpg

• Like
Dank je @Furryx94 ! Liften lucht inderdaad op, lekker trainen en gas geven :).

Thanks, en genieten proberen we zeker te doen. Ook van de kleine dingen, zoals eens friet halen en samen opeten of gewoon een koffie gaan drinken.
Klopt, alleen had ik gehoopt dat dit toch nog wel een jaar of 20 op zich zou laten wachten. Nooit is het bij mij opgekomen dat ik voor mijn 40-45ste al een van mijn ouders zou moeten afgeven :(.
Mijn mama is een sterke vrouw, ik hoop dat ik dat van haar mee heb...

:heart: Dank je wel iedereen!

Dagje vrij, dus uitslapen (het was 7u30, heerlijk!) en daarna naar de gym voor training drie van de week.
Ging lekker! Front squat wat gewicht erbij, en met ruimte voor ietsje meer :cool: .

Training vrijdag 2 oktober 2020 - FB Week 2 Dag 2
Warm-up
  • 12' Crosstrainer (schijtweer dus met de auto naar de gym geweest)
  • Glute bridge + 3 abduction 3x15xS band
  • Push-ups 3x15xBW
Front squat
1x12x17
1x10x22
1x8x27
5x6x34,5

Reverse lunges in smith
5x8x+25Kg
Pittig!

Pull-ups
1x5xBW
1x4xBW
3x3xBW

Unilateral seated row
1x12x15
3x8x20

Small grip lat pulldown (ipv reverse grip)
1x12x30
1x12x35
1x8x40
Laatste was zwaaaaar! Voelt wel beter aan mijn elleboog dan reverse, dus ik hou 'm er zo in!

Straight arm pushdown (lat pulldown bezet :o)
3x10x35

Calve raises in smith
3x12x+10Kg

Abductor machine - Pyramid
Oops vergeten :o.

Cardio: 4km wandelen met de papa

1601656311096.png
*

En nu omkleden, voetjes onder tafel en genieten van lekker eten :D!
Fijn weekend iedereen!

*Foto's in grijze pakje volgen morgen
Wat een lekkere pomp!!! Jeetje super

• Heart
Gefeliciteerd

• Like
Happy Birthday Cat GIF

• Love
Gefeliciteerd Bubs!!

Happy Birthday GIF by memecandy

• Love
Congratz meis! :)
En sterkte :kiss:

• Like
Al een tijdje twijfel ik of ik even zou neerpennen wat er precies gaande is in mijn leven waardoor ik al een paar weken/maanden zaag en klaag over slecht slapen, stress, drukte, emotioneel op zijn,...
Uiteindelijk heb ik besloten om wat toelichting te geven, maar zonder al te veel details.
De reden dat het niet zo goed met me gaat (mentaal dan) de laatste tijd is omdat mijn mama op 25 maart met het nieuws kwam dat ze terminaal ziek is.
De dokter gaf haar toen nog 3-6 maand te leven, tot vorige week vrijdag dus eigenlijk...

Gelukkig is ze er nog, maar ik zie hoe het steeds slechter met haar gaat, dat ze veel pijn heeft en ook hoe erg mijn papa eronder lijdt.
Daarom probeer ik zoveel mogelijk bij te springen: ik ga daar poetsen, kook regelmatig voor hen, doe hun boodschappen, kleine klusjes uitvoeren, rondbellen en rondhollen voor paperassen,...
Dit is ook de reden dat dinsdag "mama en papa dag" is. Ik heb tijdskrediet aangevraagd met motief "medische bijstand" en werk dus momenteel 4/5 zodat ik extra hulp aan mijn ouders kan bieden en ook nog mijn eigen boel wat op orde kan houden...

Verder probeer ik zoveel mogelijk positief te zijn en toch her en der wat leuke dingen te plannen/doen.
Al is het niet altijd makkelijk om daarvan te genieten, en voel ik me soms schuldig als ik het wel doe.
Anyhow, ik wil geen medelijden etc. Daarom heb ik ook lang gewacht om dit hier te plaatsen.
Alleen is het nu misschien wat duidelijker waarom mijn trainingslog ook soms een beetje een klaagzanglog is :o.

:wave:
Heel veel sterkte bubs, dit zijn heftige dingen die je erg veel bezig kunnen en zullen houden, en ook volkomen terecht het gaat immers om je moeder.

Hou je taai en goed dat je het even van je af hebt kunnen schrijven, probeer de energie te halen uit de dingen die je leuk vind om te doen.

En van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er (ondanks alles) een mooie dag van met de mensen die je lief hebt :hb:

• #4.635
:hb::hb::hb:

Fijne verjaardag @Bubs, ff lekker genieten!
:bierbang:
Dank je wel! Gisteren al genoten van eten en (teveel) wijn, vandaag trekken we die lijn gewoon door natuurlijk :p.

En van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er (ondanks alles) een mooie dag van met de mensen die je lief hebt :hb:

Dank je wel iedereen :heart: !!

Wat een lekkere pomp!!! Jeetje super

Hehe, thanks! Gaf ook een lekker gevoel :).

Heel veel sterkte bubs, dit zijn heftige dingen die je erg veel bezig kunnen en zullen houden, en ook volkomen terecht het gaat immers om je moeder.

Hou je taai en goed dat je het even van je af hebt kunnen schrijven, probeer de energie te halen uit de dingen die je leuk vind om te doen.
Dank je Visser! Er gaat inderdaad geen dag voorbij zonder dat ik eraan denk of mee bezig ben. Wat ook logisch is vermoed ik.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oooh, wat heb ik heerlijk gegeten gisteren drool: . Aangezien ik een eeuwige twijfelaar ben en dus niet kon kiezen uit de menu's, heb ik de eer aan Mr. Bubs overgelaten.
Het is het Hopmenu geworden (zie spoiler) en het was echt om duimen en vingers van af te likken.
Lekkere fles wijn erbij (die ik voor 3/4 soldaat heb gemaakt want Mr. Bubs moest nog naar huis rijden :roflol: ) en de avond was helemaal af :heart: .

Hopmenu​

Watous biersoepje van Bernardus Triple en Watou kaas

In de oven gebakken paté van het Limburgs Kloostervarken
met seizoensalade vergezeld van “Houblonesse”- confituur
op basis van hopscheuten.
Dressing met bierazijn en Bernardus wit bier

In de pan gebakken eendenborstfilet
Saus van sjalotten, dragonazijn, bretoense boter en
„Houblonesse“ - caramelsaus
op basis van hopscheuten en Marc de Houblonesse, een eau-de-vie van hopscheuten
In „Fleur de Sel“ - boter uit Noirmoutier
geplette „Mona Lisa“ aardappelen

„Hop“ - parfait:
handgemaakt ijs van ei en room
verfijnd met Hopsakei, Poperings levenswater,
eau-de-vie gedistilleerd van vrouwelijke hoppebellen

Vanochtend naar de gym getrokken, alles op een rustig tempo want geen zin om me vandaag te haasten :p.
En, eerlijk is eerlijk, de wijn zat nog wat in mijn benen :roflol: . Al bij al ging de training toch even lekker als anders!

Training zaterdag 3 oktober 2020 - FB Week 2 Dag 4
Warm-up
  • Side hip abduction 3x10xS band per kant
  • 90degree hip abduction 3x20xS band
Leg press - Wide stance
1x15x40
1x12x70
1x10x100
5x10x120
DROPSET 20x100 // 20x70 // 25x40
Spaghetti legs incoming!

Bench press
Ik vond dat het vandaag de ideale dag was om te proberen of benchen al lukt zonder pijn.
En tadaaaaaaaa, it does! Ging zelfs beter dan verwacht na een aantal weken geskipt te hebben!

1x15xBB
1x12x30
1x10x35
1x8x40
3x4x42,5 Ik haal nog steeds 42,5 yay!
1x6x40

BB Hip thrust - 2sec hold
5x8x69,5
Zwaar, maar voelt zo goed aan de peach.

Seated leg curl
1x12x37,5
2x10x37,5

Abductor machine - pyramid (die ik gisteren vergeten was)
1x10x52,5
1x8x62,5
1x6x72,5
1x15x52,5

Adductor machine
1x20x22,5
3x10x42,5

Cable bicep curl
1x12x27,5
2x8x30 PR

Bench dips

3x15xBW

Tricep DB overhead extension
1x12x16
2x8x18 PR

Cardio:
~5,5km wandelen

Straks nog wat shoppen, iets kleins gaan eten en dan naar "Zoe Bizoe and friends" :D!
Vermoedelijk zetten we erna nog een klein stapje in de wereld. Ik denk dat we het niet te laat maken, tot rond een uur of 1 ofzo :roflol: .

@IRONic Pumper @euphorea helaas geen tijd gehad om te flexen in het grijze pakje. Die hebben jullie nog tegoed :p.
Om het goed te maken een foto van mijn nieuwe jeans in de plaats:roflol: .
IMG_20201003_131756.jpg

Laatst bewerkt:
drool: dat menu
Ik ben verbaasd over je training (en chapeau!), ik dacht dat het een puur gastrononisch weekend zou worden :P

• #4.637
drool: dat menu
Ik ben verbaasd over je training (en chapeau!), ik dacht dat het een puur gastrononisch weekend zou worden :P
Haha nee, de eend werd goed gebruikt voor extra booty- en quad gainz!
Maar genieten van eten doe ik wel hoor, ik vreet alles op vandaag waar ik zin in heb :o.

Lieve Bubs van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het zal allemaal wel heel dubbel zijn.
Hopelijk kan je er wel van genieten 😘

• Like
Happy birthday:birthday:

• Love
  • #4.640
Lieve Bubs van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het zal allemaal wel heel dubbel zijn.
Hopelijk kan je er wel van genieten 😘

Dank je wel allebei!

Gisteren echt een heerlijke avond gehad.
De show was goed, de cava erbij lekker, daarna nog wat cocktailtjes wezen drinken en afgesloten met chillen in de tuin.
Vandaag een kleine kater en een halve kilo lichter dan vrijdagochtend --> dit kan dus niet in een verjaardagsweekend hé!
Daarom: rustdag zodat de beentjes morgen fris zijn voor de eerste FB training van de week, en vanavond friet omdat ik blijkbaar nog niet genoeg heb gevreten dit weekend :roflol: !
Fijne zondag iedereen, geniet ervan!

Terug
Naar boven