XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

Leuk toch :D
Ik hou er wel van om mijn weekend in de gym en garage door te brengen :p

Helemaal mee eens hoor. Zo heb ik recent de standaard remmen van mijn V70 omgebouwd naar die van een XC90... 336mm schijven en een paar grote remklauwen lijken toch ff wat mooier achter mn 18" velgen :)

• Like
Waarderingen: Bubs
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.144
Helemaal mee eens hoor. Zo heb ik recent de standaard remmen van mijn V70 omgebouwd naar die van een XC90... 336mm schijven en een paar grote remklauwen lijken toch ff wat mooier achter mn 18" velgen :)

Klopt! Een big brake kit zou ik ook wel willen, maar daar doen ze natuurlijk moeilijk over op de keuring in België :(
En elk jaar remmen wisselen is er toch een beetje teveel aan :P

Nog een vraagje voor de ladies @ScumbagAnnie , @HillR , @SP1988 , @natty87 ,....
Hoe beginnen/eindigen jullie praktisch de BB hipthrust?
Ik maak me nu relatief belachelijk denk ik als ik zittend op de grond vanonder de BB van 32Kg uit moet komen.
Dus ik heb al helemaal geen idee hoe ik dat moet doen als ik hoger ga in gewicht :o
Halen jullie de schijven eraf alvorens op te staan? Of is er een andere geniale methode die ik niet ken?
Ik zie de tag nu pas:p

Met de grote schijven krijg ik mijn benen er wel onder, maar ik doe ze tegenwoordig alleen nog met een powerband (kost minder tijd, meer glute spanning en vooral minder frustratie:p)

• Like
  • #1.148
Ik zie de tag nu pas:p

Met de grote schijven krijg ik mijn benen er wel onder, maar ik doe ze tegenwoordig alleen nog met een powerband (kost minder tijd, meer glute spanning en vooral minder frustratie:p)

Hm, interessant. Die hebben we ook in de gym.
Misschien ooit ook eens proberen :P
Bedankt voor je reactie alleszins!

Vandaag niet gaan rennen, zelfs voor een "diehard" als mezelf zijn grote windvlagen en enorme regenbuien een party pooper :(
Beentjes zijn wel blij met een extra dagje rust :).
Dus ik verwacht morgen extra te knallen tijdens de LB sessie :cool:

Bij ons in de gym hebben ze grote, lichte schijven. Dus ook schijven van 5 en 10 kilo. Die kun je zo over je benen rollen als je op de grond zit.

• Like
  • Like
  • #1.152
Bij ons in de gym hebben ze grote, lichte schijven. Dus ook schijven van 5 en 10 kilo. Die kun je zo over je benen rollen als je op de grond zit.

Helaas heb ik er niet veel aan dat ze die schijven in jou gym hebben natuurlijk :roflol:
Met de 10kg schijven bij ons lukt het rollen ook prima, dus gewoon voor min. gewicht van 32 gaan dus :D

Al de hele dag last van een pijntje in mijn linker knieholte :(
De trap nemen is niet bepaald aangenaam, en laat ik dat nu best veel doen per dag.
Het wordt vanavond dus wat aanvoelen met de LB training.
Denk dat ik het squatten iets lager in gewicht ga nemen met eventueel meer reps.
We'll see!

Voeding maandag: 1415kcal, ekv 103gr/139gr/50gr

Voor morgen voorspellen ze weer sneeuw :mad:
Vorige week nogal commentaar gekregen van 1 collega omdat ik heb thuisgewerkt (hoewel het officieel mag), dus morgen wordt dan maar uren doorbrengen in de auto zeker :eyes:

• #1.154
heb je je bezeerd ergens aan? misschien met sleutelen zondag? Better safe than sorry ;)

Nee, niet echt. Niets geforceerd ofzo.
Inderdaad wel lang moeten hurken dit weekend om vanalles te doen, misschien komt het daardoor...
Zal het alleszins rustig aandoen in de gym vanavond om erger te voorkomen :)

:) Was om aan te geven dat het wel degelijk bestaat...

Voor morgen voorspellen ze weer sneeuw :mad:
Vorige week nogal commentaar gekregen van 1 collega omdat ik heb thuisgewerkt (hoewel het officieel mag), dus morgen wordt dan maar uren doorbrengen in de auto zeker :eyes:

Het heeft inderdaad weer goed gesneeuwd hier, ik werk vandaag ook van thuis, de andere collega's zijn wel op buro... ik zal het morgen ook wel horen, maar daar trek ik mij niets van aan, ik heb geen zin in schuivers of op de trein wachten etc...

• #1.158
Gisteren tijdens het trainen geen last gehad van mijn knie, woohoo!
Wel pijn aan de linker pectoralis major, alweer :(
Voelde het al toen ik de BB wilde opnemen om RDL te gaan doen.
Nu dus twijfel over UB vandaag: Peck decks en DB chest press erin houden of toch maar schrappen/vervangen door iets anders?
Ik begin te denken dat dit nooit meer goed komt :treuren:

Training dinsdag 29 januari 2018 - LB1
Squat
1x10x20
1x10x30
1x8x35
1x6x35
2x8x35

Ik was superontevreden over mijn diepte met 45kg vorige week, dus ik ga nu eerst op techniek/diepte trainen.
Soms wil ik nog teveel zware gewichten nemen terwijl de uitvoering gewoon nergens op lijkt. Die mindset wil ik wat veranderen!

RDL
Skip wegens pijn pec
Fitgirl oefeningen dan maar...

BB calve raises
4x10x50

Cable hip adduction
1x15x12,5
3x12x15

Cable glute kickback
4x8x30

Leg extension
4x12x30

Abductor machine
4x10x60

Cardio (375kcal)
  • 15' Stepper
  • 12' Loopband (3' 9,5km/h, 9' 10km/h)
  • 13' Wave
Vanochtend weer een mindfuck gekregen van de weegschaal: 54,4kg, +700gr in vergelijking met vorige week woensdag.
Op zo'n moment vraag ik me af waarom ik mezelf een halve dag verbied om te eten, als het toch geen ene moer uithaalt.
Vandaag vanwege de sneeuw om 5u30 opgestaan, dus ik zit intussen al 3u met een rammelende maag en moet nog 4u op eten wachten.
Ik heb er geen zin in tbh.
Vorig jaar viel ik perfect af op 1500kcal, met af en toe een cheat. Nu gaat het precies een stuk moeizamer (terwijl ik omgekeerd had gehoopt/verwacht door de toename van spiermassa).

Food dinsdag: 1400kcal, ekv 102gr/156gr/43gr
Nu maar hopen dat ik vanavond op tijd thuis raak om naar de gym te gaan :)

• #1.159
Het heeft inderdaad weer goed gesneeuwd hier, ik werk vandaag ook van thuis, de andere collega's zijn wel op buro... ik zal het morgen ook wel horen, maar daar trek ik mij niets van aan, ik heb geen zin in schuivers of op de trein wachten etc...

Bij ons een 12-tal cm toen ik vertrok.
Ik ben koppig, dus naar Gent gereden.
Al bij al viel het nog mee, ik deed er 1u45 minuten over ipv anders 1u...
Het uitzicht hier is wel prachtig :)

Wij moeten nog even geduld hebben :mad:

Terug
Naar boven