AndroidHealthClinic

Building Pun 2.0

• Topic Starter Topic Starter
giphy.gif

Die gozer kon overigens niet eens zijn eigen schouder aanraken :roflol:

Wie veegde eigenlijk zijn reet af :emo:

Ik krijg toch nog steeds een droevig gevoel bij Ronnie Coleman. GOAT en nu kan hij amper nog stappen zonder krukken.

Ach hij leeft tenminste nog, dat is toch iets waard.

Alleen al uit medeleven met de autisten op dit forum hoor jij 'm te pakken in 2020. Als jij je best doet zorgen wij voor de rest.

• Like
Waarderingen: Vonk
Dat klinkt heel tof en hardcore, tot je klachten krijgt als die van @Punjab of zo invalide wordt als Ronnie Coleman en elke dag aan de zware pijnstillers mag..

Het was maar een grapje hoor. Maar ik geloof wel dat het merendeel van alle pro bb'ers hernia's heeft of heeft gehad. Risico van het vak

Het was maar een grapje hoor. Maar ik geloof wel dat het merendeel van alle pro bb'ers hernia's heeft of heeft gehad. Risico van het vak
Pure eigenwijsheid (Dorian, Coleman). In dat opzicht pakt Dexter Jackson het een stuk beter aan. Houdt rekening met z'n leeftijd en past heel z'n training hier op aan.

Toch nog steeds een behoorlijk risico om op deze leeftijd nog op dat niveau te willen meedraaien.

Je zegt dat je een perfectionist bent. Zou het kunnen dat daar een vorm van faalangst uit voortkomt waardoor je nooit het podium bent opgestapt?

Ik zeg maar wat luidop om een verklaring te vinden waarom je met jouw fysiek nooit wedstrijden deed :D denk dat je de enige op dbb bent met zo een fysiek en 0,0 wedstrijden op de teller :P

Pure eigenwijsheid (Dorian, Coleman). In dat opzicht pakt Dexter Jackson het een stuk beter aan. Houdt rekening met z'n leeftijd en past heel z'n training hier op aan.

Dorian en Coleman deden wat nodig was om onmenselijk HUGE te worden; namelijk tyfuszwaar trainen. Daar zijn natuurlijk risico's aan verbonden, maar ze hadden geen andere optie en beiden hebben er ook geen spijt van. Dorian zei zelf ooit in een interview: als ik niet had getraind op deze manier, had ik waarschijnlijk een supergoed fysiek gehad, maar geen 6x Mr. Olympia geweest.

Dexter met Dorian vergelijken is ook maar raar... Dexter weegt 20kg minder (als het niet meer is dan dat) en moet het puur en alleen hebben van zijn structuur, hele ronde muscle bellies + goede conditionering. Maar het is absoluut geen monster en daarom is ook zijn trainingsstijl vergelijken met die van dat soort monsters niet echt relevant

Ik vind het niet raar om deze namen met elkaar vergelijken. Allemaal op leeftijd en hebben op dezelfde podium gestaan en op hetzelfde topniveau. Het zijn alle 3 Olympia winnaars, en er is maar one man standing van de drie. Je zag dat Dorian moest stoppen vanwege z'n blessures. Dorian heeft zelf tegen Dexter gezegd dat hij dingen heel anders had aangepakt (achteraf).

En Ronnie doet heel erg blijken alsof het 'm geen reet interesseert maar ik denk dat iedereen wel aan hem ziet dat hij zichzelf groot houdt, en dat hij er echt wel moeite mee heeft.

Je zegt dat je een perfectionist bent. Zou het kunnen dat daar een vorm van faalangst uit voortkomt waardoor je nooit het podium bent opgestapt?

Ik zeg maar wat luidop om een verklaring te vinden waarom je met jouw fysiek nooit wedstrijden deed :D denk dat je de enige op dbb bent met zo een fysiek en 0,0 wedstrijden op de teller :P

Haha ja wellicht een kleine kern van waarheid en van toepassing op veel zaken in het leven, maar dit is er nu net 1 waarbij het geen drempel zou vormen. Het is meer dat ik gewoon geen waarde hecht een het feit gejureerd te worden door mensen die ik niet ken en die mij niet kennen op basis van een momentopname in een compleet willekeurige line up, onderhavig aan allerhande variabelen waar je geen invloed op hebt. Ik haal de meeste voldoening uit het leerproces van de sport, (mentaal) maar ook uit de vergelijking met 10 jaar geleden en nu.

Gelukkig zit je reet niet ter hoogte van je schouders. :roflol:

Kun je wel gemakkelijk in iemand zijn of haar gezicht kakken :dunno: Zou ik toch wel prefereren als je soms de verbale kak hoort om je heen. Schijt dan maar gewoon over diegene heen :D

Goed, goedemorgen :D

Ment gaan we nog even doortrekken bij het gebrek aan DHB. Is niet erg, voel me goed op Ment en ondanks dat ik niet zo vaak kan trainen als ik wil, lijkt er toch nog steeds progressie te worden gemaakt. Moet nog even kijken wat ik doe qua dosering, maar als ik niet frequenter kan gaan trainen is er ook geen reden tot verhogen van. Als het wel lukt komende na komend weekend om in elk geval 5 weken vol gas te kunnen gaan dan verhoog ik de dosering wellicht nog naar 375mg test-e en 150mg ment eod.

Psychologisch is het natuurlijk lastig om je VP een beetje te zien stijgen, maar ik let dan ook iets minder op het clean eten in sommige weken. Niet dat dat zoveel uitmaakt, maar er zijn wel dagen bij van rond de 6K Kcal :emo: Heb nog steeds abs zichtbaar in de spiegel, dus mag niet klagen. Is ook niet echt geklaag, maar meer een eeuwige strijd tussen loslaten en vasthouden. Op zoek naar die balans, waarvan gedurende het jaar toch ook vaak het centrum dynamisch blijkt te zijn.

Aankomende zaterdag laatste feestje van dit jaar waarschijnlijk. Beter voor de gezondheid ook :haha: Daarna even kijken of ik een planning kan maken tot aan de vakantie in december om te kunnen knallen. Wil er nog wel even het maximale uithalen voordat ik weer ga cruisen :thumbs:

Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, dan zou ik compleet moeten stoppen met trainen en AAS en me vol moeten storten op drugs o.i.d. :roflol:
Nee dat gaat niet gebeuren :haha:

Terug
Naar boven