- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fixed naar je handtekening.Dank je wel! Gisteren al genoten van eten en (teveel) wijn, vandaag trekken we die curve gewoon door natuurlijk.

Dank je wel lieve peul!Ik zie hier dat je het goed hebt gevierd! Nog van harte gefeliciteerd!!![]()
Hehe
!
. En die laatste ging goed binnen, damn! Dat maakt mij gelukkig: mensen die met veel smaak van mijn kook-/bakkunsten eten. En 's avonds was het dan uiteraard tijd voor de eerste training van deze nieuwe week. Op maandag raak ik altijd wat moeilijk op gang, vast omdat ik al vroeg wakker ben en pas rond 20u kan trainen. Gelukkig gaat het wel lekker eens ik in het ritme zit.
.
. Gelukkig is het bijna tijd voor dikke warme truien en hoodies die dat allemaal verbergen
.Waar de **** begin jij fluffy te worden dan? Zit dat allemaal in de broekie ofzo?Dank je wel lieve peul!
Hehe!
Ik heb zo hard genoten van het weekend dat ik gisteren met een brede glimlach om 6u ben opgestaan en zonder moeite of aarzeling in de auto ben gestapt om nog naar kantoor te rijden!
Gepakt en gezakt met de noodzakelijke dingen + chocolaatjes en zelfgebakken cake voor de collega's. En die laatste ging goed binnen, damn! Dat maakt mij gelukkig: mensen die met veel smaak van mijn kook-/bakkunsten eten. En 's avonds was het dan uiteraard tijd voor de eerste training van deze nieuwe week. Op maandag raak ik altijd wat moeilijk op gang, vast omdat ik al vroeg wakker ben en pas rond 20u kan trainen. Gelukkig gaat het wel lekker eens ik in het ritme zit.
Ik ga vanaf deze week ook weer de OHP en RDL oppikken, maar nog als zware compound. Beide gaan namelijk nog niet helemaal pijnvrij, dus ik wil liever terug rustig opbouwen.
Training maandag 5 oktober 2020 - FB Week 3 Dag 1
Warm-up
Bulgarian split squat (DB per hand)
- Abductor machine 3x20x35
- Push-ups 3x15xBW
- Squat bouncer 3x10xS band + 16kg
5x8x16
Blijft een b*tch!
Alternating shoulder press (high tension)
5x10x10 VPR
BB Hip thrust - Heavy
5x8x72 PR
OHP (opbouwend)
4x12x17
RDL
3x10x42
Rope wrist curl
3x op/neer x2,5
Face pulls (thumbs pointing backwards)
1x12x30
2x12x32,5
Leg extension
3x10x35
Torso rotation
3x12x25 per kant
Ball crunches
3x20
Cardio: ~2,5km wandelen
Deze ochtend was het keihard aan het regenen en waaien toen ik wakker werd, maar een half uurtje later begon het toch wat uit te klaren.
Dus besloten om al rennend naar mijn ouders te gaan. Terugweg te voet gedaan want ik had weer vanalles bij en moest nog naar de slager en bakker.
Training dinsdag 6 oktober 2020 - Cardio
En speciaal voor de trouwe volgers @euphorea en @IRONic Pumper :
- Hardlopen: 39'; 6,1km; 9,7km/h; ~350kcal; AVG HR 157bpm
- Wandelen: ~3km à 6,1km/h
![]()
![]()
Ik begin nu toch wel wat fluffy te worden. Gelukkig is het bijna tijd voor dikke warme truien en hoodies die dat allemaal verbergen
.
Vooral heupen, buik en rug. Een foto waar ik helemaal ontspannen sta toont dat duidelijk, maar die plaats ik hier niet uiteraardWaar de **** begin jij fluffy te worden dan? Zit dat allemaal in de broekie ofzo?
.
.Precies! Fluffy in je koppieVooral heupen, buik en rug. Een foto waar ik helemaal ontspannen sta toont dat duidelijk, maar die plaats ik hier niet uiteraard.
Edit: zit ook vooral in het koppie denk ik.

Vooral heupen, buik en rug. Een foto waar ik helemaal ontspannen sta toont dat duidelijk, maar die plaats ik hier niet uiteraard.
Edit: zit ook vooral in het koppie denk ik.
Vandaar die telefoon en het afsnijden van de foto, ze denkt dat ze een dikke plofkop heeft.
Zou jou ook wel leuk staan :$
True, beter dan Bubs zelf :$
Zullen we anders doen alsof we dit niet gezien hebben.
Oke is goed bro.Zullen we anders doen alsof we dit niet gezien hebben.![]()
Maar omdat ik een mentale achterstand heb doe je dat niet? Thanks piraat, dit zal ik niet vergeten!

Daag je me nu uit?@euphorea Je kunt je sexy outfit pics dus beter gewoon via pm sturen.

Maar omdat ik een mentale achterstand heb doe je dat niet? Thanks piraat, dit zal ik niet vergeten!
Daag je me nu uit?![]()
Morgen ben je toch alweer terug.Sorry Bubs, maar iemand heeft je log weer totaal oninteressant gemaakt en ik was het niet.
/out