MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

De oneven getallen tellen enkel voor reps hoger dan 6. Wel een beetje bij de les blijven he!
Om toch te antwoorden: 3 sets omdat ik ze supersette met de ham walkouts.
Ik kan alle getallen aan :p
Maar 7 is relatief zeldzaam. Hoewel, als 4x6 te makkelijk wordt, ga ik naar de 7 hoor (of het gewicht verhogen.....)

• Like
Waarderingen: Bubs
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.302
Ah check heel logisch ja. :)

Ik ben precies zo.. :roflol:
1621932788613.png

Ik kan alle getallen aan :p
Maar 7 is relatief zeldzaam. Hoewel, als 4x6 te makkelijk wordt, ga ik naar de 7 hoor (of het gewicht verhogen.....)
Is idd zeldzaam, maar gebeurt bij mij ook. Met front squat of bulgarians bijvoorbeeld die ik normaal in reprange 5-8 doe...
Maar dan stel ik me daarop in, mentally prepared ofzo :roflol: .

Paar dagen niet gelogd, maar wel getraind en gerend (en alweer teveel gegeten en gedronken:dunno:).
Dus nu maar even de een (korte) samenvatting van de laatste dagen...

Training donderdag 20 mei 2021
  • Hardlopen: HM schema W16D2 (Herstel)
    Cijfertjes: 55’; 8,8km; 9,6km/h ( 6’16”/km); ~450 kcal (Garmin);AVG HR 141bpm

1621932979853.png

Training vrijdag 21 mei 2021 - LB2@Home Week 4
Warm-up: 3x15xBW squat

Bulgarian split squat
1x12xBW
1x12x16
1x10x26
5x10x32 hh. per kant +10 reps

SS

Calve raises
5x12x32

Paused front squat
5x6x32 +5reps

RDL 1,5 reps
4x8x34 +1Kg

Goblet squat - heels elevated
3x12x16 +6reps

Single leg hip thrust
3x15xM-band per kant

Banded hip abduction - paused
3x30xS-band

Cardio: ~5km wandelen

Training zaterdag 22 mei 2021
Rotweer voorspeld, maar toen ik op stond viel het best mee. Wat motregen, niet zoveel wind als vrijdag en dus best te doen eigenlijk.
Om niet té lang te rennen (want ik wilde uitgeregend worden voorkomen) gekozen voor een rondje met intervallen.
  • Hardlopen: HM schema W16D3 (10' warm-up / intervallen 3x10'(5') / 10' uitlopen)
    Cijfertjes: 1h05’; 11,6km; 10,8km/h (gemiddeld); ~650 kcal (Garmin);AVG HR 163bpm

1621933747067.png
    1621933863614.png
    1621933827096.png
    Ik vind de hartslaggrafiek wel leuk om te zien met die intervallen :p.
Training zondag 23 mei 2021 - UB2@Home Week 4
BB Upright row
1x12x12
1x10x16
5x6x23 +5 reps

Incline DB Press
5x8x15 +1kg

Terug 15kg :woot: . Ging best vlotjes ook.

Chest supported row
4x8x11 +1Kg

Arnold press
2x12x9
1x10x9 +2 reps

Blijft toch echt een van de meest lastige oefeningen vind ik!

DB Preacher curl
2x8x11
1x6x11 +1Kg

Pfoeh, zwaar!

DB Tricep kickback
3x8x7 +1Kg

Crunches
4x20

Cardio: ~7km wandelen

Gisteren genoten van mijn vrije dag en rust genomen.
Deze ochtend wel gaan rennen, en vanavond wil ik ook nog een UB training doen (ipv LB, want de combinatie met rennen op dezelfde dag lijkt me minder ideaal).

Training dinsdag 25 mei 2021
  • Hardlopen: HM schema W17D1 (Korte tempoloop)
    Cijfertjes: 40’; 7,5km; 11,2km/h (gemiddeld); ~400 kcal (Garmin); AVG HR 159bpm
    1621934347869.png
En de UB sessie volgt vanavond na het werk :).

Voor de rest weer optimaal genoten van het weekend: aperitiefjes, hapjes, afhaal Chinees, zus op bezoek, and repeat :roflol: .
Resultaat is dat ik vandaag 3kg meer weeg dan 3 weken geleden :o. Een "mooie" 52,3Kg.
En dan... dan komt die compensatiedrang toch opzetten. Vooral omdat we er volgend weekend ook even tussenuit gaan. En ik wil daar ook gewoon van genieten, eindelijk nog eens weg en vrienden zien (op veilige afstand en buiten).
Maar goed, ik ga mijn best doen om toch die 1800kcals te halen. Anders gaat mijn brein nooit geloven dat ik niet instant :piggy: wordt van in de weekends buiten de lijntjes te kleuren.
Shape is ook niet bepaald slecht, dus in feite heb ik - behalve een cijfer - niet veel om over te klagen.

22mei2021_2.jpg

Doei!

Laatst bewerkt:
Die 3kg extra is er niet aan te zien, topper.

Maar goed, ik ga mijn best doen om toch die 1800kcals te halen. Anders gaat mijn brein nooit geloven dat ik niet instant :piggy: wordt van in de weekends buiten de lijntjes te kleuren.
Shape is ook niet bepaald slecht, dus in feite heb ik - behalve een cijfer - niet veel om over te klagen.
Je bent weer sterker op die incline, hardlopen gaat ook goed, je kan zelf ook geen klachten verzinnen over de shape, de BotB-OHP wordt weer een beetje een uitdaging en het lukt je af en toe een beetje te genieten en op te laden, als je er nu toch alleen zelf een beetje tevreden zou kunnen zijn! :thumbs:
Dat zullen wel achter die brede balk verstopt zitten! :D

Je bent weer sterker op die incline, hardlopen gaat ook goed, je kan zelf ook geen klachten verzinnen over de shape, de BotB-OHP wordt weer een beetje een uitdaging en het lukt je af en toe een beetje te genieten en op te laden, als je er nu toch alleen zelf een beetje tevreden zou kunnen zijn! :thumbs:

ja die balk idd die weegt veeeel meeeerrrr :D

• #5.307
Oh ja, met die feestdag ben ik in de war haha. Telde een dag te weinig terug omdat ik dacht dat het vandaag maandag was :roflol:. Ik pas het morgen wel aan als de laptop op staat.

Oh ja, met die feestdag ben ik in de war haha. Telde een dag te weinig terug omdat ik dacht dat het vandaag maandag was :roflol:. Ik pas het morgen wel aan als de laptop op staat.
maar wel lekker getrained die dagen, en complimenten voor uw onderstel :thumb:

• Heart
Booty gains checked. Maar je quads en hams zijn ook wel netjes hoor!

• Heart
Damn goeie benen en booty bubs!

• Heart
Hier wordt ook nog steeds lekker getraind en gegaind zie ik. Goede booty update trouwens.... Alleen die zwarte balk stoort me 😇

Laatst bewerkt:
  • #5.313
:heart:
Klopt, klopt, klopt bijna (er zijn altijd wel klachten te vinden, zoals mijn flubberbuikje en afschuwelijke kuiten :p), klopt (hoewel daar vanochtend alweer 2,1kg af was), ook dat klopt.
Dat laatste lukt ook al beter hoor, echt waar!
I wish :roflol: .
ja die balk idd die weegt veeeel meeeerrrr :D
Helaas niet hoor :sad: .
Sorry, maar dit kan ik niet aan.... donderdag was de 20e en vervolgens kloppen alle verdere dagen ook niet :eek!:
Aangepast intussen :p.
maar wel lekker getrained die dagen, en complimenten voor uw onderstel :thumb:
Dank je neet!
Booty gains checked. Maar je quads en hams zijn ook wel netjes hoor!
:heart: Thanks! Is inderdaad voor het eerst dat die ook wat uitkomen op foto.
Damn goeie benen en booty bubs!

Hier wordt ook nog steeds lekker getraind en gegaind zie ik. Goede booty update trouwens.... Alleen die zwarte balk stoort me 😇
Thanks guys :heart: .

Die verbergt intimiderende en beaderde bicepsen waar die 3 kg gainz in zijn gaan zitten!

Die aders vormen een routekaart naar de hemel, of iig naar West-Vleteren.
:roflol:

Hier komen nog de trainingen van dinsdagavond en gisteren namiddag :).

Training dinsdag 25 mei 2021 - UB1@Home Week 5
OHP
1x12x12
1x10x16
1x8x26
5x5x31 :cheer:
1x10x28
1x10x27
1x10x26

Op naar 32 kg!

BB Row
5x5x30 +2Kg

Incline DB Flys
4x10x10 +8reps

DB Concentration curl
2x12x9
1x10x9 +2 reps

Palm down wrist curl
3x10x5

One arm tricep overhead extension
1x12x7
2x10x7

Training woensdag 26 mei 2021 - LB1@Home Week 5
Front squat
1x15xBW
1x12x16
1x10x26
1x8x32
5x5x38 +1Kg HomeWO PR :D
Alle sets de barbell in een keer vlot kunnen cleanen, voelde echt als

1622099602800.png

Pulse paused Bulgarian split squat
5x8x29 +10Reps

Glute bridge - 3" paused +slow excentric
4x15x38 + M-band +1Kg

Reverse lunges
3x10x33 +6Reps

SS

Calve raises
3x15x33

Ham walkouts
3x8xBW

X-Man crunch
3x20

Russian twist
3x20x7

Cardio: ~4km wandelen

Voelde als een dijk van een training, maar met al die home workouts ben ik ook niet veel meer gewoon natuurlijk :p.
Energie zit nog steeds goed, en misschien moest ik me ook wat afreageren. Op weg naar het ziekenhuis kreeg papa telefoon van de oncoloog dat de chemo niet zou doorgaan. Te weinig neutrofielen... Aan de ene kant een domper, want elke gemiste behandeling staat levensverlenging in de weg. Aan de andere kant is het - so they say - een teken dat de chemo goed aanslaat. Hopelijk zijn de WBC voldoende hersteld volgende week.

Vanochtend herstelloopje gedaan.

Training donderdag 27 mei 2021
  • Hardlopen: HM schema W17D2 (Herstel)
    Cijfertjes: 46’; 7,5km; 9,6km/h; ~425 kcal (Garmin); AVG HR 149bpm
    1622100058033.png
De rest van de week is een beetje een vraagteken qua trainingen.
Morgen misschien een (ingekorte) UB2-training voor we richting NL vertrekken, zaterdag mogelijks een loopje voor het ontbijt en zondag dan LB2.
Kan ook gewoon paar daagjes rust worden. We'll see!

Zo makkelijk die front squat✌🏻

Paar daagjes rust is ook niks mis mee😇have fun in NL!

• Heart
Hier in NL kun je juist naar de gym. :D

• #5.316
Zo makkelijk die front squat✌🏻

Paar daagjes rust is ook niks mis mee😇have fun in NL!
:D :heart:
Mijn gym PR voor de lockdown was 39 kg denk ik. Dus als ik niet meer moet cleanen vanaf de grond, dan zou daar vlotjes wat gewicht bij moeten kunnen... Hoop ik :p.
Klopt, geen druk. Ik laat het op me afkomen. Heb ik de tijd dan train/ren ik, anders gewoon eens niet. Ga daarover niet stressen, dat is nu niet bepaald de bedoeling van een weekendje weg.

Hier in NL kun je juist naar de gym. :D
Klopt, maar voor 1 dagje hou ik me daar niet mee bezig. En al zeker niet als we pas na 19u aankomen en daags erna om 9u alweer vertrekken.

:D :heart:
Mijn gym PR voor de lockdown was 39 kg denk ik. Dus als ik niet meer moet cleanen vanaf de grond, dan zou daar vlotjes wat gewicht bij moeten kunnen... Hoop ik :p.
Klopt, geen druk. Ik laat het op me afkomen. Heb ik de tijd dan train/ren ik, anders gewoon eens niet. Ga daarover niet stressen, dat is nu niet bepaald de bedoeling van een weekendje weg.

Klopt, maar voor 1 dagje hou ik me daar niet mee bezig. En al zeker niet als we pas na 19u aankomen en daags erna om 9u alweer vertrekken.
Die 39kg ga je wel voorbij 🔥

Sterke training weer💪

• Like
  • #5.319
Die 39kg ga je wel voorbij 🔥
Denk wel dat ik ineens voor 40 ga, just do it :D!

Dank je wel :heart: !

Halve werkdag zit erop, vanochtend (veel) te vroeg wakker dus ineens ook maar nog even de eendjes (en kuikentjes, so cute) gaan groeten, en een korte UB sessie achter de rug.
Zo meteen vertrekken, suuuuperveel zin in!

Training vrijdag 28 mei 2021 - UB2@Home Week 5
BB Upright row
1x12x12
1x10x16
1x8x20
5x8x23 +10 Reps

Incline DB Press
1x12x15
4x10x15 +12 Reps

Chest supported row
4x10x11 +8 Reps

Arnold press