XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

Eigenlijk wel, ik had even een rustpauze nodig van de weegschaal. Gelukkig verstopte mijn vriend ze, anders was ik waarschijnlijk toch al een paar keer gezwicht :p

Na de scan ga ik me sowieso weer regelmatig wegen, wil even op onderhoud eten namelijk.
Nu gewoon even vertrouwen op mijn voeding en het cijfertje laten voor wat het is :)
:heart: Goed van je.

hoe is het met je kitty? Is ze al een beetje gewend?

Ik wil vooral ook nog leven en niet constant alles weigeren. Intussen is het al sinds januari dat ik minstens van ma-vr in een serieus kcal tekort zit.
Ik heb het er wel een beetje mee gehad. Ik slaap slecht, kan me niet meer goed focussen op het werk, trainingen voelen enorm zwaar,...

Enige reden dat ik nog 2,5 weken wil doorzetten is de Dexascan. Daarna kcal go up :)
Dit dus! That’s the way to go bubs. Je hebt de goede mindset te pakken. Uppen en gainen! :flexbiceps:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.963
Je houdt je cut goed vol Bubs. Petje af dat je al sinds januari in een deficit zit.

Niet constant natuurlijk... In het weekend is er meestal (minstens) een cheat en ik ben er eens 2 weekjes uit geweest tijdens de trip naar Italië.
De laatste vier dagen heb ik
Maar het wordt, ondanks dat, toch best zwaar...

:heart: Goed van je.

hoe is het met je kitty? Is ze al een beetje gewend?

Ja hé! Voor een keertje de goede raad hier opgevolgd :D
Katje went goed aan ons en de omgeving, ze is de laatste dagen enorm actief!
Dus dat kan enkel betekenen dat ze zich op haar gemakt begint te voelen.
Ze komt ook al de badkamer uit als wij gewoon rondlopen in huis, dus er is goede hoop dat ze daar niet eeuwig gaat kamperen :p

Dit dus! That’s the way to go bubs. Je hebt de goede mindset te pakken. Uppen en gainen! :flexbiceps:

Nog 2,5 weken (min vrijdag, min reis Zwitserland) op de tandjes bijten.
Let the countdown begin!

• #1.965
Dit weekend werd er natuurlijk niet alleen gegeten, maar ook (goed) getrained :)
Bij deze nog even loggen!

Training zaterdag 15 juni 2019 - LB2
Leg press SS Calve raises
1x15x40
1x15x80
1x12x120
4x12x150 // 5x12x100
DROPSET 20x150 / 18x120 / 20x90 / 30x60
Kapotski.

BB Hip thrust SS Cross body crunch
5x8x52 (PR) // 5x15 per kant

Cable pullthrough SS Ab pulldown
2x12x25 // 3x12x42,5
2x12x27,5 // 2x12x42,5

Goblet squat
3x12x20

Seated leg curl

3x8x45 (VPR)

Glute machine
1x12x27,5
2x12x30

Adductor machine
1x20x15
3x12x40
1x10x42,5

Cardio (505kcal)
  • 20' Stepper prf 1, lvl 14
  • 30' Wave prf 4 lvl 13

Training zondag 16 juni 2019 - UB2 @ Gym2
Seated pulley row
1x12x24x5
2x12x31,5
2x10x35

Lat pulldown behind neck
1x12x24,4
2x12x31,5
2x8x35

BOR
4x12x30

Assisted pull-ups
1x12x16
2x12x14
1x10x11,5

Straight arm pushdown SS Cable one arm tricep extension
2x12x27 // 2x15x4,5
2x12x29,5 // 2x10x7

DB Bicep curl 9 --> 1 (45reps) SS Bench dips
4x5 // 4x15x10

Abdominal crunch machine
2x15x25
2x15x30
2x12x35

Cardio (510kcal)
  • 10' Incline wandelen
  • 30' Stepper
Voor het eerst in een paar weken op maandag weer op tijd mijn bed uitgeraakt voor een loopje :p
Loopje maandag 17 juni 2019
Cijfertjes: 42'; 7,6km; 10,8km/h; 430kcal

upload_2019-6-17_15-20-32.png

Goed doorgelopen met mijn korte beentjes :D

Voor de rest chill weekendje gehad.
Vrijdagavond nog een 6-tal km gaan wandelen en iets gaan drinken.
Zaterdagnamiddag vrijwilligerswerk wezen doen, veel volk dus ik zal best wat extra kcals verbruikt hebben.
Gisteren dan genoten van het zonnetje: ritje met de cabrio, wandelen, terrasje doen.
The good life :)
De spiegel en mijn jurkje vonden het allemaal "aye okay" deze ochtend, en er is geen weegschaal om dat tegen te spreken (yihaaaaa) :lol:
Komende vier dagen wel weer houden op 1200kcal, vrijdag part II van de opleiding dus dan wordt het weer wat meer vanwege de broodjeslunch.
Ik kan natuurlijk mijn eigen potje meedoen, maar het heeft mij zo gesmaakt vorige week dat ik de kans klein acht dat ik dat ga doen :o

Sow, dat was een recap van het weekend.
Ondanks dat het maandag is hoop ik dat jullie toch wat van het mooie weer kunnen genieten vandaag!
Ik deed het alvast door het lopen vanochtend, en te voet even naar de AH te gaan in mijn lunchpauze :)
Toedels!!

Ik loop er niet zo heel wild van tbh, maar het zal wel zijn nut bewijzen.

Nog een sfeerfoto van vorige week donderdag :D

upload_2019-6-17_15-33-2.png
Mooooi Bubsie.....en een stoer jack!! :cool:

Wel hard boeren hoor met al die kerels!! :zuip:maar dat lukt je vast wel haha

• #1.969
Mooooi Bubsie.....en een stoer jack!! :cool:

Wel hard boeren hoor met al die kerels!! :zuip:maar dat lukt je vast wel haha

Thanks Boss!
Boeren doe ik niet bij mijn collega's hoor :eek: Niet echt lady-like hé :roflol:

Deze week is week 6 van mijn huidige schema.
Normaal neem ik dan een deload week om de week erna met een nieuw schema te starten.
Nu weet ik niet goed wat te doen... Aan de ene kant wil ik wel deloaden, want op 1200kcal heb ik amper energie om zwaar te gaan (laat me stellen dat het de laatste weken best met wat tegenzin is...).
Aan de andere kant: volgende week zit ik met de werkreis naar Zwitserland, dus dan wordt er waarschijnlijk enkel in het weekend getraind, heel misschien ook op dinsdag.
Dan geldt dat ook als een deload/rustweek...
Nog 9u om erover na te denken :rolleyes:

Aan de andere kant: volgende week zit ik met de werkreis naar Zwitserland, dus dan wordt er waarschijnlijk enkel in het weekend getraind, heel misschien ook op dinsdag.

Dit dus...niet teveel denken krijg je hoofdpijn van......met dit weer :)

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.972
Thanks Boss!
Boeren doe ik niet bij mijn collega's hoor :eek: Niet echt lady-like hé :roflol:

Normaal neem ik dan een deload week om de week erna met een nieuw schema te starten.
Nu weet ik niet goed wat te doen... Aan de ene kant wil ik wel deloaden, want op 1200kcal heb ik amper energie om zwaar te gaan (laat me stellen dat het de laatste weken best met wat tegenzin is...).
Ik zou dan volgende week tijdens je werkreis deloaden. Dat is in mijn ogen het perfecte moment. Dan kun je misschien wat cardio toevoegen door de omgeving te verkennen tijdens een wandeling, als je agenda dat toelaat. Verder niets anders dan even herstellen. :)

Thanks Boss!

Tik tak, tik tak ... :p

• Like
Waarderingen: Bubs
Ik zou dan volgende week tijdens je werkreis deloaden. Dat is in mijn ogen het perfecte moment. Dan kun je misschien wat cardio toevoegen door de omgeving te verkennen tijdens een wandeling, als je agenda dat toelaat. Verder niets anders dan even herstellen. :)
Klinkt als een strak plan

Dit dus!

• #1.978

Soooo, bedankt voor jullie input lieve DBB vriendjes!
Intussen besloten om:
  • 1200kcal aan te houden (gaat verrassend makkelijk vandaag ondanks thuiswerk. Hierdoor wel een uurtje langer kunnen slapen
  • Er een KNAL training van te maken straks (of toch mijn best doen)!
  • Volgende week deloaden, misschien ma/di rondje lopen en/of kleine training en dan rust tot zaterdag. Tijdens de werkreis zal ik dan mijn nieuwe trainingsschema opstellen :)
Zo meteen mijn pre workout meal binnenwerken (twee rijst-/speltwafels, jam, kippenwit, boterham met pindakaas) en binnen een half uurtje richting gym.
Ben ik ook lekker vroeg terug en kan ik langer chillen op de bank met mijn vriend na het avondeten :heart:

Niemand heeft ooit beweerd dat je dat niet bent lieve Annie :kiss:

• #1.979
Wat ben ik blij dat ik gisteren jullie raad heb opgevolgd, training ging echt super lekker!
En bij thuiskomst stond er een cadeautje voor me klaar :D :D
Had vorige zondag een mooi paar schoenen gezien, maar twijfelde een beetje om ze te kopen.
Dus maar laten staan om er eventjes over na te denken... Heeft mijn vriend ze stiekem voor me gehaald gisteren terwijl ik naar de gym was :heart:
Mijn dag kon niet meer stuk :lol:

Training dinsdag 18 juni 2019 - LB1
Frog pump SS Cross body crunch
4x20x14 //4x15 per kant

Squat SS Standing calve raises (smith)
1x10x25
1x10x35
5x5x47,5// 5x12x67,5
Volgens het schema moest ik vandaag 4x4x47,5 doen, maar die vijfde rep zat er écht in en de diepte was super.
Dus heb ik er maar 5x5 van gemaakt. Na de deload volgende week kan ik dus opbouwen naar mooie reps met 50kg :D

RDL SS Ab rope pushdown
1x10x34,5
1x8x44,5
5x5x54,5 PR // 5x12x42,5
Ook hier gestart met het idee om 3x5 of 5x3 te doen, maar het ging gewoon ook te goed om vroeger te stoppen :p

Leg extension
2x10x42,5
2x8x45 PR

Abductor machine - butt elevated
2x12x77,5
2x12x80

Cardio (410kcal?)
  • 15' Stepper prfl 1, lvl 14
  • 15' Wave prfl 3 lvl 13
  • 20' Fietsen in het wild (buiten dus)

LeFood Ma:
  • 1199kcal
  • EKV verhouding 33/38/29
  • EKV gram 99/116/38
LeFood Di:
  • 1202kcal
  • EKV verhouding:35/37/28
  • EKV gram: 109/111/39
Deze nacht niet zo super geslapen, om 5u wakker van het onweer en dat was het dan :(
Mijn benen doen ook best veel pijn na de training gisteren, dus ik zal het wat rustiger aandoen met de cardio vanavond denk ik.
Als het weer morgenochtend meevalt wil ik namelijk ook weer een rondje lopen voor ik ga werken...

Toedels!

Terug
Naar boven