XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

Kan er toch wel om lachen dat een, kersverse vader van 41 jaar oud, zijn dinsdagavond besteed met het verwijderen van @euphorea 's foto's van pikken in hardloop tights :roflol:
Iedereen vult zijn ontspanning in op zijn eigen manier.

Ik ben aan het wachten tot hij zijn flesje moet en ik daarna kan gaan slapen :roflol:

• Heart
Waarderingen: Bubs
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.665
Precies! Fluffy in je koppie :p
Dat was zaterdagnacht na de fles cava en wat cocktails :p.
Vandaar die telefoon en het afsnijden van de foto, ze denkt dat ze een dikke plofkop heeft.
Dit, en ik keek ook gewoon heel erg begaaid :roflol: .

:heart:
Alleen als ze foto's post in haar grijze pakje.

Zoals hieronder wederom te zien is:

Grapje
Dan zie ik je volgende week ergens wel terug :wave: .
Niks fluffy aan! Goede arm hoor Bubs!!:bow:
Dank je @Skatermarvin !

• #4.666
Paar lastige dagen achter de rug en hierdoor nog niet aan loggen toe gekomen...
Bij deze nog de trainingen van woensdag, donderdag en vandaag!

Training woensdag 7 oktober 2020 - FB Week 3 Dag 2
Warm-up
  • Front raises 3x12x6
  • Abductor machine 3x20x35
  • Monster walks 3x30xS band
Leg press
1x12x40
1x10x70
1x10x100
5x10x130
Pfff, voelde loooodzwaar. Ik had echt moeite om me af te zetten om in de startpositie te komen.
Toch doorgezet en alle sets met 130 afgemaakt. Uit frustratie nog een dropset erachteraan gegooid :p.

DROPSET 15x100 / 15x80 / 15x60 / 20x40
En toen was ik "Bubs de pinguin".

confused on my way GIF by OceanX

Bench press - Medium
1x12x22,5
1x12x27,5
1x10x32,5
4x10x37,5

Goblet squat
2x8x20
3x8x22

Incline DB press
3x12x14

BB Hip thrust - Pyramid
1x10x57
1x8x67
1x6x77
1x15x57
Gaat nog steeds relatief vlot!

Cable flys
3x12x17,5

Palm down wrist curl
3x10x4

Walking lunges
3x16x12 per hand

Cardio: ~5km wandelen

Gisteren had ik eigenlijk een rustdag gepland, maar ik was om 5u30 al wakker en moest pas om 9u op kantoor zijn.
Dus toch maar een klein rondje gaan rennen... Lekker rustig aan gedaan, alleen de laatste kilometer wat extra gas gegeven :).

Training donderdag 8 oktober 2020 - Cardio
  • Hardlopen: 42'; 6,6km; 9,4km/h; ~380kcal; AVG HR 150bpm
    1602270236132.png1602270241443.png
De rest van de dag was nogal hectisch. Ik keek er - echt waar - naar uit om naar kantoor te gaan (mede omdat ik taart mee had voor de support collega's ter ere van mijn verjaardag vorige zaterdag).
Helaas ben ik er maar een halve dag geweest, want kreeg een verontrustende telefoon van mijn papa waardoor ik nog snel eea moest gaan regelen/ophalen. Dan maar thuis verder gewerkt tot 19u om toch aan mijn werkuren te komen... Hierdoor ook geen al te denderende nacht gehad, denk dat ik amper 3u heb geslapen. Vandaag langs de huisarts geweest (voornamelijk op aandringen van meneer Bubs), even mijn hart uitgestort en een controle bloedname laten doen.
Wat wel fijn was: rond 9u ontdekte ik dat ik een halve dag recup had genomen, was dit helemaal vergeten :roflol: .
Dus ik heb deze middag mijn wekelijkse boodschappen kunnen doen, kon vroeger naar de gym en had nog tijd om de benden verdieping te poetsen!
Resultaat: morgen lekker relaxen :cool: .

Initieel geen zin om te trainen: moe, benen voelden als lood, beetje humeurig,... Dus wat doen we dan?
Naar de gym fietsen, uiteraard :P. En, as is tradition, ging het weer stukken beter dan ik had verwacht.
Ik heb nu ook finaal beslist om mijn eigen raad (die ik aan @Aline gaf deze week) ook zelf op te volgen: less is more.
Training beperkt tot zes oefeningen, en alles uit mijn twee hoofdoefeningen gehaald wat eruit te halen viel!
Nu proberen om dit aan te houden ;).
Genoeg shitshat, hier komt de training van vanavond!

Training vrijdag 9 oktober 2020 - FB Week 3 Dag 3
Warm-up with small band
  • Glute bridge x20
  • 90degree hip abduction x20
  • Push-ups 15xBW
--> 3 keer herhaald

Front squat
1x12x19,5
1x10x24,5
1x8x32
5x6x37 PR! +2,5kg

Pull-ups
1x5xBW
2x4xBW
2x3xBW

RDL
3x12x42

Cable upright row
2x12x32,5
1x10x35

DB Tricep overhead extension
3x12x18

Seated leg curl
1x12x37,5
2x10x37,5

Cardio: ~7km wandelen

Ik heb moeite om een goed schema op te stellen, om voldoende maar ook niet teveel volume per spiergroep te hebben aan het einde van de week.
Een gebrek aan kennis is hier de oorzaak van. Ik heb nu een aantal artikels/handvaten gekregen, en hoop hiermee een optimaler schema te kunnen opstellen :).

Bijlagen

• 1602270236132.png
    1602270236132.png
    241 KB · Weergaven: 129
Flinke lijst. Ik hoop op een rustig weekend voor je :)

• Like
  • #4.668
Flinke lijst. Ik hoop op een rustig weekend voor je :)
Dat krijg je als je een paar dagen niet logt natuurlijk :p. Dank je wel :heart: .

Verrassend veel spierpijn na de training gisteren, zou less dan écht more zijn? Intussen alweer in de gym :D.
Hier is trouwens nog een picca van mijn plofkop @Mentat :P.

IMG-20201009-WA0004.jpeg

Vanochtend ook weer eens gemeten, resultaten daarvan volgen deze namiddag!

Paar lastige dagen achter de rug en hierdoor nog niet aan loggen toe gekomen...
Bij deze nog de trainingen van woensdag, donderdag en vandaag!

Training woensdag 7 oktober 2020 - FB Week 3 Dag 2
Warm-up
  • Front raises 3x12x6
  • Monster walks 3x30xS band
Leg press
1x12x40
1x10x70
1x10x100
5x10x130
Pfff, voelde loooodzwaar. Ik had echt moeite om me af te zetten om in de startpositie te komen.
Toch doorgezet en alle sets met 130 afgemaakt. Uit frustratie nog een dropset erachteraan gegooid :p.

DROPSET 15x100 / 15x80 / 15x60 / 20x40
En toen was ik "Bubs de pinguin".

confused on my way GIF by OceanX

Bench press - Medium
1x12x22,5
1x12x27,5
1x10x32,5
4x10x37,5

Goblet squat
2x8x20
3x8x22

Incline DB press
3x12x14

BB Hip thrust - Pyramid
1x10x57
1x8x67
1x6x77
1x15x57
Gaat nog steeds relatief vlot!

Cable flys
3x12x17,5

Palm down wrist curl
3x10x4

Walking lunges
3x16x12 per hand

Cardio: ~5km wandelen

Gisteren had ik eigenlijk een rustdag gepland, maar ik was om 5u30 al wakker en moest pas om 9u op kantoor zijn.
Dus toch maar een klein rondje gaan rennen... Lekker rustig aan gedaan, alleen de laatste kilometer wat extra gas gegeven :).

Training donderdag 8 oktober 2020 - Cardio
  • Hardlopen: 42'; 6,6km; 9,4km/h; ~380kcal; AVG HR 150bpm
    1602270236132.png1602270241443.png
De rest van de dag was nogal hectisch. Ik keek er - echt waar - naar uit om naar kantoor te gaan (mede omdat ik taart mee had voor de support collega's ter ere van mijn verjaardag vorige zaterdag).
Helaas ben ik er maar een halve dag geweest, want kreeg een verontrustende telefoon van mijn papa waardoor ik nog snel eea moest gaan regelen/ophalen. Dan maar thuis verder gewerkt tot 19u om toch aan mijn werkuren te komen... Hierdoor ook geen al te denderende nacht gehad, denk dat ik amper 3u heb geslapen. Vandaag langs de huisarts geweest (voornamelijk op aandringen van meneer Bubs), even mijn hart uitgestort en een controle bloedname laten doen.
Wat wel fijn was: rond 9u ontdekte ik dat ik een halve dag recup had genomen, was dit helemaal vergeten :roflol: .
Dus ik heb deze middag mijn wekelijkse boodschappen kunnen doen, kon vroeger naar de gym en had nog tijd om de benden verdieping te poetsen!
Resultaat: morgen lekker relaxen :cool: .

Initieel geen zin om te trainen: moe, benen voelden als lood, beetje humeurig,... Dus wat doen we dan?
Naar de gym fietsen, uiteraard :P. En, as is tradition, ging het weer stukken beter dan ik had verwacht.
Ik heb nu ook finaal beslist om mijn eigen raad (die ik aan @Aline gaf deze week) ook zelf op te volgen: less is more.
Training beperkt tot zes oefeningen, en alles uit mijn twee hoofdoefeningen gehaald wat eruit te halen viel!
Nu proberen om dit aan te houden ;).
Genoeg shitshat, hier komt de training van vanavond!

Training vrijdag 9 oktober 2020 - FB Week 3 Dag 3
Warm-up with small band
  • Glute bridge x20
  • 90degree hip abduction x20
  • Push-ups 15xBW
--> 3 keer herhaald

Front squat
1x12x19,5
1x10x24,5
1x8x32
5x6x37 PR! +2,5kg

Pull-ups
1x5xBW
2x4xBW
2x3xBW

RDL
3x12x42

Cable upright row
2x12x32,5
1x10x35

DB Tricep overhead extension
3x12x18

Seated leg curl
1x12x37,5
2x10x37,5

Cardio: ~7km wandelen

Ik heb moeite om een goed schema op te stellen, om voldoende maar ook niet teveel volume per spiergroep te hebben aan het einde van de week.
Een gebrek aan kennis is hier de oorzaak van. Ik heb nu een aantal artikels/handvaten gekregen, en hoop hiermee een optimaler schema te kunnen opstellen :).
Topper ben je!! Ik herken dat, als je iemand raad geeft ga je ook even bij jezelf na..ben ik nog wel eerlijk tegenover mezelf? Super!!!!

• #4.670
Topper ben je!! Ik herken dat, als je iemand raad geeft ga je ook even bij jezelf na..ben ik nog wel eerlijk tegenover mezelf? Super!!!!
Ik ben altijd al beter geweest in raad geven, dan mijn eigen raad opvolgen :p.

Training zaterdag 10 oktober 2020 - FB Week 3 Dag 4
Warm-up
  • Side raises 3x10x6
  • Squat bouncer 3x12x12+S band
Leg press - Wide stance/high rep
1x15x40
1x12x70
3x15x110
2x12x120
DROPSET 20x100/20x70/25x40
Gratis advies gekregen van een opaatje (jaar of 65-70 denk ik): "Meisje, als je binnen tien jaar geen knie operatie wil dan kun je dit beter lichter doen. En je benen gebogen houden. Want je maakt je knieën nu helemaal kapot hoor! Geloof me, binnen de tien jaar lig je op de operatietafel!".
Ok, dank u voor deze nuttige bijdrage. Now leave me alone, thanks, bye.

Bench press - Heavy
1x12x25
1x10x30
1x8x35
4x5x42,5
1x4x42,5
1x2,5x42,5 Fail op de derde rep, en iemand moest de barbell aan de linkerkant van me af halen :o. Rechts had ik nog kunnen inhaken, maar links wilde echt niet meer :roflol: .
Ik vond mijn ROM vorige week niet goed met de werksets, dus er nu op gelet dat ik netjes tot tegen mijn borst ging. En tja... Beetje overschat.
1x5x40 (Twijfel over een zesde, maar voorgaande gaat me niet nog eens gebeuren deze training :P.)

BB Hip thrust - 2sec paused
4x8x69,5

Unilateral cable row
4x8x20 VPR én helemaal pijnvrij!

Adductor machine
1x20x22,5
3x10x42,5

Cable bicep curl
3x10x30

Cardio: Nah.

Geen plannen voor de rest van de dag, we zien wel wat ze brengt!

• #4.671
En nog de metingen van vandaag.
Ik betwijfel het nut van de 7-puntsmeting nog eigenlijk, het lijkt me vreemd dat dit op bepaalde plaatsen nu terug lager is terwijl mijn omtrekken wel groter zijn.
Op mijn benen geloof ik het nog wel, want die voelen ook "harder" aan en er is zichtbaar meer aflijning dan na mijn cut.
Aan mijn buik vind ik het vreemd :thinking: .
Nouja, what's in a number ;).

1602335962976.png

Overall best tevreden met de bulk tot nu toe. Gewicht stijgt nu iets langzamer gelukkig, 0,75-1kg per maand vind ik dikke prima.
Kracht gaat nog altijd vooruit en ik zie ook gewoon dat er overal al meer massa is. Dus ik ga alleszins nog even door!
Volgende meting op 6 november ipv 7 november (want dan zal ik :piggy: zijn van een avondje uit eten :p).

Conclusie: je bent behoorlijk dun. Weinig vet. Dus lekker eten en trainen :)

Overall best tevreden met de bulk tot nu toe. Gewicht stijgt nu iets langzamer gelukkig, 0,75-1kg per maand vind ik dikke prima.
Kracht gaat nog altijd vooruit en ik zie ook gewoon dat er overal al meer massa is. Dus ik ga alleszins nog even door!
Toppie :thumb:

• #4.677
Laten we wel eerlijk blijven, als @Sparks79 dat niet had gepost was je ook gegaan :marvin:
I Dont Think So French GIF by Rosanna Pansino

Don’t steal my thunder 😏
Helemaal jouw verdienste hoor!
Dank je :)!

Het eten was weer heerlijk, en het is daar altijd tot rustig. Zalig om zo een zaterdagavond door te brengen. Op het menu: schelvis met mosseltjes, everzwijn ragout met kroketjes en poire belle Hélène.

Vandaag een rustdag, dus ook niet hardlopen. Mijn benen verdienen het, en ik voel ook gewoon dat het nodig is als ik morgen weer vol gas wil geven in de gym :).

Klinkt heel fijn! En de foto's zien er ook veelbelovend uit.
Geniet van je rustdag , ik doe met je mee. Kunnen we nog kook- en bakkunsten verwachten? Mooie zondag!

• Like
  • #4.679
Klinkt heel fijn! En de foto's zien er ook veelbelovend uit.
Geniet van je rustdag , ik doe met je mee. Kunnen we nog kook- en bakkunsten verwachten? Mooie zondag!
Zal ik zeker doen!
Op dit moment staat de preisoep te pruttelen, dan volgt er nog ragout van ree voor vanavond, een ovenschotel met pompoen voor morgen en ook nog iets voor de lunch.
Bakken... Dat zal ervan afhangen hoeveel tijd en zin ik daar nog voor heb :p.

Zal ik zeker doen!
Op dit moment staat de preisoep te pruttelen, dan volgt er nog ragout van ree voor vanavond, een ovenschotel met pompoen voor morgen en ook nog iets voor de lunch.
Bakken... Dat zal ervan afhangen hoeveel tijd en zin ik daar nog voor heb :p.
Hahahahaha ja begrijpelijk, dit is al heel wat. Heerlijk

• Like
Terug
Naar boven