Fitness Seller

Buik en rug beharing

@Semrobben

Toon wat kloten
Het is maar lichaamshaar
Je word een man, welkom

Als dit nou alles is en je hebt niet een hele rug vol acne of gyno vind ik dat je je een beetje aanstelt

Laatst bewerkt:
Mag dan een man zijn maar ben liever geen aap. Hou niet van haar overal dus haal ik t weg. Wou je zeggen dat jii t haar allemaal maar laat groeien overal dan?!

Je hoort me niet klagen. Haar op me buik had ik al lang voor ik een kuur nam.

Gelukkig geen last van acne. Wel gyno gevoelig. Zelfs op 500 test-500 primo en 400 mast nog gyno vorming???:treuren:

Je hoort me niet klagen. Haar op me buik had ik al lang voor ik een kuur nam.

Gelukkig geen last van acne. Wel gyno gevoelig. Zelfs op 500 test-500 primo en 400 mast nog gyno vorming???:treuren:

Haha sorry was voor @Semrobben bedoeld
Gyno is inderdaad vreselijk, hoeveel cm en al letro geprobeert?

Het is nog vrij zacht en lijkt langwerpig te zijn.
T os een beetje lastig omdat ik ook nogal puffy nippels heb.
Vanaf morgen even met nolva aan de slag.
Links is t best groot en doet t ook pijn als ik erin knijp.
Nog 2 weekjes te gaan. Hoop dat ik t nog weg krijg.
Wil met letro zo lang mogelijk wachten omdat je je daar niet heel lekker op voel lees ik?

De beharing mindert als je off bent, maar het blijft wel meer dan voordien.
Ik heb nu nog steeds van die lange verdwaalde verharen verspreid over mijn bovenlichaam, maar niet bijster veel. Tijdens de kuur had ik meer lichaamshaar dan een Yeti dus ook bij jou komt het wel goed.

Zeeeeer hardnekkig. Dat hoorde ik al in de tijd dat ik nog geen haar had :D
zou wat zijn voor alle kaal wordende anabolen gebruikers.. ff je haar er afscheren en voilaa dikker haar terug! win win

'Shaving facial or body hair gives the hair a blunt tip. The tip might feel coarse or "stubbly" for a time as it grows out. During this phase, the hair might be more noticeable and perhaps appear darker or thicker — but it's not.'

google fixt een heleboel alleen mensen snappen niet hoe het werkt kennelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Haha sorry was voor @Semrobben bedoeld
Gyno is inderdaad vreselijk, hoeveel cm en al letro geprobeert?

is niet echt heel lang (1,5cm) maar valt natuurlijk wel snel op :D en acne heb ik ook n beetje op mn schouders maar ben ik gevoelig voor.
en nee letro heb ik nog niet geprobeerd, ken ik eerlijk gezegd zelf niet,
zal ik even over opzoeken.
thx voor info

De beharing mindert als je off bent, maar het blijft wel meer dan voordien.
Ik heb nu nog steeds van die lange verdwaalde verharen verspreid over mijn bovenlichaam, maar niet bijster veel. Tijdens de kuur had ik meer lichaamshaar dan een Yeti dus ook bij jou komt het wel goed.

thx voor reactie. zietr naar uit dat het bij de ene persoon blijft groeien als een gek en bij de andere dan weer niet, dan wacht ik maar af :D

bij deze heb ik een antwoord gekregen op mijn vraag en merk ik dat het bij de ene persoon verschillend is dan bij de andere.
deze topic mag dicht
thx guys

Laatst bewerkt:
Ik krijg meer haargroei bij gebruik van HCG in mijn kuur. Geen idee of je dat ook gebruikt hebt. Merk dat na het gebruik van HCG, het een stuk minder snel groeit.

Terug
Naar boven