- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Leuk toch
Ik hou er wel van om mijn weekend in de gym en garage door te brengen
Erin ook hoor! (hoop ik)
ik doe mn oliepijl.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk toch
Ik hou er wel van om mijn weekend in de gym en garage door te brengen
Erin ook hoor! (hoop ik)
Met die stok en een stuk plee papier weetjewel
Leuk toch
Ik hou er wel van om mijn weekend in de gym en garage door te brengen![]()

Helemaal mee eens hoor. Zo heb ik recent de standaard remmen van mijn V70 omgebouwd naar die van een XC90... 336mm schijven en een paar grote remklauwen lijken toch ff wat mooier achter mn 18" velgen![]()

Vertel mij eens uitgebreid in een karma berichtje wat voor een auto's jij allemaal hebt. Bedankt

1 karmapunt geven

Ik zie de tag nu pasNog een vraagje voor de ladies @ScumbagAnnie , @HillR , @SP1988 , @natty87 ,....
Hoe beginnen/eindigen jullie praktisch de BB hipthrust?
Ik maak me nu relatief belachelijk denk ik als ik zittend op de grond vanonder de BB van 32Kg uit moet komen.
Dus ik heb al helemaal geen idee hoe ik dat moet doen als ik hoger ga in gewicht
Halen jullie de schijven eraf alvorens op te staan? Of is er een andere geniale methode die ik niet ken?

)Ik zie de tag nu pas
Met de grote schijven krijg ik mijn benen er wel onder, maar ik doe ze tegenwoordig alleen nog met een powerband (kost minder tijd, meer glute spanning en vooral minder frustratie)

.
Dat zijn dus die crossfit schijven die ik eerder bedoeldeBij ons in de gym hebben ze grote, lichte schijven. Dus ook schijven van 5 en 10 kilo. Die kun je zo over je benen rollen als je op de grond zit.

Bij ons in de gym hebben ze grote, lichte schijven. Dus ook schijven van 5 en 10 kilo. Die kun je zo over je benen rollen als je op de grond zit.
Dat zijn dus die crossfit schijven die ik eerder bedoelde

Bij ons in de gym hebben ze grote, lichte schijven. Dus ook schijven van 5 en 10 kilo. Die kun je zo over je benen rollen als je op de grond zit.

Al de hele dag last van een pijntje in mijn linker knieholte![]()

heb je je bezeerd ergens aan? misschien met sleutelen zondag? Better safe than sorry![]()

Was om aan te geven dat het wel degelijk bestaat...
Voor morgen voorspellen ze weer sneeuw
Vorige week nogal commentaar gekregen van 1 collega omdat ik heb thuisgewerkt (hoewel het officieel mag), dus morgen wordt dan maar uren doorbrengen in de auto zeker![]()

Het heeft inderdaad weer goed gesneeuwd hier, ik werk vandaag ook van thuis, de andere collega's zijn wel op buro... ik zal het morgen ook wel horen, maar daar trek ik mij niets van aan, ik heb geen zin in schuivers of op de trein wachten etc...