AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Op je vraag: ik word zaterdag 32 herfsten jong :).
Brouwerij Rochefort komt voor het eerst in 65 jaar met nieuwe trappist
Speciaal voor je verjaardag!

• Love
Waarderingen: Bubs
Een van mijn favoriete bieren, dus dit is goed nieuws :)
Fijne verjaardag vast @Bubs :cheer:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.604
Word* Wanneer kom je eens langs voor een bijlesje Nederlandse taal?

@Bubs Wanneer weer foto's in je grijze pakje?
Ik dacht om het zonder te doen ter gelegenheid van mijn verjaardag, maar speciaal voor jou zal ik de grijze outfit toch aantrekken!
Snoeper!

Maar je hebt wel een punt, @Bubs datum en tijdstip aub.

Als er geen al te grote kater in huis is van het etentje vrijdagavond, dan gok ik op de grote dag zelf (zaterdag dus :p).

Ooooh, ideaal!
Een van mijn favoriete bieren, dus dit is goed nieuws :)
Fijne verjaardag vast @Bubs :cheer:
Thank you :kiss: .

Het weekend zal er ongeveer als volgt uit zien:
  • Vrijdag: 's morgens gym, namiddag wat chillen/luieren, avond uit eten https://www.depaterstafel.eu/menus
  • Zaterdag: 's morgens gym en flexen in grijs pakje, namiddag shoppen, iets lichts gaan eten en 's avonds naar "Zoe Bizoe and friends" in de Stadsschouwburg te Kortrijk. Zoe is een collega van mij en ik wilde al even naar een show van haar, dat dit nu net op mijn verjaardag valt is ideaal :D.
  • Zondag: lekker niets doen, vooral bekomen van teveel eten en drinken de dagen ervoor denk ik :roflol: .

• #4.605
Training woensdag 30 september 2020 - FB Week 2 Dag 2
Warm-up
  • Plate Front raises 3x12x5
  • Squat bouncer 3x20x8
  • Abductor machine 3x20x35
Leg press
1x15x40
1x12x70
1x10x100
5x10x130

Vertical chest press
1x15x20
1x12x30
1x10x40
3x12x47,5 VPR
2x10x47,5

Goblet squat
5x8x20

Incline DB press
1x15x12
2x12x14

BB Hip thrust - Pyramid
1x10x54,5
1x8x64,5
1x6x74,5
1x15x54,5

Cable flys
1x12x15
2x12x17,5

Palm down wrist curl
3x10x4

Walking lunges
3x20x10 per hand

Cardio: ~5km functioneel wandelen

Sterke hip thrusts!

• Like
Kijk aan, er komen zelfs VPR's voorbij hier! Lekkere hip thrusts hoor!:peachy:

• Like
  • #4.609

Dank je :)!

Zolang iedereen me begrijpt vind ik t prima 😂

Zo is dat, het is hier geen algemeen Nederlands dictee gelukkig :rolleyes: .

Kijk aan, er komen zelfs VPR's voorbij hier! Lekkere hip thrusts hoor!:peachy:
Thank you!

Vanochtend in twijfel om al dan niet te gaan rennen, en toen beslisten de weergoden voor mij.
Vroeger liet ik me niet tegenhouden door wat regen, maar ik kan het me nu gewoon niet veroorloven om ziek te worden. Dus geen risico nemen en er een rustdag van maken.
Wandelen in mijn lunchpauze zal er ook niet inzitten, het blijft maar onophoudelijk regenen :grumble: .
Laten we het erop houden dat de rust goed zal zijn voor de booty gainz :p.

Met mijn rug gaat het ook goed trouwens. OHP met enkel een barbell van 12kg doet al geen pijn meer, maar ik wacht toch nog even voor ik daarmee weer gek ga doen.
Net zoals ik nog niet onmiddellijk terug ga deadliften, of benchen. Ik wil echt 100% pijnvrij zijn voor ik me weer aan die compounds waag :).

Al een tijdje twijfel ik of ik even zou neerpennen wat er precies gaande is in mijn leven waardoor ik al een paar weken/maanden zaag en klaag over slecht slapen, stress, drukte, emotioneel op zijn,...
Uiteindelijk heb ik besloten om wat toelichting te geven, maar zonder al te veel details.
De reden dat het niet zo goed met me gaat (mentaal dan) de laatste tijd is omdat mijn mama op 25 maart met het nieuws kwam dat ze terminaal ziek is.
De dokter gaf haar toen nog 3-6 maand te leven, tot vorige week vrijdag dus eigenlijk...

Gelukkig is ze er nog, maar ik zie hoe het steeds slechter met haar gaat, dat ze veel pijn heeft en ook hoe erg mijn papa eronder lijdt.
Daarom probeer ik zoveel mogelijk bij te springen: ik ga daar poetsen, kook regelmatig voor hen, doe hun boodschappen, kleine klusjes uitvoeren, rondbellen en rondhollen voor paperassen,...
Dit is ook de reden dat dinsdag "mama en papa dag" is. Ik heb tijdskrediet aangevraagd met motief "medische bijstand" en werk dus momenteel 4/5 zodat ik extra hulp aan mijn ouders kan bieden en ook nog mijn eigen boel wat op orde kan houden...

Verder probeer ik zoveel mogelijk positief te zijn en toch her en der wat leuke dingen te plannen/doen.
Al is het niet altijd makkelijk om daarvan te genieten, en voel ik me soms schuldig als ik het wel doe.
Anyhow, ik wil geen medelijden etc. Daarom heb ik ook lang gewacht om dit hier te plaatsen.
Alleen is het nu misschien wat duidelijker waarom mijn trainingslog ook soms een beetje een klaagzanglog is :o.

:wave:

Dank je :)!

Zo is dat, het is hier geen algemeen Nederlands dictee gelukkig :rolleyes: .

Thank you!

Vanochtend in twijfel om al dan niet te gaan rennen, en toen beslisten de weergoden voor mij.
Vroeger liet ik me niet tegenhouden door wat regen, maar ik kan het me nu gewoon niet veroorloven om ziek te worden. Dus geen risico nemen en er een rustdag van maken.
Wandelen in mijn lunchpauze zal er ook niet inzitten, het blijft maar onophoudelijk regenen :grumble: .
Laten we het erop houden dat de rust goed zal zijn voor de booty gainz :p.

Met mijn rug gaat het ook goed trouwens. OHP met enkel een barbell van 12kg doet al geen pijn meer, maar ik wacht toch nog even voor ik daarmee weer gek ga doen.
Net zoals ik nog niet onmiddellijk terug ga deadliften, of benchen. Ik wil echt 100% pijnvrij zijn voor ik me weer aan die compounds waag :).

Al een tijdje twijfel ik of ik even zou neerpennen wat er precies gaande is in mijn leven waardoor ik al een paar weken/maanden zaag en klaag over slecht slapen, stress, drukte, emotioneel op zijn,...
Uiteindelijk heb ik besloten om wat toelichting te geven, maar zonder al te veel details.
De reden dat het niet zo goed met me gaat (mentaal dan) de laatste tijd is omdat mijn mama op 25 maart met het nieuws kwam dat ze terminaal ziek is.
De dokter gaf haar toen nog 3-6 maand te leven, tot vorige week vrijdag dus eigenlijk...

Gelukkig is ze er nog, maar ik zie hoe het steeds slechter met haar gaat, dat ze veel pijn heeft en ook hoe erg mijn papa eronder lijdt.
Daarom probeer ik zoveel mogelijk bij te springen: ik ga daar poetsen, kook regelmatig voor hen, doe hun boodschappen, kleine klusjes uitvoeren, rondbellen en rondhollen voor paperassen,...
Dit is ook de reden dat dinsdag "mama en papa dag" is. Ik heb tijdskrediet aangevraagd met motief "medische bijstand" en werk dus momenteel 4/5 zodat ik extra hulp aan mijn ouders kan bieden en ook nog mijn eigen boel wat op orde kan houden...

Verder probeer ik zoveel mogelijk positief te zijn en toch her en der wat leuke dingen te plannen/doen.
Al is het niet altijd makkelijk om daarvan te genieten, en voel ik me soms schuldig als ik het wel doe.
Anyhow, ik wil geen medelijden etc. Daarom heb ik ook lang gewacht om dit hier te plaatsen.
Alleen is het nu misschien wat duidelijker waarom mijn trainingslog ook soms een beetje een klaagzanglog is :o.

:wave:
Niet dat jouw situatie gezeik is, maar voor de meeste Nederlanders, deze incluis, is zeiken op alles de standaardmodus, je valt amper op en wat eruit moet, moet eruit.

Opkroppen en mooi weer spelen lukt toch vaak niet en helpt je op de lange termijn niet verder.

Sterkte, ook met die bootygainz!

PS foutjes zijn tot daar aan toe, maar ernstige misdaden tegen de Nederlandse Taal, uitgezonderd dialecten, streektalen en creativiteit, moeten eigenlijk gewoon bestraft worden.

Laatst bewerkt:
Lieve Bubs,

Wat ontzettend heftig wat je/jullie op dit moment moeten doorstaan. Je noemt het zelf gezeik, maar dat is het verre van! Ik heb heel veel respect dat je er zo mee omgaat en dat je elke dinsdag naar je ouders gaat!
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... ik wens je heel veel succes en kracht toe. Hopelijk kunnen jullie nog een paar mooie herinneringen maken.
Pas goed op jezelf! 😘

Wat een heftige boodschap om te horen bubs. Natuuuurlijk mag je dan af en toe stoom afblazen hier of waar dan ook. Hopelijk kunnen je ouders er ook een beetje over praten als jullie een rondje gaan wandelen, of op andere momenten. Sterkte met alles :aai:

Sterk hoe je de hele situatie aanpakt en je jezelf ook staande houd! Sterkte!

Jeetje, ik schrik hier van. Dit is alles behalve gezeik! Supersterk van je dat je dit met ons deelt. Heel veel sterkte en kracht gewenst lief mens!

• Heart
Hee veel sterkte.. take care!

• Heart
Hou je taai Bubs, en heel veel sterkte!
Voel je absoluut niet schuldig om zulke dingen te delen. Van je af schrijven kan (hoe klein ook) steun geven.

• Heart
  • #4.617
Niet dat jouw situatie gezeik is, maar voor de meeste Nederlanders, deze incluis, is zeiken op alles de standaardmodus, je valt amper op en wat eruit moet, moet eruit.

Opkroppen en mooi weer spelen lukt toch vaak niet en helpt je op de lange termijn niet verder.

Sterkte, ook met die bootygainz!

PS foutjes zijn tot daar aan toe, maar ernstige misdaden tegen de Nederlandse Taal, uitgezonderd dialecten, streektalen en creativiteit, moeten eigenlijk gewoon bestraft worden.

Voor de meeste Belgen ook hoor, een dag niet gezeikt is een dag niet geleefd :p.
Dank je wel, de bootygainz gaan alvast nog altijd de goeie kant op! Er is zelfs al een klein quadlijntje in rust :cheer: .

1601581299574.png

Lieve Bubs,

Wat ontzettend heftig wat je/jullie op dit moment moeten doorstaan. Je noemt het zelf gezeik, maar dat is het verre van! Ik heb heel veel respect dat je er zo mee omgaat en dat je elke dinsdag naar je ouders gaat!
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... ik wens je heel veel succes en kracht toe. Hopelijk kunnen jullie nog een paar mooie herinneringen maken.
Pas goed op jezelf! 😘

Wat een heftige boodschap om te horen bubs. Natuuuurlijk mag je dan af en toe stoom afblazen hier of waar dan ook. Hopelijk kunnen je ouders er ook een beetje over praten als jullie een rondje gaan wandelen, of op andere momenten. Sterkte met alles :aai:

Sterk hoe je de hele situatie aanpakt en je jezelf ook staande houd! Sterkte!

Jeetje, ik schrik hier van. Dit is alles behalve gezeik! Supersterk van je dat je dit met ons deelt. Heel veel sterkte en kracht gewenst lief mens!

Hee veel sterkte.. take care!

Hou je taai Bubs, en heel veel sterkte!
Voel je absoluut niet schuldig om zulke dingen te delen. Van je af schrijven kan (hoe klein ook) steun geven.
Dank jullie wel allemaal!
Ik ben niet van plan om elke post iets aan mijn miserie te wijden, daarvoor zit ik hier niet.
Vermoedelijk ben ik wel wat minder vaag als ik eens een lastige dag/nacht/moment heb, wat misschien ook een beetje zal opluchten voor mezelf...

Anyhow,

1601581709777.png

Ik ga mijn best doen om er toch wat van te genieten :).

Bubs im ben niet de beste volger. Maar hou je taai in deze rot periode! Keep strong. Blijf lekker liften lucht soms wel op en geniet van de momenten samen nog!!!

• Heart
Sterkte! Hopelijk kun je ondanks alles toch nog genieten van de tijd die je nog hebt met haar.

Iedereen maak dit soort dingen helaas een aantal keer in zijn/haar leven mee En het is zwaar en doet pijn. Je komt er doorheen maar niet helemaal onveranderd helaas.

En als het even hoog zit is sporten natuurlijk een lekkere uitlaatklep.

• Heart
Sterkte !

• Heart
Terug
Naar boven