- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Beterschap bubs!
Heel belangrijk om naar je lichaam te luisteren nu en voldoende rust te nemen! Maak je niet druk om eten op dit moment, richt je vooral op herstel.
Ik weet niet met welke snelheid er op je in gereden is en of je zelf al volledig stil stond, maar je kunt nog een behoorlijke tijd last houden van je spieren door die impact. Hoewel je misschien geen zichtbaar letsel hebt kun je veel klachten overhouden aan een verkeersongeval. Daarom is het wel belangrijk om naar je lichaam te luisteren en rust te nemen waar nodig (niet denken van ik train wel door de pijn heen enzovoort). De medici spreken vaak pas na 1,5 - 2 jaar van een medische eindsituatie na een whiplash.

+1
Bijna 3 jaar na het ongeval nog steeds niet volledig hersteld ...ook nog psychische klachten...![]()
Ik hoop op het tegenovergestelde overigens!Nee dat niet maar ik merk wel dat ik me moeilijker kan concentreren...niet meer kan multitasken..en soms emotioneler ben...waarschijnlijk door die klap op mn hoofdIk weet niet of je al een revalidatietraject hebt gedaan (intensief traject met psych, fysio en revalidatiearts), maar mocht je nog lichamelijke klachten hebben dan is de kans niet heel groot dat die nog zullen verdwijnen / noemenswaardig zullen verbeterenIk hoop op het tegenovergestelde overigens!

Super heftig Bubs... Hopelijk ben je snel weer de oude. Als ik jou was zou ik me niet (te) druk maken om wat extra kcal. Dat komt wel weer goed. Rust voor nu lekker uit.
Annie denkt aan je. Heeeeeel veeeel sterkte en liefs.![]()

Beterschap bubs!
Heel belangrijk om naar je lichaam te luisteren nu en voldoende rust te nemen! Maak je niet druk om eten op dit moment, richt je vooral op herstel.
Ik weet niet met welke snelheid er op je in gereden is en of je zelf al volledig stil stond, maar je kunt nog een behoorlijke tijd last houden van je spieren door die impact. Hoewel je misschien geen zichtbaar letsel hebt kun je veel klachten overhouden aan een verkeersongeval. Daarom is het wel belangrijk om naar je lichaam te luisteren en rust te nemen waar nodig (niet denken van ik train wel door de pijn heen enzovoort). De medici spreken vaak pas na 1,5 - 2 jaar van een medische eindsituatie na een whiplash.
Naar de avond toe krijg ik namelijk wel meer en meer last...
Beterschap en lekker Netflixen, de rest komt vanzelf wel weer![]()

Das erg mooi meis....ben je al op je streef bijna? Niet zo lang doorgaan hoor anders krijg je een smal bekkieIk heb na dinsdag nog op kcal en carbs gelet, maar niet strikt mijn vooropgestelde schema gevolgd... Wat ik op weekdagen normaal wel doe.
Ik woog deze ochtend 1,2kg minder dan vorige week (na het etentje weliswaar), dus zo slecht zal ik het niet gedaan hebben![]()

Zou zomaar wat spiermassa kunnen zijnIk wilde initieel terug naar de 50, zoals vorige zomer. Maar het gaat moeizamer merk ik en mijn omtrekken zijn nu (53,5kg) ongeveer gelijk aan die van toen...
Dus misschien moet ik bijstellen naar 51/52kgOf gewoon een "ik ben tevreden" als ik in de spiegel kijk
![]()

)idd "the ladies" moeten daar erg hard voor werken...."you go Bubsie"Je neemt me de woorden uit de mond... Mijn gedachte was ook meteen dat je niet perse hoeft te streven naar een gewicht van een jaar geleden, je bent in de tussentijd ook spiermassa aangekomen en die wil je niet kwijt (neem ik aan tenminste)

Idd. Nickname veranderen van Bubs naar Buff.

Ik heb ook een leuke voor jou meis....."Scum-Buffie"