- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aight! Super training én dan nog eens zo’n leuke verrassing erbovenop. Life is good voor @Bubs (je verdient het!)

happy log-dayBehalve de 1200kcal, it is good yes
En we zitten intussen op pagina 100
Shape update om dit te vieren!
![]()
![]()

tjeee Bubsie niet meer zo brommen over je shape....je ziet er fantastisch uit![]()
![]()

Goed om te lezen zeg!! Keep it up!Overall ging alles lekker.
Ik merk dat ik overal vooruitgang op heb geboekt tijdens de zes weken van dit schema.
OHP kon ik amper 4x10 doen met een lege stang van 12kg de eerste keer, zit nu toch 7,5kg bij.
Ook alle andere oefeningen zijn omhoog gegaan in gewicht en/of reps, of voelen gewoon stukken makkelijker aan.
Ik kijk uit naar het nieuwe schema na mijn deload week!
Goed nieuws Bubs met nieuwe cijfertjes....das progressie![]()
Je zal vast nogal wat bekijks trekken in je fitness outfitje met sloffen tijdens de wandeling
Maar je gaat hoe dan ook lekker!![]()
In huis geen schoenen, enkel sloffen! 
Goed om te lezen zeg!! Keep it up!
Hoe vaak doe je en deload?

Daarom train ik zonder schemaElke 6 à 7 weken, daarna verander ik ook een en ander in mijn schema.
Ik heb afwisseling nodig om niet verveeld te raken![]()
Ik weet enkel of ik push, pull of benen doe. En heel soms wissel ik dat naar UB/LB of een ander schemaDaarom train ik zonder schemaIk weet enkel of ik push, pull of benen doe. En heel soms wissel ik dat naar UB/LB of een ander schema

Dito! Ik zou ook gek worden zonder schema.Ik heb routine nodig, maar ook afwisseling... Vandaar schema's per 6-7 weken
4 Verschillende trainingen per week, werkt prima voor mij
Zonder schema zou ik gek worden
Hoe kun je je training dan plannen? Ik moet plannen, plannen is life![]()
Ik ben enorm planmatig hoor en heb echt wel mijn voorkeuren..Ik heb routine nodig, maar ook afwisseling... Vandaar schema's per 6-7 weken
4 Verschillende trainingen per week, werkt prima voor mij
Zonder schema zou ik gek worden
Hoe kun je je training dan plannen? Ik moet plannen, plannen is life![]()

Vlucht terug donderdag om 18u55 = terug thuis 23u52 als ik die trein haal, anders geen trein meer![]()