Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brouwerij Rochefort komt voor het eerst in 65 jaar met nieuwe trappist
Een van mijn favoriete bieren, dus dit is goed nieuwsBrouwerij Rochefort komt voor het eerst in 65 jaar met nieuwe trappist
Speciaal voor je verjaardag!![]()
Trappistenbrouwerij Rochefort pakt verrassend uit met een nieuwe trappist, Triple Extra. Het wordt het eerste nieuwe brouwsel in 65 jaar. Opvallend: voor het eerst pakt de brouwerij uit met een blond bier. Het nieuwe bier ligt vanaf dit weekend al in de winkels.m.hln.be

Ik dacht om het zonder te doen ter gelegenheid van mijn verjaardag, maar speciaal voor jou zal ik de grijze outfit toch aantrekken!Word* Wanneer kom je eens langs voor een bijlesje Nederlandse taal?
@Bubs Wanneer weer foto's in je grijze pakje?
).Ooooh, ideaal!Brouwerij Rochefort komt voor het eerst in 65 jaar met nieuwe trappist
Speciaal voor je verjaardag!![]()
Trappistenbrouwerij Rochefort pakt verrassend uit met een nieuwe trappist, Triple Extra. Het wordt het eerste nieuwe brouwsel in 65 jaar. Opvallend: voor het eerst pakt de brouwerij uit met een blond bier. Het nieuwe bier ligt vanaf dit weekend al in de winkels.m.hln.be
Thank you
.
.
.
!
.Thank you!Kijk aan, er komen zelfs VPR's voorbij hier! Lekkere hip thrusts hoor!![]()
.
.
.
.
Niet dat jouw situatie gezeik is, maar voor de meeste Nederlanders, deze incluis, is zeiken op alles de standaardmodus, je valt amper op en wat eruit moet, moet eruit.Dank je!
Zo is dat, het is hier geen algemeen Nederlands dictee gelukkig.
Thank you!
Vanochtend in twijfel om al dan niet te gaan rennen, en toen beslisten de weergoden voor mij.
Vroeger liet ik me niet tegenhouden door wat regen, maar ik kan het me nu gewoon niet veroorloven om ziek te worden. Dus geen risico nemen en er een rustdag van maken.
Wandelen in mijn lunchpauze zal er ook niet inzitten, het blijft maar onophoudelijk regenen.
Laten we het erop houden dat de rust goed zal zijn voor de booty gainz.
Met mijn rug gaat het ook goed trouwens. OHP met enkel een barbell van 12kg doet al geen pijn meer, maar ik wacht toch nog even voor ik daarmee weer gek ga doen.
Net zoals ik nog niet onmiddellijk terug ga deadliften, of benchen. Ik wil echt 100% pijnvrij zijn voor ik me weer aan die compounds waag.
Al een tijdje twijfel ik of ik even zou neerpennen wat er precies gaande is in mijn leven waardoor ik al een paar weken/maanden zaag en klaag over slecht slapen, stress, drukte, emotioneel op zijn,...
Uiteindelijk heb ik besloten om wat toelichting te geven, maar zonder al te veel details.
De reden dat het niet zo goed met me gaat (mentaal dan) de laatste tijd is omdat mijn mama op 25 maart met het nieuws kwam dat ze terminaal ziek is.
De dokter gaf haar toen nog 3-6 maand te leven, tot vorige week vrijdag dus eigenlijk...
Gelukkig is ze er nog, maar ik zie hoe het steeds slechter met haar gaat, dat ze veel pijn heeft en ook hoe erg mijn papa eronder lijdt.
Daarom probeer ik zoveel mogelijk bij te springen: ik ga daar poetsen, kook regelmatig voor hen, doe hun boodschappen, kleine klusjes uitvoeren, rondbellen en rondhollen voor paperassen,...
Dit is ook de reden dat dinsdag "mama en papa dag" is. Ik heb tijdskrediet aangevraagd met motief "medische bijstand" en werk dus momenteel 4/5 zodat ik extra hulp aan mijn ouders kan bieden en ook nog mijn eigen boel wat op orde kan houden...
Verder probeer ik zoveel mogelijk positief te zijn en toch her en der wat leuke dingen te plannen/doen.
Al is het niet altijd makkelijk om daarvan te genieten, en voel ik me soms schuldig als ik het wel doe.
Anyhow, ik wil geen medelijden etc. Daarom heb ik ook lang gewacht om dit hier te plaatsen.
Alleen is het nu misschien wat duidelijker waarom mijn trainingslog ook soms een beetje een klaagzanglog is.
![]()
Niet dat jouw situatie gezeik is, maar voor de meeste Nederlanders, deze incluis, is zeiken op alles de standaardmodus, je valt amper op en wat eruit moet, moet eruit.
Opkroppen en mooi weer spelen lukt toch vaak niet en helpt je op de lange termijn niet verder.
Sterkte, ook met die bootygainz!
PS foutjes zijn tot daar aan toe, maar ernstige misdaden tegen de Nederlandse Taal, uitgezonderd dialecten, streektalen en creativiteit, moeten eigenlijk gewoon bestraft worden.
.
.Lieve Bubs,
Wat ontzettend heftig wat je/jullie op dit moment moeten doorstaan. Je noemt het zelf gezeik, maar dat is het verre van! Ik heb heel veel respect dat je er zo mee omgaat en dat je elke dinsdag naar je ouders gaat!
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... ik wens je heel veel succes en kracht toe. Hopelijk kunnen jullie nog een paar mooie herinneringen maken.
Pas goed op jezelf! 😘
Wat een heftige boodschap om te horen bubs. Natuuuurlijk mag je dan af en toe stoom afblazen hier of waar dan ook. Hopelijk kunnen je ouders er ook een beetje over praten als jullie een rondje gaan wandelen, of op andere momenten. Sterkte met alles![]()
Sterk hoe je de hele situatie aanpakt en je jezelf ook staande houd! Sterkte!
Jeetje, ik schrik hier van. Dit is alles behalve gezeik! Supersterk van je dat je dit met ons deelt. Heel veel sterkte en kracht gewenst lief mens!
Dank jullie wel allemaal!Hou je taai Bubs, en heel veel sterkte!
Voel je absoluut niet schuldig om zulke dingen te delen. Van je af schrijven kan (hoe klein ook) steun geven.
.